Ik zou zeggen zoek eens naar "adult webmaster program" op google, ik ga dit niet allemaal uitleggen hier.. wat ik wel kan zeggen, zorg voor genoeg traffic.. hoe ? zoek naar adult webmaster boards etc.. verdiep je erin zou ik zeggen, want je kan er veel meer mee verdienen dan alleen maar rond de 8 a 900 dollar per maand.. ik ben er nog mee bezig iedergeval.. trial and error gast..quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Binkie, vertel er dan eens wat meer over en doe eens niet zo stoer de hele tijd.
Nou ik heb rondgekeken en het 1 en ander gelezen maar ik word er nog niet echt wijzer van.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:43 schreef dp81 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek eens naar "adult webmaster program" op google, ik ga dit niet allemaal uitleggen hier.. wat ik wel kan zeggen, zorg voor genoeg traffic.. hoe ? zoek naar adult webmaster boards etc.. verdiep je erin zou ik zeggen, want je kan er veel meer mee verdienen dan alleen maar rond de 8 a 900 dollar per maand.. ik ben er nog mee bezig iedergeval.. trial and error gast..
Irritant of niet dan. Wie gaat ze mailen?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:06 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat ene puzzelstukje bij MoneyMiljonair ook niet. Hoe tragisch!
Nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:36 schreef R-Mon het volgende:
Na 7 maanden lang 89 mailtjes gelezen, 36 banners geklikt, 11 spelletjes gespeeld en 4 referrals gefaked te hebben kan ik eindelijk een uitbetaling bij geldrace uitvragen.![]()
heb je ook dat die site verkut is dat die heel veel pagina's langzaam opent enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:06 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat ene puzzelstukje bij MoneyMiljonair ook niet. Hoe tragisch!
Zie de OP, en ElisaB mod hier niet meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:37 schreef HotFudge het volgende:
Hee ehm ElisaB geld verdienen linkjes in je "onderschrift" waren toch verboden?
Ik heb nu 11, 56 bij moneymiljonair.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:50 schreef du_ke het volgende:
Heeft er nog iemand een link voor me van moneymillionair? levert je toch weer 1,25 op.
Volgens de topic opener wel (maar dat is een normale standaard user),quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:52 schreef PrayingFalcon1981 het volgende:
Aangezien ik niet direct mag linken....maar uh... m'n signature, mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |