Geen fuck aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef knowall het volgende:
Wat vinden de moderators van mijn nieuwe avatar?![]()
Bron afgeurd.quote:
Okay ik zal het uitspellen: j i j b e n t b a g g e r. E n d a a r m e e j e a v a t a r o o k.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:33 schreef knowall het volgende:
[..]
Bron afgeurd.
Onderbouwing ook.
on·der·bou·wen (ov.ww.)
1 met argumenten ondersteunen => beargumenteren
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Okay ik zal het uitspellen: j i j b e n t b a g g e r. E n d a a r m e e j e a v a t a r o o k.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef knowall het volgende:
Bron? Onderbouwing?
ben maar blij dat je dan nog leeft chefquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef Bastard het volgende:
Ja bent godver op die manier nog geen steek verder dan Saddam Hoessein of een vergelijkbare dictator.
De waarschuwing heb ik proberen te regelen via een een van de reeksleden. Zoals altijd het geval is. Dit is schijnbaar niet de manier waarop het allemaal moet gebeuren. Jullie willen een mod die "mod met ballen". Dan krijg je die en gaat het topic gewoon dichtquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef Bastard het volgende:
Knut jongen, zijn we nu zover dat we zonder aanleiding of waarschuwing topics gaat sluiten?
Dat heb ik gedaan. En die waarschuwing is ook gewoon aangekomen als ik jullie gedrag en postings in het laatste deel zo een beetje doorlees.quote:Wat ben je dan voor pisvinger vent? Je kan toch gewoon zeggen wat je er van vind ipv zo radicaal en kinderachtig slotjes te smijten?
Je mag me dan even heel erg goed uitleggen waar ik jaloers ben en waar ik mijn gelijk probeer te halen ?quote:Valt me echt vies van je tegen.. echt waar.
Je bent in mijn ogen niet meer dan een kinderachtige, jaloerse kneus die nu zo zijn gelijk zal halen. Van ik zit toch in mijn ivoren toren en wat kan je mij maken...
Ik vind mezelf verdomd sympathiek als ik het zelf mag zeggen.quote:Wat vind je nou van je zelf lulhannes?
Dankjewel. Je bent naast het beledigen en onredelijk appels met peren te vergelijken deze keer de persoonlijke bedreiging vergeten.quote:Krijg je beetje kritiek, is dat de manier, mond snoeren van users? Is dat de manier van communiceren? Ja bent godver op die manier nog geen steek verder dan Saddam Hoessein of een vergelijkbare dictator.
quote:Mietje.
Dat is nog geen bedreiging jongen.. je weet niet eens wie ik ben, of hoe ik kan dreigen.quote:Oe! een bedreiging erbij Wat ben je toch lief. Ik probeer Via een crewlid erop te wijzen dat er dingen fout gaan in de reeks. Als er dan een foto van mij neergezet worden en de posters in de reeks geven aan dat ik uit mijn nek lul dan doen we het dus op de manier waarop het bij andere topics ook zou gaan. Een slotje.
Net zoals op dit topic. We hebben een feedbacktopic waar je mag komen zeuren
Ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:47 schreef Knut het volgende:
Ik vind mezelf verdomd sympathiek als ik het zelf mag zeggen.
Je snapt natuurlijk wel dat dit soort gezeik geen enkele sympathie opwekt bij Knut om [betreffende reeks] weer open te gooien.quote:
Oi Laat mij er eens buitenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog geen bedreiging jongen.. je weet niet eens wie ik ben, of hoe ik kan dreigen.
Maar in al die tijd dat gijsjes topics er zijn, bijna 1000 stuks, is amper een poot uitgestoken met modden. Ja tuurlijk worden er dan foto's geplaatst die niet kunnen misschien, maar ach kennelijk is het ok, niemand tikt op de vingers.
En zo rats komt meneer Kneus Knut uit zn bek gestapt, in een verkeerde bui, waarschijnlijk niet klaar gezogen door zn chick, en zal zich zelf toch nog ff een vent laten voelen vandaag. Eerst aanspreken via iemand anders dat het minder moet, krijg je vervolgens kritiek van ondergetekende en ga je slotjes smijten zonder een duidelijk antwoord waarom.
Dat is geeneens een bedreigingquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:52 schreef Bastard het volgende:
Ik zal je een persoonlijke bedreiging geven:
Ik vind jou een klootzak, en zal er niet mee zitten als je je ballen in fruitpers steekt. Dat is, als je tenminste bij het aanrecht kan komen, klein kind.
Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.quote:
Alsof ik invloed heb op de keuze van de LIF modquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.
laat maarquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:53 schreef Knut het volgende:
Silmarwen heeft met het geheel niks te maken.
De manier waarop er in de reeks gereageerd word op de mod acties was niet goed. Als ik me dan aanpas naar de manier van modden die gevraagd word is het weer niet goed ?
Je geeft zelf te kennen je bewust niet aan de policy te houden.
Als je nog op een normale manier kan communiceren mag je nog eens terugkomen en dan gaat je reeksje ook vast weer open hoor. Maar je mag ook kiezen om me echt te bedreigen ofzo. want je schijnt het heel goed te kunnen
+10 orginaliteit men!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.
Echt wel menquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Alsof ik invloed heb op de keuze van de LIF mod
Met je ballen in de fruitpers, uiteraardquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is geeneens een bedreiging
En ik ben 2.04 meter en mijn aanrecht staat op 1.02. Dat gaat wel lukken. Moet ik er een foto van maken voor je ?
Ja, ga je het tegen mama zeggenquote:3 mods gaan ban-aanvragen doen als dit zo doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |