Ik post alleen als ik mensen kan helpen of als mijn fans er om vragen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik post alleen als ik wat nuttigs te zeggen heb.
Hoe kom je dan in godesnaam aan zoveel posts?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik post alleen als ik mensen kan helpen of als mijn fans er om vragen.
En nog een user die zich dit afvraagt.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Goede vraag: "Waarom?"
Lees de titel.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Heb jij er een antwoord op ?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Jaloers kreng.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zit ook bijna aan de 10.000.
Maar als ik er een topic over open gaat ie meteen dicht.
Dus, kuttopic, slotje!
Jij bent niet boeiend, belangrijk, knap slim of de vriendin van de mod van onzin. Life sucks get used to itquote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zit ook bijna aan de 10.000.
Maar als ik er een topic over open gaat ie meteen dicht.
Dus, kuttopic, slotje!
Jij wel?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij bent niet boeiend, belangrijk, knap slim of de vriendin van de mod van onzin.
Ik vind jou ook niet boeiend, belangrijk, knap of slim.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij bent niet boeiend, belangrijk, knap slim of de vriendin van de mod van onzin. Life sucks get used to it
Stomme vragen.....quote:Op donderdag 14 april 2005 21:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Waarom zou ik een vraag stellen waar ik het antwoord al op weet, gladiool?
Ik hou van je 'sgat'.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief hoor. Hoer.!
Gefeliciteerd. Tyf eens op.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet boeiend, belangrijk, knap of slim.
De vriendin van de mod van onzin.. hmm. tsjah. *mompelt iets over afhankelijk enzo*
En sorry, mijn leven zuigt totaal niet.
Maar ik heb wel even medelijden met je hoor. Héél even maar. Daarna ga ik weer aan belangrijke dingen denken.
Die map "Silmarwen" op mijn pc bedoel je?quote:
ssst men. Wil je de crew nog in of watquote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die map "Silmarwen" op mijn pc bedoel je?
Dat was trouwens wel tof.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:32 schreef Chriz2kloon het volgende:
Ik ken Silmarwen nog van het topic waarin ze probeerde mijn maagdelijkheid te verkopen.
Wil jij nog in de crew blijven?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ssst men. Wil je de crew nog in of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |