Ik ken hetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Het was ook niet echt serieus, had ook maar 1 euro ingezet.
Maar vanaf nu ga ik wel meer nadenken voor het inzetten. Toch iets te enthousiast geworden na mijn 65 euro winst van afgelopen weekend. Heb nu nog wel 21 combos lopen:)
Oh jij bent die lurker...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb ze, op een paar na, bijna allemaal gevolgd. Mocht ik een mooie opsomming of wat echt bruikbare tips over het hoofd hebben gezien, shame on me.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Dat was de planning ookquote:Ik zou persoonlijk voor unibet kiezen als je echt gaat betten, als je in het begin wil uitproberen dan MRB.
Misschienquote:
Je bent ook pas nét begonnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:22 schreef versteegrob het volgende:
Dat is mijn grootste inzet voor morgen. 5 euro doe ik echt zelden.
Waren ze vorige wedstrijd ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:45 schreef sander4444 het volgende:
(laten we hopen dat NL hierop een uitzondering is morgen)
Lijkt mij niet, de echte goeie zijn al door gestroomd naar het echte eftal. Ben benieuwd morgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:45 schreef sander4444 het volgende:
Wie is hier trouwens eigenlijk moderator? mag wel eens flink geveegd gaan worden nl in deze topics, want zo gaat het wel een btje erg hard. Trouwens maar zo eens de uitslagen van <20 bekijken, want vaak blijken dat goede indicaties te zijn voor de wedstrijden van de grote jongens (laten we hopen dat NL hierop een uitzondering is morgen)
15 euro op frankrijk? Hmm lekker dan. Ze winnen de laatste tijd echt niks meer. Ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Israel - Frankrijk 2
South Korea - Uzbekistan 1
Slowakije - Portugal 2
Hongarije - Bulgarije 2
Estland - Rusland 2
3 euro @ 16.93
Israel - Frankrijk 2
Japan - Bahrain 1
15 euro @ 2.31
Ze gaan iig naar het WK, en zullen wel gaan opstaan in Israelquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef versteegrob het volgende:
[..]
15 euro op frankrijk? Hmm lekker dan. Ze winnen de laatste tijd echt niks meer. Ben heel benieuwd.
Net als hun onder 21quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze gaan iig naar het WK, en zullen wel gaan opstaan in Israel
Waar baseer je dat op. Ze speelde anders afgelopen zaterdag THUIS ook weer gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze gaan iig naar het WK, en zullen wel gaan opstaan in Israel
Nu ze echt onder druk staan, zullen de echte sterren op gaan staan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:05 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op. Ze speelde anders afgelopen zaterdag THUIS ook weer gelijk
Idem.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
maak niet van die grote combo's joh, je gaat op je bek!
Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:17 schreef warmbloedig het volgende:
Wat vinden jullie van deze combo?
[afbeelding]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:21 schreef Poepoog het volgende:
Ik zou voor 1.03 niet een combo op het spel zetten...
ja dat is idd een beetje stom...ik win daar ong. een euro op ofsowquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:21 schreef Poepoog het volgende:
Ik zou voor 1.03 niet een combo op het spel zetten...
Ik weet het, ik werd een beetje overmoedig door mijn 65 euro winst. Voortaan doe ik 2 tot 3 wedstrijden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idem.
Je kan beter combo's van 2 a 3 nemen, met redelijke zekerheidjes en inzetten van 5 euro oid.. Maak je veel meer kans
Ja je zult zien dat net je combo daardoor wordt gekilled...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:24 schreef warmbloedig het volgende:
Ik heb vanacht minder dan 2 uur geslapen. laten we het daar maar op houden
ach dan maak ik me er niet zo druk om...nederland (en Zweden)heeft me in het weekend 215 euro winst opgeleverd. Maar als een andere team het verneukt dan word ik pissedquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:25 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja je zult zien dat net je combo daardoor wordt gekilled...
16 left!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ben nu nog in de race @mrb freeroll poker, sta 7e van de laatste 34, wish me luck
Sla maar een voorraadje Prozac in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:31 schreef warmbloedig het volgende:
Maar als een andere team het verneukt dan word ik pissed![]()
8e geworden van de 768.....een schamele 9.60$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |