quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:26 schreef JaWi het volgende:Heb je nooit gedacht, ik cash die ¤ 5000, of het overgrote deel en ik doe er wat leuks mee?
Ik cash altijd direct. Omdat ik bookmakers niet vertrouw voor de volle 100% , omdat ik de cash wil hebben en omdat ik een rits bookmakers heb en elke wedstrijd biedt iemand anders wel mooiere odds. Stel je krijgt een probleem met een bookmaker om wat voor reden dan ook, dan is het niet fijn als je account een saldo heeft van ettele duizenden euro's. Ook zijn grote namen zoals SportingOptions ook "zomaar" failliet geraakt (terwijl dat een betting exchange was, en dus vele malen minder vatbaar voor faillissementen).
Het probleem daarmee is wel dat je money management volledig verziekt raakt. Ik stort namelijk bijna altijd met creditcard en withdraw per bank. Als je dan 10.000 inzet in een maand (ff overdreven), dan staat er een prachtbedrag op je bankrekening (althans, je wint natuurlijk altijd wel
wat), maar heb je op je CC geen saldo meer om nog in te kunnen zetten. Dat is dus wel een erg groot nadeel. Maar ik had wat onenigheid met Moneybookers en zet vaak vlak voor de wedstrijd in, waardoor storten per bankoverschrijving niet mogelijk is.
quote:
¤ 4000 in plus, na 9 of 10 maanden. Waar was je mee begonnen?
Geen idee. Ik bedenk een bedrag dat ik op een wedstrijd wil inzetten, stort dat, en cash mijn eventuele winst. Maximaal zet ik 500 in, een heel enkele keer heb ik 1.000 ingezet maar dat is geloof ik twee keer gebeurd. Een keer ging dat goed, en van de andere keer heb ik nog steeds een trauma van jewelste, dat was op PSV uit tegen Feyenoord. 3-3 in de 93 minuut is dan niet fijn; ik heb toen een nieuw toetsenbord en een nieuwe lichtknop moeten kopen.
![]()
Ik denk dat ik iets van 40.000 heb omgezet ongeveer. Dat klinkt als erg veel, maar het telt natuurlijk "door".
quote:
Wat voor bets / combo's maakte je en waar baseerde je die op ?
Groot speel ik altijd singles, of heeeel soms doubles. Wat kleiner speel ik soms trebles, maar hoger ga ik meestal niet. Tenzij het gewoon een funbet is, voor de grap. Je weet wel, een miljoen winnen met een dubbeltje inzet.
![]()
Waar baseer ik me op wed groot alleen op teams die je kent, die hebt zien spelen en waar je een gevoel bij hebt. Heel erg belangrijk vind ik een bepaalde spirit die een team heeft, vele malen belangrijker dan kwaliteitsspelers. Dat heeft AZ al maanden (maar vooral de eerste maanden). Norwich is er ook zo 1, al hebben die te weinig kwaliteit om dat te kunnen uitmelken.
Maar zo is er voor elk team wel een soort bet. Wedde je voor de winterstop bijvoorbeeld op AZ, dan kon je net zo goed op AZ HT/FT gokken (az leiden bij rust
en de wedstrijd winnen). De quotes daarvoor zijn veel hoger dan voor "gewone" winst, maar AZ won zelden of nooit zonder bij rust te hebben voorgestaan.
Maar laat je vooral leiden door je
eigen mening en kijk alsjeblieft niet teveel op forums zoals bettingadvice, anders dan voor feitelijk informatie (zoals wie is er geblesseerd).
quote:
Wat zijn dat
![]()
?
Bij sommige bookmakers kan je live wedden. Je kan dan bijvoorbeeld wedden op welk team het volgende doelpunt scoort in een wedstrijd. De odds daarvoor worden vaak aangegeven met (goh
![]()
) "next goal".
[/quote]
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.