Ik ga zodadelijk naar uitzenbureau(s) om werk te zoeken, hoop dat ik wat vindt..
dus als iemand nog wat weet? regio haarlem aub
quote:
Op maandag 26 mei 2003 10:05 schreef firstwollie het volgende:
ik sta bij vier uitzendbureaus ingeschreven en heb nog geen vakantiewerkhet is dit jaar iig veel moeilijker en ik wil eigenlijk volgende week beginnen.
dus als iemand nog wat weet? regio haarlem aub
Ik ga zo naar uitzendbureau, maar hoealang sta je al ingeschreven dan? Want ik wil volgende week maandag ook beginnen, hopelijk red ik dat
quote:een maand geleden ofzo
Op maandag 26 mei 2003 10:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Ik ga zo naar uitzendbureau, maar hoealang sta je al ingeschreven dan? Want ik wil volgende week maandag ook beginnen, hopelijk red ik dat
quote:Dan zou ik maar eens langs gaan of bellen, want anders gebeurt er niet veel denk ik!
Op maandag 26 mei 2003 10:56 schreef firstwollie het volgende:[..]
een maand geleden ofzo
quote:
Op maandag 26 mei 2003 10:56 schreef firstwollie het volgende:[..]
een maand geleden ofzo
1e uitzendbureau langsgeweest....geen werk
quote:Ik
Op maandag 26 mei 2003 10:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie heeft er al vakantiewerk?
Wat ga je doen?
Wat verdiend het?
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:12 schreef kless het volgende:
ga es kijken of er facatures zijn. ( inschrijven is beetje zinloos eigenlijk, gewoon vragen of ze wat hebben, dan pas je gegevens afdragen-> zij vinden adressen van jonge mensen namelijk ontzettend interesant om je vervolgends zo nu en dan te spammen )
Het is toch wel handig als ze je adres+tel nummer hebben, zo kunnen ze teminste contact met je opnemen als er wat binnekomt....
quote:vakkenvullen man
Op donderdag 5 juni 2003 13:23 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ik kan maar 2weken werken nog voor mijn vakantie, bij het uitzendbureau hebben ze nix.... wat nu?????? Ik moet nog best veel geld hebben voor mijn vakantie
. Misschien iemand die iets voor me heeft of iemand kent die iets voor me heeft in omgeving Den haag??
Dit jaar maar 2 middagen per week
Vorig jaar werkte ik elke dag van 9:00 tot 16:00 en dan echt tot de dag dat we boeken moesten halen.
Ik was toen de school begon wel weer aan vakantie toe
quote:Dat is echt lekker om 13.00 vrij zijn
Op dinsdag 27 mei 2003 18:32 schreef Patries86 het volgende:
Verzorgins tehuis voor nonnen !!10 juni tm 1 augustus van 08.30 tm 13.00
quote:8:30 beginnen is wat minder lijkt mij
Op donderdag 5 juni 2003 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Dat is echt lekker om 13.00 vrij zijn
quote:Valt best mee toch?
Op donderdag 5 juni 2003 16:39 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
8:30 beginnen is wat minder lijkt mij
Sommige uitzendbureaus schrijven je niet eens meer in. Je mag je naam en telefoonnummer achterlaten en that's it. Reageer je via de site op een vacature nemen ze ook amper de moeite om iets van zich te laten horen.
uitzendbureaus:
volgens mij is in deze tijd viavia een baantje vinden nog altijd de beste oplossing.
Wat ga je doen?
In een fabriek (zeer licht en vooral geen vies) werk doen.
Wat verdiend het?
9,06 Euro/uur netto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |