Mijne niet en daarom hou ik van die van mijquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijne ook laatst, mooi is dat he
Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijne ook laatst, mooi is dat he
OPzich valt het wel mee, maandje geleden nog gestart nadat ie bijna 2 maanden stil had gestaan, had hem na 6 keer toch wel aan de praat.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:37 schreef Didiot het volgende:
[..]
Lang leve onderhoudsvrije gel accu's, lopen nagenoeg niet leeg, kunnen tegen flinke kou enzo. Enige nadeel, als ze stuk zijn zijn ze ook echt stuk... terwijl traditionele accu's dan vaak nog wel voor even te reconditioneren zijn
Zie jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:41 schreef Didiot het volgende:
Makster, mijn HJC ZF8 Duke maakt idd best wat lawaai op lage snelheden, maar op hogere snelheden (harder dan 80 km p/h) maakt ie weer minder lawaai dan m'n CL-Max. En met m'n dopjes in heb ik nergens last van
Volgens mij ook gewoon in wit verkruigbaar. Ornaje is goed als het mistig is en regent toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:49 schreef hicham het volgende:
Pinlock is trouwens toch zo een extra 'mini vizier' dat voor je standaard vizier vastgeschroefd wordt? En is het ook in wit transparant te krijgen ipv oranje? Want het laatste wat ik zag was oranjeOf is dat juist prettig?
Pics?
Laten we het maar hopen dat het er te laat voor isquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Het is nu ook al bijna te laat voor pinlock omdat het (als het goed is) warmer begint te worden
Maar ik heb het nog niet gezien in het echt dus misschien wil ik het ook wel voor m'n helm gebruiken
Idd, kwestie van wennen, na een paar keer rijden ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (is nu beursaanbieding trouwens, 65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijdenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie je
Logisch dat je metje doppen in niks hoort heh![]()
Ik vind het nog steeds kut om met doppen in te rijden, ik weet het niet, het is me niet natuurlijk genoeg. Verder gebruik ik ook het geluid om mijn sneleid te bepalen, eerste (snelle) bocht die ik nam met doppen in lag ik bijna in de berm. Kwam totaal verkeerd uitMaar het is ook gewoon een kwestie van wennen natuurlijk.
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd, kwestie, na een paar keer wennen ben je het gewend en wil je echt NOOIT meer zonder, heb het nu over aangemeten doppen (was beursaanbieding, (65 euro). Ik doe ze zelfs in als ik 3 minuten moet rijden
Maare, zonder doppen rijden daar beschadig je je oren serieus meeNiet echt slim...
Voor hem wel jaquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Voor hem wel ja
Wat zoekt hij nou eigenlijk?
Of heeft hij gewoon mendiek floesch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder let op andere motorrijders. Als ik ze in de gaten heb zwaai ik, maar het komt net zo vaak voor dat ik het niet in de gaten heb dat ik niet zwaai. Ben dus niet meer zo'n fanatieke zwaaier als eerstquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zwaai ook gewoon maar hun meestal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |