abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:32:50 #51
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_25490886
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mijne ook laatst, mooi is dat he
Mijne niet en daarom hou ik van die van mij
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_25490909
Helaas zal de Kushitani broek nog tot 23 april moeten wachten als ik m'n loon weer gestort krijgt
Heb weer een rekening voor ziekenkostenverzekering en tandartsverzekering binnen
Maar goed, ondanks dat er een gat in m'n huidige broek gebrand zit en het kruis lek is, rij ik er niet mee voor lul
Alleen jammer dat ik er met regen nog een regenbroek overheen moet trekken
pi_25490939
Ik heb vanochtend 883 euro gestort gekregen van het UWV Mja, aan de ene kant heb ik t nodig maar aan de andere kant werk ik er liever voor...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:36:54 #54
17596 Makster
pi_25490943
KAn het weer niet laten en zit weer eens op marktplaats, kom ik dit tegen

http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D240%26js%3D1

een ZXR 250, 2 cylinder....

NOOIT van gehoord
pi_25490952
2 takt bedoelen ze denk ik
pi_25490954
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mijne ook laatst, mooi is dat he
Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijn
pi_25490964
Maar het zegt ook wel wat over het blok (kwaliteit o.a.) natuurlijk
pi_25490979
Zwaaien jullie eigenlijk ook naar motoragenten? Er kwam een tijd geleden een motoragent mij tegemoet rijden op een smal weggetje en had het niet meteen door. Mijn hand stond op het punt omhoog te gaan en ik zag toen dat het een agent was Heb alsnog naar hem gezwaaid en hij zwaaide terug Zijn ook gewoon motorrijders toch?

Dit was trouwens de SZR @ Motoport Selling (Amsterdam / Duivendrecht)

Die mensen op de tweede foto zijn trouwens geen bekenden van mij, maar ze hadden zelf toch ook wel kunnen bedenken dat ze aan de kant moesten gaan

Verder een mooi ding
pi_25490989
Ik zwaai ook gewoon maar hun meestal niet
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:40:44 #60
17596 Makster
pi_25490991
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:37 schreef Didiot het volgende:

[..]

Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijn
OPzich valt het wel mee, maandje geleden nog gestart nadat ie bijna 2 maanden stil had gestaan, had hem na 6 keer toch wel aan de praat.
En dat terwijl ik de keer daarvoor ook al 6 a 7 keer had staan kutten en niks had gereden om hem op te laden enzo.

Damn.,....het word echt weer eens tijd om te gaan rijden
pi_25490995
Makster, mijn HJC ZF8 Duke maakt idd best wat lawaai op lage snelheden, maar op hogere snelheden (harder dan 80 km p/h) maakt ie weer minder lawaai dan m'n CL-Max. En met m'n dopjes in heb ik nergens last van
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:48:11 #62
17596 Makster
pi_25491065
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:41 schreef Didiot het volgende:
Makster, mijn HJC ZF8 Duke maakt idd best wat lawaai op lage snelheden, maar op hogere snelheden (harder dan 80 km p/h) maakt ie weer minder lawaai dan m'n CL-Max. En met m'n dopjes in heb ik nergens last van
Zie je

Logisch dat je metje doppen in niks hoort heh

Ik vind het nog steeds kut om met doppen in te rijden, ik weet het niet, het is me niet natuurlijk genoeg. Verder gebruik ik ook het geluid om mijn sneleid te bepalen, eerste (snelle) bocht die ik nam met doppen in lag ik bijna in de berm. Kwam totaal verkeerd uit Maar het is ook gewoon een kwestie van wennen natuurlijk.
pi_25491075
Pinlock is trouwens toch zo een extra 'mini vizier' dat voor je standaard vizier vastgeschroefd wordt? En is het ook in wit transparant te krijgen ipv oranje? Want het laatste wat ik zag was oranje Of is dat juist prettig?

Pics?
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:52:29 #64
17596 Makster
pi_25491115
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:49 schreef hicham het volgende:
Pinlock is trouwens toch zo een extra 'mini vizier' dat voor je standaard vizier vastgeschroefd wordt? En is het ook in wit transparant te krijgen ipv oranje? Want het laatste wat ik zag was oranje Of is dat juist prettig?

Pics?
Volgens mij ook gewoon in wit verkruigbaar. Ornaje is goed als het mistig is en regent toch?

Beter heb je er helemaal geen 1 in, vind het maar niks. Maar het helpt zeker wel, toch wel makkelijk om wat te zien, scheelt je weer een paar ritten naar het ziekenhuis enzo
pi_25491138
Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is ) warmer begint te worden Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:56:39 #66
17596 Makster
pi_25491163
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is ) warmer begint te worden Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
Laten we het maar hopen dat het er te laat voor is

En hep die turk nou al een kawa ?
pi_25491225
Nope Erg he
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:03:59 #68
17596 Makster
pi_25491228
Lang geleden dat ik trouwens eens gewoon lekker achter de comp heb gezeten.....
pi_25491234
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:48 schreef Makster het volgende:

[..]

Zie je

Logisch dat je metje doppen in niks hoort heh

Ik vind het nog steeds kut om met doppen in te rijden, ik weet het niet, het is me niet natuurlijk genoeg. Verder gebruik ik ook het geluid om mijn sneleid te bepalen, eerste (snelle) bocht die ik nam met doppen in lag ik bijna in de berm. Kwam totaal verkeerd uit Maar het is ook gewoon een kwestie van wennen natuurlijk.
Idd, kwestie van wennen, na een paar keer rijden ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (is nu beursaanbieding trouwens, 65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijden

Maare, zonder doppen rijden daar beschadig je je oren serieus mee Niet echt slim...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:07:55 #70
17596 Makster
pi_25491269
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Idd, kwestie, na een paar keer wennen ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (was beursaanbieding, (65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijden

Maare, zonder doppen rijden daar beschadig je je oren serieus mee Niet echt slim...
No shit Sherlock

Weet nog wel toen ik voor het eerst ging toppen met de ZXR terug uit Nijmegen met die oude HJC helm, nou ik heb 2 dagen een piep gehoord. Heb ik by the way ook met mijn nieuwe helm. Maar het is natuurlijk ook niet slim om 15 minuten lang plus minus 200 te rijden

Als ik weet dat ik snelweg ga rijden doe ik ze wel in, maar dijkjes enzo laat ik ze lekker uit. Hoor ik mijn uitlaat wat beter enzo
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:08:51 #71
17596 Makster
pi_25491281
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:03 schreef hicham het volgende:
Nope Erg he
Voor hem wel ja

Wat zoekt hij nou eigenlijk?

Of heeft hij gewoon mendiek floesch?
pi_25491282
Tjaaa..
pi_25491350
Didiot, zou jij niet een rondje op de Ring willen rijden in die week? Ik zit wel te twijfelen eigenlijk
pi_25491476
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:08 schreef Makster het volgende:

[..]

Voor hem wel ja

Wat zoekt hij nou eigenlijk?

Of heeft hij gewoon mendiek floesch?

Hij heeft nu juist meer dan ooit Hoe langer hij wacht, des te meer loon er binnenkomt natuurlijk Hij begon volgens mij bij 2500 oid, en nu zit ie al bij 4500 en soms zelfs hoger
pi_25491489
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zwaai ook gewoon maar hun meestal niet
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerst

En wat betreft de wouten, in de winter zwaaien ze terug en in de zomer vaak niet...
Daarom zwaai ik eigenlijk weinig tot nooit naar wouten
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:52 #76
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25491537
Net bijna een groot ongeluk veroorzaakt...

De CR500 naar huis gereden, heerlijk was dat weer..

Vlak bij huis, de laatste kilometer kwam ik achter 2 paardrijdsters terecht.
Ik denk zal even wat afstand houden, maar ze werden opgehouden door een auto die ging parkeren.
Dus dacht ik er wel even links voorbij te kunnen.

Vlak voor mijn neus schoot het paard ineens naar links, en begon te galopperen..
Het andere paard ging er achteraan.

Ik denk die letten lekker op zeg, goed dat ik scherp was en even gas los liet..

Affijn, laatste stukje naar huis is een lange doordraaier naar rechts, en terwijl ik achter de amazone's zit zie ik dat ze bijna de bocht uitvliegen en tegen een paar auto's aanknallen.
Het lijkt wel alsof ze de paarden helemaal niet onder controle hebben.
Dan ga je toch niet rijden..

100 meter na de bocht ga ik links de stoep op en vrijwel direct stoppen de paarden met galopperen..

De dames draaien zich om en kijken wie er achter hun reed.

iew..........
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:35:46 #77
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_25491558
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:27 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerst

En wat betreft de wouten, in de winter zwaaien ze terug en in de zomer vaak niet...
Daarom zwaai ik eigenlijk weinig tot nooit naar wouten
Meestal knikken ze alleen of word er een goedemorgen gemompeld, gevolgd door wat wantrouwende blikken richting uitlaat. Aangezien ik naast hoofdbureau Den Haag werk hou ik ze maar te vriend Dat gele ding valt dan net iets teveel op zeg maar
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_25491560
Breek me de bek niet open Pepijn......

[ Bericht 6% gewijzigd door Rietvaerder op 12-03-2005 17:42:24 ]
pi_25491579
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot, zou jij niet een rondje op de Ring willen rijden in die week? Ik zit wel te twijfelen eigenlijk
Ik zou best een rondje willen rijden op de Ring, maar dan wel met een motor waarbij het mij geen geld kost als ik 'm in puin rij

Nee, ik hou het wel lekker bij kijken
desalnietemin zou het me wel gaaf lijken om een rondje te rijden, maar bij gebrek aan geld teveel toch maar niet
pi_25491637
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:38 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik zou best een rondje willen rijden op de Ring, maar dan wel met een motor waarbij het mij geen geld kost als ik 'm in puin rij

Nee, ik hou het wel lekker bij kijken
desalnietemin zou het me wel gaaf lijken om een rondje te rijden, maar bij gebrek aan geld teveel toch maar niet
Bestaat dat dan, geld teveel

Mja, je bent toch allrisk t Is gewoon een afgezet stuk openbare weg dus dat dekt je verzekering wel lijkt me...

En op de echte straat kan je ook onderuit gaan, wel minder risico's maar toch En je rijdt gewoon je eigen snelheid.. vooral rechts blijven rijden zodat de rest je kan inhalen

t Is wel ONZETTEND mooi die Ring, om te rijden. Nog mooier dan de omgeving
Je had GR3 gezien of niet? Daar rijd ie ook op de Ring
pi_25491730
Ik ben all-risk verzekerd ja, maar heb geen zin om er aanspraak op te gaan maken
pi_25491762
@lim ik heb nog wel een pinlock over, wel een gele en ja, der zijn transparante (door een witte zie je ook niks ) waarvan er 1 op mijn transparante vizier zit (voor de wintermaanden dus).

op mijn poser vizier zit niets, hoeft ook niet
pi_25491767
Kijken is ook heel cool, tijdelijk kippenvel als je daar langs de kant staat

[ Bericht 23% gewijzigd door Rietvaerder op 12-03-2005 18:06:33 ]
pi_25491871
Didiot, hier alvast een hele informatieve site over de Ring Ter voorbereiding

www.ring-world.nl
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:13:55 #86
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25491981
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
Dit was trouwens de SZR @ Motoport Selling (Amsterdam / Duivendrecht)

[afbeelding]

[afbeelding]

Verder een mooi ding
Niet echt lekker om mee te beginnen met rijden.
Zo'n 1 cylinder blok wil niet al teveel en te weinig toeren draaien, het rijdt vrij "bokkig" zo'n ding.
Qua zithouding is de snelweg wel fijn, maar op alle andere wegen kan je beter op een Bandit zitten.
En door ce compressie is een iets minder accu al fataal en moet je starthulp inroepen.
Dus niet echt geschikt om beneden de flat te staan.
Zou zowiezo meer moeite hebben om een sportmotor alleen te laten, zijn toch nog wat gewilder bij de verkeerde types.

Al met al wel een leuke motor, maar niet zo universeel als een Bandit.
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Nee hoor, een pinlock is nog steeds handig als je in de zomer wat regenbuien krijgt en met je vizier dicht wilt rijden schat ik. En er zijn bovendien ook nog best koude dagen bij tussen april en augustus.
pi_25491987
* Didiot heeft besloten

Die waarschuwingsstickers gaan er niet vanaf van de tank en van frame. Het stoort me echt 0,0...
Vind het dus helemaal gescheten dat die stickers zitten waar ze zitten.
pi_25491995
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@lim ik heb nog wel een pinlock over, wel een gele en ja, der zijn transparante (door een witte zie je ook niks ) waarvan er 1 op mijn transparante vizier zit (voor de wintermaanden dus).

op mijn poser vizier zit niets, hoeft ook niet
Ik weet niet of het wel prettig is om de wereld de hele tijd in het geel te zien En ben je er een beetje trots op dat jij als poser op het Fok!MC logo staat?
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:16:25 #89
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25492011
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, je bent toch allrisk
t Is gewoon een afgezet stuk openbare weg dus dat dekt je verzekering wel lijkt me...
Nope, als ze al denken dat je erop uit gaat om georganiseerd te blazen, een zogenaamde prestatierit dan ben je al niet meer verzekerd. Zelfs een Fok! MC meeting zouden ze zo kunnen opvatten.

De ring zullen ze vast wel kennen.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:20:13 #90
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25492051
Een aanstaande toertocht werkt trouwens wel als een rode lap op een stier.

Mailtje:
quote:
Kunnen we wat af gaan spreken? Mijn motor verkopen duurde even wat langer. Ik zou graag in het weekend van 19/20 maart willen komen kijken..
Vrijdag gezegt dat ik ws. volgende week een toertocht heb.
(dus staat even los van wat er vandaag besproken is )

En nu zie ik net deze mail:
quote:
Ik wil dan graag 18 maart komen kijken, en dan het liefst in de middag zo rond 16:00 uur. Ik heb dan uiteraard jouw adresgegevens nodig.
pi_25492063
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nope, als ze al denken dat je erop uit gaat om georganiseerd te blazen, een zogenaamde prestatierit dan ben je al niet meer verzekerd. Zelfs een Fok! MC meeting zouden ze zo kunnen opvatten.

De ring zullen ze vast wel kennen.

De Ring? Blazen? Welnee, op de Ring leer je beter juist beter rijden en neemt de kans om te vallen en dus schade te maken af! Ze zouden juist korting op je premie moeten geven!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:22:58 #92
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25492091
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:

De Ring? Blazen? Welnee, op de Ring leer je beter juist beter rijden en neemt de kans om te vallen en dus schade te maken af! Ze zouden juist korting op je premie moeten geven!
Mijn idee maar ik verstrek geen verzekeringen.
pi_25492117
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zo'n 1 cylinder blok wil niet al teveel en te weinig toeren draaien, het rijdt vrij "bokkig" zo'n ding.
Qua zithouding is de snelweg wel fijn, maar op alle andere wegen kan je beter op een Bandit zitten.
En door ce compressie is een iets minder accu al fataal en moet je starthulp inroepen.
Zou zowiezo meer moeite hebben om een sportmotor alleen te laten, zijn toch nog wat gewilder bij de verkeerde types.

Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1
In vergelijking de compressie van m'n SV: 11,5:1
quote:
[..]

Nee hoor, een pinlock is nog steeds handig als je in de zomer wat regenbuien krijgt en met je vizier dicht wilt rijden schat ik. En er zijn bovendien ook nog best koude dagen bij tussen april en augustus.
Vizieren beslaan in de zomer welliswaar minder gauw, maar beslaan nog steeds, alleen echt hele goeie helmen en dito vizieren beslaan niet als je zomers met je vizier dicht rij...
pi_25492187
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:14 schreef Didiot het volgende:
* Didiot heeft besloten

Die waarschuwingsstickers gaan er niet vanaf van de tank en van frame. Het stoort me echt 0,0...
Vind het dus helemaal gescheten dat die stickers zitten waar ze zitten.
Wat staat er op die stickers dan

Volgens mij ben je gewoon bang het gevaar te vergeten en laat je daarom die stickers
pi_25492203
Uitkijken voor Marokkanen bij het stoplicht
pi_25492214
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[..]

De Bandit zal ongetwijfeld beter uit zijn gekomen
Kreeg al eerder die dingen te horen van anderen dus het kwam wel goed uit dat ie niet 25 KW kon
pi_25492215
Ik zie trouwens net dat Leen Post ook Suzuki dealer is .
Scheelt weer een hoop ritten naar Zoetermeer
pi_25492295
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:31 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat staat er op die stickers dan

Volgens mij ben je gewoon bang het gevaar te vergeten en laat je daarom die stickers
't zijn waarschuwingen in het Italiaans
En ik lees geen Italiaans
pi_25492328
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitkijken voor Marokkanen bij het stoplicht
Haha, 25 kW Marokkanen lust ik rauw
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:41:08 #100
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25492347
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb vanochtend 883 euro gestort gekregen van het UWV Mja, aan de ene kant heb ik t nodig maar aan de andere kant werk ik er liever voor...
Hoe dat zo?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')