abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25490007

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• BMW R1100S '01 - (Patrick281)
  • Kawasaki ZXR400 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Suzuki GSF600N Bandit '96 - (Hicham)
  • Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
  • Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (Didiot)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Wat is het laatste nieuws?
    Nog niet iedereen staat in de OP omdat er geen foto's beschikbaar zijn. Post die dus even een keer in het topic, tenzij je per se anoniem wil blijven

De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij. Suggesties, vragen, opmerkingen en mensen die de meet willen organiseren kunnen dat altijd neerplempen in dit topic.

Zoldermeet: [FOK MC] Motormeet deel 10 Circuitdag @ Zolder

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC deel 181]De nachtbrakers
    Fok Motorclub [SC deel 182]Stilstand is achteruitgang
    Fok Motorclub [SC deel 183] De OP! _O_
    Fok Motorclub [SC deel 184]Laten we de lentedans doen!
    Fok Motorclub [SC deel 185] Pielemuis

• pi_25490025
    Tuurlijk word het publiekelijk besproken Want het word toch een ''officiele meet'' of word het een mini-meet? Een mini-meet is met een paar mensen onderling zomaar ff stukje rijden, word nooit zo serieus en duidelijk geplanned Persoonlijk ben ik een mini-meet man
    pi_25490036
    Het zag er uit als een mini-meet Zo van, heb je zin om dan en dan te gaan? Ja? Kom dannnn

En niet van 'Wanneer kan je, 23 augusts? Als we ver genoeg van te voren beginnen te plannen zien we niets over het hoofd '
    pi_25490042
    ik had niet anders verwacht riet (voorop)

@ lim: woensdag zondag
    pi_25490044
    Ach ja, motorrijden bestaat voornamelijk uit enthousiasme toch? Dus opzich moet het goed zijn als je zegt van, zin om morgen te rijden? Cool !
    pi_25490057
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    ik had niet anders verwacht riet (voorop)

@ lim: woensdag zondag
    lim lims

Wel een note: wil best voorop rijden maar ik ga zoals gezegd geen hele ("officiele") meets plannen.. voorlopig
    pi_25490060
    idd, vorig jaar vaak genoeg gedaan

maar met vooruit plannen is niks mis mee
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:31:51 #8
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490075
    Compie heeft een brakke cd speler, de lage snelheid viel mij al op bij het installeren.
    Nu moest ik ook al 2 keer de cd schoonmaken en 2 andere keren aanwijzen waar de bestanden opstaan.

22% voortgang .. setup kan niet lezen van de cd ..........
    Altijd leuk een oude computer voor iemand fixen.

Heb er zo nog twee staan die van het weekend afmoeten.

En daarna doe ik er niet 1 meer de rest van het jaar behalve die van mijzelf.
    pi_25490102
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    idd, vorig jaar vaak genoeg gedaan
    Dat is niet eens de reden dat ik voorlopig niet meer mezelf ga uitsloven voor de club De reden is dat het door een paar figuren gewoon niet gewaardeerd word en als ''normaal'' gezien word. Als je contributie moest betalen, vooruit. En als er dan helemaal geen interesse getoond word als ik met een idee komt ben ik het helemaal snel zat

Maar goed, dit is geen poging tot nieuwe discussie maar gewoon effe om de reden opnieuw te vertellen
    pi_25490106
    Heh? Alweer computers Hoe was het met die vorige ondingen afgelopen?

@OPM : Lim? Waar is dat op gebaseerd
    pi_25490131
    Wat denk je, mos

pi_25490161
    We zijn geen limbo's hoor
    pi_25490164
    Maar OPM: wil dus best voorop rijden maar meer niet..
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:40:02 #14
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490167
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:35 schreef hicham het volgende:
    Heh? Alweer computers Hoe was het met die vorige ondingen afgelopen?
    Die staan er dus nog van vorig weekend. Computer hier wilde geen cd's branden omdat hij door verkeerd gebruik zo traag geworden was. Zelfs op 1 speed was hij nog te traag om de oude USB brander zonder burn proof bij te houden. Registeren opschonen, defragmenteren, hielp allemaal niet.

Gisteren opnieuw geinstalleerd en is weer helemaal fris en snel.

Alleen er is een systeempje bijgekomen voor de BV van FS en daar stond nog een vervuilde ME op.
    Dus ik denk even snel fixen die handel. Was net al klaar, maar internet setup zonder telefoon modem bleek niet mogelijk. Was of annuleren of een niet bestand modem installeren. Nog nooit eerder gezien. Denk dus even snel een andere cd proberen, nu dit weer..
    pi_25490171
    voel jij je aangesproken dan riet
    pi_25490182
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Wat denk je, mos

Op die manier

Magoed, mini-meets zijn misschien wel leuker vanwege de spontaanheid. Als je zin hebt om ff te knallen gewoon even snel ergens afspreken Jammer dat Riet laatst op een doordeweekse dag ging en mijn motor bovendien niet klaar was. Kon me bijna niet inhouden
    pi_25490185
    is goed riet
    pi_25490192
    Check Super tevreden over mn cooler Koelt megagoed en is megastil

pi_25490208
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    voel jij je aangesproken dan riet
    Waardoor
    pi_25490221
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die staan er dus nog van vorig weekend. Computer hier wilde geen cd's branden omdat hij door verkeerd gebruik zo traag geworden was. Zelfs op 1 speed was hij nog te traag om de oude USB brander zonder burn proof bij te houden. Registeren opschonen, defragmenteren, hielp allemaal niet.

Gisteren opnieuw geinstalleerd en is weer helemaal fris en snel.

Alleen er is een systeempje bijgekomen voor de BV van FS en daar stond nog een vervuilde ME op.
    Dus ik denk even snel fixen die handel. Was net al klaar, maar internet setup zonder telefoon modem bleek niet mogelijk. Was of annuleren of een niet bestand modem installeren. Nog nooit eerder gezien. Denk dus even snel een andere cd proberen, nu dit weer..
    Wat mensen soms wel niet met hun PC's doen Was laatst een aangetrouwd familielid die ook steeds problemen had. Ging ik daarheen, alles opschonen, belt ie me een paar dagen dat ie alweeeer spyware had En dat ging zo een paar keer door (5x ofzo ) en toen had hij zijn schijf maar geformatteerd

Eigenlijk is het gewoon de schuld van die achterlijke internetbedrijven Waarom zou je je geld willen verdienen met mensen die onwetend het internet opgaan en ze vervolgens doodgooien met spyware

En het ergste is nog, hij heeft maar 92 MB RAM, dus het is al traag. Laat staan met een shitload aan spyware erop Stelletje mongolen die hun geld moeten verdienen aan spyware
    pi_25490239
    En dat icm een bigtower met ruitje, raamrubber en blauw neon lichtje maar dat mijn pc een 1337 m4ch1n3
    pi_25490301
    quote:
    Forumvreemdganger

Als ik nu bij m'n postgeschiedenis kijk dan zit de eerste pagina vol met PTA en dan vooral Fok!MC, liev he Ik kwam bijna nooit meer op Fok! totdat ik dit topic ontdekte en er nog een motor aan heb overgehouden ook
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:51:45 #24
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490320
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:44 schreef hicham het volgende:
    Wat mensen soms wel niet met hun PC's doen
    Had laatst die computer van een ex' collega gedaan waar ik daarvoor al jaren geen contact mee had gehad.

Helemaal fris WIN98 op gezet, niet XP omdat het dingetje al uit 1999 kwam..
    Nieuwste VIA moederbord drivers, geluid, IDE enz, allemaal uit 2005.
    De updates van Windows allemaal erop gezet en netjes gedragmenteerd afgeleverd.

Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.
    pi_25490377
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Had laatst die computer van een ex' collega gedaan waar ik daarvoor al jaren geen contact mee had gehad.

Helemaal fris WIN98 op gezet, niet XP omdat het dingetje al uit 1999 kwam..
    Nieuwste VIA moederbord drivers, geluid, IDE enz, allemaal uit 2005.
    De updates van Windows allemaal erop gezet en netjes gedragmenteerd afgeleverd.

Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.
    Het is gewoon een bodemloze put En Youssef werkt nu bij een computerwinkeltje dus voor hem komt het wel goed uit Verder nog een leuk linkje >> http://www.rgv250.nl/Belgischepolitielogica.wmv
    pi_25490468
    Soms twijfel ik nog een beetje of ik de juiste motor heb gekocht
    Cool motorcross filmpje, met wat rare of pijnlijke momenten erdoorheen
    Maar ik ga ze niet opnoemen, jullie zien het vanzelf wel

Hier downloaden >> http://film.motox.no/Berzerk2BIG.wmv

En nog een lijp arabieren drifters filmpje
    En ze doen dit soort dingen gewoon op de openbare weg met andere weggebruikers

Hier downloaden >> http://gurb.deltaland.nl/ronald/var/drift.wmv

zaterdag 12 maart 2005 @ 16:05:41 #27
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_25490504
    quote:
    OPM zei in het vorige Topic

hey mercy, wat heb jij toch met die komma aan het eind van elke zin ik verwacht elke keer nog iets erachter aan tis al eens eerder opgemerkt door 1 vd lims

Ik heb een UK keyboard en daar zitten sommige toetsen op een andere plaats als een US keyboard

dus ik vergis me regelmatig
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:06:09 #28
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490509
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
    Het is gewoon een bodemloze put
    Exactly, can not do things right, they djust blow it again and again.

Filmpje beloofde een link naar een RGV250.

Maar hij was wel grappig.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:09:51 #29
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490557
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Ik heb een UK keyboard en daar zitten sommige toetsen op een andere plaats als een US keyboard

dus ik vergis me regelmatig
    Ik vond het wel gewoon eigenlijk, elk verhaal een open einde zoals ieder verhaal meerdere kanten kent,

pi_25490567

Dit is 'm geworden, de TANKTAS BOOSTER, MEGAMAP TRIO. zwart
    Kan behoorlijk wat in, basisplaat kan tevens als maphouder gebruikt worden, dan kan het eerste stuk erop waardoor je een beetje spulletjes mee kan nemen en vervolgens kan het grootste stuk er nog op wat ook tevens een rugtas is
    Was alleen niet echt goedkoop, ¤ 109,50... maar ach, ze zijn er nog duurder...
    En oja, gelijk ff een pinlock in m'n nieuwe helm laten zetten
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:12:29 #31
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_25490594
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:03 schreef hicham het volgende:
    Soms twijfel ik nog een beetje of ik de juiste motor heb gekocht
    Wacht maar tot het normaal weer wordt, kan je tenminste een beetje leuk heen en weer crossen.

Beter gaat het volgende week echt lekker weer worden, heb echt zin om weer eens te blazen!
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_25490603
    Mooi ding
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:15:23 #33
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_25490631
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:

Dat is mij ook vaak gebeurd, en daarom ook maar gestopt met dit soort gunsten is allemaal tijdsverspilling
    Let's race
    Buienradar
    pi_25490662
    Ik heb vanmiddag even heerlijk geblazen om m'n SV'tje...
    Echt heerlijk, ik begon er nu wat meer aan te wennen, is echt heerlijk mee te sturen en je kan er echt megahard mee remmen. Remmen (met name voorrem) voelt heel precies aan en is heel goed te doseren. En ook optrekken is een heerlijkheid. Ik trek 'm nu door naar de 6000 km i.v.m. ride-ability (o.a. 120 km p/h rijden op snelweg) en omdat 'ie dan gewoon net wat lekkerder rijdt.
    Nu nog even 250 km erbij en ik ga door naar de 7500 rpm...

En laarzen zijn ook heerlijk om mee te rijden, ik vind dit echt veel lekkerder rijden dan met m'n kisten.
    Ik krijg er ook niet zulke zweetpoten in als met m'n kisten (kisten valt ook wel mee, maar met m'n laarzen is het nog beter ).

En de jas: een grote heerlijkheid, wat een fucking lekkere jas is 't zeg... kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
    pi_25490668
    Krijg nou het apelazerus

Openingstijden gilex motoren:
    quote:
    Zaterdag 9.30 - 16.30 uur
    Ben dus te laat
    pi_25490674
    Ik had graag mee gewild... maar het waaide best hard en regende hier Dus ik wacht nog heel effetjes... volgend weekend kunnen we misschien
    pi_25490688
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
    Krijg nou het apelazerus

Openingstijden gilex motoren:
    [..]

Ben dus te laat
    fuck is t alweer zo laat
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:20:30 #38
    17596 Makster
    pi_25490709
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik had graag mee gewild... maar het waaide best hard en regende hier Dus ik wacht nog heel effetjes... volgend weekend kunnen we misschien
    Bij normaal weer count me in

Nu nog even mijn stickers opnieuw plakken en het ruitje erop. Kost me echt moeite om me er toe te zetten
    pi_25490739
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:10 schreef Didiot het volgende:
    [afbeelding]

Dit is 'm geworden, de TANKTAS BOOSTER, MEGAMAP TRIO. zwart
    Kan behoorlijk wat in, basisplaat kan tevens als maphouder gebruikt worden, dan kan het eerste stuk erop waardoor je een beetje spulletjes mee kan nemen en vervolgens kan het grootste stuk er nog op wat ook tevens een rugtas is
    Was alleen niet echt goedkoop, ¤ 109,50... maar ach, ze zijn er nog duurder...
    En oja, gelijk ff een pinlock in m'n nieuwe helm laten zetten
    Handig Met basisplaat bedoel je zeg maar die flap waar de magneten op zitten toch? Dan kun je het dus ook alleen gebruiken om een kaart in mee te nemen? Des te handiger Ik was gewend soms met de auto en een kaartje ergens heen te rijden (onder andere naar Riet toen ik de motor ging kijken ) maar op de motor moet je steeds even naar de kant gaan ,handschoenen uit doen, kaart checken, en dan weer verder
    quote:

[..]

fuck is t alweer zo laat

Krijg met die verhalen hier ook steeds meer zin om te rijden. En ik zie dat Makster moeite heeft om zichzelf ertoe te zetten iets aan z'n motor te doen. Gelukkig ben ik niet de enige dus Niet dat ik slordig met m'n motor omga Ben gewoon ontzettend lui MOet me dan helemaal omkleden enzo Riet kan gewoon lekker z'n tuin instappen en wat doen Ik moet van 5 hoog naar begane grond (okay okay, we hebben een lift ) en vervolgens van uit mijn box, waarvoor ik weer een stuk moet lopen, wat dingen pakken die ik nodig heb. En dan kan ik doen wat ik wil Echt lastig eigenlijk
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:23:48 #40
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490752
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Dat is mij ook vaak gebeurd, en daarom ook maar gestopt met dit soort gunsten is allemaal tijdsverspilling
    Ik ben er ook mee gestopt, die collega was de eerste na 4 jaarofzo, de 2 computer nu zijn al door FS moeder getracht te repareren en nu zijn ze ten einde raad als laatste optie bij mij beland.

5 jaar geleden handelde ik in computer assemblage, maar was op een gegeven moment de bijkomende helpdesk werkzaamheden zat. Wel een leuke aanbetaling op de SZR-660 kunnen doen.

Strak stuurfietsje met Yamaha TZR250 frame en TZR125 achtervork maar met betrouwbaar 660 cc 1 cylinder 4 takt blokkie.
    Alleen na 1.5 jaar wilde ik toch wel wat meer vermogen.
    En een stuurkunstenaar was ik bij lange na nog niet. Nu een beetje meer. Tijd voor circuitervaringen.
    pi_25490768
    quote:
    Ik ben ook redelijk in de buurt gebleven. Ik ben via Den Haag naar Zoetermeer gegaan, daar even bij Hans van Wijk geweest om te kijken of ze de Pinlock voor m'n nieuwe helm hadden, maar die hadden ze niet op voorraad, dus toen binnendoor van Zoetermeer naar Naaldwijk gegaan, een heerlijke weggetje ontdekt tussen Zoetermeer en Delft, niet echt vol bochten ofzo, maar wel een mooie weg om te rijden...

En eenmaal in Naaldwijk aangekomen bij Leen Post gekeken of ze een Pinlock voor m'n HJC hadden, en die hadden ze, en hebben het er gelijk in gezet en daar hadden ze deze tanktas, dus ook maar gelijk gekocht (wel zo handig als ik routes wil gaan rijden)...

Wat trouwens wel goed is bij deze tas, is dat er al een soort antislipmat onder zit. Dus er zit geen nylon direct tegen m'n tank aan. Is dus gewoon een kwestie van m'n tank even schoonmaken voor dat de tas erop gaat en even de onderkant van m'n tanktas en niks weinig kan er gebeuren
    pi_25490776
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:22 schreef hicham het volgende:

Krijg met die verhalen hier ook steeds meer zin om te rijden. En ik zie dat Makster moeite heeft om zichzelf ertoe te zetten iets aan z'n motor te doen. Gelukkig ben ik niet de enige dus Niet dat ik slordig met m'n motor omga Ben gewoon ontzettend lui MOet me dan helemaal omkleden enzo Riet kan gewoon lekker z'n tuin instappen en wat doen Ik moet van 5 hoog naar begane grond (okay okay, we hebben een lift ) en vervolgens van uit mijn box, waarvoor ik weer een stuk moet lopen, wat dingen pakken die ik nodig heb. En dan kan ik doen wat ik wil Echt lastig eigenlijk
    Zeker wel......vooral met die race geluiden die hier om je oren vliegen

Rijdennnnnnnn Op de Ring
    pi_25490799
    En wat trouwens ook wel heel erg mooi was: na 3 weken stilstaan en na veel vorst startte 'ie gewoon met 1 druk op de knop
    pi_25490805
    Heb jij een SZR-660 gehad pepijn? Ik stond bijna op het punt om ook zo een motor te kopen Maar toen ik erachter kwam dat ie niet legaal op 25KW kon hoefde ik hem al niet meer Er stond er eentje te koop bij Motoport hier in de buurt heb er zelfs op gezeten, vond hem echt prachtig (mooi rood ) en er werd (nog steeds trouwens, hij is hem nog niet kwijt ) er eentje verkocht op Motor-Forum, een blauwe
    pi_25490819
    En trouwens, er zit zelfs met de standaardpijp een erg lekker geluidje in de SV
    pi_25490822
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:25 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik ben ook redelijk in de buurt gebleven. Ik ben via Den Haag naar Zoetermeer gegaan, daar even bij Hans van Wijk geweest om te kijken of ze de Pinlock voor m'n nieuwe helm hadden, maar die hadden ze niet op voorraad, dus toen binnendoor van Zoetermeer naar Naaldwijk gegaan, een heerlijke weggetje ontdekt tussen Zoetermeer en Delft, niet echt vol bochten ofzo, maar wel een mooie weg om te rijden...

En eenmaal in Naaldwijk aangekomen bij Leen Post gekeken of ze een Pinlock voor m'n HJC hadden, en die hadden ze, en hebben het er gelijk in gezet en daar hadden ze deze tanktas, dus ook maar gelijk gekocht (wel zo handig als ik routes wil gaan rijden)...

Wat trouwens wel goed is bij deze tas, is dat er al een soort antislipmat onder zit. Dus er zit geen nylon direct tegen m'n tank aan. Is dus gewoon een kwestie van m'n tank even schoonmaken voor dat de tas erop gaat en even de onderkant van m'n tanktas en niks weinig kan er gebeuren

Dijkjes vind ik nog altijd 1 vd leukste weggetjes in NL (NL is heel saai vergeleken met t buitenland maar je moe wat)

Goedzo, ik doe sowieso altijd standaard voor ik mijn tanktas op de tank leg hem effe afvegen, je weet het maar nooit, als er bijv. een steentje op zit heb je zo een kras op je tank...

Ik ben eigenlijk nog nooit bij Hans v Wijk geweest
    pi_25490829
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:26 schreef Didiot het volgende:
    En wat trouwens ook wel heel erg mooi was: na 3 weken stilstaan en na veel vorst startte 'ie gewoon met 1 druk op de knop
    Mijne ook laatst, mooi is dat he
    pi_25490847
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:27 schreef Didiot het volgende:
    En trouwens, er zit zelfs met de standaardpijp een erg lekker geluidje in de SV
    Dat komt dan door t blok want ik heb dezelfde demper als jou maar ik hoor haast niks
    pi_25490849
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dijkjes vind ik nog altijd 1 vd leukste weggetjes in NL (NL is heel saai vergeleken met t buitenland maar je moe wat)

Goedzo, ik doe sowieso altijd standaard voor ik mijn tanktas op de tank leg hem effe afvegen, je weet het maar nooit, als er bijv. een steentje op zit heb je zo een kras op je tank...

Ik ben eigenlijk nog nooit bij Hans v Wijk geweest
    Is wel een mooie zaak
    pi_25490867
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat komt dan door t blok want ik heb dezelfde demper als jou maar ik hoor haast niks
    Is idd het geluid van het blok, maar toch klinkt het gewoon lekker als ik er boven zit
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:32:50 #51
    17596 Makster
    pi_25490886
    quote:

[..]

Mijne niet en daarom hou ik van die van mij
    pi_25490909
    Helaas zal de Kushitani broek nog tot 23 april moeten wachten als ik m'n loon weer gestort krijgt
    Heb weer een rekening voor ziekenkostenverzekering en tandartsverzekering binnen
    Maar goed, ondanks dat er een gat in m'n huidige broek gebrand zit en het kruis lek is, rij ik er niet mee voor lul
    Alleen jammer dat ik er met regen nog een regenbroek overheen moet trekken
    pi_25490939
    Ik heb vanochtend 883 euro gestort gekregen van het UWV Mja, aan de ene kant heb ik t nodig maar aan de andere kant werk ik er liever voor...
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:36:54 #54
    17596 Makster
    pi_25490943
    KAn het weer niet laten en zit weer eens op marktplaats, kom ik dit tegen

http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D240%26js%3D1

een ZXR 250, 2 cylinder....

NOOIT van gehoord
    pi_25490952
    2 takt bedoelen ze denk ik
    pi_25490954
    quote:

[..]

Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijn
    pi_25490964
    Maar het zegt ook wel wat over het blok (kwaliteit o.a.) natuurlijk
    pi_25490979
    Zwaaien jullie eigenlijk ook naar motoragenten? Er kwam een tijd geleden een motoragent mij tegemoet rijden op een smal weggetje en had het niet meteen door. Mijn hand stond op het punt omhoog te gaan en ik zag toen dat het een agent was Heb alsnog naar hem gezwaaid en hij zwaaide terug Zijn ook gewoon motorrijders toch?

Dit was trouwens de SZR @ Motoport Selling (Amsterdam / Duivendrecht)

Die mensen op de tweede foto zijn trouwens geen bekenden van mij, maar ze hadden zelf toch ook wel kunnen bedenken dat ze aan de kant moesten gaan

Verder een mooi ding
    pi_25490989
    Ik zwaai ook gewoon maar hun meestal niet
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:40:44 #60
    17596 Makster
    pi_25490991
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:37 schreef Didiot het volgende:

[..]

Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijn
    OPzich valt het wel mee, maandje geleden nog gestart nadat ie bijna 2 maanden stil had gestaan, had hem na 6 keer toch wel aan de praat.
    En dat terwijl ik de keer daarvoor ook al 6 a 7 keer had staan kutten en niks had gereden om hem op te laden enzo.

Damn.,....het word echt weer eens tijd om te gaan rijden
    pi_25490995
    Makster, mijn HJC ZF8 Duke maakt idd best wat lawaai op lage snelheden, maar op hogere snelheden (harder dan 80 km p/h) maakt ie weer minder lawaai dan m'n CL-Max. En met m'n dopjes in heb ik nergens last van
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:48:11 #62
    17596 Makster
    pi_25491065
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:41 schreef Didiot het volgende:
    Makster, mijn HJC ZF8 Duke maakt idd best wat lawaai op lage snelheden, maar op hogere snelheden (harder dan 80 km p/h) maakt ie weer minder lawaai dan m'n CL-Max. En met m'n dopjes in heb ik nergens last van
    Zie je

Logisch dat je metje doppen in niks hoort heh

Ik vind het nog steeds kut om met doppen in te rijden, ik weet het niet, het is me niet natuurlijk genoeg. Verder gebruik ik ook het geluid om mijn sneleid te bepalen, eerste (snelle) bocht die ik nam met doppen in lag ik bijna in de berm. Kwam totaal verkeerd uit Maar het is ook gewoon een kwestie van wennen natuurlijk.
    pi_25491075
    Pinlock is trouwens toch zo een extra 'mini vizier' dat voor je standaard vizier vastgeschroefd wordt? En is het ook in wit transparant te krijgen ipv oranje? Want het laatste wat ik zag was oranje Of is dat juist prettig?

Pics?
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:52:29 #64
    17596 Makster
    pi_25491115
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:49 schreef hicham het volgende:
    Pinlock is trouwens toch zo een extra 'mini vizier' dat voor je standaard vizier vastgeschroefd wordt? En is het ook in wit transparant te krijgen ipv oranje? Want het laatste wat ik zag was oranje Of is dat juist prettig?

Pics?
    Volgens mij ook gewoon in wit verkruigbaar. Ornaje is goed als het mistig is en regent toch?

Beter heb je er helemaal geen 1 in, vind het maar niks. Maar het helpt zeker wel, toch wel makkelijk om wat te zien, scheelt je weer een paar ritten naar het ziekenhuis enzo
    pi_25491138
    Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is ) warmer begint te worden Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
      zaterdag 12 maart 2005 @ 16:56:39 #66
    17596 Makster
    pi_25491163
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
    Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is ) warmer begint te worden Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
    Laten we het maar hopen dat het er te laat voor is

En hep die turk nou al een kawa ?
    pi_25491225
    Nope Erg he
      zaterdag 12 maart 2005 @ 17:03:59 #68
    17596 Makster
    pi_25491228
    Lang geleden dat ik trouwens eens gewoon lekker achter de comp heb gezeten.....
    pi_25491234
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:48 schreef Makster het volgende:

[..]

Zie je

Logisch dat je metje doppen in niks hoort heh

Ik vind het nog steeds kut om met doppen in te rijden, ik weet het niet, het is me niet natuurlijk genoeg. Verder gebruik ik ook het geluid om mijn sneleid te bepalen, eerste (snelle) bocht die ik nam met doppen in lag ik bijna in de berm. Kwam totaal verkeerd uit Maar het is ook gewoon een kwestie van wennen natuurlijk.
    Idd, kwestie van wennen, na een paar keer rijden ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (is nu beursaanbieding trouwens, 65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijden

Maare, zonder doppen rijden daar beschadig je je oren serieus mee Niet echt slim...
      zaterdag 12 maart 2005 @ 17:07:55 #70
    17596 Makster
    pi_25491269
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Idd, kwestie, na een paar keer wennen ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (was beursaanbieding, (65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijden

Maare, zonder doppen rijden daar beschadig je je oren serieus mee Niet echt slim...
    No shit Sherlock

Weet nog wel toen ik voor het eerst ging toppen met de ZXR terug uit Nijmegen met die oude HJC helm, nou ik heb 2 dagen een piep gehoord. Heb ik by the way ook met mijn nieuwe helm. Maar het is natuurlijk ook niet slim om 15 minuten lang plus minus 200 te rijden

Als ik weet dat ik snelweg ga rijden doe ik ze wel in, maar dijkjes enzo laat ik ze lekker uit. Hoor ik mijn uitlaat wat beter enzo
      zaterdag 12 maart 2005 @ 17:08:51 #71
    17596 Makster
    pi_25491281
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
    Nope Erg he
    Voor hem wel ja

Wat zoekt hij nou eigenlijk?

Of heeft hij gewoon mendiek floesch?
    pi_25491282
    Tjaaa..
    pi_25491350
    Didiot, zou jij niet een rondje op de Ring willen rijden in die week? Ik zit wel te twijfelen eigenlijk
    pi_25491476
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 17:08 schreef Makster het volgende:

[..]

Voor hem wel ja

Wat zoekt hij nou eigenlijk?

Of heeft hij gewoon mendiek floesch?

Hij heeft nu juist meer dan ooit Hoe langer hij wacht, des te meer loon er binnenkomt natuurlijk Hij begon volgens mij bij 2500 oid, en nu zit ie al bij 4500 en soms zelfs hoger
    pi_25491489
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik zwaai ook gewoon maar hun meestal niet
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerst

En wat betreft de wouten, in de winter zwaaien ze terug en in de zomer vaak niet...
    Daarom zwaai ik eigenlijk weinig tot nooit naar wouten
      zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:52 #76
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25491537
    Net bijna een groot ongeluk veroorzaakt...

De CR500 naar huis gereden, heerlijk was dat weer..

Vlak bij huis, de laatste kilometer kwam ik achter 2 paardrijdsters terecht.
    Ik denk zal even wat afstand houden, maar ze werden opgehouden door een auto die ging parkeren.
    Dus dacht ik er wel even links voorbij te kunnen.

Vlak voor mijn neus schoot het paard ineens naar links, en begon te galopperen..
    Het andere paard ging er achteraan.

Ik denk die letten lekker op zeg, goed dat ik scherp was en even gas los liet..

Affijn, laatste stukje naar huis is een lange doordraaier naar rechts, en terwijl ik achter de amazone's zit zie ik dat ze bijna de bocht uitvliegen en tegen een paar auto's aanknallen.
    Het lijkt wel alsof ze de paarden helemaal niet onder controle hebben.
    Dan ga je toch niet rijden..

100 meter na de bocht ga ik links de stoep op en vrijwel direct stoppen de paarden met galopperen..

De dames draaien zich om en kijken wie er achter hun reed.

iew..........
      zaterdag 12 maart 2005 @ 17:35:46 #77
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_25491558
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 17:27 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerst

En wat betreft de wouten, in de winter zwaaien ze terug en in de zomer vaak niet...
    Daarom zwaai ik eigenlijk weinig tot nooit naar wouten
    Meestal knikken ze alleen of word er een goedemorgen gemompeld, gevolgd door wat wantrouwende blikken richting uitlaat. Aangezien ik naast hoofdbureau Den Haag werk hou ik ze maar te vriend Dat gele ding valt dan net iets teveel op zeg maar
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_25491560
    Breek me de bek niet open Pepijn......

[ Bericht 6% gewijzigd door Rietvaerder op 12-03-2005 17:42:24 ]
    pi_25491579
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
    Didiot, zou jij niet een rondje op de Ring willen rijden in die week? Ik zit wel te twijfelen eigenlijk
    Ik zou best een rondje willen rijden op de Ring, maar dan wel met een motor waarbij het mij geen geld kost als ik 'm in puin rij

Nee, ik hou het wel lekker bij kijken
    desalnietemin zou het me wel gaaf lijken om een rondje te rijden, maar bij gebrek aan geld teveel toch maar niet
    pi_25491637
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 17:38 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik zou best een rondje willen rijden op de Ring, maar dan wel met een motor waarbij het mij geen geld kost als ik 'm in puin rij

Nee, ik hou het wel lekker bij kijken
    desalnietemin zou het me wel gaaf lijken om een rondje te rijden, maar bij gebrek aan geld teveel toch maar niet
    Bestaat dat dan, geld teveel

Mja, je bent toch allrisk t Is gewoon een afgezet stuk openbare weg dus dat dekt je verzekering wel lijkt me...

En op de echte straat kan je ook onderuit gaan, wel minder risico's maar toch En je rijdt gewoon je eigen snelheid.. vooral rechts blijven rijden zodat de rest je kan inhalen

t Is wel ONZETTEND mooi die Ring, om te rijden. Nog mooier dan de omgeving
    Je had GR3 gezien of niet? Daar rijd ie ook op de Ring
    pi_25491730
    Ik ben all-risk verzekerd ja, maar heb geen zin om er aanspraak op te gaan maken
    pi_25491762
    @lim ik heb nog wel een pinlock over, wel een gele en ja, der zijn transparante (door een witte zie je ook niks ) waarvan er 1 op mijn transparante vizier zit (voor de wintermaanden dus).

op mijn poser vizier zit niets, hoeft ook niet
    pi_25491767
    Kijken is ook heel cool, tijdelijk kippenvel als je daar langs de kant staat

[ Bericht 23% gewijzigd door Rietvaerder op 12-03-2005 18:06:33 ]
    pi_25491871
    Didiot, hier alvast een hele informatieve site over de Ring Ter voorbereiding

www.ring-world.nl
      zaterdag 12 maart 2005 @ 18:13:55 #86
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25491981
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
    Dit was trouwens de SZR @ Motoport Selling (Amsterdam / Duivendrecht)

[afbeelding]

[afbeelding]

Verder een mooi ding
    Niet echt lekker om mee te beginnen met rijden.
    Zo'n 1 cylinder blok wil niet al teveel en te weinig toeren draaien, het rijdt vrij "bokkig" zo'n ding.
    Qua zithouding is de snelweg wel fijn, maar op alle andere wegen kan je beter op een Bandit zitten.
    En door ce compressie is een iets minder accu al fataal en moet je starthulp inroepen.
    Dus niet echt geschikt om beneden de flat te staan.
    Zou zowiezo meer moeite hebben om een sportmotor alleen te laten, zijn toch nog wat gewilder bij de verkeerde types.

Al met al wel een leuke motor, maar niet zo universeel als een Bandit.
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
    Nee hoor, een pinlock is nog steeds handig als je in de zomer wat regenbuien krijgt en met je vizier dicht wilt rijden schat ik. En er zijn bovendien ook nog best koude dagen bij tussen april en augustus.
    pi_25491987
    * Didiot heeft besloten

Die waarschuwingsstickers gaan er niet vanaf van de tank en van frame. Het stoort me echt 0,0...
    Vind het dus helemaal gescheten dat die stickers zitten waar ze zitten.
    pi_25491995
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    @lim ik heb nog wel een pinlock over, wel een gele en ja, der zijn transparante (door een witte zie je ook niks ) waarvan er 1 op mijn transparante vizier zit (voor de wintermaanden dus).

op mijn poser vizier zit niets, hoeft ook niet
    Ik weet niet of het wel prettig is om de wereld de hele tijd in het geel te zien En ben je er een beetje trots op dat jij als poser op het Fok!MC logo staat?
      zaterdag 12 maart 2005 @ 18:16:25 #89
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25492011
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
    Mja, je bent toch allrisk
    t Is gewoon een afgezet stuk openbare weg dus dat dekt je verzekering wel lijkt me...
    Nope, als ze al denken dat je erop uit gaat om georganiseerd te blazen, een zogenaamde prestatierit dan ben je al niet meer verzekerd. Zelfs een Fok! MC meeting zouden ze zo kunnen opvatten.

De ring zullen ze vast wel kennen.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 18:20:13 #90
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25492051
    Een aanstaande toertocht werkt trouwens wel als een rode lap op een stier.

Mailtje:
    quote:
    Kunnen we wat af gaan spreken? Mijn motor verkopen duurde even wat langer. Ik zou graag in het weekend van 19/20 maart willen komen kijken..
    Vrijdag gezegt dat ik ws. volgende week een toertocht heb.
    (dus staat even los van wat er vandaag besproken is )

En nu zie ik net deze mail:
    quote:
    Ik wil dan graag 18 maart komen kijken, en dan het liefst in de middag zo rond 16:00 uur. Ik heb dan uiteraard jouw adresgegevens nodig.
    pi_25492063
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nope, als ze al denken dat je erop uit gaat om georganiseerd te blazen, een zogenaamde prestatierit dan ben je al niet meer verzekerd. Zelfs een Fok! MC meeting zouden ze zo kunnen opvatten.

De ring zullen ze vast wel kennen.

De Ring? Blazen? Welnee, op de Ring leer je beter juist beter rijden en neemt de kans om te vallen en dus schade te maken af! Ze zouden juist korting op je premie moeten geven!
      zaterdag 12 maart 2005 @ 18:22:58 #92
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25492091
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:

De Ring? Blazen? Welnee, op de Ring leer je beter juist beter rijden en neemt de kans om te vallen en dus schade te maken af! Ze zouden juist korting op je premie moeten geven!
    Mijn idee maar ik verstrek geen verzekeringen.
    pi_25492117
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zo'n 1 cylinder blok wil niet al teveel en te weinig toeren draaien, het rijdt vrij "bokkig" zo'n ding.
    Qua zithouding is de snelweg wel fijn, maar op alle andere wegen kan je beter op een Bandit zitten.
    En door ce compressie is een iets minder accu al fataal en moet je starthulp inroepen.
    Zou zowiezo meer moeite hebben om een sportmotor alleen te laten, zijn toch nog wat gewilder bij de verkeerde types.

Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1
    In vergelijking de compressie van m'n SV: 11,5:1
    quote:
    [..]

Nee hoor, een pinlock is nog steeds handig als je in de zomer wat regenbuien krijgt en met je vizier dicht wilt rijden schat ik. En er zijn bovendien ook nog best koude dagen bij tussen april en augustus.
    Vizieren beslaan in de zomer welliswaar minder gauw, maar beslaan nog steeds, alleen echt hele goeie helmen en dito vizieren beslaan niet als je zomers met je vizier dicht rij...
    pi_25492187
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:14 schreef Didiot het volgende:
    * Didiot heeft besloten

Die waarschuwingsstickers gaan er niet vanaf van de tank en van frame. Het stoort me echt 0,0...
    Vind het dus helemaal gescheten dat die stickers zitten waar ze zitten.
    Wat staat er op die stickers dan

Volgens mij ben je gewoon bang het gevaar te vergeten en laat je daarom die stickers
    pi_25492203
    Uitkijken voor Marokkanen bij het stoplicht
    pi_25492214
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[..]

De Bandit zal ongetwijfeld beter uit zijn gekomen
    Kreeg al eerder die dingen te horen van anderen dus het kwam wel goed uit dat ie niet 25 KW kon
    pi_25492215
    Ik zie trouwens net dat Leen Post ook Suzuki dealer is .
    Scheelt weer een hoop ritten naar Zoetermeer
    pi_25492295
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:31 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat staat er op die stickers dan

Volgens mij ben je gewoon bang het gevaar te vergeten en laat je daarom die stickers
    't zijn waarschuwingen in het Italiaans
    En ik lees geen Italiaans
    pi_25492328
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
    Uitkijken voor Marokkanen bij het stoplicht
    Haha, 25 kW Marokkanen lust ik rauw
      zaterdag 12 maart 2005 @ 18:41:08 #100
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_25492347
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik heb vanochtend 883 euro gestort gekregen van het UWV Mja, aan de ene kant heb ik t nodig maar aan de andere kant werk ik er liever voor...
    Hoe dat zo?
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_25492456
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:41 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
    Het begint met de F en het eindigt met raude

zaterdag 12 maart 2005 @ 18:49:35 #102
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25492488
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:41 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
    Word er 1 wakker

WAO... in oktober toen ik ook nog werkzoekend was had ik erg last van diarree, buikkrampen enzo, dat is toen onderzocht en bleek dat ik een parasiet had. Nou ja, had toch geld nodig dus ging gewoon werken, helaas ging dat niet goed ivm de vele bezoekjes aan de toilet Nou ja, weer een kuur, weer onderzoeken, zat er nog steeds. In november was ik begonnen bij Intertoys, contract zou tot januari zijn maar de week voor dat ik zou stoppen daar kreeg ik er weer last van, en zodoende krijg ik doorbetaald van het UWV zolang ik ziek gemeld sta daar.

Vorige week was het voor de derde keer onderzocht en dat kutding zit er nog steeds
    pi_25492510
    Riet, uitkeringstrekker Ik werk me kapot en jij krijgt het zo handje contantje, je bent 19!

Disclaimer enzo
    quote:
    Riet:
    Wat moet je met zijn MSN Youssef, je bent toch nooit online
    Wat zeg je?

Het idee was eigenlijk ontstaan omdat ik in mijn examenjaar zat. Iedereen in het begin geblokkeerd zodat ik nog wel met familie kon spreken etc. Gesprekken met anderen gaan gewoon nergens over, echt belachelijke tijdverspilling verder, je bent zo 2 uur verder zonder ook maar een zak gedaan te hebben al msn'end. Dus toen had ik voor mezelf bepaald dat ik pas na mijn examens weer gewoon iedereen deblokkeer.

Alleen is mijn werk discipline er niet zoals verwacht op vooruit gegaan.

Damn, uit dat historische topic, mooie foto's plo! Ik vind best dat ik ze hier nog eens kan posten

Relaxed werk joh nu op zaterdag Alsof ik al zoveel tijd heb Magoed, dat baantje waar je voor gesolliciteerd heb Stephan, dat doe ik dus nu sinds kort. Ik neem het over van mijn broer en doe eigenlijk alles aan computers repareren en langs mensen thuis gaan. Echt top werk joh

Veel beter dan de hele dag in slaap vallen in een muf klaslokaar terwijl de woorden van een leraar het ene oor in en het andere uit gaan

En jammer dat het nu mooi weer wordt Kan mezelf binnenkort wel opvreten denk ik

Oh ja, hoi, ben ik weer Morgen ga ik denk ik langs de beurs, en dan ga ik eens even bedenken wat ik kan regelen met Romius of met de verkoper.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 18:53:36 #104
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25492532
    Lijkt me ook erg leuk
    pi_25492533
    Gister eerste motorrijlkes gehad!

Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty ) gereden: tof!

Volgende week gaan we verder.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 18:54:30 #106
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25492551
    Plo ik denk dat de Oxtar T.C.S. sport in het blauw erg goed bij jouw pak staat

Die had ik eerst Maar naar mijn schuiver had ik ineens zwarte
    pi_25492586
    WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
    Is echt een eerste klas anti-motor
    pi_25492607
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:

Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty ) gereden: tof!

Wouw, wil jij je motorrijbewijs halen? Dat zou ik dus nooit doen, ik zou me zeker weten nog eens doodrijden op zo een ding!

Nee, geintje. Bovenstaande is een standaard niet-motorrijder-reactie Succes met je rijlessen
      zaterdag 12 maart 2005 @ 18:58:51 #109
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25492618
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
    WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
    pi_25492636
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:

Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou was

En die Honda, was dat alleen voor de 1e les, of mag je na een aantal lessen op een ER rijden ofzo.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:00:06 #111
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25492640
    GN250 is ook zoiets
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:00:59 #112
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25492661
    Ik ga eens alle meetfoto's die ik heb op Motor-meet.nl zetten
    pi_25492699
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
    Ah joh, voor een allereerste les is het okee. Leren schakelen en dat soort meuk, volgende week op een 500cc-achtig iets.

@hicham: je lijkt m'n moeder wel.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:03:28 #114
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25492700
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:25 schreef Didiot het volgende:
    Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1
    In vergelijking de compressie van m'n SV: 11,5:1
    Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.
    Dus die getallen moet je toch even in ander perspectief zien.

Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.
    2 cylinder en viercylinder loopt wat soepeler aan.

Nu even kijken of een Fiero op sterk verdunde mengsmering rijdt.
    Van de week sloeg hij af met lege tank, precies toen ik stilstond in het parkeervak voor de deur.
    Tankje wat ik heb zit mengsmering in voor de CR. Net zoveel mogelijk leegemaakt.
    Bleef nog iets van een halve liter in dacht ik, blijkt meer dan een liter te zijn bij de pomp met vullen net.
    Affijn is nu heeel sterk verdunt, kreeg er met de wind en een nieuwe brakke verlengbuis voor de trechter niet meer dan een halve liter in.
    De pomp zit een kilometer ver ongeveer. Nu proberen en gelijk daar snel verdunnen met 40 liter V-power.
    pi_25492716
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik ga eens alle meetfoto's die ik heb op Motor-meet.nl zetten
    AyzZz rezpEct n0h !
    pi_25492729
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.

Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.
    Dat is ook wel weer zo, hoe meer cilinders, hoe makkelijker een motor op gang komt
    pi_25492747
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou was

En die Honda, was dat alleen voor de 1e les, of mag je na een aantal lessen op een ER rijden ofzo.
    Euhm...motorrijden?

Die Honda was inderdaad alleen voor de eerste les, volgende keer zal het inderdaad wel een übergeile ER500 zijn oid. Qua rijbewijs gaan we in ieder geval voor de zware categorie.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:08:15 #118
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25492779
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
    Plo ik denk dat de Oxtar T.C.S. sport in het blauw erg goed bij jouw pak staat

[afbeelding]

Die had ik eerst Maar naar mijn schuiver had ik ineens zwarte
    Die dingen die kraken en piepen als de klere Vriend van me heeft ze ook, maja die dingen zijn niet om op te lopen he?

@ Youssef: ik hoor het wel, m'n msn adres staat in het vorige topic
    Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
    pi_25492806
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Euhm...motorrijden?
    De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.
    pi_25492818
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Euhm...motorrijden?

Die Honda was inderdaad alleen voor de eerste les, volgende keer zal het inderdaad wel een übergeile ER500 zijn oid. Qua rijbewijs gaan we in ieder geval voor de zware categorie.
    Pfew, leer je iig rijden op een echte motor
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:12:14 #121
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25492851
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nu even kijken of een Fiero op sterk verdunde mengsmering rijdt.
    Van de week sloeg hij af met lege tank, precies toen ik stilstond in het parkeervak voor de deur.
    Tankje wat ik heb zit mengsmering in voor de CR. Net zoveel mogelijk leegemaakt.
    Bleef nog iets van een halve liter in dacht ik, blijkt meer dan een liter te zijn bij de pomp met vullen net.
    Affijn is nu heeel sterk verdunt, kreeg er met de wind en een nieuwe brakke verlengbuis voor de trechter niet meer dan een halve liter in.
    De pomp zit een kilometer ver ongeveer. Nu proberen en gelijk daar snel verdunnen met 40 liter V-power.
    sterkte
    Als we moeten duwen dan roep je maar
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:12:21 #122
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25492853
    Die kraken en piepen idd als de ziekte Romius Maar zitten en rijden wel heerlijk... en lopen ook nog eens heel licht
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:15:21 #123
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25492913
    Moet je nagaan... onze meet op de Veluwe was al op 14 maart en als je dan het weer ziet.......
    pi_25492934
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:

[..]

De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.
    Aaj snep.

Ik ben sowieso geen <haagsch>buikschuivert</haagsch> type, ik neig heeeel sterk de kant van een R1150GS op. Dat vind ik wel erg cool.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
    pi_25492945
    Die Diadora's die ik heb lopen ook wel relaxed, alleen zijn meer sport/toer laarzen
    Alleen toe-sliders zijn niet te vervangen... dus als die ooit verslijten dan moet ik nieuwe laarzen kopen

* Didiot schat in dat de laarzen eerder door andere oorzaken versleten zullen zijn dan de toe-sliders
    pi_25492955
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
    GN250 is ook zoiets

In mijn klas zit ook iemand die z'n A wil halen, hij heeft er alleen nog niet genoeg geld voor. Dus ik zo vragen, wat voor motor wil je ? Ik wil gewoon beginnen met een GN250 Ik zo, hmm ... keej. Ik ben nog niet zo bekend onder motoren en ik zat achter mijn laptop dus ik ga ff naar google afbeeldingen search (<-- retehandig als je iets niet weet ) en typ GN250 in.

Toen de eerste resultaten verschenen had ik echt zo iets van WTF?!?!? Wil je zo een motor?? Weetje zeker dat het GN250 is? Niet zo extreem als geschreven ,maar ik ewet niet. Het was meer een combinatie van schrikken / proesten Hij zo... euuuh, jah

Mja Toen had ik echt zo iets van Hij vertelde toen ook dat zijn oom een Harley Davidson had en dat dat ook zijn einddoel was Magoed, als hij dat wil, mag hij lekker Ik was eerst blij dat er een wannabe motorrijder in m'n klas zat maar toen ik dat hoorde ...
    pi_25492976
    Ik gebruik veel smileys
    pi_25492985
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Aaj snep.

Ik ben sowieso geen <haagsch>buikschuivert</haagsch> type, ik neig heeeel sterk de kant van een R1150GS op. Dat vind ik wel erg cool.
    Ah, die dingen kunnen ook wel ruig stoer en imposant zijn Weten we nu met wie we te maken hebben iig

pi_25493030
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:19 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ah, die dingen kunnen ook wel ruig stoer en imposant zijn Weten we nu met wie we te maken hebben iig

[afbeelding]
    Man, ik ben zo ruig, stoer en imposant.

Moet dan alleen wel m'n auto verkopen, da's jammer. Maar ja, kunt niet alles hebben tenslotte.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:22:19 #130
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493035
    R1200GS nog stoerder
    pi_25493104
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:
    R1200GS nog stoerder
    True, maar dan moet jij een stukje hypotheek van me overnemen óf ik kom elke avond bij jullie eten.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:26:26 #132
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25493107
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Man, ik ben zo ruig, stoer en imposant.

Moet dan alleen wel m'n auto verkopen, da's jammer. Maar ja, kunt niet alles hebben tenslotte.
    Heb ik ook gedaan, ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik had de auto ook niet echt nodig trouwens, dus dat was ook wel doorslaggevend.

Een paar maanden geleden dacht ik er nog wel over na om weer een auto aan te schaffen
    Gelukkig toch niet gedaan en gelijk maar een nieuwe Gixxer gekocht
    pi_25493150
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:26 schreef Romius het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik had de auto ook niet echt nodig trouwens, dus dat was ook wel doorslaggevend.
    Ik rij elke dag heen en weer tussen Rotterdam (Spaanse Polder) en Zoetermeer, ik moet dus wel vervoer hebben. Maar er wordt niet genoeg gestort om er twee te betalen.

Daarbij moet je zo af en toe 'es wat geks doen, nietwaar?
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:29:22 #134
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493152
    Er staan inmiddels wat meetfoto's op motor-meet.nl Meer mag ik niet uploaden van Youssef

http://www.motor-meet.nl/forum/viewforum.php?f=8
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:31:30 #135
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493183
    Zie hier Makster met zijn HJC helm

zaterdag 12 maart 2005 @ 19:33:23 #136
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493218
    Onschuldig lachje zei je Pepijn?

pi_25493252
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
    Er staan inmiddels wat meetfoto's op motor-meet.nl Meer mag ik niet uploaden van Youssef

http://www.motor-meet.nl/forum/viewforum.php?f=8
    WTF? Ik wil juist alle foto's die er zijn zien. Heh, DVD die Martie in productie zou brengen toch?
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:35:51 #138
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25493268
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Ik rij elke dag heen en weer tussen Rotterdam (Spaanse Polder) en Zoetermeer, ik moet dus wel vervoer hebben. Maar er wordt niet genoeg gestort om er twee te betalen.

Daarbij moet je zo af en toe 'es wat geks doen, nietwaar?
    Dan weet ik een makkelijkere oplossing, een bank overvallen
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:38:14 #139
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493309
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:35 schreef Youssef het volgende:

[..]

WTF? Ik wil juist alle foto's die er zijn zien. Heh, DVD die Martie in productie zou brengen toch?
    Kan er niet meer uploaden op Groothoofdje

! Upload failed on 212.78.206.140 (/dsc036272734097247820342045196.jpg). (upload not allowed)

En dat 1000 keer
    pi_25493329
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Kan er niet meer uploaden op Groothoofdje

! Upload failed on 212.78.206.140 (/dsc036272734097247820342045196.jpg). (upload not allowed)

En dat 1000 keer
    Op die fiets.

Ik ga straks ruimte vrij maken
    pi_25493344

Whoahahah
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:43:22 #142
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493385
    Nog een leuke foto voor Hicham Hier zie je hoe het spatbord en de zijkappen eerst eruit zagen... best roze

pi_25493403
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
    Onschuldig lachje zei je Pepijn?

[afbeelding]

Waarom upload je die foto's trouwens eerst op groothoofdje en daarna linken in een topic? Is het niet handiger als je de motor-meet foro uplaod gebruikt? Hoef je niet groothoofdje te gebruiken + ze staan meteen in een foto album

Disclaimer: Dit is een tip, geen kritiek
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:44:56 #144
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493412
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:40 schreef Youssef het volgende:

Whoahahah
    Gekke Dordtenaren
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:46:44 #145
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493449
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:44 schreef hicham het volgende:
    Waarom upload je die foto's trouwens eerst op groothoofdje en daarna linken in een topic?
    Daar kick ik op
    pi_25493508
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Daar kick ik op
    Droogkloot
    pi_25493536
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
    Nog een leuke foto voor Hicham Hier zie je hoe het spatbord en de zijkappen eerst eruit zagen... best roze

[afbeelding]
    Dat is zilver???!!!!????1111!~~~ :D:D:D :"(:o

Uit welk instructieboekje komt dit?
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:54:10 #148
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493577
    WTF? Snap er niks van
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:57:15 #149
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_25493629
    Vandaag naar de motorbeurs in utrech geweest. Ik heb een helm aangeschaft, een zilveren Schuberth Concept. Ben net even op internet wezen snuipen naar prijzen, maar zelfs Louis rekent nog 89 cent meer.

Op de stand van MotoZoom heb ik met een jas van het mij onbekende merk 'Cycle Spirit' in mijn handen gestaan, alleen was mijn maat er niet. Kent/heeft iemand dit merk? Zag er goed en stevig uit voor een zeer redelijke prijs (jas voor 140 zeuro). Zie deze link voor een plaatje (als dat werkt, volgens mij zit er sessie-informatie in de link). Anders even op de site van MotoZoom naar kleding-textiel-allweather-jacks-cycle spirit. Type 0201.

Wie kan er wat zinnigs over zeggen?
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:58:44 #150
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25493650
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:12 schreef Romius het volgende:
    sterkte
    Whoea duwen!!!!!!!!!!!!!! half uurtje rijden Romius. Kan ik er rekening mee houden..
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:00:39 #151
    17596 Makster
    pi_25493679
    Ja meeten is altijd wel leuk

E die BMW was helemaal de bomb
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:00:57 #152
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25493690
    Kopspijkers En beetje kamer opruimen
    pi_25493708
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
    Vandaag naar de motorbeurs in utrech geweest. Ik heb een helm aangeschaft, een zilveren Schuberth Concept. Ben net even op internet wezen snuipen naar prijzen, maar zelfs Louis rekent nog 89 cent meer.
    Quanta costa?
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:03:06 #155
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493725
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Riet zit echt als Riet op de motor.
    En hoe is dat? Alleen dit?

Dat van dat zilver vat ik niet echt
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:05:53 #156
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_25493764
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:02 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Quanta costa?
    289
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:07:15 #157
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:09:06 #158
    19297 stinkie
    pi_25493827
    Weet er iemand een motorsloperij in Gouda? Anders moet ik weer naar Maassluis rijden
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:13:18 #159
    17596 Makster
    pi_25493884
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zeker.

[afbeelding]
    Pat m kan alleen maar blij zijn dat ie nu een SV heeft
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:14:11 #160
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25493895
    Nee, wel een schade herstel bedrijf in Driebrugger bij Bodegraven. Heeft wel onderdelen

www.trouwborst-motoren.nl
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:17:49 #161
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25493956
    quote:
    Is zwart duurder dan.

Edit: ja dus.

Sowiezo vind ik dit soort helmen niet echt mooi, dan liever een gespoten design op de helm, of design van de helm zelf. Zijn wel goede dingen die Schuberths, maar geef mij maar een Italiaan.

[ Bericht 24% gewijzigd door Patrick281 op 12-03-2005 20:22:54 ]
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:21:41 #162
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25494006
    Nico
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:29:56 #163
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_25494112
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is zwart duurder dan.

[afbeelding]

Volgens mij heb ik een 'matt silber' uitvoering, kost hier in maat 54 289.95 (heb een maat 62).
    En als het de 'silber metallic' zou zijn dan heb ik he voor die prijs.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:36:08 #164
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25494278
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Sowiezo vind ik dit soort helmen niet echt mooi, dan liever een gespoten design op de helm, of design van de helm zelf. Zijn wel goede dingen die Schuberths, maar geef mij maar een Italiaan.
    Ligt ook beetje aan het type motor waar je op rijdt denk ik. Op jouw Biemert 'verwacht' je toch wel iets ietwat kleuriger/sneller/sportiever dan een 1-kleurige systeemhelm.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
    pi_25494293
    Trouwens, naar Motorbeurs vanuit Rotterdam. Auto of trein?
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:44:49 #167
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_25494343
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
    Trouwens, naar Motorbeurs vanuit Rotterdam. Auto of trein?
    Ik was er vanmorgen even voor tienen, ben om ongeveer half 10 vertrokken uit badhoevedorp.
    Parkeren was geen enkel probleem (maar kost wel 10 euro...).

DIt is natuurlijk geen garantie over hoe het zondag is.

Als je met de trein komt: 't is 10-15 minuten lopen vanaf het perron naar de beurs (ze beweren zelf 5 minuten, maar dat is gerekend vanaf de uitgang van het station naar de ingang van de beurs).
    pi_25494377
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Ik was er vanmorgen even voor tienen, ben om ongeveer half 10 vertrokken uit badhoevedorp.
    Parkeren was geen enkel probleem (maar kost wel 10 euro...).
    Okee, dat wordt dus de trein. Thanks.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      zaterdag 12 maart 2005 @ 20:49:02 #169
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_25494395
    Even een intra-topic-kick. Zag net dat dit spul bij Louis nog voordeliger is. WIe kent het merk?
    quote:
    [..]

Op de stand van MotoZoom heb ik met een jas van het mij onbekende merk 'Cycle Spirit' in mijn handen gestaan, alleen was mijn maat er niet. Kent/heeft iemand dit merk? Zag er goed en stevig uit voor een zeer redelijke prijs (jas voor 140 zeuro). Zie deze link voor een plaatje (als dat werkt, volgens mij zit er sessie-informatie in de link). Anders even op de site van MotoZoom naar kleding-textiel-allweather-jacks-cycle spirit. Type 0201.

Wie kan er wat zinnigs over zeggen?
    pi_25494780
    Vorig jaar was ik ook rond 10 uur gekomen voor de studiebeurs. Gewoon parkeerplaatsje gezocht, ik dacht nog.. "wat leeg " toen ik terug kwam stond alles bomvol En ik hoefde niet te betalen voor het parkeren
    pi_25494916
    2 motorrijdende broers @ wegmisbruikers
    pi_25495098
    Die hun rijbewijs kwijt zijn!!

Heb een deel niet gezien, maar gelukkig neemt mijn broertje het voor me op (TV kaart @ PC)

BartMan, ken het merk verder niet. Ben ook noob
      zaterdag 12 maart 2005 @ 21:32:42 #173
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25495201
    Wie gaat er dan ook 200km/h in NL rijden

zaterdag 12 maart 2005 @ 21:55:35 #174
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_25495671
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:

Tijdens mijn lessen kreeg ik al in mijn oor te horen dat ik even lekker door moest rijden. De 200 heb ik niet gehaald, maar wel hardgenoeg om mijn op dat moment nog niet gehaalde rijbewijs te kunnen kwijtraken...
    pi_25495786
    Tijdens de lessen mag je je wel vaker uitleven

Morgen gaan de servers plat, en ik ga nou al plat. Tot morgenavond

En Riet, ik heb wat bestanden weggepleurd, nu staat nog maar 50mb gevuld van de server. Alleen refreshed ie dat niet even snel in mijnn gegevens, ik weet niet of je wel al kan uploaden dan Motorbeurs wordt denk ik uitslapen
    pi_25495880
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:13 schreef Makster het volgende:

[..]

Pat m kan alleen maar blij zijn dat ie nu een SV heeft
    Reken maar van yes
    Rijden is nu een feestje ipv suf zitten
      zaterdag 12 maart 2005 @ 22:43:32 #177
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_25496654
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Word er 1 wakker

WAO... in oktober toen ik ook nog werkzoekend was had ik erg last van diarree, buikkrampen enzo, dat is toen onderzocht en bleek dat ik een parasiet had. Nou ja, had toch geld nodig dus ging gewoon werken, helaas ging dat niet goed ivm de vele bezoekjes aan de toilet Nou ja, weer een kuur, weer onderzoeken, zat er nog steeds. In november was ik begonnen bij Intertoys, contract zou tot januari zijn maar de week voor dat ik zou stoppen daar kreeg ik er weer last van, en zodoende krijg ik doorbetaald van het UWV zolang ik ziek gemeld sta daar.

Vorige week was het voor de derde keer onderzocht en dat kutding zit er nog steeds
    Ik ben altijd wakker alleen een nieuwe hobby gevonden..... Unibet.

Je krijgt nu dat bedrag per maand? Dat was dus je normale salaris?
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_25497257
    Zaterdag 19 maart iemand zin om de ProMotor tanktastocht #1-2005 te rijden? (van Gorinchem tot Leimuiden, 130 km in totaal)
    pi_25498129
    Hier iemand trouwens nog interesse voor m'n ouwe Booster Mapholder met zuignappen?

Voor ¤ 10,- kan ie van eigenaar verwisselen (nieuw is 'ie ¤ 22,50)
      zondag 13 maart 2005 @ 00:21:48 #180
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25498605
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 22:43 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik ben altijd wakker alleen een nieuwe hobby gevonden..... Unibet.

Je krijgt nu dat bedrag per maand? Dat was dus je normale salaris?
    70% van mn laatste verdiende maandloon, die 883 euro is dus van 2 mnd
      zondag 13 maart 2005 @ 00:22:40 #181
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25498619
    Nou zondagavond jongens Al word het eerder maandag denk ik
    pi_25498745
    motor-meet.nl?
      zondag 13 maart 2005 @ 00:58:15 #183
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_25499373
    Avond !

GV........ zit ik no ff te kijken naar m`n eftas sv1000s die in R`dam staat hebben ze hem verkocht

[ Bericht 37% gewijzigd door RB op 13-03-2005 02:34:23 ]
    &lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
    pi_25502047
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 23:59 schreef Didiot het volgende:
    Hier iemand trouwens nog interesse voor m'n ouwe Booster Mapholder met zuignappen?

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Voor ¤ 10,- kan ie van eigenaar verwisselen (nieuw is 'ie ¤ 22,50)
    Verkocht, aan mij! Hicham en ik kunnen er samen vast veel meer plezier mee beleven

En idd, motor-meet. Hopen dat iemand dit nog leest. Kneuzen zeg bij Fok :
    quote:
    Tijdstip van beginnen
    We beginnen zondagochtend, wanneer de wereld nog slaapt. Als alles goed gaat beginnen we tussen half tien en tien uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.
    Kom op zeg hej, we leven in een 24 uurs maatschappij, hadden ze beter om 5 uur kunnen beginnen Maargoed, dan zal het serverpark wel niet geopend zijn ofzo. Ik ga lekker slapen, motorbeurs moet plaats maken voor huiswerk zo direct.
    pi_25502048
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef RB het volgende:
    Avond !

GV........ zit ik no ff te kijken naar m`n eftas sv1000s die in R`dam staat hebben ze hem verkocht
    Klote ik ken het Moet je niet teveel over piekeren, er staan er vast nog genoeg of misschien nog wel veel betere voor je klaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Youssef op 13-03-2005 07:26:49 ]
    pi_25502391
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 07:20 schreef Youssef het volgende:
    Verkocht, aan mij! Hicham en ik kunnen er samen vast veel meer plezier mee beleven
    kun je hem ook op je rug doen dan
    quote:

morgen hoorde ik dat nou goed op het nieuws blijft het droog vandaag missch ben ik nog niet wakker en hoor ik gewoon wat ik wilde horen
    pi_25502529
    quote:
    20 juni 2004: Zeeland/Zuid Holland
    coole foto's krijg der weer zin in als dat zie

[ Bericht 18% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 13-03-2005 09:52:08 ]
      zondag 13 maart 2005 @ 09:53:58 #188
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25502567
    Motor-meet.nl idd! MAar hij doet het nog
      zondag 13 maart 2005 @ 09:54:24 #189
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25502574
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

kun je hem ook op je rug doen dan
    [..]

morgen hoorde ik dat nou goed op het nieuws blijft het droog vandaag missch ben ik nog niet wakker en hoor ik gewoon wat ik wilde horen
    Zal es op de radar checken

Niet echt.. Maar misschien vanmiddag wel

pi_25502614
    quote:
    Avond !

Balen
    pi_25502619
    quote:

[..]

Verkocht, aan mij!
    * noteert *
      zondag 13 maart 2005 @ 10:14:22 #192
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25502739
    OPM we/je zou(den) naar Zeeland moeten gaan dan
      zondag 13 maart 2005 @ 10:15:24 #193
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25502751
    quote:

[..]

[..]

Kom op zeg hej, we leven in een 24 uurs maatschappij, hadden ze beter om 5 uur kunnen beginnen Maargoed, dan zal het serverpark wel niet geopend zijn ofzo. Ik ga lekker slapen, motorbeurs moet plaats maken voor huiswerk zo direct.
    En ze zijn nog niet begonnen... whehe, volgens mij gaat er vrij weinig gebeuren

Edit:
    quote:
    Update 13 maart, 8.33 uur
    Tijdstip van beginnen
    Als alles goed gaat beginnen we tussen half elf en elf uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Rietvaerder op 13-03-2005 10:22:13 ]
      zondag 13 maart 2005 @ 10:21:28 #194
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25502875
    Vragie, heeft er iemand hier ervaring met het "extreem" trillen van een sv-tje

Rij al bijna 5 jaar op m`n SV en nooit last gehad van trillen. Was er wel maar dat hoort een beetje bij een twin. Laatste jaar is het echter enorm toegenomen. M`n handen tintelen na stopppen nog 10 minuten ofzo. Ligt niet aan de voorband want als ik op de snelweg zit en ik onkoppel (motor loop dan stationair uiteraard) is het trillen weg!
      zondag 13 maart 2005 @ 10:30:16 #196
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25502910
    Wanneer was de laatste keer dat je de carburateurs hebt laten synchroniseren? Vaak komt dat hier door Je kan anders ook aan zwaardere stuureinddoppen gaan denken
    pi_25502988
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
    Wanneer was de laatste keer dat je de carburateurs hebt laten synchroniseren? Vaak komt dat hier door Je kan anders ook aan zwaardere stuureinddoppen gaan denken
    Denk (hoop) dan dat het aan de carburateurs ligt Kan het eraan liggen dat de kleppen gesteld moeten worden? Staat nu 28.000 km op en dat is nog nooit gebeurd ? Ze zijn bij 12.000 gecontroleerd en bij 23 heeft er een monteur op gerede/ naar geluisterd en vertelde dat het nog niet nodig was
      zondag 13 maart 2005 @ 10:39:50 #198
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503077
    Wat is dat voor een monteur... het is gevaarlijker als je ze niet hoort dan als je ze wel hoort Als je ze niet hoort dan kan de klepspeling te klein zijn met alle gevolgen van dien. Maar dat lijkt me sterk bij die kilometerstand. Het is iig niet professioneel van die monteur....

Het is niet te zeggen wanneer de kleppen gesteld moeten worden, dat is bij elke motor anders (en ook onder SV'S). Klepspeling moet, als ik het goed heb, om de 12000km gechecked worden en zo nodig gesteld worden.

Of het daar aan kan liggen, lijkt me niet, je moet eerder aan de synchronisatie van je carburateurs gaan denken

Is je voorband niet versleten?
      zondag 13 maart 2005 @ 10:41:26 #199
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_25503105

goedemorgen mensen,

zit nu voor het eerst naar FOK radio te luisteren hoe het met de server update's gaat
    klinkt best goed eigenlijk,

voor de geintresseerde hier de windows media player stream.
    klik

straks lekker motorrijden
    Let's race
    Buienradar
    pi_25503136
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
    Wat is dat voor een monteur... het is gevaarlijker als je ze niet hoort dan als je ze wel hoort Als je ze niet hoort dan kan de klepspeling te klein zijn met alle gevolgen van dien. Maar dat lijkt me sterk bij die kilometerstand. Het is iig niet professioneel van die monteur....

Of het daar aan kan liggen, lijkt me niet, je moet eerder aan de synchronisatie van je carburateurs gaan denken

Is je voorband niet versleten?
    Ja, voorband is ook versleten maar dat is meer aan de zijkanten, van die opstaande randjes bij de profielsleuven. En als ik dus ontkoppel op de snelweg is het trillen weg
    pi_25503165
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
    OPM we/je zou(den) naar Zeeland moeten gaan dan
    vanmiddag weer wat te doen...maar hier is het droog dus missch dat ik zo een stukje ga sturen
      zondag 13 maart 2005 @ 10:45:13 #202
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503166
    Struikrover

O ja, dat zei je

Probeer de carburateurs eens te (laten) synchroniseren Stelt niks voor.
      zondag 13 maart 2005 @ 10:45:27 #203
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503170
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

vanmiddag weer wat te doen...maar hier is het droog dus missch dat ik zo een stukje ga sturen
    Ok...
      zondag 13 maart 2005 @ 10:55:10 #204
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25503339
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hier is het aardig wat hagel wat uit de lucht komt vallen

smorgens btw
      zondag 13 maart 2005 @ 10:55:35 #205
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25503344
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:40 schreef E.r.w.i.n het volgende:
    Ligt ook beetje aan het type motor waar je op rijdt denk ik. Op jouw Biemert 'verwacht' je toch wel iets ietwat kleuriger/sneller/sportiever dan een 1-kleurige systeemhelm.
    Er zijn maar een paar dingen die ik echt aartslelijk vind. En zo'n egale systeemhelm is er 1 van.
    Maar blijkbaar is er een markt voor, en iedereen zijn ding hoor.

Tanktas hoort ook in dat rijtje trouwens, maar dat heeft nog praktisch nut.
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:

De enige die dat niet haalt zijn de 25 kw' ers.

Ik geloof dat er een paar meetings waren waarbij we even voluti gingen knallen op het recht stuk.
    Of was dat nou een droom.
      zondag 13 maart 2005 @ 10:57:31 #206
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503378
    Maasvlakte
      zondag 13 maart 2005 @ 10:57:53 #207
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503383
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:55 schreef Romius het volgende:

[..]

hier is het aardig wat hagel wat uit de lucht komt vallen

smorgens btw
    Volgens mij woon je best mooi daar in Hoorn of niet? Lekker het hele Markermeer rond over de dijkjes
    pi_25503406
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
    Er zijn maar een paar dingen die ik echt aartslelijk vind.
    understatement

romius, hagel? dat ziet er hier helemaal niet naar uit...zou er trouwens nog zout liggen
      zondag 13 maart 2005 @ 11:02:06 #209
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25503451
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Volgens mij woon je best mooi daar in Hoorn of niet? Lekker het hele Markermeer rond over de dijkjes

De dijk naar Marken is wel cool, mooi wegdek is dat en lekkere bochten. In de zomer rijden daar meer motoren dan fietsen en auto's bij mekaar
    pi_25503452
    quote:
    Het weer vandaag
    Vanochtend vallen vooral in het noordwesten en noordoosten van het land enkele maartse buien. Vanmiddag is het op de meeste plaatsen droog en komt vooral in het zuidwesten de zon regelmatig tevoorschijn.

Er waait een matige tot vrij krachtige westelijke wind en daarbij wordt het 6 graden. Vanavond en vannacht zijn er soms brede opklaringen en gaat het in het oosten lokaal 1 a 2 graden vriezen. Morgen overdag is het wisselend bewolkt en droog bij maxima rond 7C.
    gelukkig woon ik in het oosten
      zondag 13 maart 2005 @ 11:02:24 #211
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503457
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

understatement

romius, hagel? dat ziet er hier helemaal niet naar uit...zou er trouwens nog zout liggen
    Neuuu Of ze moeten weer gestrooid hebben afgelopen nacht(en)..
      zondag 13 maart 2005 @ 11:02:33 #212
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25503459
    quote:
    Avond !

Balen, vorig jaar had ik een R1100S uit 2003 op het oog.
    Was dezelfde prijs als de 2001 die ik nu heb.
    Maar ik zat even tegen de afstand aan te hikken. Zeeland.
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:34 schreef -Struikrover- het volgende:
    .. en bij 23 heeft er een monteur op gerede/ naar geluisterd en vertelde dat het nog niet nodig was
    Geef mij het adres van die monteur, is net zo'n iemand die met paarden kan praten.
    Horsewhisperer.

quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:

goedemorgen mensen,

zit nu voor het eerst naar FOK radio te luisteren hoe het met de server update's gaat
    klinkt best goed eigenlijk,

voor de geintresseerde hier de windows media player stream.
    klik

straks lekker motorrijden [afbeelding]
    Waarom moet dat de hele dag duren.
    Je haalt een paar kastjes uit het serverrack, en duwt er een paar nieuwe in.
    Software installeren en klaar denk ik dan als noob.

Je kan ook nog wat preinstalleren misschien.
    Of komt het door een bepaald RAID systeem dat dit niet kan en het zo lang duurt?
      zondag 13 maart 2005 @ 11:03:29 #213
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503476
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

gelukkig woon ik in het oosten
    Zuid-west nog beter
      zondag 13 maart 2005 @ 11:04:27 #214
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503490
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:

Geef mij het adres van die monteur, is net zo'n iemand die met paarden kan praten.
    Horsewhisperer.

[..]

Software installeren en klaar denk ik dan als noob.

Je kan ook nog wat preinstalleren misschien.
    Of komt het door een bepaald RAID systeem dat dit niet kan en het zo lang duurt?
    Een Horsepowerwhisperer dan he

Tja, het blijven Fokkers he... elke 10 min. koffiepauze van een half uur
      zondag 13 maart 2005 @ 11:04:47 #215
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25503499
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

understatement

Hier helaas nog wel, hoewel het toch een graad of 5 is
    Zout zal er niet meer liggen denk ik, tenminste hier niet. Gisteren heeft het aardig lang geregend hier en strooien doen ze niet meer denk ik.
      zondag 13 maart 2005 @ 11:04:54 #216
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      zondag 13 maart 2005 @ 11:09:07 #217
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25503567
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
    Romius waar zijt gij?
    Hier
      zondag 13 maart 2005 @ 11:10:30 #218
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503588
    Profiel > Hoorn
      zondag 13 maart 2005 @ 11:11:48 #219
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25503605
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
    Profiel > Hoorn
    Zoek en gij zult vinden
    pi_25503615
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zuid-west nog beter
    Roosendaal

zon schijnt hier volop
      zondag 13 maart 2005 @ 11:14:10 #221
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_25503640
    quote:
    Software installeren en klaar denk ik dan als noob
    Volgens mij omdat ze ALLE servers vervangen, en omdat ze nu een hele dikke DB server gaan installeren, en die DB moet natuurlijk overgezet worden,
    Let's race
    Buienradar
      zondag 13 maart 2005 @ 11:14:18 #222
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503647
    Beter Kom ik daar heen Struikrover!

Ik = ff rijden dan

Ga je mee Didiot of had je nou die verjaardag? Makster?
    pi_25503676
    Jeetje, zijn ze nog niet begonnen met de server upgrades?

"Als de wereld nog slaapt" Dikke reet, iedereen is al wakker

Magoed, als de server down is gaan we verder op motor-meet
    pi_25503735
    ze liggen zelf nog te maffen
      zondag 13 maart 2005 @ 11:25:08 #225
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25503807
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:09 schreef Romius het volgende:
    Hier
    Belofte maakt schuld......
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:12 schreef Romius het volgende:
    sterkte
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
    Whoea duwen!!!!!!!!!!!!!! half uurtje rijden Romius. Kan ik er rekening mee houden..
      zondag 13 maart 2005 @ 11:29:23 #226
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25503871
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:25 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Belofte maakt schuld......
    [..]

[..]

Er stond ook wij in, dus ik sprak voor meerdere Fok!mc'ers
    Voor mij is het uiteraard niet haalbaar
      zondag 13 maart 2005 @ 11:32:19 #227
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25503922
    Ik ga eens ff koekeloeren op de Bosweg
    pi_25503936
    Riet gaat sowieso rijden vandaag Dus Riet, plan maar alvast een route richting pepijn
      zondag 13 maart 2005 @ 11:34:42 #229
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25503974
    Heej, ineens de zon hier
    Misschien straks toch nog ff rijden
    pi_25504236
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
    Beter Kom ik daar heen Struikrover!

Ik = ff rijden dan

Ga je mee Didiot of had je nou die verjaardag? Makster?
    verjaardag van m'n neefje
    pi_25504268
    Maare, iemand nog zin om tanktastour #1-2005 (Gorinchem-Leimuiden: 130 km) za. 19 maart mee te gaan rijden?
      zondag 13 maart 2005 @ 11:49:28 #232
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25504281
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:29 schreef Romius het volgende:
    Er stond ook wij in, dus ik sprak voor meerdere Fok!mc'ers
    Is er een nieuwe leider opgestaan.

quote:
    Voor mij is het uiteraard niet haalbaar
    Uiteraard.
    Wij komen ook wel eens in Hoorn hoor.
    Ken je Josbert.
    pi_25504312
    Struikrover: bij 24.000 km moeten de kleppen bij mijn SV gecontroleerd worden (en dat lukt niet door alleen maar als monteur zijnde erop te rijden en te luisteren, alleen meten is weten). Ik schat zo in dat ook bij jouw blok is, als het goed is staat het ook in de garantie/onderhoudsboekje
      zondag 13 maart 2005 @ 11:54:16 #234
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25504386
    Hewlett Packard.

Ik moet een oude USB brander installeren, maar de driver kan je sinds 04/2002 alleen nog maar op cd-rom bestellen.
    Daarvoor had ik hem al eens geinstalleerd via downloaden bij HP. Lekker slim geldmaken van die lui.
    Commercieel verantwoord. }:w

Driverguide net gedaan, maar die driver doet niets.
    Probeer nu een ander progje, maar de verbinding is k kb/sec.
    Staat al 20 minuten ............

Wilde voor die 2 compie's even een driver cd' tje branden, vanochtend belden ze al of ze klaar waren.
    Over een uurtje een verjaardag, maart is een drukke maand.
      zondag 13 maart 2005 @ 11:56:30 #235
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25504451
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is er een nieuwe leider opgestaan.

[..]

Uiteraard.
    Wij komen ook wel eens in Hoorn hoor.
    Ken je Josbert.
    Nee, dat doe je toch even voor een collega motorrijder

Josbert Zo klein is Hoorn ook weer niet hoor
    pi_25504519
    Zo net ff gereden, best fris nog
    pi_25504571
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:48 schreef Didiot het volgende:
    Maare, iemand nog zin om tanktastour #1-2005 (Gorinchem-Leimuiden: 130 km) za. 19 maart mee te gaan rijden?
    Heb geen tanktas
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
    Ik moet een oude USB brander installeren, maar de driver kan je sinds 04/2002 alleen nog maar op cd-rom bestellen.
    Daarvoor had ik hem al eens geinstalleerd via downloaden bij HP. Lekker slim geldmaken van die lui.
    Commercieel verantwoord. }:w
    Doe je dat met die smiley nou expres of weet je het echt niet meer??
      zondag 13 maart 2005 @ 12:11:55 #238
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25504736
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
    Doe je dat met die smiley nou expres of weet je het echt niet meer??
    :w}

:}w Vergeet hem steeds weer. Bad sector in mijn hoofd.

Edit.
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 12:00 schreef -Struikrover- het volgende:
    Zo net ff gereden, best fris nog
    Nog geen uur geleden poste je nog.
      zondag 13 maart 2005 @ 12:18:09 #239
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25504853
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 11:56 schreef Romius het volgende:
    Nee, dat doe je toch even voor een collega motorrijder

Josbert Zo klein is Hoorn ook weer niet hoor
    Hij sloeg in 1 keer aan.

Ben op 1:133 mengsmering naar de pomp gereden, 1 kilometer ver.
    Nou ja zal nog wel wat benzine op de bodem gelegen hebben dus ws. nog wel iets minder.

Toen er 40 liter bijgegooid, dus dan kom ik op een mengsmering van 1:5000.
    gelijk 20 kilometer gereden, is echt een stuk soepeler, remt nog minder op de motor, draait nog liever hoge toeren.

Zal wel in mijn hoofd zitten.

En de injectienaalden zullen wel niet van 2 takt olie houden.

Josbert moet beroemd en berucht zijn in Hoorn schat ik. Heb hem nu 20 jaar niet meer gezien.
    Was mijn oude beste vriend, hij vond mij ook aardig en gooide eens als 4 jarige een fiets dynamo naar mijn hoofd.
      zondag 13 maart 2005 @ 12:28:28 #240
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25505114
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hij sloeg in 1 keer aan.

Ben op 1:133 mengsmering naar de pomp gereden, 1 kilometer ver.
    Nou ja zal nog wel wat benzine op de bodem gelegen hebben dus ws. nog wel iets minder.

Toen er 40 liter bijgegooid, dus dan kom ik op een mengsmering van 1:5000.
    gelijk 20 kilometer gereden, is echt een stuk soepeler, remt nog minder op de motor, draait nog liever hoge toeren.

Zal wel in mijn hoofd zitten.

En de injectienaalden zullen wel niet van 2 takt olie houden.

Josbert moet beroemd en berucht zijn in Hoorn schat ik. Heb hem nu 20 jaar niet meer gezien.
    Was mijn oude beste vriend, hij vond mij ook aardig en gooide eens als 4 jarige een fiets dynamo naar mijn hoofd.
    nouja, gelukkig rijdt ie weer normaal

Een dynamo naar iemands hoofd gooien, ja dat komt aardig overeen met de mensen afkomstig uit Hoorn
    pi_25505238
    Hier nog een leuk linkje voor Youssef (en voor alle andere geinteresseerden ) n.a.v Beemer benaming @ pep's motor http://www.boston-bmwcca.org/reference/bimmer-beemer.asp. Die gast gebruikt ook geweldige argumenten & vergelijkingen
    pi_25505314
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Vriendjes op die leeftijd zijn idd leuk Was een keer met m'n mams en zus naar tuincentrum osdorp gegaan. Youssef en ik in het speeltuintje in de winkel spelen Later komen er twee Nederlandse ( ) jongens meedoen enzo. Allemaal leuk enzo Pakt die Oerhollandsche jongen opeens een handje zand en gooit het zo tegen m'n mond aan en rent samen met z'n Oerhollandsche vriendje weg

Achterlijke cultuur
    pi_25505645
    Hallo

Dat heb je me nooit verteld
    pi_25505664
    Je was erbij volgens mij
    pi_25507586
    Fok is weer up?
      zondag 13 maart 2005 @ 17:25:52 #246
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25507738
    Hoi

Niet sneller
      zondag 13 maart 2005 @ 17:29:03 #247
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25507773
    Ik heb effe lekker in Zeeland gereden 130km-tjes, niet echt lang dus.

Pics

Zo, ben terug! Was best lekker op de wind na.

pi_25507830
    Hallow

Fok is nog retetraag, ik hoop dat ze nog niet klaar zijn

Heb vandaag m\'n ketting gespannen, remvloeistof bijgevuld en knipperlichtkabeltje gefixed. Wou daarna nog mijn motor schoonmaken @ benzinepomp maar toen ik daarheen reed begon het te regenen En tijdje later zelfs te hagelen Dus heb een rondje van 25 km gemaakt en ben weer teruggegaan naar huis. Schoonmaken komt wel een andere keer
      zondag 13 maart 2005 @ 17:36:14 #249
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25507851
    Zal anders wel een giller zijn als het niks helpt
      zondag 13 maart 2005 @ 17:43:58 #250
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25507946
    Ik denk dat ze nog bezig zijn natuurlijk. Als je ziet wat ze allemaal hebben aangeschaft. En de laatste tijd ging het ook weer niet al tè baggertraag
      zondag 13 maart 2005 @ 17:47:41 #252
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25507977
    True.
      zondag 13 maart 2005 @ 17:48:21 #253
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25507987
    Op sommige momenten gaat het echt snel als het zo blijft ben ik tevreden, maar soms ook weer heel langzaam
      zondag 13 maart 2005 @ 17:53:07 #254
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25508050
    Van jullie eigen weerman

pi_25508441
    Gadverdamme wat een kansloos programma motor-life op RTL5 :\'( :\'( :\'(
      zondag 13 maart 2005 @ 18:38:18 #256
    55299 Romius
    GSX-R750 K5
    pi_25508467
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 18:35 schreef hicham het volgende:
    Gadverdamme wat een kansloos programma motor-life op RTL5 :\\\'( :\\\'( :\\\'(
    Gelukkig heb ik het gemist
      zondag 13 maart 2005 @ 18:44:51 #257
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25508522
    Ikke ook
    pi_25508770
    Doet ie 'ut of doet ie 'ut niet...
      zondag 13 maart 2005 @ 19:46:44 #259
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25508790
    Idd.. best onstabiel

Zegge jongens, zondag kan ik niet want dan heb ik een theorie cursusje, Droge FTT cursus, alles over bochtenwerk, kijkgedrag en lijnen rijden, van dat soort grappen Word gratis gegeven door de eigenaar van Freebike.. die ook lid is ook van de FJR Club Dus dat wil ik niet missen

Zaterdag een optie?
      zondag 13 maart 2005 @ 19:50:59 #260
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25508817
    quote:
    De doelstelling voor de "droge FTT" is:

Door praktische tips een beter VERKEERSINZICHT en ANTICIPATIEVERMOGEN te krijgen.
    Verkeersinzicht is het tijdig onderkennen van de invloed die verschillende factoren op een bepaald moment op het verkeersgebeuren kunnen hebben en daarnaar handelen.
    Tijdens de "droge FTT" zal het een en ander uitgelegd worden middels een PowerPoint presentatie. Denk daarbij eens aan kijktechniek, remtechniek, bochtentechniek en het veilig motorrijden in het algemeen.
    Na de presentatie zullen er enkele demonstraties gegeven worden.
      zondag 13 maart 2005 @ 19:51:48 #261
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25508827
    http://robfjr.xs4all.nl/fjr/toer2005/kijken.wmv

LOL

Dit gebeurt er dus als je niet goed kijkt
    pi_25508863
    riet, zaterdag dus

heerlijk gereden vandaag
    pi_25508902
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:

LOL

lomp
      zondag 13 maart 2005 @ 20:10:02 #264
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25508941
    Ik vind zaterdag best als het weer goed is

Goh OPM, deed het filmpje het bij je?
      zondag 13 maart 2005 @ 20:12:13 #265
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25508968
    Ik zat te denken, heeft iemand van jullie van de zomer eens zin om een dagje naar de Ring mee te gaan? Ik ga dat zeker een keer doen

Binnendoor zo'n 1,5 rijden vanuit Venlo, lekker over de B258
    pi_25509034
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik zat te denken, heeft iemand van jullie van de zomer eens zin om een dagje naar de Ring mee te gaan? Ik ga dat zeker een keer doen

Binnendoor zo'n 1,5 rijden vanuit Venlo, lekker over de B258
    Natuurlijk we hebben toch allemaal zin Alleen ieder heeft zo zijn belemmeringen
      zondag 13 maart 2005 @ 20:21:41 #267
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25509077
    Het mocht natuurlijk lijken op dat ik een meet wou regelen
      zondag 13 maart 2005 @ 20:38:53 #268
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25509648
    Meeste staan al in mijn favorieten, alleen degene die ik ga bekijken niet

Die rode vond ik ook wel wat, mjah, kwil groen
      zondag 13 maart 2005 @ 22:40:10 #270
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25509835
    pi_25510112
    Gaat af en toe retesnel

Even kijken of ik om deze fictieve reactie gebanned ga worden. Ik zie het wel morgen. Jij en je badeendje! O+

vanwege dit Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*

Tot volgende week ofzo
    pi_25511382
    ik zie nergens een reply, dus je kan toch ook geen ban krijgen? Of een fictieve ban? Misschien dat ie al is verwijdert dan Zouden ze al klaar zijn met de Fok!servers? Gaat snel hier maar het is nog vroeg he
      maandag 14 maart 2005 @ 09:36:49 #274
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25511836
    Het gaat hier retelangzaam. Kennen jullie het merk X-Racing? Dit schijnt een opkomend merk te zijn van dempers etc. Zit te denken om er 1tje te kopen, kost 259 euro incl tussenpijp.

Picje:

[ Bericht 10% gewijzigd door Rietvaerder op 14-03-2005 09:52:54 ]
      maandag 14 maart 2005 @ 09:45:53 #275
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
      maandag 14 maart 2005 @ 09:51:11 #276
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25511881
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 07:25 schreef hicham het volgende:
    ik zie nergens een reply, dus je kan toch ook geen ban krijgen? Of een fictieve ban? Misschien dat ie al is verwijdert dan Zouden ze al klaar zijn met de Fok!servers? Gaat snel hier maar het is nog vroeg he
    Ook in het banmeldtopic staat ie niet
      maandag 14 maart 2005 @ 09:51:48 #277
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25511882
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
    Hier nog een leuk linkje voor Youssef (en voor alle andere geinteresseerden ) n.a.v Beemer benaming @ pep's motor http://www.boston-bmwcca.org/reference/bimmer-beemer.asp. Die gast gebruikt ook geweldige argumenten & vergelijkingen

Morning trouwens Fok! is erg wisselend van kwaliteit, zachtjes uitgedrukt.
    pi_25511902
    quote:

LOL

Wat doet die nou weer

Ik kan niet meer reageren op Fok userfoto's. Dus ze zijn mil geweest. Jammer, weekje zonder Fok had wel weer beter geweest
      maandag 14 maart 2005 @ 09:59:38 #279
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
      maandag 14 maart 2005 @ 10:01:22 #280
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25511911
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
    Het gaat hier retelangzaam. Kennen jullie het merk X-Racing? Dit schijnt een opkomend merk te zijn van dempers etc. Zit te denken om er 1tje te kopen, kost 259 euro incl tussenpijp.

Picje:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Volgens mij heb ik die op de beurs gezien.
    Ziet er erg mooi uit qua afwerking, en de prijs is ook erg goed.

Maar volgens mij zijn het open dempers.

Die titanium had ik anders wel een optie gevonden voor de CR500.

Krijg net een powerpointje van een collega.

maandag 14 maart 2005 @ 10:19:35 #281
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25511962
    quote:

LOL

Inderdaad, hij schrikt hoe scherp de opeenvolgende bocht is, remt meer dan genoeg af maar vergeet in te sturen.

Daarvoor zag het er aardig profesioneel uit.
      maandag 14 maart 2005 @ 10:34:53 #282
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25512015
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 10:01 schreef Patrick281 het volgende:

Volgens mij heb ik die op de beurs gezien.
    Ziet er erg mooi uit qua afwerking, en de prijs is ook erg goed.

Maar volgens mij zijn het open dempers.
    Ow, toch, naja, er zit zo'n zaakje in Groningen die geven nu 30% korting op LeoVince SBK Evolution II dempers..... wel met dB killer

De alu uitvoering is nu 227 en de carbon en titanium 297.... kan mooi van het geld van de Belasting dat ik terug krijg

Welke zou jij kiezen?

maandag 14 maart 2005 @ 10:45:58 #283
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25512044
    Ik neem dan de LeoVince titanium denk ik, aluminium word weer lelijk na een tijdje En dat glimmende alu heb je zo snel krassen op

Bovendien staat zwart minder mooi denk ik, dat zilverkleurig past mooi bij het blok Dus titanium word het denk ik
      maandag 14 maart 2005 @ 11:13:12 #284
    19297 stinkie
    pi_25512097
    Hee ff een vraagje voor degene die vaker dan eens per jaar een motorzaak binnenstappen

Wat levert een GSX600F uit '91 op (voorband is aan vervanging toe, evenals kettingset en waarschijnlijk de bougies ook) bij inruil of wat kan ik er voor vragen als ik 'm te koop zet?
      maandag 14 maart 2005 @ 12:15:39 #285
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25512219
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 11:13 schreef stinkie het volgende:
    Hee ff een vraagje voor degene die vaker dan eens per jaar een motorzaak binnenstappen

Wat levert een GSX600F uit '91 op (voorband is aan vervanging toe, evenals kettingset en waarschijnlijk de bougies ook) bij inruil of wat kan ik er voor vragen als ik 'm te koop zet?
    800-1100 euro voor de handel, vraag mij wel af of de dealer in deze prijsklasse wel wil (in)kopen.

Partikulier 1.750,00.
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ow, toch, naja, er zit zo'n zaakje in Groningen die geven nu 30% korting op LeoVince SBK Evolution II dempers..... wel met dB killer

De alu uitvoering is nu 227 en de carbon en titanium 297.... kan mooi van het geld van de Belasting dat ik terug krijg

Welke zou jij kiezen?
    Zeker weten zwart.
      maandag 14 maart 2005 @ 12:31:34 #286
    19297 stinkie
    pi_25512277
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

800-1100 euro voor de handel, vraag mij wel af of de dealer in deze prijsklasse wel wil (in)kopen.

Partikulier 1.750,00.
    [..]

Zeker weten zwart.
    Hij mag inkopen, hij hoeft het niet. Niet dat ik danook nog iets bij hem koop, maar das wat anders he

Zijn iig de bedragen die ik ook ingedachten heb. Beetje in dubio of ik de boel in orde maak en nog een paar maanden rij en dan wegdoe of nu en het geld gebruiken om de auto nog een goeie grote beurt te geven. Weet nog niet eens zeker of ik wel voor een andere motor ga kijken eerlijk gezegt. Hoewel repareren en nog even rijden en dan voor wat meer geld verkopen ook wel een optie is, achterband heeft ook net een paar 100 kilometer gelopen, daar wil ik ook nog wel ff lol van hebben
      maandag 14 maart 2005 @ 21:26:45 #287
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25512445
    Doet het weer

Wel traag..
    pi_25512706
    Ok hier nog even de laatste posts van motor-meet, met een gebrek aan variatie voor smilies

Tnx voor alle oprechte reacties nog

Ja, uuhm, de tijd dat ik leuke verhalen schreef is wel weer over. Ik behoor weer tot de rest van de kudde meelopers in de patatgeneratie. Ik heb mijn broertje een schop onder zijn hol gegeven en FokMC.nl (voorheen motor-meet.nl ) moet gewoon verbeterd worden vind ik.

Fok! moet wel de homebase blijven, en hier pics en info. Vinnik dan he Moeten we misschien eens overleggen tijdens een meet.

Ok, dag was simpel. Ik was opeens overtuigd dat ik best al me tyfus geld kon verbranden en gewoon een 1998 zx6r moest kopen. Eerst dus die flapdrol van Poortugaal (zie marktplaats voor meer info ), maar die zeek nogal en vond het allemaal een beetje moeilijk.

Ok, dus toen heb ik iemand uit Noord-Holland gebelt die best betrouwbaar klonk, een leuke historie over zijn motor kon vertellen en dichtbij woonde (20 km ). Dus ik heb een blind date geregeld met diegene en ben op stap gegaan.

Omdat ie niet langs de snelwegen woonde heb ik nogal vaak flink moeten snijden, achteruitracen en remmen voor ik eindelijk op het goede pad was beland. Vervolgens woonde die ook nog in een doolhof met allerlei eenrichtingsverkeer weggetjes waardoor ik voor geen meter in de buurt van zijn huis kon komen. Auto dus een sloot ingereden en verder lopend gegaan

Daar aangekomen. Aardig man klein joelend kind in huis en direct doorgelopen naar achter. Daar stonden 2 motoren. Eentje van zijn vriendin (kawasaki z750, zwart ) en mijn motor. Dit keer was ik gewoon aardig overtuigd over de keuze, nu alleen nog ff checken of de motor in goede staat was.

Motor is naar mijn idee in perfecte staat (hij heeft raceremblokken ofzo ) Verder een apart uitlaatje die ik zo nog wel post en de originele erbij. Meer heeft ie niet vernaggeld aan het ding.

Even een rondje gereden, heerlijk Teruggereden en besproken hoe we dat nu allemaal gingen doen ivm 25kW en vervolgens aanbetaald. Zijn vriendin kwam nog binnen, maar daar heb ik verder niet mee gedate

Nu maar hopen dat ik de juiste zijde boven hou. En anders niet he,

Specs:

Kawasaki zx6r 1998. Krap 25k. (Slechte) pics: r0x0r

Prijs: Spontaan vergeten Vraag maar raak over de rest.
      maandag 14 maart 2005 @ 21:48:49 #289
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25512887
    Spraakloos

pi_25513527
    Nogmaals feli
    pi_25513664

pi_25513713
    Duurde wel een tijdje

Iemand nog bekend met de demper?
      maandag 14 maart 2005 @ 22:24:41 #293
    56347 Faithz
    ADHD Fokker
    pi_25513808
    Feli youssuf!!!
    Trotse mamma :)
      maandag 14 maart 2005 @ 22:25:21 #294
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25513820
    Didiot.... de openingstijden van de Ring zijn bekend, helaas istie gesloten voor publiek op alle dagen dat wij er zijn, behalve op 31 mei, als we aankomen

Beetje jammer... zullen we een dag eerder gaan? 30 en 31 mei gaat ie open om 17:15 tot 20:15 geloof ik. Dan pas weer op 7 juni...

De Ring is de andere dagen denk ik afgehuurd door verschillende auto- of motorfabrikanten, dus er is wel iets te zien, maar geen n00bs die denken dat ze wel ff de Ring trotseren

Het word trouwens de LeoVince SBK Evolution II Aluminium met E-keurmerk en uitneembare dB-killer (dan niet meer legaal ) JDG Motoren in Groningen verkopen ze namelijk met 30% korting. Nu 227 euro ipv 320 en de Titanium en Carbon is 297 euro

Piccie

Zonder dB-killer:

pi_25513824
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 22:20 schreef Youssef het volgende:

Iemand nog bekend met de demper?
    'ut is 'un Vance & Hines, en zo snel te zien is 't deze: http://www.vanceandhines.com/sps4.html
    pi_25513902
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
    Didiot.... de openingstijden van de Ring zijn bekend, helaas istie gesloten voor publiek op alle dagen dat wij er zijn, behalve op 31 mei, als we aankomen

Beetje jammer... zullen we een dag eerder gaan? 30 en 31 mei gaat ie open om 17:15 tot 20:15 geloof ik. Dan pas weer op 7 juni...

De Ring is de andere dagen denk ik afgehuurd door verschillende auto- of motorfabrikanten, dus er is wel iets te zien, maar geen n00bs die denken dat ze wel ff de Ring trotseren
    Ik heb vrij, dus we kunnen een dag eerder gaan
    quote:
    Het word trouwens de LeoVince SBK Evolution II Aluminium met E-keurmerk en uitneembare dB-killer (dan niet meer legaal ) JDG Motoren in Groningen verkopen ze namelijk met 30% korting. Nu 227 euro ipv 320 en de Titanium en Carbon is 297 euro

Piccie

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zonder dB-killer:

[afbeelding]
    Ziet er lekker uit zo'n Leo
    Mooie dempers
    pi_25513942
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
    [afbeelding]
    Damnz, wel duur die dingen.
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 22:24 schreef Faithz het volgende:
    Feli youssuf!!!
      maandag 14 maart 2005 @ 22:30:38 #298
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25513951
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef Didiot het volgende:

Ik heb vrij, dus we kunnen een dag eerder gaan
    Als je het wilt zien dan... 30 en 31 mei istie dus s avonds van 17:15 tot ik meen 20:15 open.

Zie:

http://members.chello.nl/(...)istenfahrten2005.xls

Edit:
    19.30 dus

En meer dagen Eifel is altijd leuker
      maandag 14 maart 2005 @ 22:31:42 #299
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25513979
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 22:30 schreef Youssef het volgende:

Damnz, wel duur die dingen.
    Valt reuze mee Meeste goede dempers (A-merken zoals Bos, Laser, Yoshi, Akrapovic) betaal je >400 euro voor. En dan heb ik het alleen over de demper. LeoVince is ook een A-merk maar is nu dus met 30% korting
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef Didiot het volgende:
    Ziet er lekker uit zo'n Leo
    Mooie dempers
    Zeker te weten En geen gezeik in Duitsland met controle's Doe dan lekker mn dB killer er in.

Als de centjes van de Belasting er is ga ik m bestellen...
    pi_25514408
    quote:
    Op maandag 14 maart 2005 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Als je het wilt zien dan... 30 en 31 mei istie dus s avonds van 17:15 tot ik meen 20:15 open.

Zie:

http://members.chello.nl/(...)istenfahrten2005.xls

Edit:
    19.30 dus

En meer dagen Eifel is altijd leuker
    * mee eensch is

Enne vanaf 21 mei tot en met 5 juni ben ik vrij dus
      maandag 14 maart 2005 @ 22:51:53 #301
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_25514461
    Zullen we dan maar gelijk binnendoor gaan ipv pas vanaf Aachen