Mijne niet en daarom hou ik van die van mijquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijne ook laatst, mooi is dat he
Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijne ook laatst, mooi is dat he
OPzich valt het wel mee, maandje geleden nog gestart nadat ie bijna 2 maanden stil had gestaan, had hem na 6 keer toch wel aan de praat.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:37 schreef Didiot het volgende:
[..]
Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijn
Zie jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:41 schreef Didiot het volgende:
Makster, mijn HJC ZF8 Duke maakt idd best wat lawaai op lage snelheden, maar op hogere snelheden (harder dan 80 km p/h) maakt ie weer minder lawaai dan m'n CL-Max. En met m'n dopjes in heb ik nergens last van
Volgens mij ook gewoon in wit verkruigbaar. Ornaje is goed als het mistig is en regent toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:49 schreef hicham het volgende:
Pinlock is trouwens toch zo een extra 'mini vizier' dat voor je standaard vizier vastgeschroefd wordt? En is het ook in wit transparant te krijgen ipv oranje? Want het laatste wat ik zag was oranjeOf is dat juist prettig?
Pics?
Laten we het maar hopen dat het er te laat voor isquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is) warmer begint te worden
Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
Idd, kwestie van wennen, na een paar keer rijden ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (is nu beursaanbieding trouwens, 65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijdenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie je
Logisch dat je metje doppen in niks hoort heh![]()
Ik vind het nog steeds kut om met doppen in te rijden, ik weet het niet, het is me niet natuurlijk genoeg. Verder gebruik ik ook het geluid om mijn sneleid te bepalen, eerste (snelle) bocht die ik nam met doppen in lag ik bijna in de berm. Kwam totaal verkeerd uitMaar het is ook gewoon een kwestie van wennen natuurlijk.
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd, kwestie, na een paar keer wennen ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (was beursaanbieding, (65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijden
Maare, zonder doppen rijden daar beschadig je je oren serieus meeNiet echt slim...
Voor hem wel jaquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Voor hem wel ja
Wat zoekt hij nou eigenlijk?
Of heeft hij gewoon mendiek floesch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerstquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zwaai ook gewoon maar hun meestal niet
Meestal knikken ze alleen of word er een goedemorgen gemompeld, gevolgd door wat wantrouwende blikken richting uitlaat. Aangezien ik naast hoofdbureau Den Haag werk hou ik ze maar te vriendquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:27 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerst
En wat betreft de wouten, in de winter zwaaien ze terug en in de zomer vaak niet...
Daarom zwaai ik eigenlijk weinig tot nooit naar wouten
Ik zou best een rondje willen rijden op de Ring, maar dan wel met een motor waarbij het mij geen geld kost als ik 'm in puin rijquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot, zou jij niet een rondje op de Ring willen rijden in die week? Ik zit wel te twijfelen eigenlijk
Bestaat dat dan, geld teveelquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:38 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik zou best een rondje willen rijden op de Ring, maar dan wel met een motor waarbij het mij geen geld kost als ik 'm in puin rij![]()
![]()
Nee, ik hou het wel lekker bij kijken
desalnietemin zou het me wel gaaf lijken om een rondje te rijden, maar bij gebrek aan geld teveel toch maar niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
Dit was trouwens de SZR @ Motoport Selling (Amsterdam / Duivendrecht)
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder een mooi ding![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is) warmer begint te worden
Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
Ik weet niet of het wel prettig is om de wereld de hele tijd in het geel te zienquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@limik heb nog wel een pinlock over, wel een gele
en ja, der zijn transparante (door een witte zie je ook niks
) waarvan er 1 op mijn transparante vizier zit (voor de wintermaanden dus).
op mijn poser vizier zit niets, hoeft ook niet
Nope, als ze al denken dat je erop uit gaat om georganiseerd te blazen, een zogenaamde prestatierit dan ben je al niet meer verzekerd. Zelfs een Fok! MC meeting zouden ze zo kunnen opvatten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, je bent toch allrisk
t Is gewoon een afgezet stuk openbare weg dus dat dekt je verzekering wel lijkt me...
Vrijdag gezegt dat ik ws. volgende week een toertocht heb.quote:Kunnen we wat af gaan spreken? Mijn motor verkopen duurde even wat langer. Ik zou graag in het weekend van 19/20 maart willen komen kijken..
quote:Ik wil dan graag 18 maart komen kijken, en dan het liefst in de middag zo rond 16:00 uur. Ik heb dan uiteraard jouw adresgegevens nodig.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope, als ze al denken dat je erop uit gaat om georganiseerd te blazen, een zogenaamde prestatierit dan ben je al niet meer verzekerd. Zelfs een Fok! MC meeting zouden ze zo kunnen opvatten.![]()
De ring zullen ze vast wel kennen.![]()
Mijn ideequote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
De Ring? Blazen? Welnee, op de Ring leer je beter juist beter rijden en neemt de kans om te vallen en dus schade te maken af! Ze zouden juist korting op je premie moeten geven!
Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet echt lekker om mee te beginnen met rijden.
Zo'n 1 cylinder blok wil niet al teveel en te weinig toeren draaien, het rijdt vrij "bokkig" zo'n ding.
Qua zithouding is de snelweg wel fijn, maar op alle andere wegen kan je beter op een Bandit zitten.![]()
En door ce compressie is een iets minder accu al fataal en moet je starthulp inroepen.
Dus niet echt geschikt om beneden de flat te staan.![]()
Zou zowiezo meer moeite hebben om een sportmotor alleen te laten, zijn toch nog wat gewilder bij de verkeerde types.![]()
Al met al wel een leuke motor, maar niet zo universeel als een Bandit.![]()
Vizieren beslaan in de zomer welliswaar minder gauw, maar beslaan nog steeds, alleen echt hele goeie helmen en dito vizieren beslaan niet als je zomers met je vizier dicht rij...quote:[..]
Nee hoor, een pinlock is nog steeds handig als je in de zomer wat regenbuien krijgt en met je vizier dicht wilt rijden schat ik. En er zijn bovendien ook nog best koude dagen bij tussen april en augustus.
Wat staat er op die stickers danquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:14 schreef Didiot het volgende:
* Didiot heeft besloten
Die waarschuwingsstickers gaan er niet vanaf van de tank en van frame. Het stoort me echt 0,0...
Vind het dus helemaal gescheten dat die stickers zitten waar ze zitten.
De Bandit zal ongetwijfeld beter uit zijn gekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet echt lekker om mee te beginnen met rijden.
Zo'n 1 cylinder blok wil niet al teveel en te weinig toeren draaien, het rijdt vrij "bokkig" zo'n ding.
Qua zithouding is de snelweg wel fijn, maar op alle andere wegen kan je beter op een Bandit zitten.![]()
En door ce compressie is een iets minder accu al fataal en moet je starthulp inroepen.
Dus niet echt geschikt om beneden de flat te staan.![]()
Zou zowiezo meer moeite hebben om een sportmotor alleen te laten, zijn toch nog wat gewilder bij de verkeerde types.![]()
Al met al wel een leuke motor, maar niet zo universeel als een Bandit.![]()
[..]
Nee hoor, een pinlock is nog steeds handig als je in de zomer wat regenbuien krijgt en met je vizier dicht wilt rijden schat ik. En er zijn bovendien ook nog best koude dagen bij tussen april en augustus.
't zijn waarschuwingen in het Italiaansquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat staat er op die stickers dan
Volgens mij ben je gewoon bang het gevaar te vergeten en laat je daarom die stickers
Haha, 25 kW Marokkanen lust ik rauwquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitkijken voor Marokkanen bij het stoplicht
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb vanochtend 883 euro gestort gekregen van het UWVMja, aan de ene kant heb ik t nodig maar aan de andere kant werk ik er liever voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |