limquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had niet anders verwacht riet(voorop)
@ lim: woensdagzondag
Dat is niet eens de reden dat ik voorlopig niet meer mezelf ga uitsloven voor de clubquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd, vorig jaar vaak genoeg gedaan
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:35 schreef hicham het volgende:
Heh? Alweer computersHoe was het met die vorige ondingen afgelopen?
quote:
Waardoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voel jij je aangesproken dan riet![]()
Wat mensen soms wel niet met hun PC's doenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die staan er dus nog van vorig weekend. Computer hier wilde geen cd's branden omdat hij door verkeerd gebruik zo traag geworden was.
Zelfs op 1 speed was hij nog te traag om de oude USB brander zonder burn proof bij te houden.
Registeren opschonen, defragmenteren, hielp allemaal niet.
![]()
Gisteren opnieuw geinstalleerd en is weer helemaal fris en snel.
Alleen er is een systeempje bijgekomen voor de BV van FS en daar stond nog een vervuilde ME op.
Dus ik denk even snel fixen die handel. Was net al klaar, maar internet setup zonder telefoon modem bleek niet mogelijk.Was of annuleren of een niet bestand modem installeren. Nog nooit eerder gezien.
Denk dus even snel een andere cd proberen, nu dit weer..
![]()
Forumvreemdgangerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Achter de pc = in een soort trance?
Had laatst die computer van een ex' collega gedaan waar ik daarvoor al jaren geen contact mee had gehad.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:44 schreef hicham het volgende:
Wat mensen soms wel niet met hun PC's doen![]()
Het is gewoon een bodemloze putquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had laatst die computer van een ex' collega gedaan waar ik daarvoor al jaren geen contact mee had gehad.![]()
Helemaal fris WIN98 op gezet, niet XP omdat het dingetje al uit 1999 kwam..
Nieuwste VIA moederbord drivers, geluid, IDE enz, allemaal uit 2005.![]()
De updates van Windows allemaal erop gezet en netjes gedragmenteerd afgeleverd.
Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.![]()
![]()
Ik heb een UK keyboard en daar zitten sommige toetsen op een andere plaats als een US keyboardquote:OPM zei in het vorige Topic
hey mercy, wat heb jij toch met die komma aan het eind van elke zin ik verwacht elke keer nog iets erachter aan tis al eens eerder opgemerkt door 1 vd lims
Exactly, can not do things right, they djust blow it again and again.quote:
Ik vond het wel gewoon eigenlijk, elk verhaal een open einde zoals ieder verhaal meerdere kanten kent,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb een UK keyboard en daar zitten sommige toetsen op een andere plaats als een US keyboard
dus ik vergis me regelmatig
Wacht maar tot het normaal weer wordt, kan je tenminste een beetje leuk heen en weer crossen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:03 schreef hicham het volgende:
Soms twijfel ik nog een beetje of ik de juiste motor heb gekocht
Dat is mij ook vaak gebeurd, en daarom ook maar gestopt met dit soort gunsten is allemaal tijdsverspillingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:
Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.![]()
![]()
Ben dus te laatquote:Zaterdag 9.30 - 16.30 uur
fuck is t alweer zo laatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Krijg nou het apelazerus
Openingstijden gilex motoren:
[..]
Ben dus te laat
Bij normaal weer count me inquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had graag mee gewild... maar het waaide best hard en regende hierDus ik wacht nog heel effetjes... volgend weekend kunnen we misschien
Handigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:10 schreef Didiot het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm geworden, de TANKTAS BOOSTER, MEGAMAP TRIO. zwart
Kan behoorlijk wat in, basisplaat kan tevens als maphouder gebruikt worden, dan kan het eerste stuk erop waardoor je een beetje spulletjes mee kan nemen en vervolgens kan het grootste stuk er nog op wat ook tevens een rugtas is
Was alleen niet echt goedkoop, ¤ 109,50... maar ach, ze zijn er nog duurder...
En oja, gelijk ff een pinlock in m'n nieuwe helm laten zetten
quote:
Ik ben er ook mee gestopt, die collega was de eerste na 4 jaarofzo, de 2 computer nu zijn al door FS moeder getracht te repareren en nu zijn ze ten einde raad als laatste optie bij mij beland.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is mij ook vaak gebeurd, en daarom ook maar gestopt met dit soort gunsten is allemaal tijdsverspilling![]()
Ik ben ook redelijk in de buurt gebleven. Ik ben via Den Haag naar Zoetermeer gegaan, daar even bij Hans van Wijk geweest om te kijken of ze de Pinlock voor m'n nieuwe helm hadden, maar die hadden ze niet op voorraad, dus toen binnendoor van Zoetermeer naar Naaldwijk gegaan, een heerlijke weggetje ontdekt tussen Zoetermeer en Delft, niet echt vol bochten ofzo, maar wel een mooie weg om te rijden...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had graag mee gewild... maar het waaide best hard en regende hierDus ik wacht nog heel effetjes... volgend weekend kunnen we misschien
Zeker wel......vooral met die race geluiden die hier om je oren vliegenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
Krijg met die verhalen hier ook steeds meer zin om te rijden. En ik zie dat Makster moeite heeft om zichzelf ertoe te zetten iets aan z'n motor te doen. Gelukkig ben ik niet de enige dus![]()
Niet dat ik slordig met m'n motor omga
Ben gewoon ontzettend lui
MOet me dan helemaal omkleden enzo
Riet kan gewoon lekker z'n tuin instappen en wat doen
Ik moet van 5 hoog naar begane grond (okay okay, we hebben een lift
) en vervolgens van uit mijn box, waarvoor ik weer een stuk moet lopen, wat dingen pakken die ik nodig heb. En dan kan ik doen wat ik wil
Echt lastig eigenlijk
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:25 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk in de buurt gebleven. Ik ben via Den Haag naar Zoetermeer gegaan, daar even bij Hans van Wijk geweest om te kijken of ze de Pinlock voor m'n nieuwe helm hadden, maar die hadden ze niet op voorraad, dus toen binnendoor van Zoetermeer naar Naaldwijk gegaan, een heerlijke weggetje ontdekt tussen Zoetermeer en Delft, niet echt vol bochten ofzo, maar wel een mooie weg om te rijden...
En eenmaal in Naaldwijk aangekomen bij Leen Post gekeken of ze een Pinlock voor m'n HJC hadden, en die hadden ze, en hebben het er gelijk in gezet en daar hadden ze deze tanktas, dus ook maar gelijk gekocht (wel zo handig als ik routes wil gaan rijden)...
Wat trouwens wel goed is bij deze tas, is dat er al een soort antislipmat onder zit. Dus er zit geen nylon direct tegen m'n tank aan. Is dus gewoon een kwestie van m'n tank even schoonmaken voor dat de tas erop gaat en even de onderkant van m'n tanktas en niks weinig kan er gebeuren
Mijne ook laatst, mooi is dat hequote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:26 schreef Didiot het volgende:
En wat trouwens ook wel heel erg mooi was: na 3 weken stilstaan en na veel vorst startte 'ie gewoon met 1 druk op de knop
Dat komt dan door t blok want ik heb dezelfde demper als jou maar ik hoor haast niksquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:27 schreef Didiot het volgende:
En trouwens, er zit zelfs met de standaardpijp een erg lekker geluidje in de SV
Is wel een mooie zaakquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dijkjes vind ik nog altijd 1 vd leukste weggetjes in NL (NL is heel saai vergeleken met t buitenland maar je moe wat)
Goedzo, ik doe sowieso altijd standaard voor ik mijn tanktas op de tank leg hem effe afvegen, je weet het maar nooit, als er bijv. een steentje op zit heb je zo een kras op je tank...
Ik ben eigenlijk nog nooit bij Hans v Wijk geweest
Is idd het geluid van het blok, maar toch klinkt het gewoon lekker als ik er boven zitquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat komt dan door t blok want ik heb dezelfde demper als jou maar ik hoor haast niks
Mijne niet en daarom hou ik van die van mijquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijne ook laatst, mooi is dat he
Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijne ook laatst, mooi is dat he
OPzich valt het wel mee, maandje geleden nog gestart nadat ie bijna 2 maanden stil had gestaan, had hem na 6 keer toch wel aan de praat.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:37 schreef Didiot het volgende:
[..]
Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijn
Zie jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:41 schreef Didiot het volgende:
Makster, mijn HJC ZF8 Duke maakt idd best wat lawaai op lage snelheden, maar op hogere snelheden (harder dan 80 km p/h) maakt ie weer minder lawaai dan m'n CL-Max. En met m'n dopjes in heb ik nergens last van
Volgens mij ook gewoon in wit verkruigbaar. Ornaje is goed als het mistig is en regent toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:49 schreef hicham het volgende:
Pinlock is trouwens toch zo een extra 'mini vizier' dat voor je standaard vizier vastgeschroefd wordt? En is het ook in wit transparant te krijgen ipv oranje? Want het laatste wat ik zag was oranjeOf is dat juist prettig?
Pics?
Laten we het maar hopen dat het er te laat voor isquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is) warmer begint te worden
Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
Idd, kwestie van wennen, na een paar keer rijden ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (is nu beursaanbieding trouwens, 65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijdenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie je
Logisch dat je metje doppen in niks hoort heh![]()
Ik vind het nog steeds kut om met doppen in te rijden, ik weet het niet, het is me niet natuurlijk genoeg. Verder gebruik ik ook het geluid om mijn sneleid te bepalen, eerste (snelle) bocht die ik nam met doppen in lag ik bijna in de berm. Kwam totaal verkeerd uitMaar het is ook gewoon een kwestie van wennen natuurlijk.
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd, kwestie, na een paar keer wennen ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (was beursaanbieding, (65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijden
Maare, zonder doppen rijden daar beschadig je je oren serieus meeNiet echt slim...
Voor hem wel jaquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Voor hem wel ja
Wat zoekt hij nou eigenlijk?
Of heeft hij gewoon mendiek floesch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerstquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zwaai ook gewoon maar hun meestal niet
Meestal knikken ze alleen of word er een goedemorgen gemompeld, gevolgd door wat wantrouwende blikken richting uitlaat. Aangezien ik naast hoofdbureau Den Haag werk hou ik ze maar te vriendquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:27 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerst
En wat betreft de wouten, in de winter zwaaien ze terug en in de zomer vaak niet...
Daarom zwaai ik eigenlijk weinig tot nooit naar wouten
Ik zou best een rondje willen rijden op de Ring, maar dan wel met een motor waarbij het mij geen geld kost als ik 'm in puin rijquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot, zou jij niet een rondje op de Ring willen rijden in die week? Ik zit wel te twijfelen eigenlijk
Bestaat dat dan, geld teveelquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:38 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik zou best een rondje willen rijden op de Ring, maar dan wel met een motor waarbij het mij geen geld kost als ik 'm in puin rij![]()
![]()
Nee, ik hou het wel lekker bij kijken
desalnietemin zou het me wel gaaf lijken om een rondje te rijden, maar bij gebrek aan geld teveel toch maar niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
Dit was trouwens de SZR @ Motoport Selling (Amsterdam / Duivendrecht)
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder een mooi ding![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is) warmer begint te worden
Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
Ik weet niet of het wel prettig is om de wereld de hele tijd in het geel te zienquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@limik heb nog wel een pinlock over, wel een gele
en ja, der zijn transparante (door een witte zie je ook niks
) waarvan er 1 op mijn transparante vizier zit (voor de wintermaanden dus).
op mijn poser vizier zit niets, hoeft ook niet
Nope, als ze al denken dat je erop uit gaat om georganiseerd te blazen, een zogenaamde prestatierit dan ben je al niet meer verzekerd. Zelfs een Fok! MC meeting zouden ze zo kunnen opvatten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, je bent toch allrisk
t Is gewoon een afgezet stuk openbare weg dus dat dekt je verzekering wel lijkt me...
Vrijdag gezegt dat ik ws. volgende week een toertocht heb.quote:Kunnen we wat af gaan spreken? Mijn motor verkopen duurde even wat langer. Ik zou graag in het weekend van 19/20 maart willen komen kijken..
quote:Ik wil dan graag 18 maart komen kijken, en dan het liefst in de middag zo rond 16:00 uur. Ik heb dan uiteraard jouw adresgegevens nodig.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope, als ze al denken dat je erop uit gaat om georganiseerd te blazen, een zogenaamde prestatierit dan ben je al niet meer verzekerd. Zelfs een Fok! MC meeting zouden ze zo kunnen opvatten.![]()
De ring zullen ze vast wel kennen.![]()
Mijn ideequote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
De Ring? Blazen? Welnee, op de Ring leer je beter juist beter rijden en neemt de kans om te vallen en dus schade te maken af! Ze zouden juist korting op je premie moeten geven!
Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet echt lekker om mee te beginnen met rijden.
Zo'n 1 cylinder blok wil niet al teveel en te weinig toeren draaien, het rijdt vrij "bokkig" zo'n ding.
Qua zithouding is de snelweg wel fijn, maar op alle andere wegen kan je beter op een Bandit zitten.![]()
En door ce compressie is een iets minder accu al fataal en moet je starthulp inroepen.
Dus niet echt geschikt om beneden de flat te staan.![]()
Zou zowiezo meer moeite hebben om een sportmotor alleen te laten, zijn toch nog wat gewilder bij de verkeerde types.![]()
Al met al wel een leuke motor, maar niet zo universeel als een Bandit.![]()
Vizieren beslaan in de zomer welliswaar minder gauw, maar beslaan nog steeds, alleen echt hele goeie helmen en dito vizieren beslaan niet als je zomers met je vizier dicht rij...quote:[..]
Nee hoor, een pinlock is nog steeds handig als je in de zomer wat regenbuien krijgt en met je vizier dicht wilt rijden schat ik. En er zijn bovendien ook nog best koude dagen bij tussen april en augustus.
Wat staat er op die stickers danquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:14 schreef Didiot het volgende:
* Didiot heeft besloten
Die waarschuwingsstickers gaan er niet vanaf van de tank en van frame. Het stoort me echt 0,0...
Vind het dus helemaal gescheten dat die stickers zitten waar ze zitten.
De Bandit zal ongetwijfeld beter uit zijn gekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet echt lekker om mee te beginnen met rijden.
Zo'n 1 cylinder blok wil niet al teveel en te weinig toeren draaien, het rijdt vrij "bokkig" zo'n ding.
Qua zithouding is de snelweg wel fijn, maar op alle andere wegen kan je beter op een Bandit zitten.![]()
En door ce compressie is een iets minder accu al fataal en moet je starthulp inroepen.
Dus niet echt geschikt om beneden de flat te staan.![]()
Zou zowiezo meer moeite hebben om een sportmotor alleen te laten, zijn toch nog wat gewilder bij de verkeerde types.![]()
Al met al wel een leuke motor, maar niet zo universeel als een Bandit.![]()
[..]
Nee hoor, een pinlock is nog steeds handig als je in de zomer wat regenbuien krijgt en met je vizier dicht wilt rijden schat ik. En er zijn bovendien ook nog best koude dagen bij tussen april en augustus.
't zijn waarschuwingen in het Italiaansquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat staat er op die stickers dan
Volgens mij ben je gewoon bang het gevaar te vergeten en laat je daarom die stickers
Haha, 25 kW Marokkanen lust ik rauwquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitkijken voor Marokkanen bij het stoplicht
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb vanochtend 883 euro gestort gekregen van het UWVMja, aan de ene kant heb ik t nodig maar aan de andere kant werk ik er liever voor...
Word er 1 wakkerquote:
Wat zeg je?quote:Riet:
Wat moet je met zijn MSN Youssef, je bent toch nooit online
Wouw, wil jij je motorrijbewijs halen? Dat zou ik dus nooit doen, ik zou me zeker weten nog eens doodrijden op zo een ding!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gister eerste motorrijlkes gehad!
Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty) gereden: tof!
Volgende week gaan we verder.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
Is echt een eerste klas anti-motor
Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou wasquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gister eerste motorrijlkes gehad!
Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty) gereden: tof!
Volgende week gaan we verder.
Ah joh, voor een allereerste les is het okee. Leren schakelen en dat soort meuk, volgende week op een 500cc-achtig iets.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
Is echt een eerste klas anti-motor
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:25 schreef Didiot het volgende:
Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1
In vergelijking de compressie van m'n SV: 11,5:1
AyzZz rezpEct n0hquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga eens alle meetfoto's die ik heb op Motor-meet.nl zetten
Dat is ook wel weer zo, hoe meer cilinders, hoe makkelijker een motor op gang komtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.
Dus die getallen moet je toch even in ander perspectief zien.
Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.![]()
2 cylinder en viercylinder loopt wat soepeler aan.
Euhm...motorrijden?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou was
En die Honda, was dat alleen voor de 1e les, of mag je na een aantal lessen op een ER rijden ofzo.
Die dingen die kraken en piepen als de klerequote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Plo ik denk dat de Oxtar T.C.S. sport in het blauw erg goed bij jouw pak staat![]()
![]()
[afbeelding]
Die had ik eerstMaar naar mijn schuiver had ik ineens zwarte
De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.quote:
Pfew, leer je iig rijden op een echte motorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Euhm...motorrijden?
Die Honda was inderdaad alleen voor de eerste les, volgende keer zal het inderdaad wel een übergeile ER500 zijn oid. Qua rijbewijs gaan we in ieder geval voor de zware categorie.
sterktequote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.
Dus die getallen moet je toch even in ander perspectief zien.
Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.![]()
2 cylinder en viercylinder loopt wat soepeler aan.
Nu even kijken of een Fiero op sterk verdunde mengsmering rijdt.![]()
Van de week sloeg hij af met lege tank, precies toen ik stilstond in het parkeervak voor de deur.
Tankje wat ik heb zit mengsmering in voor de CR. Net zoveel mogelijk leegemaakt.
Bleef nog iets van een halve liter in dacht ik, blijkt meer dan een liter te zijn bij de pomp met vullen net.
Affijn is nu heeel sterk verdunt, kreeg er met de wind en een nieuwebrakke verlengbuis voor de trechter niet meer dan een halve liter in.
De pomp zit een kilometer ver ongeveer. Nu proberen en gelijk daar snel verdunnen met 40 liter V-power.![]()
Aaj snep.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.
quote:
Ah, die dingen kunnen ook wel ruigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Aaj snep.
Ik ben sowieso geen <haagsch>buikschuivert</haagsch> type, ik neig heeeel sterk de kant van een R1150GS op. Dat vind ik wel erg cool.
Man, ik ben zo ruig, stoer en imposant.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, die dingen kunnen ook wel ruigstoer
en imposant
zijn
Weten we nu met wie we te maken hebben iig
[afbeelding]
True, maar dan moet jij een stukje hypotheek van me overnemen óf ik kom elke avond bij jullie eten.quote:
Heb ik ook gedaan, ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik had de auto ook niet echt nodig trouwens, dus dat was ook wel doorslaggevend.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Man, ik ben zo ruig, stoer en imposant.![]()
![]()
Moet dan alleen wel m'n auto verkopen, da's jammer. Maar ja, kunt niet alles hebben tenslotte.![]()
Ik rij elke dag heen en weer tussen Rotterdam (Spaanse Polder) en Zoetermeer, ik moet dus wel vervoer hebben. Maar er wordt niet genoeg gestort om er twee te betalen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:26 schreef Romius het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik had de auto ook niet echt nodig trouwens, dus dat was ook wel doorslaggevend.
WTF?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Er staan inmiddels wat meetfoto's op motor-meet.nlMeer mag ik niet uploaden van Youssef
http://www.motor-meet.nl/forum/viewforum.php?f=8
Dan weet ik een makkelijkere oplossing, een bank overvallenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ik rij elke dag heen en weer tussen Rotterdam (Spaanse Polder) en Zoetermeer, ik moet dus wel vervoer hebben. Maar er wordt niet genoeg gestort om er twee te betalen.
Daarbij moet je zo af en toe 'es wat geks doen, nietwaar?
Kan er niet meer uploaden op Groothoofdjequote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTF?Ik wil juist alle foto's die er zijn zien. Heh, DVD die Martie in productie zou brengen toch?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan er niet meer uploaden op Groothoofdje
! Upload failed on 212.78.206.140 (/dsc036272734097247820342045196.jpg). (upload not allowed)
En dat 1000 keer
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Onschuldig lachje zei je Pepijn?
[afbeelding]
Daar kick ik opquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:44 schreef hicham het volgende:
Waarom upload je die foto's trouwens eerst op groothoofdje en daarna linken in een topic?
Dat is zilver???!!!!????1111!~~~quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog een leuke foto voor HichamHier zie je hoe het spatbord en de zijkappen eerst eruit zagen... best roze
[afbeelding]
Whoea duwen!!!!!!!!!!!!!! half uurtje rijden Romius.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:12 schreef Romius het volgende:
sterkte![]()
Als we moeten duwen dan roep je maar![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:51 schreef Youssef het volgende:
[[url=http://img110.exs.cx/img110/2083/rossi8qz.jpg]afbeelding][/URL]
Uit welk instructieboekje komt dit?
Quanta costa?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag naar de motorbeurs in utrech geweest. Ik heb een helm aangeschaft, een zilveren Schuberth Concept. Ben net even op internet wezen snuipen naar prijzen, maar zelfs Louis rekent nog 89 cent meer.
En hoe is dat? Alleen dit?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Riet zit echt als Riet op de motor.
Zeker.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:00 schreef Makster het volgende:
Ja meeten is altijd wel leuk![]()
E die BMW was helemaal de bomb
Pat m kan alleen maar blij zijn dat ie nu een SV heeftquote:
Is zwart duurder dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag naar de motorbeurs in utrech geweest. Ik heb een helm aangeschaft, een zilveren Schuberth Concept. Ben net even op internet wezen snuipen naar prijzen, maar zelfs Louis rekent nog 89 cent meer.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is zwart duurder dan.![]()
[afbeelding]
Ligt ook beetje aan het type motor waar je op rijdt denk ik. Op jouw Biemert 'verwacht' je toch wel iets ietwat kleuriger/sneller/sportiever dan een 1-kleurige systeemhelm.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sowiezo vind ik dit soort helmen niet echt mooi, dan liever een gespoten design op de helm, of design van de helm zelf. Zijn wel goede dingen die Schuberths, maar geef mij maar een Italiaan.
Ik was er vanmorgen even voor tienen, ben om ongeveer half 10 vertrokken uit badhoevedorp.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Trouwens, naar Motorbeurs vanuit Rotterdam. Auto of trein?
Okee, dat wordt dus de trein. Thanks.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen even voor tienen, ben om ongeveer half 10 vertrokken uit badhoevedorp.
Parkeren was geen enkel probleem (maar kost wel 10 euro...).
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Op de stand van MotoZoom heb ik met een jas van het mij onbekende merk 'Cycle Spirit' in mijn handen gestaan, alleen was mijn maat er niet. Kent/heeft iemand dit merk? Zag er goed en stevig uit voor een zeer redelijke prijs (jas voor 140 zeuro). Zie deze link voor een plaatje (als dat werkt, volgens mij zit er sessie-informatie in de link). Anders even op de site van MotoZoom naar kleding-textiel-allweather-jacks-cycle spirit. Type 0201.
Wie kan er wat zinnigs over zeggen?
Tijdens mijn lessen kreeg ik al in mijn oor te horen dat ik even lekker door moest rijden. De 200 heb ik niet gehaald, maar wel hardgenoeg om mijn op dat moment nog niet gehaalde rijbewijs te kunnen kwijtraken...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er dan ook 200km/h in NL rijden
Reken maar van yesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Pat m kan alleen maar blij zijn dat ie nu een SV heeft![]()
Ik ben altijd wakker alleen een nieuwe hobby gevonden.....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Word er 1 wakker
WAO... in oktober toen ik ook nog werkzoekend was had ik erg last van diarree, buikkrampen enzo, dat is toen onderzocht en bleek dat ik een parasiet had. Nou ja, had toch geld nodig dus ging gewoon werken, helaas ging dat niet goed ivm de vele bezoekjes aan de toiletNou ja, weer een kuur, weer onderzoeken, zat er nog steeds. In november was ik begonnen bij Intertoys, contract zou tot januari zijn maar de week voor dat ik zou stoppen daar kreeg ik er weer last van, en zodoende krijg ik doorbetaald van het UWV zolang ik ziek gemeld sta daar.
Vorige week was het voor de derde keer onderzocht en dat kutding zit er nog steeds
70% van mn laatste verdiende maandloon, die 883 euro is dus van 2 mndquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wakker alleen een nieuwe hobby gevonden.....Unibet.
Je krijgt nu dat bedrag per maand?Dat was dus je normale salaris?
Verkocht, aan mij!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:59 schreef Didiot het volgende:
Hier iemand trouwens nog interesse voor m'n ouwe Booster Mapholder met zuignappen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor ¤ 10,- kan ie van eigenaar verwisselen (nieuw is 'ie ¤ 22,50)
Kom op zeg hej, we leven in een 24 uurs maatschappij, hadden ze beter om 5 uur kunnen beginnenquote:Tijdstip van beginnen
We beginnen zondagochtend, wanneer de wereld nog slaapt. Als alles goed gaat beginnen we tussen half tien en tien uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.
Klotequote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef RB het volgende:
Avond !GV........ zit ik no ff te kijken naar m`n eftas sv1000s die in R`dam staat hebben ze hem verkocht
![]()
![]()
![]()
kun je hem ook op je rug doen danquote:Op zondag 13 maart 2005 07:20 schreef Youssef het volgende:
Verkocht, aan mij!Hicham en ik kunnen er samen vast veel meer plezier mee beleven
![]()
quote:En idd, motor-meet. Hopen dat iemand dit nog leest. Kneuzen zeg bij Fok:
coolequote:20 juni 2004: Zeeland/Zuid Holland
Zal es op de radar checkenquote:Op zondag 13 maart 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kun je hem ook op je rug doen dan
[..]![]()
morgenhoorde ik dat nou goed op het nieuws
blijft het droog vandaag
missch ben ik nog niet wakker en hoor ik gewoon wat ik wilde horen
Balenquote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef RB het volgende:
Avond !GV........ zit ik no ff te kijken naar m`n eftas sv1000s die in R`dam staat hebben ze hem verkocht
![]()
![]()
![]()
En ze zijn nog niet begonnen... whehe, volgens mij gaat er vrij weinig gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2005 07:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Verkocht, aan mij!Hicham en ik kunnen er samen vast veel meer plezier mee beleven
![]()
En idd, motor-meet. Hopen dat iemand dit nog leest. Kneuzen zeg bij Fok:
[..]
Kom op zeg hej, we leven in een 24 uurs maatschappij, hadden ze beter om 5 uur kunnen beginnenMaargoed, dan zal het serverpark wel niet geopend zijn ofzo. Ik ga lekker slapen, motorbeurs moet plaats maken voor huiswerk zo direct.
quote:Update 13 maart, 8.33 uur
Tijdstip van beginnen
Als alles goed gaat beginnen we tussen half elf en elf uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.
Denk (hoop) dan dat het aan de carburateurs ligtquote:Op zondag 13 maart 2005 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je de carburateurs hebt laten synchroniseren? Vaak komt dat hier doorJe kan anders ook aan zwaardere stuureinddoppen gaan denken
Ja, voorband is ook versleten maar dat is meer aan de zijkanten, van die opstaande randjes bij de profielsleuven. En als ik dus ontkoppel op de snelweg is het trillen wegquote:Op zondag 13 maart 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:Wat is dat voor een monteur... het is gevaarlijker als je ze niet hoort dan als je ze wel hoort
Als je ze niet hoort dan kan de klepspeling te klein zijn met alle gevolgen van dien. Maar dat lijkt me sterk bij die kilometerstand. Het is iig niet professioneel van die monteur....
Of het daar aan kan liggen, lijkt me niet, je moet eerder aan de synchronisatie van je carburateurs gaan denken![]()
Is je voorband niet versleten?
vanmiddag weer wat te doen...maar hier is het droog dus missch dat ik zo een stukje ga sturenquote:Op zondag 13 maart 2005 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM we/je zou(den) naar Zeeland moeten gaan dan![]()
Ok...quote:Op zondag 13 maart 2005 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanmiddag weer wat te doen...maar hier is het droog dus missch dat ik zo een stukje ga sturen
hier is het aardig wat hagel wat uit de lucht komt vallenquote:Op zondag 13 maart 2005 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanmiddag weer wat te doen...maar hier is het droog dus missch dat ik zo een stukje ga sturen
Er zijn maar een paar dingen die ik echt aartslelijk vind. En zo'n egale systeemhelm is er 1 van.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:40 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ligt ook beetje aan het type motor waar je op rijdt denk ik. Op jouw Biemert 'verwacht' je toch wel iets ietwat kleuriger/sneller/sportiever dan een 1-kleurige systeemhelm.
De enige die dat niet haalt zijn de 25 kw' ers.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er dan ook 200km/h in NL rijden
Volgens mij woon je best mooi daar in Hoorn of niet? Lekker het hele Markermeer rond over de dijkjesquote:Op zondag 13 maart 2005 10:55 schreef Romius het volgende:
[..]
hier is het aardig wat hagel wat uit de lucht komt vallen![]()
smorgens btw![]()
understatementquote:Op zondag 13 maart 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
Er zijn maar een paar dingen die ik echt aartslelijk vind.
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij woon je best mooi daar in Hoorn of niet? Lekker het hele Markermeer rond over de dijkjes
gelukkig woon ik in het oostenquote:Het weer vandaag
Vanochtend vallen vooral in het noordwesten en noordoosten van het land enkele maartse buien. Vanmiddag is het op de meeste plaatsen droog en komt vooral in het zuidwesten de zon regelmatig tevoorschijn.
Er waait een matige tot vrij krachtige westelijke wind en daarbij wordt het 6 graden. Vanavond en vannacht zijn er soms brede opklaringen en gaat het in het oosten lokaal 1 a 2 graden vriezen. Morgen overdag is het wisselend bewolkt en droog bij maxima rond 7C.
Neuuuquote:Op zondag 13 maart 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
understatement![]()
romius, hagel? dat ziet er hier helemaal niet naar uit...zou er trouwens nog zout liggen
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:34 schreef -Struikrover- het volgende:
.. en bij 23 heeft er een monteur op gerede/ naar geluisterd en vertelde dat het nog niet nodig was
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
goedemorgen mensen,
zit nu voor het eerst naar FOK radio te luisteren hoe het met de server update's gaat![]()
klinkt best goed eigenlijk,
voor de geintresseerde hier de windows media player stream.
klik
straks lekker motorrijden [afbeelding]
Zuid-west nog beterquote:Op zondag 13 maart 2005 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelukkig woon ik in het oosten
Een Horsepowerwhisperer dan hequote:Op zondag 13 maart 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Geef mij het adres van die monteur, is net zo'n iemand die met paarden kan praten.
Horsewhisperer.
![]()
[..]
Waarom moet dat de hele dag duren.
![]()
Je haalt een paar kastjes uit het serverrack, en duwt er een paar nieuwe in.
Software installeren en klaar denk ik dan als noob.![]()
Je kan ook nog wat preinstalleren misschien.
Of komt het door een bepaald RAID systeem dat dit niet kan en het zo lang duurt?![]()
Hier helaas nog wel, hoewel het toch een graad of 5 isquote:Op zondag 13 maart 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
understatement![]()
romius, hagel? dat ziet er hier helemaal niet naar uit...zou er trouwens nog zout liggen
Volgens mij omdat ze ALLE servers vervangen, en omdat ze nu een hele dikke DB server gaan installeren, en die DB moet natuurlijk overgezet worden,quote:Waarom moet dat de hele dag duren.
Je haalt een paar kastjes uit het serverrack, en duwt er een paar nieuwe in.
Software installeren en klaar denk ik dan als noob
Belofte maakt schuld......quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:12 schreef Romius het volgende:
sterkte![]()
Als we moeten duwen dan roep je maar![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
Whoea duwen!!!!!!!!!!!!!! half uurtje rijden Romius.Kan ik er rekening mee houden..
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld......
[..]
[..]
![]()
verjaardag van m'n neefjequote:Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
BeterKom ik daar heen Struikrover!
Ik = ff rijden dan
Ga je mee Didiot of had je nou die verjaardag?Makster?
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:29 schreef Romius het volgende:
Er stond ook wij in, dus ik sprak voor meerdere Fok!mc'ers
Uiteraard.quote:Voor mij is het uiteraard niet haalbaar
Nee, dat doe je toch even voor een collega motorrijderquote:Op zondag 13 maart 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Is er een nieuwe leider opgestaan.
![]()
[..]
Uiteraard.![]()
Wij komen ook wel eens in Hoorn hoor.![]()
Ken je Josbert.
Heb geen tanktasquote:Op zondag 13 maart 2005 11:48 schreef Didiot het volgende:
Maare, iemand nog zin om tanktastour #1-2005 (Gorinchem-Leimuiden: 130 km) za. 19 maart mee te gaan rijden?
Doe je dat met diequote:Op zondag 13 maart 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet een oude USB brander installeren, maar de driver kan je sinds 04/2002 alleen nog maar op cd-rom bestellen.
Daarvoor had ik hem al eens geinstalleerd via downloaden bij HP. Lekker slim geldmaken van die lui.
Commercieel verantwoord. }:w
:w}quote:Op zondag 13 maart 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
Doe je dat met diesmiley nou expres of weet je het echt niet meer??
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:56 schreef Romius het volgende:
Nee, dat doe je toch even voor een collega motorrijder![]()
![]()
JosbertZo klein is Hoorn ook weer niet hoor
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij sloeg in 1 keer aan.
Ben op 1:133 mengsmering naar de pomp gereden, 1 kilometer ver.
Nou ja zal nog wel wat benzine op de bodem gelegen hebben dus ws. nog wel iets minder.
Toen er 40 liter bijgegooid, dus dan kom ik op een mengsmering van 1:5000.
gelijk 20 kilometer gereden, is echt een stuk soepeler, remt nog minder op de motor, draait nog liever hoge toeren.![]()
Zal wel in mijn hoofd zitten.![]()
En de injectienaalden zullen wel niet van 2 takt olie houden.![]()
Josbert moet beroemd en berucht zijn in Hoorn schat ik.Heb hem nu 20 jaar niet meer gezien.
Was mijn oude beste vriend, hij vond mij ook aardig en gooide eens als 4 jarige een fiets dynamo naar mijn hoofd.
Vriendjes op die leeftijd zijn idd leukquote:Op zondag 13 maart 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Josbert moet beroemd en berucht zijn in Hoorn schat ik.Heb hem nu 20 jaar niet meer gezien.
Was mijn oude beste vriend, hij vond mij ook aardig en gooide eens als 4 jarige een fiets dynamo naar mijn hoofd.
Gelukkig heb ik het gemistquote:Op zondag 13 maart 2005 18:35 schreef hicham het volgende:
Gadverdammewat een kansloos programma motor-life op RTL5 :\\\'( :\\\'( :\\\'(
quote:De doelstelling voor de "droge FTT" is:
Door praktische tips een beter VERKEERSINZICHT en ANTICIPATIEVERMOGEN te krijgen.
Verkeersinzicht is het tijdig onderkennen van de invloed die verschillende factoren op een bepaald moment op het verkeersgebeuren kunnen hebben en daarnaar handelen.
Tijdens de "droge FTT" zal het een en ander uitgelegd worden middels een PowerPoint presentatie. Denk daarbij eens aan kijktechniek, remtechniek, bochtentechniek en het veilig motorrijden in het algemeen.
Na de presentatie zullen er enkele demonstraties gegeven worden.
quote:Op zondag 13 maart 2005 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
http://robfjr.xs4all.nl/fjr/toer2005/kijken.wmv
LOL![]()
![]()
Dit gebeurt er dus als je niet goed kijkt![]()
![]()
Natuurlijk we hebben toch allemaal zinquote:Op zondag 13 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zat te denken, heeft iemand van jullie van de zomer eens zin om een dagje naar de Ring mee te gaan? Ik ga dat zeker een keer doen
Binnendoor zo'n 1,5 rijden vanuit Venlo, lekker over de B258
Ook in het banmeldtopic staat ie nietquote:Op maandag 14 maart 2005 07:25 schreef hicham het volgende:ik zie nergens een reply, dus je kan toch ook geen ban krijgen?
Of een fictieve ban?
Misschien dat ie al is verwijdert dan
Zouden ze al klaar zijn met de Fok!servers? Gaat snel hier maar het is nog vroeg he
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Hier nog een leuk linkje voor Youssef (en voor alle andere geinteresseerden) n.a.v Beemer benaming @ pep's motor
http://www.boston-bmwcca.org/reference/bimmer-beemer.asp. Die gast gebruikt ook geweldige argumenten & vergelijkingen
Wat doet die nou weerquote:Op zondag 13 maart 2005 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik die op de beurs gezien.quote:Op maandag 14 maart 2005 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Het gaat hier retelangzaam. Kennen jullie het merk X-Racing? Dit schijnt een opkomend merk te zijn van dempers etc. Zit te denken om er 1tje te kopen, kost 259 euro incl tussenpijp.
Picje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, hij schrikt hoe scherp de opeenvolgende bocht is, remt meer dan genoeg af maar vergeet in te sturen.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL![]()
![]()
![]()
Ow, toch, naja, er zit zo'n zaakje in Groningen die geven nu 30% korting op LeoVince SBK Evolution II dempers..... wel met dB killerquote:Op maandag 14 maart 2005 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij heb ik die op de beurs gezien.![]()
Ziet er erg mooi uit qua afwerking, en de prijs is ook erg goed.![]()
Maar volgens mij zijn het open dempers.
800-1100 euro voor de handel, vraag mij wel af of de dealer in deze prijsklasse wel wil (in)kopen.quote:Op maandag 14 maart 2005 11:13 schreef stinkie het volgende:
Hee ff een vraagje voor degene die vaker dan eens per jaar een motorzaak binnenstappen
Wat levert een GSX600F uit '91 op (voorband is aan vervanging toe, evenals kettingset en waarschijnlijk de bougies ook) bij inruil of wat kan ik er voor vragen als ik 'm te koop zet?
Zeker weten zwart.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, toch, naja, er zit zo'n zaakje in Groningen die geven nu 30% korting op LeoVince SBK Evolution II dempers..... wel met dB killer
De alu uitvoering is nu 227 en de carbon en titanium 297.... kan mooi van het geld van de Belasting dat ik terug krijg
Welke zou jij kiezen?
Hij mag inkopen, hij hoeft het niet. Niet dat ik danook nog iets bij hem koop, maar das wat anders hequote:Op maandag 14 maart 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
800-1100 euro voor de handel, vraag mij wel af of de dealer in deze prijsklasse wel wil (in)kopen.![]()
Partikulier 1.750,00.
[..]
Zeker weten zwart.![]()
'ut is 'un Vance & Hines, en zo snel te zien is 't deze: http://www.vanceandhines.com/sps4.htmlquote:
Ik heb vrij, dus we kunnen een dag eerder gaanquote:Op maandag 14 maart 2005 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot.... de openingstijden van de Ring zijn bekend, helaas istie gesloten voor publiek op alle dagen dat wij er zijn, behalve op 31 mei, als we aankomen
Beetje jammer... zullen we een dag eerder gaan?![]()
30 en 31 mei gaat ie open om 17:15 tot 20:15 geloof ik. Dan pas weer op 7 juni...
De Ring is de andere dagen denk ik afgehuurd door verschillende auto- of motorfabrikanten, dus er is wel iets te zien, maar geen n00bs die denken dat ze wel ff de Ring trotseren![]()
Ziet er lekker uit zo'n Leoquote:Het word trouwens de LeoVince SBK Evolution II Aluminium met E-keurmerk en uitneembare dB-killer (dan niet meer legaal)
JDG Motoren in Groningen verkopen ze namelijk met 30% korting. Nu 227 euro ipv 320 en de Titanium en Carbon is 297 euro
Piccie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder dB-killer:
[afbeelding]
Damnz, wel duur die dingen.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Het word trouwens de LeoVince SBK Evolution II Aluminium met E-keurmerk en uitneembare dB-killer (dan niet meer legaal)
JDG Motoren in Groningen verkopen ze namelijk met 30% korting. Nu 227 euro ipv 320 en de Titanium en Carbon is 297 euro
[afbeelding]
quote:
Als je het wilt zien dan... 30 en 31 mei istie dus s avonds van 17:15 tot ik meen 20:15 open.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef Didiot het volgende:
Ik heb vrij, dus we kunnen een dag eerder gaan![]()
Valt reuze meequote:
Zeker te wetenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef Didiot het volgende:
Ziet er lekker uit zo'n Leo![]()
Mooie dempers
* mee eensch isquote:Op maandag 14 maart 2005 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als je het wilt zien dan... 30 en 31 mei istie dus s avonds van 17:15 tot ik meen 20:15 open.
Zie:
http://members.chello.nl/(...)istenfahrten2005.xls
Edit:
19.30 dus
En meer dagen Eifel is altijd leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |