abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25490468
Soms twijfel ik nog een beetje of ik de juiste motor heb gekocht
Cool motorcross filmpje, met wat rare of pijnlijke momenten erdoorheen
Maar ik ga ze niet opnoemen, jullie zien het vanzelf wel

Hier downloaden >> http://film.motox.no/Berzerk2BIG.wmv

En nog een lijp arabieren drifters filmpje
En ze doen dit soort dingen gewoon op de openbare weg met andere weggebruikers

Hier downloaden >> http://gurb.deltaland.nl/ronald/var/drift.wmv

zaterdag 12 maart 2005 @ 16:05:41 #27
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25490504
quote:
OPM zei in het vorige Topic

hey mercy, wat heb jij toch met die komma aan het eind van elke zin ik verwacht elke keer nog iets erachter aan tis al eens eerder opgemerkt door 1 vd lims

Ik heb een UK keyboard en daar zitten sommige toetsen op een andere plaats als een US keyboard

dus ik vergis me regelmatig
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:06:09 #28
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25490509
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
Het is gewoon een bodemloze put
Exactly, can not do things right, they djust blow it again and again.

Filmpje beloofde een link naar een RGV250.

Maar hij was wel grappig.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:09:51 #29
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25490557
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb een UK keyboard en daar zitten sommige toetsen op een andere plaats als een US keyboard

dus ik vergis me regelmatig
Ik vond het wel gewoon eigenlijk, elk verhaal een open einde zoals ieder verhaal meerdere kanten kent,

pi_25490567

Dit is 'm geworden, de TANKTAS BOOSTER, MEGAMAP TRIO. zwart
Kan behoorlijk wat in, basisplaat kan tevens als maphouder gebruikt worden, dan kan het eerste stuk erop waardoor je een beetje spulletjes mee kan nemen en vervolgens kan het grootste stuk er nog op wat ook tevens een rugtas is
Was alleen niet echt goedkoop, ¤ 109,50... maar ach, ze zijn er nog duurder...
En oja, gelijk ff een pinlock in m'n nieuwe helm laten zetten
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:12:29 #31
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_25490594
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:03 schreef hicham het volgende:
Soms twijfel ik nog een beetje of ik de juiste motor heb gekocht
Wacht maar tot het normaal weer wordt, kan je tenminste een beetje leuk heen en weer crossen.

Beter gaat het volgende week echt lekker weer worden, heb echt zin om weer eens te blazen!
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_25490603
Mooi ding
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:15:23 #33
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25490631
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:

Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.
Dat is mij ook vaak gebeurd, en daarom ook maar gestopt met dit soort gunsten is allemaal tijdsverspilling
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25490662
Ik heb vanmiddag even heerlijk geblazen om m'n SV'tje...
Echt heerlijk, ik begon er nu wat meer aan te wennen, is echt heerlijk mee te sturen en je kan er echt megahard mee remmen. Remmen (met name voorrem) voelt heel precies aan en is heel goed te doseren. En ook optrekken is een heerlijkheid. Ik trek 'm nu door naar de 6000 km i.v.m. ride-ability (o.a. 120 km p/h rijden op snelweg) en omdat 'ie dan gewoon net wat lekkerder rijdt.
Nu nog even 250 km erbij en ik ga door naar de 7500 rpm...

En laarzen zijn ook heerlijk om mee te rijden, ik vind dit echt veel lekkerder rijden dan met m'n kisten.
Ik krijg er ook niet zulke zweetpoten in als met m'n kisten (kisten valt ook wel mee, maar met m'n laarzen is het nog beter ).

En de jas: een grote heerlijkheid, wat een fucking lekkere jas is 't zeg... kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
pi_25490668
Krijg nou het apelazerus

Openingstijden gilex motoren:
quote:
Zaterdag 9.30 - 16.30 uur
Ben dus te laat
pi_25490674
Ik had graag mee gewild... maar het waaide best hard en regende hier Dus ik wacht nog heel effetjes... volgend weekend kunnen we misschien
pi_25490688
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Krijg nou het apelazerus

Openingstijden gilex motoren:
[..]

Ben dus te laat
fuck is t alweer zo laat
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:20:30 #38
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_25490709
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had graag mee gewild... maar het waaide best hard en regende hier Dus ik wacht nog heel effetjes... volgend weekend kunnen we misschien
Bij normaal weer count me in

Nu nog even mijn stickers opnieuw plakken en het ruitje erop. Kost me echt moeite om me er toe te zetten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_25490739
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:10 schreef Didiot het volgende:
[afbeelding]

Dit is 'm geworden, de TANKTAS BOOSTER, MEGAMAP TRIO. zwart
Kan behoorlijk wat in, basisplaat kan tevens als maphouder gebruikt worden, dan kan het eerste stuk erop waardoor je een beetje spulletjes mee kan nemen en vervolgens kan het grootste stuk er nog op wat ook tevens een rugtas is
Was alleen niet echt goedkoop, ¤ 109,50... maar ach, ze zijn er nog duurder...
En oja, gelijk ff een pinlock in m'n nieuwe helm laten zetten
Handig Met basisplaat bedoel je zeg maar die flap waar de magneten op zitten toch? Dan kun je het dus ook alleen gebruiken om een kaart in mee te nemen? Des te handiger Ik was gewend soms met de auto en een kaartje ergens heen te rijden (onder andere naar Riet toen ik de motor ging kijken ) maar op de motor moet je steeds even naar de kant gaan ,handschoenen uit doen, kaart checken, en dan weer verder
quote:

[..]

fuck is t alweer zo laat

Krijg met die verhalen hier ook steeds meer zin om te rijden. En ik zie dat Makster moeite heeft om zichzelf ertoe te zetten iets aan z'n motor te doen. Gelukkig ben ik niet de enige dus Niet dat ik slordig met m'n motor omga Ben gewoon ontzettend lui MOet me dan helemaal omkleden enzo Riet kan gewoon lekker z'n tuin instappen en wat doen Ik moet van 5 hoog naar begane grond (okay okay, we hebben een lift ) en vervolgens van uit mijn box, waarvoor ik weer een stuk moet lopen, wat dingen pakken die ik nodig heb. En dan kan ik doen wat ik wil Echt lastig eigenlijk
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:23:48 #40
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25490752
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is mij ook vaak gebeurd, en daarom ook maar gestopt met dit soort gunsten is allemaal tijdsverspilling
Ik ben er ook mee gestopt, die collega was de eerste na 4 jaarofzo, de 2 computer nu zijn al door FS moeder getracht te repareren en nu zijn ze ten einde raad als laatste optie bij mij beland.

5 jaar geleden handelde ik in computer assemblage, maar was op een gegeven moment de bijkomende helpdesk werkzaamheden zat. Wel een leuke aanbetaling op de SZR-660 kunnen doen.

Strak stuurfietsje met Yamaha TZR250 frame en TZR125 achtervork maar met betrouwbaar 660 cc 1 cylinder 4 takt blokkie.
Alleen na 1.5 jaar wilde ik toch wel wat meer vermogen.
En een stuurkunstenaar was ik bij lange na nog niet. Nu een beetje meer. Tijd voor circuitervaringen.
pi_25490768
quote:
Ik ben ook redelijk in de buurt gebleven. Ik ben via Den Haag naar Zoetermeer gegaan, daar even bij Hans van Wijk geweest om te kijken of ze de Pinlock voor m'n nieuwe helm hadden, maar die hadden ze niet op voorraad, dus toen binnendoor van Zoetermeer naar Naaldwijk gegaan, een heerlijke weggetje ontdekt tussen Zoetermeer en Delft, niet echt vol bochten ofzo, maar wel een mooie weg om te rijden...

En eenmaal in Naaldwijk aangekomen bij Leen Post gekeken of ze een Pinlock voor m'n HJC hadden, en die hadden ze, en hebben het er gelijk in gezet en daar hadden ze deze tanktas, dus ook maar gelijk gekocht (wel zo handig als ik routes wil gaan rijden)...

Wat trouwens wel goed is bij deze tas, is dat er al een soort antislipmat onder zit. Dus er zit geen nylon direct tegen m'n tank aan. Is dus gewoon een kwestie van m'n tank even schoonmaken voor dat de tas erop gaat en even de onderkant van m'n tanktas en niks weinig kan er gebeuren
pi_25490776
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:22 schreef hicham het volgende:

Krijg met die verhalen hier ook steeds meer zin om te rijden. En ik zie dat Makster moeite heeft om zichzelf ertoe te zetten iets aan z'n motor te doen. Gelukkig ben ik niet de enige dus Niet dat ik slordig met m'n motor omga Ben gewoon ontzettend lui MOet me dan helemaal omkleden enzo Riet kan gewoon lekker z'n tuin instappen en wat doen Ik moet van 5 hoog naar begane grond (okay okay, we hebben een lift ) en vervolgens van uit mijn box, waarvoor ik weer een stuk moet lopen, wat dingen pakken die ik nodig heb. En dan kan ik doen wat ik wil Echt lastig eigenlijk
Zeker wel......vooral met die race geluiden die hier om je oren vliegen

Rijdennnnnnnn Op de Ring
pi_25490799
En wat trouwens ook wel heel erg mooi was: na 3 weken stilstaan en na veel vorst startte 'ie gewoon met 1 druk op de knop
pi_25490805
Heb jij een SZR-660 gehad pepijn? Ik stond bijna op het punt om ook zo een motor te kopen Maar toen ik erachter kwam dat ie niet legaal op 25KW kon hoefde ik hem al niet meer Er stond er eentje te koop bij Motoport hier in de buurt heb er zelfs op gezeten, vond hem echt prachtig (mooi rood ) en er werd (nog steeds trouwens, hij is hem nog niet kwijt ) er eentje verkocht op Motor-Forum, een blauwe
pi_25490819
En trouwens, er zit zelfs met de standaardpijp een erg lekker geluidje in de SV
pi_25490822
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:25 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik ben ook redelijk in de buurt gebleven. Ik ben via Den Haag naar Zoetermeer gegaan, daar even bij Hans van Wijk geweest om te kijken of ze de Pinlock voor m'n nieuwe helm hadden, maar die hadden ze niet op voorraad, dus toen binnendoor van Zoetermeer naar Naaldwijk gegaan, een heerlijke weggetje ontdekt tussen Zoetermeer en Delft, niet echt vol bochten ofzo, maar wel een mooie weg om te rijden...

En eenmaal in Naaldwijk aangekomen bij Leen Post gekeken of ze een Pinlock voor m'n HJC hadden, en die hadden ze, en hebben het er gelijk in gezet en daar hadden ze deze tanktas, dus ook maar gelijk gekocht (wel zo handig als ik routes wil gaan rijden)...

Wat trouwens wel goed is bij deze tas, is dat er al een soort antislipmat onder zit. Dus er zit geen nylon direct tegen m'n tank aan. Is dus gewoon een kwestie van m'n tank even schoonmaken voor dat de tas erop gaat en even de onderkant van m'n tanktas en niks weinig kan er gebeuren

Dijkjes vind ik nog altijd 1 vd leukste weggetjes in NL (NL is heel saai vergeleken met t buitenland maar je moe wat)

Goedzo, ik doe sowieso altijd standaard voor ik mijn tanktas op de tank leg hem effe afvegen, je weet het maar nooit, als er bijv. een steentje op zit heb je zo een kras op je tank...

Ik ben eigenlijk nog nooit bij Hans v Wijk geweest
pi_25490829
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:26 schreef Didiot het volgende:
En wat trouwens ook wel heel erg mooi was: na 3 weken stilstaan en na veel vorst startte 'ie gewoon met 1 druk op de knop
Mijne ook laatst, mooi is dat he
pi_25490847
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:27 schreef Didiot het volgende:
En trouwens, er zit zelfs met de standaardpijp een erg lekker geluidje in de SV
Dat komt dan door t blok want ik heb dezelfde demper als jou maar ik hoor haast niks
pi_25490849
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dijkjes vind ik nog altijd 1 vd leukste weggetjes in NL (NL is heel saai vergeleken met t buitenland maar je moe wat)

Goedzo, ik doe sowieso altijd standaard voor ik mijn tanktas op de tank leg hem effe afvegen, je weet het maar nooit, als er bijv. een steentje op zit heb je zo een kras op je tank...

Ik ben eigenlijk nog nooit bij Hans v Wijk geweest
Is wel een mooie zaak
pi_25490867
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat komt dan door t blok want ik heb dezelfde demper als jou maar ik hoor haast niks
Is idd het geluid van het blok, maar toch klinkt het gewoon lekker als ik er boven zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')