abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25938796
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 13:55 schreef Lu_uK het volgende:
Maar ik vraag tips voor een solicitatie mag dat ook niet?
ik zeg nergens van ''weet iemand nog een adresje waar ikm kan werken, toch?''
Voor tips over solliciteren kun je hier terecht: Alles over Solliciteren
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:52:21 #252
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25938797
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:50 schreef nostra het volgende:
Hoi Alicey.

Je had een slotje gegooid op mijn poker thread. Op zich logisch om het in het algemene gok topic onder te brengen, maar die threads lopen zo ongelooflijk hard, dat het vervelend wordt om een toernooit dat pas over een week begint, daar steeds aan te prijzen. Vandaar dat ik een aparte geopend had. Het gok topique draait voornamelijk om sportweddenschappen en om dan steeds een pointer naar poker te posten vind ik ook weer zo agressief. Dus misschien beter om het gescheiden te houden? Hoor het wel...
Ik denk dat op zich in het online gok-topic wel het publiek zit dat je wilt benaderen. Hoewel het praktisch gezien vaak over sport-weddenschappen gaat, krijg ik uit de OP de indruk dat het om alle vormen van gokken gaat. De topics gaan inderdaad hard, maar misschien kun je aan degene die de OP beheert of hij/zij tijdelijk een stukje over het poker-toernooi er bijzet?
  zondag 3 april 2005 @ 19:59:31 #253
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25960825
Weet iemand waar het topic "bijna conflict met mijn baas" is gebleven?
Is geopend door Martineke en ik heb er gisteravond nog in gereageerd, maar het topic lijkt spoorloos verdwenen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 3 april 2005 @ 20:04:00 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25960901
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:59 schreef E.T. het volgende:
Weet iemand waar het topic "bijna conflict met mijn baas" is gebleven?
Is geopend door Martineke en ik heb er gisteravond nog in gereageerd, maar het topic lijkt spoorloos verdwenen?
Topic is verwijderd op verzoek van TS. Het verwijderen van een topic is overigens een uitzonderlijk geval.
pi_25961121
`Vraagje, wanneer er meerdere mensen in een topic posten waarom heeft dan 1 persoon de macht om een verwijdering aan te vragen?
Zou daar niet op zijn minst een unanieme aanvraag door alle on-topic posters voor nodig zijn?
Dan heb ik het natuurlijk over de topics waarin normaal gereageerd is, ontspoorde topics zijn een ander verhaal, daar is naar mijn idee een besluit als Mod voldoende (dus ook zonder vraag door TS)
  zondag 3 april 2005 @ 20:13:39 #256
3011 E.T.
pi_25961131
Ik vind het zelfs redelijk belachelijk. Zelfs in R&P worden geen topics verwijderd, nergens trouwens.. Hooguit in het geval van live-zelfmoorden etc. Als je het 'later' toch niet helemaal eens bent met wat je in een topic zet kan je dus (als je het maar op een 'goede' manier brengt blijkbaar) je topic laten verwijderen?
Op fok heerst volgens mij nog steeds de policy dat je van te voren maar goed na moet denken wat je op het grote, boze internet neerzet.

Was een gewoon slotje niet voldoende geweest?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 3 april 2005 @ 20:20:54 #257
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25961290
Uiteraard heeft de TS wel een e-mail ontvangen waarin wordt uitgelegd dat het op een forum niet de bedoeling is dat topics worden verwijderd. Zoals gezegd is het een uitzonderlijk geval.

Misschien was achteraf gezien een slotje een beter idee geweest, inderdaad.
  zondag 3 april 2005 @ 20:26:40 #258
3011 E.T.
pi_25961422
Zo'n uitzonderlijk geval vind ik een 'bijna conflict met een baas' niet.. En je moet imo wel een verdomd goede reden hebben (in de vorm van acuut ontslag oid door je baas omdat die je 'ontmaskerd' heeft) om een topic verwijdert te zien worden
  zondag 3 april 2005 @ 20:29:26 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25961495
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:26 schreef E.T. het volgende:
Zo'n uitzonderlijk geval vind ik een 'bijna conflict met een baas' niet.. En je moet imo wel een verdomd goede reden hebben (in de vorm van acuut ontslag oid door je baas omdat die je 'ontmaskerd' heeft) om een topic verwijdert te zien worden
Ik neem de gegeven feedback mee naar achteren om hier meer duidelijkheid over te verkrijgen en naar een eenduidig beleid toe te werken. Zonodig laat ik later in deze topic weten wat het resultaat daarvan is.
pi_25961617
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef frederik het volgende:
`Vraagje, wanneer er meerdere mensen in een topic posten waarom heeft dan 1 persoon de macht om een verwijdering aan te vragen?
Zou daar niet op zijn minst een unanieme aanvraag door alle on-topic posters voor nodig zijn?
Dan heb ik het natuurlijk over de topics waarin normaal gereageerd is, ontspoorde topics zijn een ander verhaal, daar is naar mijn idee een besluit als Mod voldoende (dus ook zonder vraag door TS)
Rally denkt hier wel zo over heb ik ervaren, ben dus erg benieuwd wie en waarom een compleet topic heeft doen vervagen. Hans Klok was het vast niet
  zondag 3 april 2005 @ 20:33:56 #261
3011 E.T.
pi_25961621
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik neem de gegeven feedback mee naar achteren om hier meer duidelijkheid over te verkrijgen en naar een eenduidig beleid toe te werken. Zonodig laat ik later in deze topic weten wat het resultaat daarvan is.
In 'mijn tijd' was het absoluut not done om een topic te verwijderen tenzij de ts er ernstige schade van zou ondervinden of nachtelijke topic-diarre oid. (en live-zelfmoorden werden naar 'elders' verplaatst... zelfs die werden niet verwijderd).
En dan altijd in overleg met FA's. Een topic op eigen houtje deleten omdat er om gevraagd werd omdat het topic niet loopt zoals door TS was voorzien gebeurde gewoon niet. Hooguit een slotje, maar in eerste instantie 'gewoon' de mededeling 'jammer dat het topic niet loopt zoals je gehoopt had, maar dat had je van te voren moeten bedenken.. '
  zondag 3 april 2005 @ 20:37:17 #262
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25961731
Volgens mij is verwijderen "naar elders verplaatsen". Ik meen dat FA's "verwijderde" topics nog steeds kunnen lezen en eventueel terugplaatsen. Zeker weten doe ik dat evenwel niet.

Het deleten van de topic is in overleg met een FA gebeurd. Ik moet er wel bijzeggen dat het de eerste keer is dat ik een topic delete heb uitgevoerd, dus misschien was mijn inschatting ook onjuist.

Ik heb het in ieder geval naar achteren meegenomen, dus er komt dan vast binnenkort duidelijkheid.
  zondag 3 april 2005 @ 20:46:17 #263
3011 E.T.
pi_25961965
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij is verwijderen "naar elders verplaatsen". Ik meen dat FA's "verwijderde" topics nog steeds kunnen lezen en eventueel terugplaatsen. Zeker weten doe ik dat evenwel niet.

Het deleten van de topic is in overleg met een FA gebeurd. Ik moet er wel bijzeggen dat het de eerste keer is dat ik een topic delete heb uitgevoerd, dus misschien was mijn inschatting ook onjuist.

Ik heb het in ieder geval naar achteren meegenomen, dus er komt dan vast binnenkort duidelijkheid.
Onder Topix was een gedelete topic ook echt weg. Verplaatsen naar 'elders' kon alleen door een FA, aangezien gewone mods niet de rechten hebben/hadden om topics naar POTA te verplaatsen.

blijft dat ik het in dit geval nog steeds een hele rare actie vind en het waarom me nog absoluut niet duidelijk is.
pi_25962114
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij is verwijderen "naar elders verplaatsen".
Is naar elders verplaatsen niet meer een schop WGR -> onzichtbaar zwart gat (net zoals WGR -> nieuws een schop zou kunnen zijn), terwijl delete meer een move richting de windows prullebak is, of zelfs gelijk de windows prullebak voorbij?
quote:
Ik meen dat FA's "verwijderde" topics nog steeds kunnen lezen en eventueel terugplaatsen.
geen idee, ik sluit alleen niet uit dat delete ook delete is. Zou je aan breuls na moeten vragen denk ik, hoe die replique heeft gemaakt wat betreft wissen van gegevens
quote:
Zeker weten doe ik dat evenwel niet.
Ik denk dat ik er nog minder over weet dan jij, ik bekijk het alleen maar als user, jij kunt nog eens inside info hebben, heb ik niet
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 april 2005 @ 22:41:24 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25965181
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:51 schreef frederik het volgende:

[..]

Is naar elders verplaatsen niet meer een schop WGR -> onzichtbaar zwart gat (net zoals WGR -> nieuws een schop zou kunnen zijn), terwijl delete meer een move richting de windows prullebak is, of zelfs gelijk de windows prullebak voorbij?
[..]

geen idee, ik sluit alleen niet uit dat delete ook delete is. Zou je aan breuls na moeten vragen denk ik, hoe die replique heeft gemaakt wat betreft wissen van gegevens
[..]

Ik denk dat ik er nog minder over weet dan jij, ik bekijk het alleen maar als user, jij kunt nog eens inside info hebben, heb ik niet
'delete' is ook echt wat het woord betekent hoor....
Dit topic is derhalve gewoon verwijderd.

Hoewel ik Alicey een prima mod vind is dit wel een enorme miskleun. Het was geen dramatisch topic, maar gewoon een naieve TS welke allemaal ach ende wee kusje kroel reacties verwachtte en DIE bleven uit.

Als DAT al reden is om een topic te deleten, kunnen we half fok wel naar \dev\null schoppen
pi_25965636
Bedenk dat ook modwerk mensenwerk is, dus al zou het achteraf beter anders gedaan moeten zijn, dan nog is het belangrijker wat er mee gedaan wordt in de toekomst, niet wat er in het verleden gedaan is.
Een belangrijk punt vind ik al dat er discussie mogelijk is, de realiteit moet je natuurlijk niet uit het oog verliezen, weg is weg en hoe men ook door het stof zou kruipen, terugkomen doet het er niet mee
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 april 2005 @ 23:08:16 #267
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25965845
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:00 schreef frederik het volgende:
Bedenk dat ook modwerk mensenwerk is, dus al zou het achteraf beter anders gedaan moeten zijn, dan nog is het belangrijker wat er mee gedaan wordt in de toekomst, niet wat er in het verleden gedaan is.
Een belangrijk punt vind ik al dat er discussie mogelijk is, de realiteit moet je natuurlijk niet uit het oog verliezen, weg is weg en hoe men ook door het stof zou kruipen, terugkomen doet het er niet mee
Mjah, het is niet zo dat er nooit discussies zijn geweest over het deleten van een topic.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 14:36:33 #268
43556 miss_dynastie
pi_25977058
Oh, ik dacht dat ik een soort ban aan mijn broek had of zo, maar het topic was dus verwijderd
Tja, wat zal ik zeggen? Ik vind absoluut niet dat de reacties onterecht waren, noch nutteloos.
Ze had er ook haar voordeel mee kunnen doen, want er staan -naast wat opmerkingen over de mentaliteit- wel degelijk nuttige adviezen in.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:28:39 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_26008473
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:26 schreef E.T. het volgende:
Topics deleten doen we maar zéér zelden. Eigenlijk alleen uit een soort 'coulantie' als er in de hitte van het moment dusdanig veel of gevoelige privé-info gepost is waardoor TS of een andere user er (achteraf) serieuze problemen mee kan krijgen in de relationele of zakelijke sfeer. Of dat hier ook zo was, kan ik zo gauw even niet beoordelen.

Uiteraard is dit geen récht en houdt iedereen zijn of haar eigen verantwoordelijkheid om vantevoren na te denken wat men beter wel of niet kan posten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:36:13 #270
43556 miss_dynastie
pi_26008666
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
veel of gevoelige privé-info gepost is waardoor TS of een andere user er (achteraf) serieuze problemen mee kan krijgen in de relationele of zakelijke sfeer. Of dat hier ook zo was, kan ik zo gauw even niet beoordelen.
Als dat het criterium is, dan is de delete inderdaad wel terecht imho, de door TS en vooral door haar vriendje geposte commentaren zijn inderdaad dingen waar een baas helemaal niet blij mee is, of juist wel, als hij je weg wil hebben. En dan beland je inderdaad bij de vraag: had je het wel moeten posten ?
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:38:59 #271
3011 E.T.
pi_26008733
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:28 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Topics deleten doen we maar zéér zelden. Eigenlijk alleen uit een soort 'coulantie' als er in de hitte van het moment dusdanig veel of gevoelige privé-info gepost is waardoor TS of een andere user er (achteraf) serieuze problemen mee kan krijgen in de relationele of zakelijke sfeer. Of dat hier ook zo was, kan ik zo gauw even niet beoordelen.

Uiteraard is dit geen récht en houdt iedereen zijn of haar eigen verantwoordelijkheid om vantevoren na te denken wat men beter wel of niet kan posten.
gamma

Miss_d..
m.i. viel dat behoorlijk mee. Valt niet verder dan de noemer, 'misschien zijn sommige dingen ondoordacht, maar ik zie nergens iets directs waar iemand een directe link kan leggen naar Martineke irl of haar baas en dus geen 'zeer gevoelige prive-info'
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:39:24 #272
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_26008747
Topic is in overleg met Alicey door mij teruggeplaatst. Zij loopt er nog een keer doorheen om de écht 'gevoelige' info indien nodig te verwijderen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:43:14 #273
43556 miss_dynastie
pi_26008853
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:38 schreef E.T. het volgende:
Miss_d..
m.i. viel dat behoorlijk mee. Valt niet verder dan de noemer, 'misschien zijn sommige dingen ondoordacht, maar ik zie nergens iets directs waar iemand een directe link kan leggen naar Martineke irl of haar baas en dus geen 'zeer gevoelige prive-info'
Nou, misschien ben ik inderdaad wat paranoia op internet , maar ik dacht zo: naam TS, naam vriend TS, naam kind, woonplaats, werkplaats, beroep; als haar baas hier rondsurft, heeft hij haar zo gevonden, en als hij dan leest wat voornamelijk vriend van TS gepost heeft...
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:44:35 #274
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26008890
Het blijkt dat er sprake was van een communicatie-stoornis tussen Cynix en mij bij het overleg of de topic verwijderd diende te worden. Zoals ik al had geschreven, was dit de eerste keer dat ik met een delete-verzoek te maken kreeg, en wist ik dus ook niet precies hoe het zat.

Zojuist is dat een stuk duidelijker geworden. De topic is inmiddels teruggeplaatst en na een hernieuwde blik er op zie ik geen reden om iets te editen of de topic te sluiten en deleten.

Bedankt voor de feedback een ieder.
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:46:14 #275
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26008927
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, misschien ben ik inderdaad wat paranoia op internet , maar ik dacht zo: naam TS, naam vriend TS, naam kind, woonplaats, werkplaats, beroep; als haar baas hier rondsurft, heeft hij haar zo gevonden, en als hij dan leest wat voornamelijk vriend van TS gepost heeft...
De vraag is natuurlijk of de baas bekend is met de naam van de vriend en de kinderen.. Maar misschien ligt dat weer aan mij dat ik een vrij strikte scheiding houd tussen werk en prive.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:48:23 #276
43556 miss_dynastie
pi_26008973
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk of de baas bekend is met de naam van de vriend en de kinderen.. Maar misschien ligt dat weer aan mij dat ik een vrij strikte scheiding houd tussen werk en prive.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat gebruikelijk is, maar meestal weet men de naam van man en kind toch wel??...
maar oké, laat ik eerlijk zijn, vind het heel goed dat het topic weer terug is , had alleen zelf het idee dat het an sich wel binnen het criterium viel
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:54:25 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26009135
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat gebruikelijk is, maar meestal weet men de naam van man en kind toch wel??...
maar oké, laat ik eerlijk zijn, vind het heel goed dat het topic weer terug is , had alleen zelf het idee dat het an sich wel binnen het criterium viel
Ik in eerste instantie dus ook. Er is alleen wel een verschil tussen "veel prive-info geplaatst" en "prive-info geplaatst waardoor TS ernstige problemen kan ondervinden".
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:55:07 #278
3011 E.T.
pi_26009155
Goede post trouwens in het topic zelf Alicey

Netjes opgelost

En miss_d, 'gevoelige info' was imo als Martineke haar volledige naam en geboortedatum in haar profiel had ingevuld EN de naam en toenaam van de werkgever hier genoemd zouden zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:59:51 #279
43556 miss_dynastie
pi_26009285
Aha, oké, dat ligt inderdaad aan de interpretatie van 'gevoelige' info.
Maar zoals ik al zei, ik ben het helemaal eens met het heropenen van het topic, ik vind het namelijk een stukje 'eigen verantwoordelijkheid' wat je post onder welk account en wie je onder dat account laat posten, zeg maar
Dus ik vind het prima hoor
  woensdag 6 april 2005 @ 11:29:16 #280
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_26019364
jammer dat jullie iets te snel oordeelden dat dit een huiswerk topic was
ik krijg er geen studie punten voor (zo werkt het hier sowieso niet op school) en had zelfs toestemming van mn leraar gekregen om het even te vragen op fok

het is namelijk voor iets waar we in samenwerking met de leraren over liepen na te denken om voor verkochte pc's van de 1e jars een service desk te starten.

heel jammer
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  woensdag 6 april 2005 @ 11:32:42 #281
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26019438
quote:
Op woensdag 6 april 2005 11:29 schreef BaggerUser het volgende:
jammer dat jullie iets te snel oordeelden dat dit een huiswerk topic was
ik krijg er geen studie punten voor (zo werkt het hier sowieso niet op school) en had zelfs toestemming van mn leraar gekregen om het even te vragen op fok

het is namelijk voor iets waar we in samenwerking met de leraren over liepen na te denken om voor verkochte pc's van de 1e jars een service desk te starten.

heel jammer
Dit maakt het een stuk duidelijker. Topic is heropend, misschien kun je omwille van de duidelijkheid waar het precies over gaat (Wat van belang is bij SLA's) je toelichting uit deze post ook kopieren naar de topic zelf.
pi_26209468
Welk soort Hypotheek ?

Leuke site, maar spam en hoewel "onafhankelijk", ook gesponsord door diverse ads voor hypotheeksites via Google.

_rally_ een
als reserve geeft

en Alicey maar weer een geeft

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 14 april 2005 @ 07:26:31 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26213878
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Welk soort Hypotheek ?

Leuke site, maar spam en hoewel "onafhankelijk", ook gesponsord door diverse ads voor hypotheeksites via Google.

_rally_ een [afbeelding]
als reserve geeft

en Alicey maar weer een [afbeelding] geeft

Ik was vannacht bezig met mijn leven als konijn.

Zo te zien heeft rally het al opgepakt.
pi_26230441
quote:
Op donderdag 14 april 2005 07:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik was vannacht bezig met mijn leven als konijn.

Zo te zien heeft rally het al opgepakt.
pi_26274950
70% van het minimum

Mag weer op slot.

Laatste topic van mij in dit kutforum.
pi_26279142
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:17 schreef Conflict het volgende:
70% van het minimum

Mag weer op slot.

Laatste topic van mij in dit kutforum.
Jammer inderdaad, want ik vond het (ik zie het nu pas) een topic met potentie.

Irritant dat een aantal figuren die je hier werkelijk nooit ziet, zo'n topic vern*ken. Het zal wel met jezelf te maken hebben (ONZ) en dat je bepaalde figuren aantrekt, maar ik vind het ook nergens over gaan.
  zaterdag 16 april 2005 @ 20:31:56 #287
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26280135
Ik zie dat de topic inmiddels gesloten is (Dat zag ik vlak voordat ik wilde gaan schonen ). Erg jammer inderdaad, het was weer eens iets anders..
pi_26417974
pi_26423528
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Netto bruto 1700 Euro op slot
Heel soms wil er wel eens iets mis gaan met invoeren van het commentaar en dan op slot zetten. Is op slot omdat er genoeg netto-bruto sites zijn.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_26424970
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 07:54 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Heel soms wil er wel eens iets mis gaan met invoeren van het commentaar en dan op slot zetten. Is op slot omdat er genoeg netto-bruto sites zijn.
Erm, prima, maar hij is nu weer open?
pi_26425274
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:46 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Erm, prima, maar hij is nu weer open?
Ja, het lijkt erop dat ze het leuk vinden in hun glazen bol de loonstrook van tommie op te zoeken

Van mij mogen ze.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:10:16 #292
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26425483
Schopje naar TRU dan maar.
pi_26428608
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Ja, het lijkt erop dat ze het leuk vinden in hun glazen bol de loonstrook van tommie op te zoeken

Van mij mogen ze.
pi_26456001
quote:
De lamzak die mijn topic gesloten heeft wil ik graag het volgende meegeven: Het is niet erg orgineel van je om mijn topic te sluiten, en al zeker niet om de reden die jij opgaf. Op alle gestelde vragen op dit forum kan je ergens anders het antwoord vinden. Moet je dan maar alle topics gaan sluiten? Dan hou je niks meer over.
Wanneer een iemand speciaal een account aanmaakt om een een topic topic te openen met een vraag die beter door een bruto-netto site, zoals je die kunt vinden via het 'nuttige sites' topic beantwoord kan worden, dan door mensen die maar moeten gaan zitten gokken wat er op je loonstrook staat, dan gaat 'ie op slot.

En als er dan mensen zijn die aangeven het toch heel leuk te vinden te raden wat er op jouw loonstrook zou moeten staan, dan gaat 'ie op hun verzoek open.
quote:
Het is onbeleefd, en respectloos van je om een topic te sluiten. Ik heb het in ieder geval nog nooit mee gemaakt dat iemand een topic slot. En al zeker niet omdat toevallig het onderwerp je niet aanstaat.
Nee, iemand 'lamzak' noemen, dat getuigt van respect
pi_26493313
pi_26493421
quote:
Op maandag 25 april 2005 11:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Tevredenheidsonderzoek

HWK?
Het is ongetwijfeld huiswerk, maar niet van het 'hier is de som, wat is het antwoord' kaliber. Er is genoeg ruimte in de startpost om een beetje te kunnen discussiėren.
pi_26512267
WGR: Nuttige sites (upd 29-03-05)
misschien een idee om straks de discussie te verwijderen, hoewel ik zelf meegedaan heb, heb ik het idee dat je op die manier een sticky krijgt waarbij de latere postings de eerste posting met gegevens ondersneeuwt
  dinsdag 26 april 2005 @ 08:07:14 #298
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26512389
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 07:47 schreef frederik het volgende:
misschien een idee om straks de discussie te verwijderen, hoewel ik zelf meegedaan heb, heb ik het idee dat je op die manier een sticky krijgt waarbij de latere postings de eerste posting met gegevens ondersneeuwt
Het is sowieso de bedoeling om regelmatig te schonen. De bedoeling is min of meer dat de discussie er toe leidt dat er sites worden toegevoegd of verwijderd. Wanneer de topic "vol" raakt kan dan een deel van de discussie er weer uit.
pi_26523710
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 07:47 schreef frederik het volgende:
Dat was precies de reden dat ik het hier postte in plaats van in dat topic.
pi_26551860
Het is weer bijna mei en aldus de maand waarin veelal het vakantiegeld/bonus/13e maand whatever wordt uitgekeerd

In de AT van WGR staan in elk geval alweer twee topics met dezelfde vraag:

Absurd hoge LH Bijzonder Tarief.
Vraag salarisstrook

Nu is er (helaas) geen WGR-FAQ (wel een nuttige site-topic), maar zou het een idee zijn om dit onderwerp eens een speciaal plekje te geven (WGR-wiki!! ). Ik wil het zelf ook wel schrijven, maar het is elke keer weer een terugkerend "probleem".

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')