quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef BrauN het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik dit absoluut niet vind kunnen: Inconsuquentie (bier!)
Omdat:Een mod geen baggertopic mag openen.
Postopkrikken een matig iets is.
Er een schandalige spelfout in de TT zit.
Het woord 'bier' ijdel gebruikt wordt.
Er niet in gescholden wordt.
En nog wat dingen, maar die hou ik jullie tegoed.
Bedankt.
Het is wel waar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:29 schreef tommy4487 het volgende:
f
[..]
ik las net ergens dat jij een nieuwe avater had. Maar wat zie ik tot mijn schrik het is niet waar!![]()
Waarom moest de afkomst er nou weer bij?quote:Op donderdag 14 april 2005 @ 23:49 schreef Ruis het volgende:
mail/MSN/Postduif/marathon-keniaan topic
die zijn sneller dan de gemiddelde marathon loper..quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:04 schreef knowall het volgende:
Ruis,
[..]
Waarom moest de afkomst er nou weer bij?
Omdat ze meer rode bloedcellen hebben, dan kan ik het ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
die zijn sneller dan de gemiddelde marathon loper..
Nee, dat is zo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:08 schreef knowall het volgende:
Dat kan.
Nee, dat kan nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:12 schreef Pool het volgende:
Kan deze in de TTT? Goed topic.
Mag het voetbalforum opgeheven worden?

Pff, 3 muisklikken en die TTT staat weer open en sticky. De grap heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet [afbeelding]
En dat weet je best [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Pff, 3 muisklikken en die TTT staat weer open en sticky. De grap heeft nu lang genoeg geduurd.![]()
2 muisklikken en een alt+s dan nog altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Pff, 3 muisklikken en die TTT staat weer open en sticky. De grap heeft nu lang genoeg geduurd.![]()
Waar wacht je op? Schiet op, wijsneus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
2 muisklikken en een alt+s dan nog altijd.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
2 muisklikken en een alt+s dan nog altijd.
Lekkend crew-lid alert!
Maar als je de TTT terugzet, zullen we het uiteraard niet doorvertellen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:46 schreef Pool het volgende:
[..]
[afbeelding] Lekkend crew-lid alert! [afbeelding]
Tuurlijk kan ik dat wel, maar je denkt toch niet dat ik de toorn van Ruis, Knut én Havoc over me heen wil roepen? Ik ben geen mod geworden om gesloten ONZ-topics open te trappen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Schiet op, wijsneus.
Of kun je dat niet in een ander sub-forum?
Dan doe ik het zelf wel, lamlulquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel, maar je denkt toch niet dat ik de toorn van Ruis, Knut én Havoc over me heen wil roepen? Ik ben geen mod geworden om gesloten ONZ-topics open te trappen.
Nu kun je tenminste écht lekken, ipv suggestieve topics openen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel, maar je denkt toch niet dat ik de toorn van Ruis, Knut én Havoc over me heen wil roepen? Ik ben geen mod geworden om gesloten ONZ-topics open te trappen.
Wat een bifi opmerking van je, zoiets zei stinkie ook al.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:55 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Nu kun je tenminste écht lekken, ipv suggestieve topics openen.![]()
dank je voor de tips, ik was al bang vandaag niet aan de verplichte hoeveelheid slotjes te komen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef knowall het volgende:
Hoi Ruis,
Dit zijn voorbeelden van typische baggertopics:
Zin in een feestje?
In wat voor auto rijden je buren :Y
Op slot getyfte topics zijn gaaf
Ik heb een kleine piemel
etc.
En dit niet:
70% van de fok!kers is man
Ik dacht, ik zeg het even.
xxx,
Knowall.
Ik houd je wel op de hoogte van verdere baggertopics.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
dank je voor de tips, ik was al bang vandaag niet aan de verplichte hoeveelheid slotjes te komen.
Geen fuck aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef knowall het volgende:
Wat vinden de moderators van mijn nieuwe avatar?![]()
Bron afgeurd.quote:
Okay ik zal het uitspellen: j i j b e n t b a g g e r. E n d a a r m e e j e a v a t a r o o k.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:33 schreef knowall het volgende:
[..]
Bron afgeurd.
Onderbouwing ook.
on·der·bou·wen (ov.ww.)
1 met argumenten ondersteunen => beargumenteren
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Okay ik zal het uitspellen: j i j b e n t b a g g e r. E n d a a r m e e j e a v a t a r o o k.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef knowall het volgende:
Bron? Onderbouwing?
ben maar blij dat je dan nog leeft chefquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef Bastard het volgende:
Ja bent godver op die manier nog geen steek verder dan Saddam Hoessein of een vergelijkbare dictator.
De waarschuwing heb ik proberen te regelen via een een van de reeksleden. Zoals altijd het geval is. Dit is schijnbaar niet de manier waarop het allemaal moet gebeuren. Jullie willen een mod die "mod met ballen". Dan krijg je die en gaat het topic gewoon dichtquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef Bastard het volgende:
Knut jongen, zijn we nu zover dat we zonder aanleiding of waarschuwing topics gaat sluiten?
Dat heb ik gedaan. En die waarschuwing is ook gewoon aangekomen als ik jullie gedrag en postings in het laatste deel zo een beetje doorlees.quote:Wat ben je dan voor pisvinger vent? Je kan toch gewoon zeggen wat je er van vind ipv zo radicaal en kinderachtig slotjes te smijten?
Je mag me dan even heel erg goed uitleggen waar ik jaloers ben en waar ik mijn gelijk probeer te halen ?quote:Valt me echt vies van je tegen.. echt waar.
Je bent in mijn ogen niet meer dan een kinderachtige, jaloerse kneus die nu zo zijn gelijk zal halen. Van ik zit toch in mijn ivoren toren en wat kan je mij maken...
Ik vind mezelf verdomd sympathiek als ik het zelf mag zeggen.quote:Wat vind je nou van je zelf lulhannes?
Dankjewel. Je bent naast het beledigen en onredelijk appels met peren te vergelijken deze keer de persoonlijke bedreiging vergeten.quote:Krijg je beetje kritiek, is dat de manier, mond snoeren van users? Is dat de manier van communiceren? Ja bent godver op die manier nog geen steek verder dan Saddam Hoessein of een vergelijkbare dictator.
quote:Mietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |