quote:
Mmm nee.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:14 schreef VinnieJones het volgende:
nog iemand gewed op Brazilliaanse Paulista ? :|
Azerbaidjan.quote:
Ik ben weer ff afgekickt van de NBA na het drama van gisteren.quote:
wat danquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef Calella het volgende:
[..]
Ik ben weer ff afgekickt van NBA na het drama van gisteren.![]()
quote:
Dat is ook pijnlijk, ik had niet gedacht dat de Suns zouden verliezen maar dat ze met 8 punten verschil zouden winnen van de Denver Nuggets vond ik wat overdreven.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef VinnieJones het volgende:
aha
Ja ik had zelf ook zoiets dergelijks..Had under 192 of zo.. Laatse quarter nog iets van 45 te gaan..Schieten ze er iets van 72 in![]()
Maar goed, het moet wel beter kunne![]()
ps: trouwens ik speel nooit tegen THE Suns.. Maakt niet uit tegen wie ze spelen,altijd gevaarlijk
Het kan ook Notoire_Gek zijn die het express heeft gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:44 schreef Poepoog het volgende:
Ben benieuwd of iemand zo huilend hier komt posten
Zijn nieuwste tacktiekquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef Calella het volgende:
[..]
Het kan ook Notoire_Gek zijn die het express heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
Die opent dadelijk een topic: "Het kleine ik stop met Federer layen @1.80 topic".quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:52 schreef Calella het volgende:
[..]
Die opent dadelijk een topic: "Het kleine ik stop met Federer layen @1.80 topic".![]()
Netjes weer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
Dit soort geintjes moet je niet te vaak uithalen...maar ik was even op TILT geslagen nadat ik binnen 5 minuten 2 keer een 80 dollar verloor aan een kaffer uit de Oekraine.
Man 2 Man alletwee $200 inleg. Winner takes it all.............holdem toernooitje
[afbeelding]
Nee, dank je.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:52 schreef VinnieJones het volgende:
welke van de 2 williams sisters hebben jullie genomen ?
Mag ik even een eerlijk vraag stellen, hoe oud ben je eigenlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef versteegrob het volgende:
Tering wat een geld zeg! Gelijk op je bank rekening laten storten he!
Ze bedoelen wie zich plaatst.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef versteegrob het volgende:
Notoire_Gek
Tering wat een geld zeg! Gelijk op je bank rekening laten storten he!
Villareal - AZ wat denken jullie? AZ 2.3
Bedoelen ze alleen de uitwedstrijd of wie zich plaats? Wel mooie wedstrijd. Denk AZ
19 jaar, hoezo. Ik gok pas net met kleine bedragenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Mag ik even een eerlijk vraag stellen, hoe oud ben je eigenlijk![]()
N_G doet zijn naam eer aan, en dit is echt niet zijn grootste winst (en verlies)
van de zomer 28quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Mag ik even een eerlijk vraag stellen, hoe oud ben je eigenlijk![]()
N_G doet zijn naam eer aan, en dit is echt niet zijn grootste winst (en verlies)
Gelukkig weet jij altijd je hoofd koel te houden als je eens verliest en probeer je het niet meteen met grof geld terug te winnenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
Dit soort geintjes moet je niet te vaak uithalen...maar ik was even op TILT geslagen nadat ik binnen 5 minuten 2 keer een 80 dollar verloor aan een kaffer uit de Oekraine.
Man 2 Man alletwee $200 inleg. Winner takes it all.............holdem toernooitje
[afbeelding]
ja hoor laatste ronde verprutsen ze het.. 83-77 nu met nog 3 minuten te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:39 schreef VinnieJones het volgende:
Cleveland begint goed.. 1e quarter 27-18
Zometeen zullen ze vast een ronde gaan zuigen en weer gelijk komen staan..En op het eind nipt winnen met 2 punten of zo..Dan draai ik gewoon herlemaal door..
Woehoe had ze samen in een combo met 10 euro @3.61quote:
Zolang ik win is er niks aan de hand, wel?quote:Op woensdag 30 maart 2005 03:15 schreef Greetings het volgende:
Gelukkig weet jij altijd je hoofd koel te houden als je eens verliest en probeer je het niet meteen met grof geld terug te winnen
Daar bewijs je tegen gokken bestand te zijn en niet verslaafd te zijn
Sander4444 als moderatorquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef sander4444 het volgende:
Er mag van mij wel eens wat vaker een bezem worden gehaald door de "grote online gok topic"-reeks, want er komen de laatste tijd wel heel erg veel overbodige posts in voor die niet echt veel toevoegen, maar wel heeeel veel ruimte kosten en dan gaat het wel een btje erg hard met de topics. Want als je ff een week niet zou kijken, dan heb je er al weer 3 gemist. Mag ook mij moderator maken van dat ene topic zodat ik dat zelf kan doen, maar denk niet dat dit technisch mogelijk is en dat het niet echt in de fok-policy past. Ik wacht rustig af of er verbetering zal volgen
Ach, als er gespeeld wordt, komen er nogal eens reacties los, zeker als er grote wedstrijden aan zitten te komen of gespeeld worden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:26 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Nou, van mij mag er wel geveegd worden.......de laatste tijd is dit niet meer te doen, 20 onzin posts per pagina en een topic die er in een hele avond doorheen gaat vind ik ook erg overdreven, kom dan gewoon naar het IRC-kanaal.....
Zeker weer grof op ingezet Puupoog?quote:
Nein. 24.26. en een combo samen met Zuid Korea. inzet 18.48quote:
Het is inderdaad lastig vandaag.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nein. 24.26. en een combo samen met Zuid Korea. inzet 18.48
Och ik zet alleen echt groot in op wedstrijden van de HCE of Nederland. Verder heb ik vandaag nog 11.05 op JAP/JAP en Rusland + Turkije inzet 10 euro.
Valt wel mee dus.. Ik zie heel weinig goede bets vandaag.
Mijn reactie in WGR Feedback Topic deel 2quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als er gespeeld wordt, komen er nogal eens reacties los, zeker als er grote wedstrijden aan zitten te komen of gespeeld worden.
Ik kan het op mijn leeftijd nog prima bijhouden hoor.
Ik zou het saai vinden als er slechts voorspellingen en winst gepost worden.
Door het postgedrag leer je juist iemand kennen en weet je of je diegene serieus kunt nemen of niet.
Een of ander hockeytrutje dat opeens binnen komt huppelen, een paar willekeurige posts weghaalt, en een vermanend vingertje heft vind ik 'not done'.
Waarschuw dan eerst een paar keer of kom de sfeer in dit topic eens opsnuiven.![]()
Welke sterren? Die hebben ze namelijk niet. Ik verwacht een gelijkspel. (alweer)quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nu ze echt onder druk staan, zullen de echte sterren op gaan staan.
Ik verwacht een overwinning, ze blijven niet niet winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |