Ik voldoe aan wensenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:55 schreef frederik het volgende:
* frederik] start outlook op[/me]
[me=frederik vraagt een polis als gift aan
wat is die RVS lekker tegendraadswillen verlies ipv winst
Ook van rechts naar links, of vind je dat weer te Oosters?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
* E-mailadres opzoekt, Outlook opstart en lunchlokatie opzoekt....
[..]
* Outlook afsluit......
Ik verkoop niet....
![]()
je ziet, ik ben zo tegendraads, ik léés zelfs van onder naar boven...
Nee, dat vind ik te lastigquote:Op zondag 27 maart 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook van rechts naar links, of vind je dat weer te Oosters?
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef frederik het volgende:
* frederik denkt dat Five_Horizons zelfs met quoten tegendraads is
Tegendraads is in een draad juist weer niet handig.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef frederik het volgende:
* frederik denkt dat Five_Horizons zelfs met quoten tegendraads is
quote:
Een setje? Dat hangt er maar net van af... Ben je groot, sterk en heb je een grote bek?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wij worden een setje! Ik voel het![]()
* Outlook opstart.......
Oh, jee... mag dat niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een setje? Dat hangt er maar net van af... Ben je groot, sterk en heb je een grote bek?
Het tegendraadse setje?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een setje? Dat hangt er maar net van af... Ben je groot, sterk en heb je een grote bek?
Zo ongeveer frederik.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:13 schreef frederik het volgende:
[..]
Het tegendraadse setje?
Alicey klein, slap en timide?
Kom op, je kunt vast wel iets verzinnen dat incompatible is.quote:
Ik blijf nadenken.... ik kom er nog op terug...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom op, je kunt vast wel iets verzinnen dat incompatible is.
Ik vraag het me af, je komt veels te terughoudend over.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik blijf nadenken.... ik kom er nog op terug...
Voorlopig voelt het goed....![]()
Ik vind dat wel meevallen, ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij zou willen zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh: het eerste zinnetje uit mijn sig moet toch voldoende over tegendraadsheid zeggen![]()
Oftewel, je bent gewoon een meeloper.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen, ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij zou willen zijn.
OK: Neuken?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, je komt veels te terughoudend over.
Wacht even....quote:
Blijkbaar niet, inderdaad....quote:
Voordeel van de twijfel... Maar je snapte de hint niet volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wacht even....
Laten we beginnen met koffie een drankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |