Yep.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef sander4444 het volgende:
"Castelen ziet er ook weer uit als een weetikhetwat", dan is dat leuk, maar kan dat beter in andere topics. toch?
Als je daar de helft op hetzelfde moment zou gaan wegschrappen is de topic-reeks binnen een week dood.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:34 schreef sander4444 het volgende:
ff snel een willekeurige pagina, maar denk dat hier toch wel flink wat te schrappen zou zijn:
Het grote online gok topic - deel 66
Ik vind het juist leuk om met anderen mee te leven (en ze uit te lachen natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef sander4444 het volgende:
maar waarom niet gewoon 1 topic met alle echte tips en overzichten van bets en dat anderen daar weer op kunnen reageren en 1 topic waarin iedereen met elkaar live de wedstrijden kan volgen. Als je dan goede tips zoekt, ga je naar het ene topic, wil je daarna lekker je wedstrijden met andere volgen, dan switch je ff naar het andere topic. En volgens mij heeft iedereen wel een comp die het aankan om 2 vensters tegelijk open te hebben, dus lijkt me zeker niet onmogelijk of wat dan ook
die moeten we er zeker in gaan brengen jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om met anderen mee te leven (en ze uit te lachen natuurlijk) in één topic.
Zo hard gaat het nou ook weer niet.... In VBL gaan er twee of drie topics op een avond doorheen voor een makkelijke wedstrijd als NL- Armenie.
Volgens mij ben jij vooralsnog de enige die er echt moeite mee heeft, of niet
Nogmaals, je kunt toch makkelijk langs smileys en 'Jaaaaa!!!!!!' posts scrollen
Morgen en overmorgen wordt het weer rustiger en gaan we het weer over de mooie odds van Chelsea, Barcelona, Ajax, heerenveen en feyenoord hebben, toch?
Als iemand de hele tijd scores post krijgt diegene gewoon commentaar als 'Wij hebben ook livescore hoor'.
Het is ook totaal onzinnig, zie de mod-actie van Alicey eerder.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef Calella het volgende:
[..]
Als je daar de helft op hetzelfde moment zou gaan wegschrappen is de topic-reeks binnen een week dood.![]()
![]()
Het zou wel een idee zijn om als een soort stofzuiger een uur later dat soort posts te gaan deleten, maar dat is onbegonnen werk voor de modjes.
Nou, met alle respect, maar als iemand als jij dat zou gaan doen worden de topics onleesbaar en zijn de meesten zo weg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:41 schreef sander4444 het volgende:
daarom zei k idd het ook jammer te vinden dat t nie mogelijk is om iemand moderator te maken van alleen dit topic. das nie heel veel werk en idd na een wedstrijd kunnen alle live-comments er wel uitgegooid worden. persoonlijk lees k picks van iedereen nl nog wel eens terug om te kijken hoe iedereen het gedaan heeft, maar die live-comments kijk k nooit meer naar
Neuh, ik kijk een beetje naar de reacties in dit topic.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:46 schreef sander4444 het volgende:
hoe weet je dat nou weer, heb je iedereen gesproken ofzo???
Ach, waar maak je je druk over?quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:01 schreef sander4444 het volgende:
ja, oke, maar zouden mensen het erg vinden als posts zoals "Nederland 1-0" (en dan zeker als het er 10x staat) verwijderd worden?
Ik geloof dat het niet echt bestaat..quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:51 schreef Lu_uK het volgende:
waar is het ik zoek werk topic of iets dergelijks?
Dat denk ik dan niet, aangezien er pas sinds kort centrale topics "mogen" worden geopend in WGRquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
Misschien heeft er een centraal topic bestaan, en is dat er nu niet meer... Wacht even op de reactie van rally.
Ik heb het maar eens gelezen en wat _rally_ bedoelt is dat het niet is toegestaan om een sollicitatietopic te openen. Dus topics als "Ik zoek werk" of "Ik ben een schilder en ik zoek een schildersbedrijf om te gaan werken" mogen niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:34 schreef Lu_uK het volgende:
Gaat er nog wat mee gebeuren eigelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |