quote:
Mmm nee.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:14 schreef VinnieJones het volgende:
nog iemand gewed op Brazilliaanse Paulista ? :|
Azerbaidjan.quote:
Ik ben weer ff afgekickt van de NBA na het drama van gisteren.quote:
wat danquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef Calella het volgende:
[..]
Ik ben weer ff afgekickt van NBA na het drama van gisteren.![]()
quote:
Dat is ook pijnlijk, ik had niet gedacht dat de Suns zouden verliezen maar dat ze met 8 punten verschil zouden winnen van de Denver Nuggets vond ik wat overdreven.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef VinnieJones het volgende:
aha
Ja ik had zelf ook zoiets dergelijks..Had under 192 of zo.. Laatse quarter nog iets van 45 te gaan..Schieten ze er iets van 72 in![]()
Maar goed, het moet wel beter kunne![]()
ps: trouwens ik speel nooit tegen THE Suns.. Maakt niet uit tegen wie ze spelen,altijd gevaarlijk
Het kan ook Notoire_Gek zijn die het express heeft gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:44 schreef Poepoog het volgende:
Ben benieuwd of iemand zo huilend hier komt posten
Zijn nieuwste tacktiekquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef Calella het volgende:
[..]
Het kan ook Notoire_Gek zijn die het express heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
Die opent dadelijk een topic: "Het kleine ik stop met Federer layen @1.80 topic".quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:52 schreef Calella het volgende:
[..]
Die opent dadelijk een topic: "Het kleine ik stop met Federer layen @1.80 topic".![]()
Netjes weer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
Dit soort geintjes moet je niet te vaak uithalen...maar ik was even op TILT geslagen nadat ik binnen 5 minuten 2 keer een 80 dollar verloor aan een kaffer uit de Oekraine.
Man 2 Man alletwee $200 inleg. Winner takes it all.............holdem toernooitje
[afbeelding]
Nee, dank je.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:52 schreef VinnieJones het volgende:
welke van de 2 williams sisters hebben jullie genomen ?
Mag ik even een eerlijk vraag stellen, hoe oud ben je eigenlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef versteegrob het volgende:
Tering wat een geld zeg! Gelijk op je bank rekening laten storten he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |