abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2005 @ 01:50:54 #1
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_25199758
link naar het vorige topic: Waarom is er geen werk?

en om dan maar op de laatste post te reageren in het vorige topic:

Komrad van harte gefeliciteerd !!
wil je niet op andere gedachten brengen verder maar als je echt twijfelt aan die baan dan zou ik er nog een keer goed over nadenken
Neerkomen wel!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 08:18:58 #2
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25200846
Freeflyer & Komrad: GEFELICITEERD en super veel succes in jullie werk!!!!!!!
That's the way the cookie crumbles
  dinsdag 22 februari 2005 @ 08:22:39 #3
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25200857
Ik hoor morgen pas of ik ben aangenomen of niet. Voor de rest: gefeliciteerd!
weg
pi_25200918
Komrad, ook gefeliciteerd!

Forumschoren, we duimen hier voor je.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:40:27 #5
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_25201478
Komrad inderdaad ook gefeliciteerd!

(tvp)
Master of my domain
pi_25202688
Spannend Forumschorem!

Komrad gefeliciteerd! Wanneer ga je er beginnen? Succes met verhuizen.

(tvp)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:58:36 #7
76143 Forumschorem
pi_25212018
Kut! Afgewezen op SAP kennis. Gelukkig is wel mijn voorschot op mijn uitkering er door...
weg
pi_25212227
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:58 schreef Forumschorem het volgende:
Kut! Afgewezen op SAP kennis. Gelukkig is wel mijn voorschot op mijn uitkering er door...
Das jammer!
pi_25214029
ok, na een maand solliciteren tot ik erbij neer val heb ik nu de keus uit 2 banen
vraag aan jullie wat verstandiger is:

- verkoper bij Dixons (alleen PARTIME )
- assistent filiaalmanager bij lidl (mja dan werk je bij lidl en die staan niet echt bekend om hun goede personeelsbeleid)

wat zouden jullie doen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_25214450
Metro2005, wat is voor jou belangrijk? Geld, vrije tijd, goede arbeidsvoorwaarden, reisafstand etc?

Als het niet om het geld gaat zou ik voor Dixons gaan, maar das mijn idee. Wellicht kun je er in de toekomst fulltime gaan werken.
pi_25215197
reisafstand en vrije tijd.
nou moet ik zeggen dat ik bij de dixons wel erg veel vrije tijd heb (zou maar 2 dagen ofzo gaan werken)
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_25215230
Met 4 jaar ervaring als vakkenvuller zou ik voor de Dixons kiezen als ik jou was .
pi_25218582
tis wel maar parttime bij de dixons en ik heb wel aardig wat vaste lasten wat ik eigenlijk niet kan betalen met een parttime baantje. de lidl is wel fulltime maar heeft weer vaak dat je 's avonds moet werken enzo.
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:33:03 #14
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_25219066
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:58 schreef Forumschorem het volgende:
Zonde man, wat voor soort kennis ging het om ? gebruikers kennis van IS-U ofzo ?
Als dat het geval is dan zou het erg belachelijk zijn aangezien je dat in een week oppikt, na 3 tot 4 weken ben je -mits je er dagelijks mee werkt- sowieso goed thuis in SAP.

Wat voor werk zou je het liefste doen eigenlijk ?
Neerkomen wel!
pi_25223772
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:02 schreef Metro2005 het volgende:
tis wel maar parttime bij de dixons en ik heb wel aardig wat vaste lasten wat ik eigenlijk niet kan betalen met een parttime baantje. de lidl is wel fulltime maar heeft weer vaak dat je 's avonds moet werken enzo.
Kun je dan geen 2 parttime baantjes nemen? Parttime bij Lidl ofzo erbij. Ik moet er echt niet aan denken om full time in een supermarkt te werken .
pi_25228230
quote:
Je moet dus wel geld hebben eigenlijk, dan zou ik voor fulltime gaan bij de Lidl.
Daarnaast gewoon verder uitkijken naar iets anders. Alles beter dan thuis zitten!
pi_25228549
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Kun je dan geen 2 parttime baantjes nemen? Parttime bij Lidl ofzo erbij. Ik moet er echt niet aan denken om full time in een supermarkt te werken .
Met 2 parttime baantjes moet je te veel belasting betalen, dan heb je helemaal geen voordeel.

Ik zou zelf Lidl kiezen. Klinkt ook als een leukere baan.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:46:11 #18
76143 Forumschorem
pi_25232150
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Zonde man, wat voor soort kennis ging het om ? gebruikers kennis van IS-U ofzo ?
Als dat het geval is dan zou het erg belachelijk zijn aangezien je dat in een week oppikt, na 3 tot 4 weken ben je -mits je er dagelijks mee werkt- sowieso goed thuis in SAP.

Wat voor werk zou je het liefste doen eigenlijk ?
Nee, gewoon de basis-kennis van SAP. Ik heb een paar jaar geleden met SAP gewerkt, maar aangezien daarna al de bedrijven waar ik heb gewerkt geen SAP hanteren heb ik het nooit kunnen aanleren/oppakken. Ik heb die gasten wel verteld dat ik het toendertijd een erg simpel programma vond (ik pak ook dingen erg snel op wat betreft programma's enzo) dus na wat inwerken zou ik me er wel raad mee weten. Het lijkt er dus op dat ze daar geen zin hadden... Ik vind het een nogal goedkoop excuus, maar het is bekend dat bedrijven van alles verzinnen als ze geen echte reden hebben om iemand af te wijzen!

Vinden jullie het trouwens ook zo belachelijk dat de helft van de uitzendbureaus en ook wel eens bedrijven waar je schriftelijk naar een functie solliciteert soms gewoon geen reactie terugsturen, al was het maar zoiets van 'we hebben je sollicitatie ontvangen' of zoiets? Ik vind het echt asociaal, vooral van uitzendbureaus waar je de mogelijkheid hebt om via de site te reageren. 9 van de 10 keer hoor je daar nooit meer wat van.
weg
pi_25232696
Had vandaag een sollicitatiegesprek bij Temps in Arnhem.
En dat ging dan weer over de functie helpdeskmedewerker bij UPC.
Nou kan ik me een leukere baan voorstellen maar ik sta vanaf augustus al in een fabriek te werken en dat gaat ook erg snel vervelen.

Het gesprek ging heel goed, het rollenspel ook en uiteindelijk ben ik net gebeld en ik kan maandag beginnen bij UPC in Nijmegen.
Ik ben 21, en ik ga ongeveer 1350 bruto verdienen. (40 uur per week)

Voorlopig is het voor 3 maanden en daarna krijg je te horen of ze verder met je willen, en als ik het zelf niks aan vind kan ik dan ook weer stoppen.
Nu heb ik iig straks 3 maanden lang een vast inkomen en het staat tenminste goed op m'n cv.

Me = redelijk tevrenden.
pi_25235308
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

hmm was er al redelijk zeker van dat ik de lidl niet ging doen, komen ze met de salarisindicatie: ruim 1700 euro per maand

nou ben ik weer zwaar aan het twijfelen
leuker werk bij dixons en het minimum krijgen (ter vergelijking, als ik fulltime bij dixons ga werken verdien ik 1269 euro) of bij de lidl vakken vullen en mensen aan het werk houden voor ruim 1700 euro per maand
moeilijke keuze vind ik zelf.

help
pi_25235454
ik schaam me diep, dat ik dit topicvervolg nu pas zie.

Iedereen heel erg bedankt voor alle felicitaties
en iedereen die nog op zoek is veel succes, ik heb het topic weer gevonden dus ik kan het weer helemaal volgen.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25235535
Ja metro2005, het salarisverschil is groot, iets wat je toch meeneemt in je overweging lijkt me. Net als het feit dat de ene baan parttime is en de andere fulltime. Ik wil je nog wel een optie aandragen, neem de leukere baan die minder betaald voorlopig en solliciteerd verder totdat je een leuke fulltime baan met acceptabele beloning gevonden hebt. Maar ja voor alle opties is wel iets te zeggen. Veel succes ermee iig. Ik weet sinds afgelopen week hoe zuur het is om zo'n keuze te moeten maken.
pi_25235585
quote:
ik heb wel aardig wat vaste lasten wat ik eigenlijk niet kan betalen met een parttime baantje.
Lijkt me duidelijk dan, toch? Niet dat je veel keuze hebt ofzo.
pi_25235630
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Had vandaag een sollicitatiegesprek bij Temps in Arnhem.
En dat ging dan weer over de functie helpdeskmedewerker bij UPC.
Nou kan ik me een leukere baan voorstellen maar ik sta vanaf augustus al in een fabriek te werken en dat gaat ook erg snel vervelen.

Het gesprek ging heel goed, het rollenspel ook en uiteindelijk ben ik net gebeld en ik kan maandag beginnen bij UPC in Nijmegen.
Ik ben 21, en ik ga ongeveer 1350 bruto verdienen. (40 uur per week)

Voorlopig is het voor 3 maanden en daarna krijg je te horen of ze verder met je willen, en als ik het zelf niks aan vind kan ik dan ook weer stoppen.
Nu heb ik iig straks 3 maanden lang een vast inkomen en het staat tenminste goed op m'n cv.

Me = redelijk tevrenden.
gefeliciteerd ermee, en je kan dan vanuit deze baan mooi verder kijken
pi_25236913
Wel, zowaar. Vandaag een mailtje met het verzoek contact op te nemen voor een (eerste) gesprek. Morgen gauw bellen, dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')