Ik had de indruk dat veel posts inhoudloos waren, maar ik ga gewoon eens kijken hoe het er aan toe gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Dankjewel Alicey! Heel duidelijk
Ik denk gewoon dat die topics dan erg hard gaan en dat je er over kunt klagen wat je wilt, maar daar doe je niks aan (behalve smileyposts die terecht worden verwijderd).
Daar heb je inderdaad wel gelijk in en daar heb ik me ook wel schuldig aan gemaakt, het posten van tussenstanden..quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:36 schreef sander4444 het volgende:
en tis gewoon zonde van het topic als er 10 keer achter elkaar "1-0 voor Nederland" wordt gezegd. snap dat dat ook met het gokken heeft te maken, maar 10 keer?!?!?! dat was dus de reden dat ik hier een post had neergezet, want irc is een perfect middel om de wedstrijden met elkaar te volgen, beleven en voor elkaar (en voor jezelf natuurlijk) te duimen. En dat het forum-topic dan gebruikt wordt om vooraf te discussieren over goede picks en om je bets te plaatsen. Want ik ben het er zeker mee eens dat de discussie over waarom je picks neemt moet blijven en zeker niet alleen loos picks plaatsen (hoewel ik me daar zelf soms ook schuldig aan maal :$ )
Fok heeft overigens wel een web-interface (http://irc.fok.nl ?), dus het is op zich wel toegankelijk voor degenen die geen client hebben..quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:41 schreef Noca het volgende:
Niet iedereen heeft IRC denk ik dus dat is wel weer jammer...maar welke channel is het?
Ja lekker is er niemand...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:58 schreef sander4444 het volgende:
http://irc.tweakers.net/fok
channel: online-gokken
Praktisch is dat toch hetzelfde?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:56 schreef APK het volgende:
Betreffende het on-line goktopic:
Mag het niet andersom?
Dat er zeg maar een topic komt voor droogkloten die slechts hun analyse willen geven -en met hun winst willen pimpen- en dat wij gewoon verder mogen gaan met elkaar uitlachen (of bewonderend toespreken) en 'Jaaaaaaaaaaaaaaaa' roepen enzo?
Ja , maar dat dat andere topic dan een of andere ontzettend duffe naam krijgt.quote:
De afsplitsing bepaalt niet welke topic eventueel een andere naam krijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ja , maar dat dat andere topic dan een of andere ontzettend duffe naam krijgt.
On-line gokken voor bejaarden en statistici oid.
dit topic is ooit begonnen met het geven van goede tips met er ook bij verteld waarom het een goede tip was, samen met het feit dat iedereen zn bets kon geven. Het meeleven met wedstrijden gebeurde meer via bijv. msn en achteraf liet men wel zien hoe ze het gedaan hadden, maar niet 10 mensen die posten "jaaaaaah, 1-0". Lijkt me dat dat bijv. meer thuis hoort in de topics over bepaalde competities, zoals het live-GG-Divisie topic enzo. Dus lijkt me dat als er een afsplitsing zou komen, er dan in VBL een apart "beleef hier live de wedstrijden"-topic moet komen, want joepie roepen heeft weinig met "werk, recht en geldzaken" te maken lijkt me zo......quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ja , maar dat dat andere topic dan een of andere ontzettend duffe naam krijgt.
On-line gokken voor bejaarden en statistici oid.
Hunnie splitsen zich van ons af.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
De afsplitsing bepaalt niet welke topic eventueel een andere naam krijgt.
discussie moet idd eigenlijk hier gevoerd worden, hier is nog genoeg ruimte overquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je toch lekker je rekening bij de bookmaker schoonvegen.
Eerlijk, ik heb er weing last van, ik vind het juist leuk als de topics in de hoogste versnelling schieten als er wedstrijden gespeeld worden.
En zoals al in het feedbacktopic gezegd, je leert daardoor de mens achter de gokker kennen zodat je de tips op waarde kunt schatten.
Maar die discussie moeten we geloof ik niet hier voeren.![]()
Dat gebeurt alleen bij wedstrijden van het Nederlands Elftal dat er 10 mensen tegelijk "Yes 1-0!!" posten, maar ik ben het ermee eens dat dat zwaar overbodig is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:59 schreef sander4444 het volgende:
[..]
dit topic is ooit begonnen met het geven van goede tips met er ook bij verteld waarom het een goede tip was, samen met het feit dat iedereen zn bets kon geven. Het meeleven met wedstrijden gebeurde meer via bijv. msn en achteraf liet men wel zien hoe ze het gedaan hadden, maar niet 10 mensen die posten "jaaaaaah, 1-0".
Volgens mij hebben de meeste posters in het betreffende topic helemaal geen zin om MSN-erig of IRC-dingus te gaan chatten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:59 schreef sander4444 het volgende:
dit topic is ooit begonnen met het geven van goede tips met er ook bij verteld waarom het een goede tip was, samen met het feit dat iedereen zn bets kon geven. Het meeleven met wedstrijden gebeurde meer via bijv. msn en achteraf liet men wel zien hoe ze het gedaan hadden, maar niet 10 mensen die posten "jaaaaaah, 1-0". Lijkt me dat dat bijv. meer thuis hoort in de topics over bepaalde competities, zoals het live-GG-Divisie topic enzo. Dus lijkt me dat als er een afsplitsing zou komen, er dan in VBL een apart "beleef hier live de wedstrijden"-topic moet komen, want joepie roepen heeft weinig met "werk, recht en geldzaken" te maken lijkt me zo......
Dit is fok.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:04 schreef sander4444 het volgende:
ik bedoel, kijk naar andere fora zoals BettingAdvice en Punterslounge, slowchat wordt daar ook direct verwijderd, daar hebben ze er ook een aparte irc-chat voor. dus waarom zouden we dat hier niet ook gewoon doen...
Ik denk dat je hier doelt op het Toto-topic, want dat was inderdaad wat rustiger.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:04 schreef sander4444 het volgende:
[..]
tis heel leuk, ben k met je eens, om iedereen zn emoties te beleven en mensen te helpen duimen voor picks, zeker als je die zelf ook hebt, vind alleen dat dit niet het goede topic ervoor is en dat dat ook nooit de bedoeling van de topic-reeks geweest is. En ja, kan het toevallig weten, want was er vanaf nr. 1 bij.
als je kijkt naar op wat er gewed wordt de laatste dagen, kan ik alleen maar concluderen dat er gewoon gewed wordt op 'alles wat los en vast zit' (net of iemand in het topic ook maar 1 speler van bv. noord-korea kan opnoemen). Dus voor goede picks is dit topic denk ik niet de juiste plaats....quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef sander4444 het volgende:
betekent dat er meer tips zullen zijn (iig, dat hoop ik).
Is waar ja.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef HoIIandia het volgende:
Dus voor goede picks is dit topic denk ik niet de juiste plaats....
Deel 68 – 31 maart 2005quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Als het écht slowchat zou zijn zouden er 5 topics per dag doorheengaan, dat valt best me, toch?
Mooi toch?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:25 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Deel 68 – 31 maart 2005
Deel 67 – 30 maart 2005
Deel 66 – 28 maart 2005
Deel 65 – 27 maart 2005
Deel 64 – 26 maart 2005
Deel 63 – 25 maart 2005
Deel 62 – 21 maart 2005
Deel 61 – 20 maart 2005
Deel 60 – 19 maart 2005
Deel 59 – 17 maart 2005
Dat zijn dus 10 delen in 14 dagen, das best veel
Yep.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef sander4444 het volgende:
"Castelen ziet er ook weer uit als een weetikhetwat", dan is dat leuk, maar kan dat beter in andere topics. toch?
Als je daar de helft op hetzelfde moment zou gaan wegschrappen is de topic-reeks binnen een week dood.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:34 schreef sander4444 het volgende:
ff snel een willekeurige pagina, maar denk dat hier toch wel flink wat te schrappen zou zijn:
Het grote online gok topic - deel 66
Ik vind het juist leuk om met anderen mee te leven (en ze uit te lachen natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef sander4444 het volgende:
maar waarom niet gewoon 1 topic met alle echte tips en overzichten van bets en dat anderen daar weer op kunnen reageren en 1 topic waarin iedereen met elkaar live de wedstrijden kan volgen. Als je dan goede tips zoekt, ga je naar het ene topic, wil je daarna lekker je wedstrijden met andere volgen, dan switch je ff naar het andere topic. En volgens mij heeft iedereen wel een comp die het aankan om 2 vensters tegelijk open te hebben, dus lijkt me zeker niet onmogelijk of wat dan ook
die moeten we er zeker in gaan brengen jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om met anderen mee te leven (en ze uit te lachen natuurlijk) in één topic.
Zo hard gaat het nou ook weer niet.... In VBL gaan er twee of drie topics op een avond doorheen voor een makkelijke wedstrijd als NL- Armenie.
Volgens mij ben jij vooralsnog de enige die er echt moeite mee heeft, of niet
Nogmaals, je kunt toch makkelijk langs smileys en 'Jaaaaa!!!!!!' posts scrollen
Morgen en overmorgen wordt het weer rustiger en gaan we het weer over de mooie odds van Chelsea, Barcelona, Ajax, heerenveen en feyenoord hebben, toch?
Als iemand de hele tijd scores post krijgt diegene gewoon commentaar als 'Wij hebben ook livescore hoor'.
Het is ook totaal onzinnig, zie de mod-actie van Alicey eerder.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef Calella het volgende:
[..]
Als je daar de helft op hetzelfde moment zou gaan wegschrappen is de topic-reeks binnen een week dood.![]()
![]()
Het zou wel een idee zijn om als een soort stofzuiger een uur later dat soort posts te gaan deleten, maar dat is onbegonnen werk voor de modjes.
Nou, met alle respect, maar als iemand als jij dat zou gaan doen worden de topics onleesbaar en zijn de meesten zo weg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:41 schreef sander4444 het volgende:
daarom zei k idd het ook jammer te vinden dat t nie mogelijk is om iemand moderator te maken van alleen dit topic. das nie heel veel werk en idd na een wedstrijd kunnen alle live-comments er wel uitgegooid worden. persoonlijk lees k picks van iedereen nl nog wel eens terug om te kijken hoe iedereen het gedaan heeft, maar die live-comments kijk k nooit meer naar
Neuh, ik kijk een beetje naar de reacties in dit topic.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:46 schreef sander4444 het volgende:
hoe weet je dat nou weer, heb je iedereen gesproken ofzo???
Ach, waar maak je je druk over?quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:01 schreef sander4444 het volgende:
ja, oke, maar zouden mensen het erg vinden als posts zoals "Nederland 1-0" (en dan zeker als het er 10x staat) verwijderd worden?
Ik geloof dat het niet echt bestaat..quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:51 schreef Lu_uK het volgende:
waar is het ik zoek werk topic of iets dergelijks?
Dat denk ik dan niet, aangezien er pas sinds kort centrale topics "mogen" worden geopend in WGRquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
Misschien heeft er een centraal topic bestaan, en is dat er nu niet meer... Wacht even op de reactie van rally.
Ik heb het maar eens gelezen en wat _rally_ bedoelt is dat het niet is toegestaan om een sollicitatietopic te openen. Dus topics als "Ik zoek werk" of "Ik ben een schilder en ik zoek een schildersbedrijf om te gaan werken" mogen niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:34 schreef Lu_uK het volgende:
Gaat er nog wat mee gebeuren eigelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |