Waarom zou hij dat doen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:52 schreef knowall het volgende:
ej nieuwe mod, je had het topic ook een schopje naar DIG kunnen geven.
Dat daar geen misverstand over bestaat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:54 schreef Havoc het volgende:
had gekund ja.
Details, details.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen?
De helft van de links klopten niet en het topic zat vol bagger.
Dit heb ik dus ook.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef gfree het volgende:
Als je op verniewen drukt doet ie het wel toch?
Ja!!quote:
wie/wat houd je tegenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:25 schreef BrauN het volgende:
Er zijn op dit moment niet zo heel veel leuke topics. Zo is het eigenlijk al de hele week. Kan iemand daar iets aan doen?
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom vanavond op televisie![]()
En ik maak er geen topic overgoed he
die goede ouwe tijdquote:Op woensdag 13 april 2005 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
FOK! is weer eens ouderwets traag
Hey mên, ik had de oude OP van ONZ ja. Way before boenkel zijn tekst aanleverde.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:22 schreef Dagonet het volgende:
JK, junior Boenkel.
Mooie tag zou dat zijn.
Maar Boenkel had een non-crewstickyvoorlichtingspost weg voor jouw bijdrage.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey mên, ik had de oude OP van ONZ ja. Way before boenkel zijn tekst aanleverde.
Echt wel minstens drie dagen!!!1111
Zoals wij allen J. Zoals wij allen. Maar waar Hij zijn parels strooit zullen zij uitgroeien tot machtige woudreuzen van tekstueel genot. Voorwaar, want Hij zal niet de laatste zijn noch de eerste maar slechts die, die ons de weg wijst naar daar waar Hij ons leiden zal.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, dan ben ik wel mini-boenkel.
...stil....quote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Zoals wij allen J. Zoals wij allen. Maar waar Hij zijn parels strooit zullen zij uitgroeien tot machtige woudreuzen van tekstueel genot. Voorwaar, want Hij zal niet de laatste zijn noch de eerste maar slechts die, die ons de weg wijst naar daar waar Hij ons leiden zal.
ik denk niet dat Dirkh 'm nog open gooit.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het jammer dat dit topic dicht moest. Ik wilde nog één ding posten.
Ik wil even de opinie peilen.
Ik denk dat ik dat wel zeker weet. Ophoeren met je kut-avatar-topic.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:56 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik denk niet dat Dirkh 'm nog open gooit.
Onze haat-liefde-verhouding! Wat doe je!?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel zeker weet. Ophoeren met je kut-avatar-topic.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:15 schreef Ruis het volgende:
ik zou het NIET weten?
Hey, weer terug op je oude nest.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:59 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Wil je weten hoe dat voelt ?quote:
zoals je hoogst waarschijnlijk al wel gelezen hebt,quote:Op donderdag 14 april 2005 14:05 schreef Redux het volgende:
Waarom wordt m'n post in dat topic weggehaald?
zal ik doenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:12 schreef knowall het volgende:
[..]
Houd je ons op de hoogte van verdere ontwikkelingen?
Tot zover mijn feedback.quote:
Nee, dat snap ikquote:Op donderdag 14 april 2005 18:36 schreef NiNi het volgende:
Hij kan je niet blauw maken, hoor. Je hoeft niet bij hem te slijmen.
Mooi, dus hoef je het niet voor hem op te nemen.quote:
Jawel, dat ik Knut een slechte mod vind slaat op feedback geven.quote:Dus....slaat jouw punt nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |