Is ook een beetje vreemd, maar ieder ze tactiek, zo ook Pyth.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
Ok.
Maar bij die picks ( http://img124.exs.cx/img124/5453/30030nr.jpg ) zijn een aantal combo's.
Waarom heb je 4 keer Israël - Frankrijk op een gelijkspel gezet? (En 1 keer winst, als ik het goed heb)
Het is natuurlijk niet onmogelijk, maar lijkt me wel riskant met 4 verschillende combo's.
Met wat voor inleg zijn jullie begonnen als ik vragen mag?
Heb je niet eerst een tijdje 'droog' gespeeld?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Noca het volgende:
Ik had ¤25 en heb in totaal ¤14 ingezet de eerste keer, maar dat was een imo aardig zekere.
Nee, want ik ben vorige week pas echt begonnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je niet eerst een tijdje 'droog' gespeeld?
easy come easy go :-)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, want ik ben vorige week pas echt begonnen
quote:Full Time:
Euro 2006 (Under 21) - Group 2 (qualifiers)
FT Georgia 0 - 2 Turkey
FT Greece 2 - 0 Albania
FT Ukraine 0 - 1 Denmark
Euro 2006 (Under 21) - Group 3 (qualifiers)
FT Latvia 2 - 1 Luxembourg
Euro 2006 (Under 21) - Group 4 (qualifiers)
FT Israel 3 - 2 France
Euro 2006 (Under 21) - Group 5 (qualifiers)
FT Moldova 1 - 3 Norway
FT Slovenia 1 - 4 Belarus
Euro 2006 (Under 21) - Group 6 (qualifiers)
FT Austria 2 - 0 Wales
Euro 2006 (Under 21) - Group 7 (qualifiers)
FT Bosnia-Herzegovina 2 - 0 Lithuania
FT Serbia & Montenegro 1 - 0 Spain
FT San Marino 0 - 4 Belgium
Euro 2006 (Under 21) - Group 8 (qualifiers)
FT Hungary 1 - 0 Bulgaria
FT Croatia 1 - 0 Malta
Haha ze verliezen, geen combo vandaag dusquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:38 schreef Noca het volgende:
Israel met maar 10 man en Frankrijk kan maar niet winnen
Ik ben begonnen op het EK 2004 (afgezien van een spaarzame Toto Select vroegerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef JaWi het volgende:
Ik heb besloten om me maar eens wat meer te gaan verdiepen hier in.
Misschien een gekke vraag, maar hoe zijn jullie hier terecht gekomen?
En wat verdienen/verliezen jullie nu zo'n beetje per maand.
En wat gebruiken jullie, Unibet of MrB ?
Heb je nooit gedacht, ik cash die ¤ 5000, of het overgrote deel en ik doe er wat leuks mee?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben begonnen op het EK 2004 (afgezien van een spaarzame Toto Select vroeger).
Daar goed mee verdiend, omdat ik veel tegen de favorieten wedde en op Tsjechie tegen Duitsland.
Vervolgens AZ tegen die Grieken zien spelen en toen was ik verkocht. Dat was een supertijd met torenhoge odds voor AZ tegen prutsploegen als RBC uit. Daar heb ik in een paar maanden tijd ongeveer 5.000 euro mee verdiend.
¤ 4000 in plus, na 9 of 10 maanden. Waar was je mee begonnen?quote:Toen een beetje te enthousiast en te inhalig geworden. Niet zelden zette ik 500 in op Championship voetbal en plaatste ik vijftig bets in een week (veelal kleine hoor). Dat werkt natuurlijk niet. Duizendje of drie mee verloren.
Nu wed ik op een stuk minder aantal wedstrijden. Ik heb eigenlijk twee soorten wedstrijden waar ik nog fors op inzet: op de invorm-teams en op de underdogs met value (naar mijn mening value). Daar gaat het de laatste maanden weer aardig goed mee, en zal weer rond de 4.000 in de plus staan in totaal.
Wat zijn datquote:Oh, en ik vind live wedden super. Premier League vooral. Eens in de zoveel tijd heb je supermogelijkheden met een team dat kans na kans mist en "next goal" odds stijgen alleen maar de pan uit. Kan altijd natuurlijk mis gaan, maar is wel leuk.
Frankrijk U21quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:05 schreef JaWi het volgende:
Welke had je staan, of zie ik hem over het hoofd?
Ik cash altijd direct. Omdat ik bookmakers niet vertrouw voor de volle 100% , omdat ik de cash wil hebben en omdat ik een rits bookmakers heb en elke wedstrijd biedt iemand anders wel mooiere odds. Stel je krijgt een probleem met een bookmaker om wat voor reden dan ook, dan is het niet fijn als je account een saldo heeft van ettele duizenden euro's. Ook zijn grote namen zoals SportingOptions ook "zomaar" failliet geraakt (terwijl dat een betting exchange was, en dus vele malen minder vatbaar voor faillissementen).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:26 schreef JaWi het volgende:
Heb je nooit gedacht, ik cash die ¤ 5000, of het overgrote deel en ik doe er wat leuks mee?
Geen idee. Ik bedenk een bedrag dat ik op een wedstrijd wil inzetten, stort dat, en cash mijn eventuele winst. Maximaal zet ik 500 in, een heel enkele keer heb ik 1.000 ingezet maar dat is geloof ik twee keer gebeurd. Een keer ging dat goed, en van de andere keer heb ik nog steeds een trauma van jewelste, dat was op PSV uit tegen Feyenoord. 3-3 in de 93 minuut is dan niet fijn; ik heb toen een nieuw toetsenbord en een nieuwe lichtknop moeten kopen.quote:¤ 4000 in plus, na 9 of 10 maanden. Waar was je mee begonnen?
Groot speel ik altijd singles, of heeeel soms doubles. Wat kleiner speel ik soms trebles, maar hoger ga ik meestal niet. Tenzij het gewoon een funbet is, voor de grap. Je weet wel, een miljoen winnen met een dubbeltje inzet.quote:Wat voor bets / combo's maakte je en waar baseerde je die op ?
Bij sommige bookmakers kan je live wedden. Je kan dan bijvoorbeeld wedden op welk team het volgende doelpunt scoort in een wedstrijd. De odds daarvoor worden vaak aangegeven met (gohquote:Wat zijn dat?
.
Ja, ik denk dat ik inderdaad stopquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef JaWi het volgende:
Deze: Het kleine "Ik stop definitief met online gokken" topic.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef nostra het volgende:
Zeg, Biblis, $ 5 h2h toernooitje spelen?
Ok, dat risico neem ik wel...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:06 schreef nostra het volgende:
volgens mij wel. weet niet of je je $ 0.50 kwijt bent echter!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:59 schreef nostra het volgende:
Door een tiltende N_G en een J op de river met een all-in is de eindstand N_G - nostra 1-1 gebleven. Allebei mrbookmaker gespekt met $ 1 commissie en geen cent rijker. That's poker, gotta love it!
Positieve ervaringen, negatieve ervaringen, andere dingenquote:Beide bookmakers zijn betrouwbaar qua geldzaken en hebben geen spyware.
Het verschil tussen Unibet en MrBookmaker is dat bij Unibet de quoteringen over de algehele linie iets hoger liggen.
Bolivia al voor, das mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:13 schreef versteegrob het volgende:
Bolivia 1 - 0 Venezuela
Aleen china nog 1tje en dan ben ik weer een beetje blij
Ik zou zeggen lees de andere 66 topics even door.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:08 schreef JaWi het volgende:
Unibet v. MrB
Heeft er iemand nog 'voors of tegens'?
[..]
Positieve ervaringen, negatieve ervaringen, andere dingen?
Ik heb ze, op een paar na, bijna allemaal gevolgd. Mocht ik een mooie opsomming of wat echt bruikbare tips over het hoofd hebben gezien, shame on me.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees de andere 66 topics even door.
Come on dude, je gaat toch niet op china inzetten? Die hebben allemaal 'grote' spelers thuisgelaten en Ierland speelt altijd voor de winst thuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef versteegrob het volgende:
Ireland 1 - 0 China
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
GVD klote kutzooi, wat een kut week zeg:(
Het was ook niet echt serieus, had ook maar 1 euro ingezet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Come on dude, je gaat toch niet op china inzetten? Die hebben allemaal 'grote' spelers thuisgelaten en Ierland speelt altijd voor de winst thuis.
Ik speel sinds 1 week met mrbookmaker.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:08 schreef JaWi het volgende:
Unibet v. MrB
Heeft er iemand nog 'voors of tegens'?
[..]
Positieve ervaringen, negatieve ervaringen, andere dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |