ik begrijp wel wat je bedoelt, en soms lees ik die topics welleens door en denk ik van komop Dead-Doll, btje uberdreven, maar het was te verwachten dat je dit soort dingen zou krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jawel het schokende is dat 'jullie' door het posten het topic niet leuker proberen te maken ... maar juist het hele 'topic' (= onderwerp) niet beroeren en het topic daarmee afbreken !
post er dan niet !quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:18 schreef DeLeider het volgende:
maar er zijn ook weinig topics die uitlokken tot kwalitatief hoogstaande posts
Overigens als je het echt wil oplossen zo moeilijk is het niet. Stel een quota van 15 posts per dag in, als het gaat om Onzin. Men zal dan wel twee keer denken voordat men iets post.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:17 schreef Conflict het volgende:
70% van het minimum
Mag weer op slot.
Laatste topic van mij in dit kutforum.
ik post ook niet zo uber veel. Ik geef alleen aan dat er steeds minder topics zijn waarin je leuk kan meedoenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
Overigens als je het echt wil oplossen zo moeilijk is het niet. Stel een quota van 15 posts per dag in, als het gaat om Onzin. Men zal dan wel twee keer denken voordat men iets post.
ja dat snap ik maar dan post er toch niemand meer een gemiddelde discussie bestaat toch uit meer dan 15 posts per gebruiker !quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik bedoel per gebruiker, niet in zijn geheel.
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:52 schreef Avani het volgende:
[..]
Moet ik hier nu zelfs een status hebben om m'n mening te verkondigen![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
En dat zegt hij. Had je z'n vorig leven is moeten zien
Dus.quote:
christiaan ik snap je niet verduidelijk je zelf ...quote:
Kutnaabquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
christiaan ik snap je niet verduidelijk je zelf ...
Sinds wanneer stellen ze hier over het paard getilde randoms aan als moddereter?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |