Word er 1 wakkerquote:
Wat zeg je?quote:Riet:
Wat moet je met zijn MSN Youssef, je bent toch nooit online
Wouw, wil jij je motorrijbewijs halen? Dat zou ik dus nooit doen, ik zou me zeker weten nog eens doodrijden op zo een ding!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gister eerste motorrijlkes gehad!
Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty) gereden: tof!
Volgende week gaan we verder.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
Is echt een eerste klas anti-motor
Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou wasquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gister eerste motorrijlkes gehad!
Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty) gereden: tof!
Volgende week gaan we verder.
Ah joh, voor een allereerste les is het okee. Leren schakelen en dat soort meuk, volgende week op een 500cc-achtig iets.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
Is echt een eerste klas anti-motor
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:25 schreef Didiot het volgende:
Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1
In vergelijking de compressie van m'n SV: 11,5:1
AyzZz rezpEct n0hquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga eens alle meetfoto's die ik heb op Motor-meet.nl zetten
Dat is ook wel weer zo, hoe meer cilinders, hoe makkelijker een motor op gang komtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.
Dus die getallen moet je toch even in ander perspectief zien.
Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.![]()
2 cylinder en viercylinder loopt wat soepeler aan.
Euhm...motorrijden?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou was
En die Honda, was dat alleen voor de 1e les, of mag je na een aantal lessen op een ER rijden ofzo.
Die dingen die kraken en piepen als de klerequote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Plo ik denk dat de Oxtar T.C.S. sport in het blauw erg goed bij jouw pak staat![]()
![]()
[afbeelding]
Die had ik eerstMaar naar mijn schuiver had ik ineens zwarte
De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.quote:
Pfew, leer je iig rijden op een echte motorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Euhm...motorrijden?
Die Honda was inderdaad alleen voor de eerste les, volgende keer zal het inderdaad wel een übergeile ER500 zijn oid. Qua rijbewijs gaan we in ieder geval voor de zware categorie.
sterktequote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.
Dus die getallen moet je toch even in ander perspectief zien.
Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.![]()
2 cylinder en viercylinder loopt wat soepeler aan.
Nu even kijken of een Fiero op sterk verdunde mengsmering rijdt.![]()
Van de week sloeg hij af met lege tank, precies toen ik stilstond in het parkeervak voor de deur.
Tankje wat ik heb zit mengsmering in voor de CR. Net zoveel mogelijk leegemaakt.
Bleef nog iets van een halve liter in dacht ik, blijkt meer dan een liter te zijn bij de pomp met vullen net.
Affijn is nu heeel sterk verdunt, kreeg er met de wind en een nieuwebrakke verlengbuis voor de trechter niet meer dan een halve liter in.
De pomp zit een kilometer ver ongeveer. Nu proberen en gelijk daar snel verdunnen met 40 liter V-power.![]()
Aaj snep.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.
quote:
Ah, die dingen kunnen ook wel ruigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Aaj snep.
Ik ben sowieso geen <haagsch>buikschuivert</haagsch> type, ik neig heeeel sterk de kant van een R1150GS op. Dat vind ik wel erg cool.
Man, ik ben zo ruig, stoer en imposant.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, die dingen kunnen ook wel ruigstoer
en imposant
zijn
Weten we nu met wie we te maken hebben iig
[afbeelding]
True, maar dan moet jij een stukje hypotheek van me overnemen óf ik kom elke avond bij jullie eten.quote:
Heb ik ook gedaan, ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik had de auto ook niet echt nodig trouwens, dus dat was ook wel doorslaggevend.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Man, ik ben zo ruig, stoer en imposant.![]()
![]()
Moet dan alleen wel m'n auto verkopen, da's jammer. Maar ja, kunt niet alles hebben tenslotte.![]()
Ik rij elke dag heen en weer tussen Rotterdam (Spaanse Polder) en Zoetermeer, ik moet dus wel vervoer hebben. Maar er wordt niet genoeg gestort om er twee te betalen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:26 schreef Romius het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik had de auto ook niet echt nodig trouwens, dus dat was ook wel doorslaggevend.
WTF?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Er staan inmiddels wat meetfoto's op motor-meet.nlMeer mag ik niet uploaden van Youssef
http://www.motor-meet.nl/forum/viewforum.php?f=8
Dan weet ik een makkelijkere oplossing, een bank overvallenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ik rij elke dag heen en weer tussen Rotterdam (Spaanse Polder) en Zoetermeer, ik moet dus wel vervoer hebben. Maar er wordt niet genoeg gestort om er twee te betalen.
Daarbij moet je zo af en toe 'es wat geks doen, nietwaar?
Kan er niet meer uploaden op Groothoofdjequote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTF?Ik wil juist alle foto's die er zijn zien. Heh, DVD die Martie in productie zou brengen toch?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan er niet meer uploaden op Groothoofdje
! Upload failed on 212.78.206.140 (/dsc036272734097247820342045196.jpg). (upload not allowed)
En dat 1000 keer
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Onschuldig lachje zei je Pepijn?
[afbeelding]
Daar kick ik opquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:44 schreef hicham het volgende:
Waarom upload je die foto's trouwens eerst op groothoofdje en daarna linken in een topic?
Dat is zilver???!!!!????1111!~~~quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog een leuke foto voor HichamHier zie je hoe het spatbord en de zijkappen eerst eruit zagen... best roze
[afbeelding]
Whoea duwen!!!!!!!!!!!!!! half uurtje rijden Romius.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:12 schreef Romius het volgende:
sterkte![]()
Als we moeten duwen dan roep je maar![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:51 schreef Youssef het volgende:
[[url=http://img110.exs.cx/img110/2083/rossi8qz.jpg]afbeelding][/URL]
Uit welk instructieboekje komt dit?
Quanta costa?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag naar de motorbeurs in utrech geweest. Ik heb een helm aangeschaft, een zilveren Schuberth Concept. Ben net even op internet wezen snuipen naar prijzen, maar zelfs Louis rekent nog 89 cent meer.
En hoe is dat? Alleen dit?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Riet zit echt als Riet op de motor.
Zeker.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:00 schreef Makster het volgende:
Ja meeten is altijd wel leuk![]()
E die BMW was helemaal de bomb
Pat m kan alleen maar blij zijn dat ie nu een SV heeftquote:
Is zwart duurder dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag naar de motorbeurs in utrech geweest. Ik heb een helm aangeschaft, een zilveren Schuberth Concept. Ben net even op internet wezen snuipen naar prijzen, maar zelfs Louis rekent nog 89 cent meer.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is zwart duurder dan.![]()
[afbeelding]
Ligt ook beetje aan het type motor waar je op rijdt denk ik. Op jouw Biemert 'verwacht' je toch wel iets ietwat kleuriger/sneller/sportiever dan een 1-kleurige systeemhelm.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sowiezo vind ik dit soort helmen niet echt mooi, dan liever een gespoten design op de helm, of design van de helm zelf. Zijn wel goede dingen die Schuberths, maar geef mij maar een Italiaan.
Ik was er vanmorgen even voor tienen, ben om ongeveer half 10 vertrokken uit badhoevedorp.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Trouwens, naar Motorbeurs vanuit Rotterdam. Auto of trein?
Okee, dat wordt dus de trein. Thanks.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen even voor tienen, ben om ongeveer half 10 vertrokken uit badhoevedorp.
Parkeren was geen enkel probleem (maar kost wel 10 euro...).
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Op de stand van MotoZoom heb ik met een jas van het mij onbekende merk 'Cycle Spirit' in mijn handen gestaan, alleen was mijn maat er niet. Kent/heeft iemand dit merk? Zag er goed en stevig uit voor een zeer redelijke prijs (jas voor 140 zeuro). Zie deze link voor een plaatje (als dat werkt, volgens mij zit er sessie-informatie in de link). Anders even op de site van MotoZoom naar kleding-textiel-allweather-jacks-cycle spirit. Type 0201.
Wie kan er wat zinnigs over zeggen?
Tijdens mijn lessen kreeg ik al in mijn oor te horen dat ik even lekker door moest rijden. De 200 heb ik niet gehaald, maar wel hardgenoeg om mijn op dat moment nog niet gehaalde rijbewijs te kunnen kwijtraken...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er dan ook 200km/h in NL rijden
Reken maar van yesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Pat m kan alleen maar blij zijn dat ie nu een SV heeft![]()
Ik ben altijd wakker alleen een nieuwe hobby gevonden.....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Word er 1 wakker
WAO... in oktober toen ik ook nog werkzoekend was had ik erg last van diarree, buikkrampen enzo, dat is toen onderzocht en bleek dat ik een parasiet had. Nou ja, had toch geld nodig dus ging gewoon werken, helaas ging dat niet goed ivm de vele bezoekjes aan de toiletNou ja, weer een kuur, weer onderzoeken, zat er nog steeds. In november was ik begonnen bij Intertoys, contract zou tot januari zijn maar de week voor dat ik zou stoppen daar kreeg ik er weer last van, en zodoende krijg ik doorbetaald van het UWV zolang ik ziek gemeld sta daar.
Vorige week was het voor de derde keer onderzocht en dat kutding zit er nog steeds
70% van mn laatste verdiende maandloon, die 883 euro is dus van 2 mndquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wakker alleen een nieuwe hobby gevonden.....Unibet.
Je krijgt nu dat bedrag per maand?Dat was dus je normale salaris?
Verkocht, aan mij!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:59 schreef Didiot het volgende:
Hier iemand trouwens nog interesse voor m'n ouwe Booster Mapholder met zuignappen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor ¤ 10,- kan ie van eigenaar verwisselen (nieuw is 'ie ¤ 22,50)
Kom op zeg hej, we leven in een 24 uurs maatschappij, hadden ze beter om 5 uur kunnen beginnenquote:Tijdstip van beginnen
We beginnen zondagochtend, wanneer de wereld nog slaapt. Als alles goed gaat beginnen we tussen half tien en tien uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.
Klotequote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef RB het volgende:
Avond !GV........ zit ik no ff te kijken naar m`n eftas sv1000s die in R`dam staat hebben ze hem verkocht
![]()
![]()
![]()
kun je hem ook op je rug doen danquote:Op zondag 13 maart 2005 07:20 schreef Youssef het volgende:
Verkocht, aan mij!Hicham en ik kunnen er samen vast veel meer plezier mee beleven
![]()
quote:En idd, motor-meet. Hopen dat iemand dit nog leest. Kneuzen zeg bij Fok:
coolequote:20 juni 2004: Zeeland/Zuid Holland
Zal es op de radar checkenquote:Op zondag 13 maart 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kun je hem ook op je rug doen dan
[..]![]()
morgenhoorde ik dat nou goed op het nieuws
blijft het droog vandaag
missch ben ik nog niet wakker en hoor ik gewoon wat ik wilde horen
Balenquote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef RB het volgende:
Avond !GV........ zit ik no ff te kijken naar m`n eftas sv1000s die in R`dam staat hebben ze hem verkocht
![]()
![]()
![]()
En ze zijn nog niet begonnen... whehe, volgens mij gaat er vrij weinig gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2005 07:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Verkocht, aan mij!Hicham en ik kunnen er samen vast veel meer plezier mee beleven
![]()
En idd, motor-meet. Hopen dat iemand dit nog leest. Kneuzen zeg bij Fok:
[..]
Kom op zeg hej, we leven in een 24 uurs maatschappij, hadden ze beter om 5 uur kunnen beginnenMaargoed, dan zal het serverpark wel niet geopend zijn ofzo. Ik ga lekker slapen, motorbeurs moet plaats maken voor huiswerk zo direct.
quote:Update 13 maart, 8.33 uur
Tijdstip van beginnen
Als alles goed gaat beginnen we tussen half elf en elf uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.
Denk (hoop) dan dat het aan de carburateurs ligtquote:Op zondag 13 maart 2005 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je de carburateurs hebt laten synchroniseren? Vaak komt dat hier doorJe kan anders ook aan zwaardere stuureinddoppen gaan denken
Ja, voorband is ook versleten maar dat is meer aan de zijkanten, van die opstaande randjes bij de profielsleuven. En als ik dus ontkoppel op de snelweg is het trillen wegquote:Op zondag 13 maart 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:Wat is dat voor een monteur... het is gevaarlijker als je ze niet hoort dan als je ze wel hoort
Als je ze niet hoort dan kan de klepspeling te klein zijn met alle gevolgen van dien. Maar dat lijkt me sterk bij die kilometerstand. Het is iig niet professioneel van die monteur....
Of het daar aan kan liggen, lijkt me niet, je moet eerder aan de synchronisatie van je carburateurs gaan denken![]()
Is je voorband niet versleten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |