Ah man, flikker toch op joh, zal ik eens laten zien dat is naast je woon? Kom wel ff langs, dan mep ik meteen nog een deuk in de auto als ik langs loop.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat lul je AyaxolaJe mocht willen dat je naast me woonde
Kom jij maar us ff lekker online jongetjequote:Op vrijdag 1 april 2005 19:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah man, flikker toch op joh, zal ik eens laten zien dat is naast je woon? Kom wel ff langs, dan mep ik meteen nog een deuk in de auto als ik langs loop.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:51 schreef Speth het volgende:
De buren wonen hier zo'n 500 meter verderop, maar de laatste keer dat ik er was hadden ze een Subaru SUV.
Wijzelf:
Volvo S40
Volvo 240
Peugeot 306
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:51 schreef Speth het volgende:
De buren wonen hier zo'n 500 meter verderop, maar de laatste keer dat ik er was hadden ze een Subaru SUV.
Wijzelf:
Volvo S40
Volvo 240
Peugeot 306
Jullie hebben wel pauper auto's. Post eens foto's van je huis dan zal ook wel niet veel zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:14 schreef Speth het volgende:
[..]
Omdat ik graag pats vanuit mijn grote, dure huis.
Mijn buren hebben alleen een benenwagen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:18 schreef Dead-Doll het volgende:
Mijn buren hebben alleen een fiets.
[afbeelding]
Je bent pas pauper als je zelfspot niet weet te herkennen, wat ben jij voor knor?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jullie hebben wel pauper auto's. Post eens foto's van je huis dan zal ook wel niet veel zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |