Ah, er staat wat in hun Algemene Voorwaarden, ik ga ze even mailen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:56 schreef frederik het volgende:
indien mogelijk een tijdelijk mailadres aanmaken ergens (of een speciaal daarvoor bedoelde mail gebruiken), en dan de mail doorsturen naar die bedrijven? (wel jouw gegevens verwijderen natuurlijk, en incl headers).
Al zou ze bij 1 op de 10 firma's eruitgeknikkerd worden, dan is het er weer 1 minder voor haar
Ik heb een adres waar zo'n 7 van die gpt dingen naartoe gaan, die heb ik maar gebruikt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:12 schreef frederik het volgende:
Zorg wel dat ze alleen jouw verzendadres kennen (dat speciale spamadres, niet je normale).
Kans is namelijk 1 op 10 dat ze d'r account kwijt is, maar 9 op 10 dat jouw adres bij hun in de administratie komt
Ik heb ooit eens gehoord dat ze met notes werkten, en dat ze spammen niet zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ah, er staat wat in hun Algemene Voorwaarden, ik ga ze even mailen.
Maar kan fok haar hier ook op aanspreken oid?
Hmm, ik had het geloof ik even verkeerd opgevangen..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:45 schreef R-Mon het volgende:
Betreft: PrayingFalcon1981
Nog niet zo veel gepost, maar:
wat is jou saldo op moneymiljonair?
GetPaidToRead programma's... welke?
[Centraal] Geld verdienen met GPT programma's
Ik check net m'n email, en ik heb een nieuwe. Zo'n "meld je aan" verhaal. E-Spaarpot, referral nr 66, afzender Linda. Oftewel PrayingFalcon1981. De email is gericht aan R-Mon, mijn foknaam dus.
Kunnen jullie hier iets aan doen?
Spammen vinden we inderdaad niet leuk. Er wordt met notes gewerkt, maar dat is meer voor de "bewijslast" wanneer een moderator iemand zat is en diegene opteert voor een ban.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:16 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gehoord dat ze met notes werkten, en dat ze spammen niet zo leuk vinden.
Het is er ééntje, en je hebt mail.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm, ik had het geloof ik even verkeerd opgevangen..
Het probleem is dat het buiten fok om gebeurt. Zou je een paar van de mails die je hebt ontvangen naar mij kunnen doorsturen (e-mail staat in profiel)? Ik kan eventueel met FA's overleggen wat er aan te doen valt.
quote:
Inderdaad slordig.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
On topic:
WGR: Nuttige sites (upd 27-03-05)
Erm... sinds wanneer is Postbank een zorgverzekeraar? niet dat ik het erg vind dat mijn collega's er vermeld staan, maar ze zijn het niet
Geupdate.quote:En als aanvulling (omdat ik dat topic niet wilde vervuilen):
http://verzekeringen.pagina.nl/
http://www.srk.nl/ (RVP)
quote:
Dat wil ik dan best doen, mits je die post dan verwijdert, want in zo'n topic vind ik dat geen gezichtquote:
Gooi ik een topic speciaal open zodat je het kunt vervuilen, doe je het niet.![]()
Gewoon niet verder lezen dan de OP.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat wil ik dan best doen, mits je die post dan verwijdert, want in zo'n topic vind ik dat geen gezicht![]()
quote:
En we zaten net zo knus.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Zo: en nu wordt het een klef topic, dus Fietbek maar weer
[afbeelding]
Oei! Dat zou dan maar 1 ding kunnen zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt dat ik nu iets konijntjes-achtig ga doen?
Met iets konijntjes-achtig doelde ik op een worteltjestaart bakken, dat heeft toch weinig met SEX te maken?quote:
Ik ben een heel veelzijdig konijntje.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oei! Dat zou dan maar 1 ding kunnen zijn [afbeelding]
konijntjes doen maar 1 ding, toch? Konijnen heet dat, geloof ik...
quote:
De meeste konijntjes vinden het vies.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Jij mag worteltjestaart komen bakken![]()
De meesten ja.....quote:
Ik pas hem wel aan voor vandaag.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De meesten ja.....
![]()
tijd voor een [SC]
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, ik vind aparte konijntjes juist leuk.
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarin uit het apart zijn van het konijntje zich?
Konijntjes mogen toch wel meedoen me de gewone dating?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:36 schreef frederik het volgende:
dating.fok.nl bestaat al niet meer he
en konijnendating.fok.nl heeft nooit bestaan
En houd je dan echt van worteltjestaart, of je houd je er alleen van om te provoceren?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo, jij bent direct....
Dit konijntje houdt van worteltjestaart, terwijl de meesten er niet van houden, precies zoals ik vaak ben: tegendraads![]()
Nee, dan hou ik van worteltjestaartquote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
En houd je dan echt van worteltjestaart, of je houd je er alleen van om te provoceren?![]()
Een soort natuurlijk ik-doe-anders-gedrag dus.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dan hou ik van worteltjestaart
Ik drink bijvoorbeeld geen koffie.... dat dan weer niet (en ja, dat is lastig, "bij de mensen thuis")quote:Op zondag 27 maart 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een soort natuurlijk ik-doe-anders-gedrag dus.
Je verkoopt zeker verzekerigen?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld geen koffie.... dat dan weer niet (en ja, dat is lastig, "bij de mensen thuis")
* E-mailadres opzoekt, Outlook opstart en lunchlokatie opzoekt....quote:Op zondag 27 maart 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal niet lastig, ik neem zelf nooit koffie als dat soort lui langskomen, dus scheelt me weer koffie zetten.
* Outlook afsluit......quote:Je verkoopt zeker verzekerigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |