Ik loop momenteel stage op een salarisadministratie en ik moet voor een stage opdracht een onderzoeksrapport presenteren.
Mijn keuze is gevallen op het onderwerp 'klant/medewerkers- tevredenheid'
Dit is een beetje grofweg de opzet voor de vragen die ik in een enqete wil verwerken;
Leverbetrouwbaarheid en Leversnelheid
Kennis en kunde van de organisatie
Toegankelijkheid van de organisatie
Klantvriendelijkheid
Klantgerichtheid van de organisatie
Kwaliteit en juistheid van de verstrekte informatie
Klantloyaliteit
Organisatiespecifieke onderwerpen
Hoe tevreden (en loyaal) zijn klanten over de organisatie?
Hoe tevreden (en loyaal) zijn medewerkers?
Hoe is het gesteld met de kwaliteit van processen?
Hoe presteren afdelingen (binnendienst, etc.)?
Hoe werken afdelingen samen?
Hoe presteren medewerkers (account management, adviseurs, etc.)?
Vraag aan jullie is, ontbreekt er nog iets, zijn er nog andere onderwerpen/vragen die ik zou moeten/kunnen meenemen?
Ik werk dus op een salarisadministratie, de vragen moeten gericht zijn op de tevredenheid van de medewerkers over het werk wat de salarisadministratie levert. Omvang van het bedrijf; ca. 1500 medewerkers.
(ps dit is dus een opzet, uitwerken van de vragen word adhv dit lijstje gedaan)
Andere tips mbt het maken/opzetten van een enquete/onderzoek zijn ook welkom!