Verschil in leeftijd? Verschil in burgerlijke staat (gehuwd/ongehuwd/gescheiden)? Andere dingen die invloed kunnen hebben (en die je op de loonbelastingverklaring hebt moeten invullen)?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:46 schreef Tommie841 het volgende:
Hebben jullie een idee? Misschien langs de belastingadviseurs, of naar de HR afdeling op me werk? Ik ben bang dat ik te veel krijg, en dit straks terug moet gaan betalen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:16 schreef TheGhost het volgende:
Je betaald nog geen pensioen, deze ga je betalen als je .. geloof ik 23 of 24 bent.
Pensioensopbouw is niet afhankelijk van je leeftijd, maar (als er een pensioenfonds is) van je pensioenregelement.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:01 schreef happyme28 het volgende:
. Je hebt nog geen pensioensopbouw en zo is er nog wel meer. Hoe meer je verdiend, hoe meer je betaald.
Is er een pensioensfonds dat waar je op je 20e al wordt aangemeld??quote:Op donderdag 21 april 2005 21:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Pensioensopbouw is niet afhankelijk van je leeftijd, maar (als er een pensioenfonds is) van je pensioenregelement.
Er zijn pensioenfondsen waar je op je 18e al inrolt....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is er een pensioensfonds dat waar je op je 20e al wordt aangemeld??
Je houdt idd teveel over ik verdien een paar euro meer maar zoveel hou ik niet over in de maandquote:Op donderdag 21 april 2005 19:46 schreef Tommie841 het volgende:
Beste lezers,
Sinds één maand ben ik werkzaam bij een internet provider. Ik ben 20 jaar en verdien 1700 bruto pm. Ik had verwacht dat ik 1100/1200 euro zou overhouden. Echter dit is veel meer, ik hou bijna 1500 euro over. Is dit niet veel te veel, wordt er ergens een fout gemaakt?
Collega's van mij, die wat ouder zijn verdienen bruto hetzelfde als ik, maar houden 1200 a 1300 euro netto pm over.
Hebben jullie een idee? Misschien langs de belastingadviseurs, of naar de HR afdeling op me werk? Ik ben bang dat ik te veel krijg, en dit straks terug moet gaan betalen.
Bedankt voor de moeite.
Tom Verbeek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |