limquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had niet anders verwacht riet(voorop)
@ lim: woensdagzondag
Dat is niet eens de reden dat ik voorlopig niet meer mezelf ga uitsloven voor de clubquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd, vorig jaar vaak genoeg gedaan
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:35 schreef hicham het volgende:
Heh? Alweer computersHoe was het met die vorige ondingen afgelopen?
quote:
Waardoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voel jij je aangesproken dan riet![]()
Wat mensen soms wel niet met hun PC's doenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die staan er dus nog van vorig weekend. Computer hier wilde geen cd's branden omdat hij door verkeerd gebruik zo traag geworden was.
Zelfs op 1 speed was hij nog te traag om de oude USB brander zonder burn proof bij te houden.
Registeren opschonen, defragmenteren, hielp allemaal niet.
![]()
Gisteren opnieuw geinstalleerd en is weer helemaal fris en snel.
Alleen er is een systeempje bijgekomen voor de BV van FS en daar stond nog een vervuilde ME op.
Dus ik denk even snel fixen die handel. Was net al klaar, maar internet setup zonder telefoon modem bleek niet mogelijk.Was of annuleren of een niet bestand modem installeren. Nog nooit eerder gezien.
Denk dus even snel een andere cd proberen, nu dit weer..
![]()
Forumvreemdgangerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Achter de pc = in een soort trance?
Had laatst die computer van een ex' collega gedaan waar ik daarvoor al jaren geen contact mee had gehad.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:44 schreef hicham het volgende:
Wat mensen soms wel niet met hun PC's doen![]()
Het is gewoon een bodemloze putquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had laatst die computer van een ex' collega gedaan waar ik daarvoor al jaren geen contact mee had gehad.![]()
Helemaal fris WIN98 op gezet, niet XP omdat het dingetje al uit 1999 kwam..
Nieuwste VIA moederbord drivers, geluid, IDE enz, allemaal uit 2005.![]()
De updates van Windows allemaal erop gezet en netjes gedragmenteerd afgeleverd.
Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.![]()
![]()
Ik heb een UK keyboard en daar zitten sommige toetsen op een andere plaats als een US keyboardquote:OPM zei in het vorige Topic
hey mercy, wat heb jij toch met die komma aan het eind van elke zin ik verwacht elke keer nog iets erachter aan tis al eens eerder opgemerkt door 1 vd lims
Exactly, can not do things right, they djust blow it again and again.quote:
Ik vond het wel gewoon eigenlijk, elk verhaal een open einde zoals ieder verhaal meerdere kanten kent,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb een UK keyboard en daar zitten sommige toetsen op een andere plaats als een US keyboard
dus ik vergis me regelmatig
Wacht maar tot het normaal weer wordt, kan je tenminste een beetje leuk heen en weer crossen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:03 schreef hicham het volgende:
Soms twijfel ik nog een beetje of ik de juiste motor heb gekocht
Dat is mij ook vaak gebeurd, en daarom ook maar gestopt met dit soort gunsten is allemaal tijdsverspillingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:
Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.![]()
![]()
Ben dus te laatquote:Zaterdag 9.30 - 16.30 uur
fuck is t alweer zo laatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Krijg nou het apelazerus
Openingstijden gilex motoren:
[..]
Ben dus te laat
Bij normaal weer count me inquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had graag mee gewild... maar het waaide best hard en regende hierDus ik wacht nog heel effetjes... volgend weekend kunnen we misschien
Handigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:10 schreef Didiot het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm geworden, de TANKTAS BOOSTER, MEGAMAP TRIO. zwart
Kan behoorlijk wat in, basisplaat kan tevens als maphouder gebruikt worden, dan kan het eerste stuk erop waardoor je een beetje spulletjes mee kan nemen en vervolgens kan het grootste stuk er nog op wat ook tevens een rugtas is
Was alleen niet echt goedkoop, ¤ 109,50... maar ach, ze zijn er nog duurder...
En oja, gelijk ff een pinlock in m'n nieuwe helm laten zetten
quote:
Ik ben er ook mee gestopt, die collega was de eerste na 4 jaarofzo, de 2 computer nu zijn al door FS moeder getracht te repareren en nu zijn ze ten einde raad als laatste optie bij mij beland.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is mij ook vaak gebeurd, en daarom ook maar gestopt met dit soort gunsten is allemaal tijdsverspilling![]()
Ik ben ook redelijk in de buurt gebleven. Ik ben via Den Haag naar Zoetermeer gegaan, daar even bij Hans van Wijk geweest om te kijken of ze de Pinlock voor m'n nieuwe helm hadden, maar die hadden ze niet op voorraad, dus toen binnendoor van Zoetermeer naar Naaldwijk gegaan, een heerlijke weggetje ontdekt tussen Zoetermeer en Delft, niet echt vol bochten ofzo, maar wel een mooie weg om te rijden...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had graag mee gewild... maar het waaide best hard en regende hierDus ik wacht nog heel effetjes... volgend weekend kunnen we misschien
Zeker wel......vooral met die race geluiden die hier om je oren vliegenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
Krijg met die verhalen hier ook steeds meer zin om te rijden. En ik zie dat Makster moeite heeft om zichzelf ertoe te zetten iets aan z'n motor te doen. Gelukkig ben ik niet de enige dus![]()
Niet dat ik slordig met m'n motor omga
Ben gewoon ontzettend lui
MOet me dan helemaal omkleden enzo
Riet kan gewoon lekker z'n tuin instappen en wat doen
Ik moet van 5 hoog naar begane grond (okay okay, we hebben een lift
) en vervolgens van uit mijn box, waarvoor ik weer een stuk moet lopen, wat dingen pakken die ik nodig heb. En dan kan ik doen wat ik wil
Echt lastig eigenlijk
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:25 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk in de buurt gebleven. Ik ben via Den Haag naar Zoetermeer gegaan, daar even bij Hans van Wijk geweest om te kijken of ze de Pinlock voor m'n nieuwe helm hadden, maar die hadden ze niet op voorraad, dus toen binnendoor van Zoetermeer naar Naaldwijk gegaan, een heerlijke weggetje ontdekt tussen Zoetermeer en Delft, niet echt vol bochten ofzo, maar wel een mooie weg om te rijden...
En eenmaal in Naaldwijk aangekomen bij Leen Post gekeken of ze een Pinlock voor m'n HJC hadden, en die hadden ze, en hebben het er gelijk in gezet en daar hadden ze deze tanktas, dus ook maar gelijk gekocht (wel zo handig als ik routes wil gaan rijden)...
Wat trouwens wel goed is bij deze tas, is dat er al een soort antislipmat onder zit. Dus er zit geen nylon direct tegen m'n tank aan. Is dus gewoon een kwestie van m'n tank even schoonmaken voor dat de tas erop gaat en even de onderkant van m'n tanktas en niks weinig kan er gebeuren
Mijne ook laatst, mooi is dat hequote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:26 schreef Didiot het volgende:
En wat trouwens ook wel heel erg mooi was: na 3 weken stilstaan en na veel vorst startte 'ie gewoon met 1 druk op de knop
Dat komt dan door t blok want ik heb dezelfde demper als jou maar ik hoor haast niksquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:27 schreef Didiot het volgende:
En trouwens, er zit zelfs met de standaardpijp een erg lekker geluidje in de SV
Is wel een mooie zaakquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dijkjes vind ik nog altijd 1 vd leukste weggetjes in NL (NL is heel saai vergeleken met t buitenland maar je moe wat)
Goedzo, ik doe sowieso altijd standaard voor ik mijn tanktas op de tank leg hem effe afvegen, je weet het maar nooit, als er bijv. een steentje op zit heb je zo een kras op je tank...
Ik ben eigenlijk nog nooit bij Hans v Wijk geweest
Is idd het geluid van het blok, maar toch klinkt het gewoon lekker als ik er boven zitquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat komt dan door t blok want ik heb dezelfde demper als jou maar ik hoor haast niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |