Ik voldoe aan wensenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:55 schreef frederik het volgende:
* frederik] start outlook op[/me]
[me=frederik vraagt een polis als gift aan
wat is die RVS lekker tegendraadswillen verlies ipv winst
Ook van rechts naar links, of vind je dat weer te Oosters?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
* E-mailadres opzoekt, Outlook opstart en lunchlokatie opzoekt....
[..]
* Outlook afsluit......
Ik verkoop niet....
![]()
je ziet, ik ben zo tegendraads, ik léés zelfs van onder naar boven...
Nee, dat vind ik te lastigquote:Op zondag 27 maart 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook van rechts naar links, of vind je dat weer te Oosters?
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef frederik het volgende:
* frederik denkt dat Five_Horizons zelfs met quoten tegendraads is
Tegendraads is in een draad juist weer niet handig.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef frederik het volgende:
* frederik denkt dat Five_Horizons zelfs met quoten tegendraads is
quote:
Een setje? Dat hangt er maar net van af... Ben je groot, sterk en heb je een grote bek?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wij worden een setje! Ik voel het![]()
* Outlook opstart.......
Oh, jee... mag dat niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een setje? Dat hangt er maar net van af... Ben je groot, sterk en heb je een grote bek?
Het tegendraadse setje?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een setje? Dat hangt er maar net van af... Ben je groot, sterk en heb je een grote bek?
Zo ongeveer frederik.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:13 schreef frederik het volgende:
[..]
Het tegendraadse setje?
Alicey klein, slap en timide?
Kom op, je kunt vast wel iets verzinnen dat incompatible is.quote:
Ik blijf nadenken.... ik kom er nog op terug...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom op, je kunt vast wel iets verzinnen dat incompatible is.
Ik vraag het me af, je komt veels te terughoudend over.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik blijf nadenken.... ik kom er nog op terug...
Voorlopig voelt het goed....![]()
Ik vind dat wel meevallen, ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij zou willen zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh: het eerste zinnetje uit mijn sig moet toch voldoende over tegendraadsheid zeggen![]()
Oftewel, je bent gewoon een meeloper.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen, ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij zou willen zijn.
OK: Neuken?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, je komt veels te terughoudend over.
Wacht even....quote:
Blijkbaar niet, inderdaad....quote:
Voordeel van de twijfel... Maar je snapte de hint niet volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wacht even....
Laten we beginnen met koffie een drankje
Kloptquote:Op zondag 27 maart 2005 22:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel... Maar je snapte de hint niet volgens mij.
Ojee, heb ik je in de war gemaakt?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
* nadenkt.... wat waarschijnlijk nog op zich laat wachten qua resultaat
Best wel ja...quote:
Eh.. Ja, het is nog pasen ook.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Best wel ja...
* het is zondag
* het is bijna 23:00 uur
* het is hier WGR
* we hebben een uurtje gemist
Wat wil je zeker weten?quote:* ik wil het zeker weten
Klopt, probleem met server.. Maar er staat ook niets interessant op hoor.quote:Oh... en je site doet het niet...
Ik kan wel wat verzinnen Five!!! Mag ik, mag ik, mag ik?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom op, je kunt vast wel iets verzinnen dat incompatible is.
Natuurlijk mag dat.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:50 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik kan wel wat verzinnen Five!!! Mag ik, mag ik, mag ik?![]()
Kssst... terug naar [OUD] jij!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:50 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik kan wel wat verzinnen Five!!! Mag ik, mag ik, mag ik?![]()
Bespeur ik hier een zekere angst?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kssst... terug naar [OUD] jij!
![]()
Eerst vragen of het mag....quote:
Postkwaliteit is inderdaad niet bijster hoog. Hij is dicht bij deze..quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Conflict het volgende:
Werken na de WAO/WAJONG
Die mag dicht, er is nog niet een ontopic post geplaatst.
Posts met alleen smileys zie ik anders het nut niet van in. Er wordt (imo terecht) geklaagd dat er te veel inhoudsloze posts worden geplaatst.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:47 schreef APK het volgende:
Ach, als er gespeeld wordt, komen er nogal eens reacties los, zeker als er grote wedstrijden aan zitten te komen of gespeeld worden.
Ik kan het op mijn leeftijd nog prima bijhouden hoor.
Ik zou het saai vinden als er slechts voorspellingen en winst gepost worden.
Door het postgedrag leer je juist iemand kennen en weet je of je diegene serieus kunt nemen of niet.
hockeytrutje.quote:Een of ander hockeytrutje dat opeens binnen komt huppelen
Het was te inhoudsloos om zo te laten staan. Ik merk overigens wel op dat ik alleen de laatste pagina heb bekeken, daar het mij niet constructief leek om de hele topic onder handen te nemen.quote:, een paar willekeurige posts weghaalt, en een vermanend vingertje heft vind ik 'not done'.
Ik heb daarmee "gewaarschuwd" dat ik het volgende deel graag anders zie.quote:Waarschuw dan eerst een paar keer of kom de sfeer in dit topic eens opsnuiven.![]()
Ik zie vanavond wel wat er uitkomt... Als ik er ben, want er ligt me iets bij dat er weer een verjaardag gevierd wordt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:12 schreef APK het volgende:
Ga maar vast klaarzitten voor vanavond, dan komen er een hoop smileys en 'Yes!' of 'Neeeeee!!!!' dingen tijdens de wedstrijden.
Gokkers zijn sowieso gek.
Oh, daar vind ik trouwens niets mis mee hoor.. Ik ben zelf ook gek, ookal gok ik zelden.quote:
Als het idd zo'n enorm groot probleem is dat men tijdens wedstrijden wat post over hoe het ervoor staat ofzo, wat ik me niet voor kan stellen maar ok, is een sc-topic dan handig daarvoor?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, daar vind ik trouwens niets mis mee hoor.. Ik ben zelf ook gek, ookal gok ik zelden.
We kijken wel waar we vanavond op uitkomen.
Misschien is dat laatste ook een optie, om het zeg maar op te splitsen in een topic over de mogelijkheden, uitleg, suggesties etc. over online gokken, en een andere topic waar de "gokkers" zitten. Dit idee is echter niet concreet, en ik wil ook eerst zien hoe het er verder aan toegaat in de reeks.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Als het idd zo'n enorm groot probleem is dat men tijdens wedstrijden wat post over hoe het ervoor staat ofzo, wat ik me niet voor kan stellen maar ok, is een sc-topic dan handig daarvoor?
Uitleggen hoe het werkt en andere constructieve posts lijken mij zeker op zijn plaats. Ik zie de topic vooral over (online) gokken in het algemeen, dus niet alleen wat er gewed wordt, maar ook toch, en misschien zelfs vooral, om er kennis over op te doen en ervaringen uit te wisselen.quote:Wat kan bijvoorbeeld wel en wat niet? Er zijn soms hele gesprekken over waar je wel of niet op in moet zetten of iemand die wil weten hoe alles werkt, dan leg je dat even uit. Smileyposts verwijderen vind ik logisch en dat hoort ook niet, maar je mag toch wel over een bet discussieren of iemand uitleggen hoe alles werkt, want mede daardoor gaat alles zo snel volgens mij.
Juist dat discussieren lijkt mij waar de topic in de eerste plaats voor is bedoeld. Bets plaatsen en resultaten kunnen er dan ook bij. Blij zijn en balen mag van mij ook, maar dan wel met een beetje inhoud.quote:Lijkt me niet dat het topic alleen is bedoelt om je bets te plaatsen en je eventuele winst of verlies, je mag toch best discussieren of blij zijn of balen in dat topic?
We zullen zien hoe het gaat, het gaat mij vooral om het inhouds-aspect. Als er 10 topics per dag worden doorgedraaid terwijl de inhoud op topniveau is hoor je mij niet.quote:Als je de smiley posts weg denkt gaat het denk ik niet veel langzamer met de topics, dan moet je maar vaker kijken dan 1 keer per week, komop zeg..
Dankjewel Alicey! Heel duidelijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |