Knut is niet slecht. Knut is goed.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Etui het volgende:
[..]
Dan is Knut een slechte mod. Zijn frustraties afreageren op forummers door slotjes te gaan zetten. Ik plaag Knut niet. Knut zette trouwens slotjes voor ik iets zei over zijn spelfouten.
Ik kon er best om lachen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Knut is niet slecht. Knut is goed.
En dat was maar een grapje van mij.
Ja, mijn grapjes zijn slecht.
[afbeelding] NEXT [afbeelding]
Mooi zo. Mooi zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Etui het volgende:
[..]
Ik kon er best om lachen hoor.Knut is geweldig.
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef Chriz2kloon het volgende:
Hey Bupatih, heb je al invloed op het (un)banbeleid?
Omdat het een suf opsomtopic isquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
je nick in breez@h Waarom een slotje ?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:21 schreef Dagonet het volgende:
*wacht op gfree
*wijst naar plaatjequote:
Nope.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef gfree het volgende:
Als je op verniewen drukt doet ie het wel toch?
Die is niet meer gehost bij imageshackquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Plaatje van Gfree doet het prima, net zo goed als jouw icoon Bupa.
Dan zou ik nog maar eens op ctrl+f5 drukken ofzo want gfree's icoon doet het perfect nu.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is niet meer gehost bij imageshack
Ik zie gfree's icoon bijvoorbeeld ook niet.
Ik geloof je wel hoor, maar ik zie zijn versie wel gewoon. Havoc staat nu voluit geschreven.quote:
Ik heb die van hem maar geupload naar een andere hosting-servicequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar ik zie zijn versie wel gewoon. Havoc staat nu voluit geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |