quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef Ruis het volgende:
ik wens hem een spoedige herban toe!
*rozenblaadjes ronstrooi ende huppel*quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef Ruis het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef Ruis het volgende:
Ik ook eerlijkgezegt. Al wens ik jou dat eingelijk ook wel toequote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef Ruis het volgende:
Sorry had het nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:34 schreef it_was_me het volgende:
waar komt je 1ste post na je ban?
Ik noem het een uitdaging; zet 'm opquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:34 schreef DePresident het volgende:
Zoals jullie allemaal merken ben ik geunbanned. Precies op tijd, omdat ik natuurlijk geen minuut te lang gebanned hoor te zijn. Ik zal FOK! blijven verblijden met mijn intelligente en discussiestimulerende posts. Ik ben terug! Alleen iets minder opvallend. Dan hou ik het misschien wel een aantal weken uit!
We gaan hem gewoon een handje helpen! met lief blijven doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik noem het een uitdaging; zet 'm op
in het [homo]-topicquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:34 schreef it_was_me het volgende:
waar komt je 1ste post na je ban?
Ik naai hem wel op, mag jij het afmakenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef Ruis het volgende:
Gewoon de stekker van je toetsenbord eruit trekken helpt ook goed...quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:38 schreef DePresident het volgende:
Mijn plan:
* ik blijf uit onzin feedback
* ik open geen topics meer
-----
Dan hou ik het al een week langer vol dan normaal !
Ik ga een voorbeeld worden. Deze week dan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon de stekker van je toetsenbord eruit trekken helpt ook goed...
Moeten we meetellen, of hou je zelf de score bij
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:41 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga een voorbeeld worden. Deze week dan.
Nou, wij ElisaB zijn benieuwd!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:41 schreef DePresident het volgende:
Ik ga een voorbeeld worden. Deze week dan.
Gokken mag vanaf 1 weekquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:56 schreef Nagz het volgende:
Hey dp, nog 2 dagen en dan zie ik je weer over een maand of 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |