En hier verder.quote:Zoals wij allen J. Zoals wij allen. Maar waar Hij zijn parels strooit zullen zij uitgroeien tot machtige woudreuzen van tekstueel genot. Voorwaar, want Hij zal niet de laatste zijn noch de eerste maar slechts die, die ons de weg wijst naar daar waar Hij ons leiden zal.
quote:Aanhoort zijn lokkelijk geroep jegens uwer gelaat! Laat zijn liefde voor u zich manifesteren alszijnde uwer eeuwig metgezel te zijn, als de herder naar zijner schapen. Enkel hij is het die u zal leiden naar door het onherbergzame, de overschaduwende bergen des hoops' levens. Laat hem niet uwer vervroeging zijn.
quote:Logica en proportie beleefden een stille dood. Het was de reis van Alice. Het konijn was waarlijk haar gids in luilekkerland. De schrijver met opium speelde met zijn gedachten.
En nooit zullen we weten hoe diep het gat nu eigenlijk is.
quote:Hij, die uwer metgezel zal zijn terwijl de reis vordert, zal uwer lichaam zalven in zijn herbergen, uwer gelaat wassen in zijn zee van uwer diepste verlangen. Mits de overtuiging, zowaar zal dit samenspel zich zal ontvouwen in den hoogste goed ende recht, zal dit de frasering zijn die den bekroning op uwer gezalfde leven zal zijn.
quote:Mededeling:
Alle off-topics post zullen zeer waarschijnlijk verwijderd worden, voor verdere informatie/klachten hierover kunt u terecht in het ONZ-Feedback-topic.
quote:De seizoenen veranderen niet, zij glijden slechts door mijn ogen als een slang in de lucht.
Het is een moment van zegen, de doorn in onze kus.
quote:Juist als mijn handen door de meest zachte moleculen willen zweven die ik ooit had mogen voelen klinkt er een gerammel en stort de vaas op de achterkamertafel in; maar de vaas stort weer uit.
quote:Met soepele bewegingen druk ik de juiste knopjes in waardoor er geen lijm meer aan dit topic kleeft
quote:In een land onder de zee met vergevorderde technieken en kunst zwemt een zwaardvis nietsvermoedend tussen reusachtige kolommen.
quote:Wanneer je voor één moeilijkheid van de weg afwijkt,
kom je vaak in het bos van de problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |