Das jammer!quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:58 schreef Forumschorem het volgende:
Kut! Afgewezen op SAP kennis. Gelukkig is wel mijn voorschot op mijn uitkering er door...
Zonde man, wat voor soort kennis ging het om ? gebruikers kennis van IS-U ofzo ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:58 schreef Forumschorem het volgende:
Kut! Afgewezen op SAP kennis. Gelukkig is wel mijn voorschot op mijn uitkering er door...
Kun je dan geen 2 parttime baantjes nemen? Parttime bij Lidl ofzo erbij. Ik moet er echt niet aan denken om full time in een supermarkt te werkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:02 schreef Metro2005 het volgende:
tis wel maar parttime bij de dixons en ik heb wel aardig wat vaste lasten wat ik eigenlijk niet kan betalen met een parttime baantje. de lidl is wel fulltime maar heeft weer vaak dat je 's avonds moet werken enzo.
Je moet dus wel geld hebben eigenlijk, dan zou ik voor fulltime gaan bij de Lidl.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:02 schreef Metro2005 het volgende:
tis wel maar parttime bij de dixons en ik heb wel aardig wat vaste lasten wat ik eigenlijk niet kan betalen met een parttime baantje. de lidl is wel fulltime maar heeft weer vaak dat je 's avonds moet werken enzo.
Met 2 parttime baantjes moet je te veel belasting betalen, dan heb je helemaal geen voordeel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Kun je dan geen 2 parttime baantjes nemen? Parttime bij Lidl ofzo erbij. Ik moet er echt niet aan denken om full time in een supermarkt te werken.
Nee, gewoon de basis-kennis van SAP. Ik heb een paar jaar geleden met SAP gewerkt, maar aangezien daarna al de bedrijven waar ik heb gewerkt geen SAP hanteren heb ik het nooit kunnen aanleren/oppakken. Ik heb die gasten wel verteld dat ik het toendertijd een erg simpel programma vond (ik pak ook dingen erg snel op wat betreft programma's enzo) dus na wat inwerken zou ik me er wel raad mee weten. Het lijkt er dus op dat ze daar geen zin hadden... Ik vind het een nogal goedkoop excuus, maar het is bekend dat bedrijven van alles verzinnen als ze geen echte reden hebben om iemand af te wijzen!quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Zonde man, wat voor soort kennis ging het om ? gebruikers kennis van IS-U ofzo ?
Als dat het geval is dan zou het erg belachelijk zijn aangezien je dat in een week oppikt, na 3 tot 4 weken ben je -mits je er dagelijks mee werkt- sowieso goed thuis in SAP.
Wat voor werk zou je het liefste doen eigenlijk ?
hmm was er al redelijk zeker van dat ik de lidl niet ging doen, komen ze met de salarisindicatie: ruim 1700 euro per maandquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Kun je dan geen 2 parttime baantjes nemen? Parttime bij Lidl ofzo erbij. Ik moet er echt niet aan denken om full time in een supermarkt te werken.
Lijkt me duidelijk dan, toch? Niet dat je veel keuze hebt ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:02 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb wel aardig wat vaste lasten wat ik eigenlijk niet kan betalen met een parttime baantje.
gefeliciteerd ermee, en je kan dan vanuit deze baan mooi verder kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Had vandaag een sollicitatiegesprek bij Temps in Arnhem.
En dat ging dan weer over de functie helpdeskmedewerker bij UPC.
Nou kan ik me een leukere baan voorstellen maar ik sta vanaf augustus al in een fabriek te werken en dat gaat ook erg snel vervelen.
Het gesprek ging heel goed, het rollenspel ook en uiteindelijk ben ik net gebeld en ik kan maandag beginnen bij UPC in Nijmegen.
Ik ben 21, en ik ga ongeveer 1350 bruto verdienen. (40 uur per week)
Voorlopig is het voor 3 maanden en daarna krijg je te horen of ze verder met je willen, en als ik het zelf niks aan vind kan ik dan ook weer stoppen.
Nu heb ik iig straks 3 maanden lang een vast inkomen en het staat tenminste goed op m'n cv.
Me = redelijk tevrenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |