Waar doe ik dat?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mooi, dus hoef je het niet voor hem op te nemen.
Oi. Daar heb je wel gelijk inquote:Jawel, dat ik Knut een slechte mod vind slaat op feedback geven.
Dat kan ook al niet eens meer rustig hier!
Nou, de verandering van voor en na is goed "te voelen"quote:Op donderdag 14 april 2005 19:51 schreef knowall het volgende:
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat sinds de TTT afgeschaft is het ene hilarische topic na het andere geopend wordt. Serieus. Heel goed. [afbeelding]
Ik zie geen kritiek hoor. Het was gewoon een vriendelijk compliment incluis zwaai-smiley.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:58 schreef Anguisy het volgende:
Lazer op man met je rare kritiek
Zal ik er eentje voor je openen?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
hey ik mis een kuttopic....
heropenenquote:
Waar moet ik de foto's posten?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar moet ik de foto's posten?
US of B&H?
Inclusief video-materiaal kom ik tot een .rar-bestand van 74 MB.quote:
irc.fok.nl/#onzquote:Op donderdag 14 april 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inclusief video-materiaal kom ik tot een .rar-bestand van 74 MB.
Dat past in je mailbox?
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef Ruis het volgende:
Toen Inso nog mod was
Ik weet van niets, en ik zie ook niet hoe een FA daar directe inspraak op zou hebben, 't is puur ONZ gebaseerd, een FA heeft daar normaliter alleen een adviserende rol in.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Troel het volgende:
En je weet best dat die afspraak allang in overleg met de FA's is teruggedraaid.
ik heb alleen m'n naam even weg-gëedit, that's all, hang a.u.b niet zo de dramaqueen uit.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:58 schreef Troel het volgende:
Welja, ga de boel hier ook nog eens zitten wijzigen joh!
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef BrauN het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik dit absoluut niet vind kunnen: Inconsuquentie (bier!)
Omdat:Een mod geen baggertopic mag openen.
Postopkrikken een matig iets is.
Er een schandalige spelfout in de TT zit.
Het woord 'bier' ijdel gebruikt wordt.
Er niet in gescholden wordt.
En nog wat dingen, maar die hou ik jullie tegoed.
Bedankt.
Het is wel waar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:29 schreef tommy4487 het volgende:
f
[..]
ik las net ergens dat jij een nieuwe avater had. Maar wat zie ik tot mijn schrik het is niet waar!![]()
Waarom moest de afkomst er nou weer bij?quote:Op donderdag 14 april 2005 @ 23:49 schreef Ruis het volgende:
mail/MSN/Postduif/marathon-keniaan topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |