Reken maar van yesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Pat m kan alleen maar blij zijn dat ie nu een SV heeft![]()

Ik ben altijd wakker alleen een nieuwe hobby gevonden.....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Word er 1 wakker
WAO... in oktober toen ik ook nog werkzoekend was had ik erg last van diarree, buikkrampen enzo, dat is toen onderzocht en bleek dat ik een parasiet had. Nou ja, had toch geld nodig dus ging gewoon werken, helaas ging dat niet goed ivm de vele bezoekjes aan de toiletNou ja, weer een kuur, weer onderzoeken, zat er nog steeds. In november was ik begonnen bij Intertoys, contract zou tot januari zijn maar de week voor dat ik zou stoppen daar kreeg ik er weer last van, en zodoende krijg ik doorbetaald van het UWV zolang ik ziek gemeld sta daar.
Vorige week was het voor de derde keer onderzocht en dat kutding zit er nog steeds

70% van mn laatste verdiende maandloon, die 883 euro is dus van 2 mndquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wakker alleen een nieuwe hobby gevonden.....Unibet.
Je krijgt nu dat bedrag per maand?Dat was dus je normale salaris?

Verkocht, aan mij!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:59 schreef Didiot het volgende:
Hier iemand trouwens nog interesse voor m'n ouwe Booster Mapholder met zuignappen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor ¤ 10,- kan ie van eigenaar verwisselen (nieuw is 'ie ¤ 22,50)
Kom op zeg hej, we leven in een 24 uurs maatschappij, hadden ze beter om 5 uur kunnen beginnenquote:Tijdstip van beginnen
We beginnen zondagochtend, wanneer de wereld nog slaapt. Als alles goed gaat beginnen we tussen half tien en tien uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.

Klotequote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef RB het volgende:
Avond !GV........ zit ik no ff te kijken naar m`n eftas sv1000s die in R`dam staat hebben ze hem verkocht
![]()
![]()
![]()

kun je hem ook op je rug doen danquote:Op zondag 13 maart 2005 07:20 schreef Youssef het volgende:
Verkocht, aan mij!Hicham en ik kunnen er samen vast veel meer plezier mee beleven
![]()
quote:En idd, motor-meet. Hopen dat iemand dit nog leest. Kneuzen zeg bij Fok:

coolequote:20 juni 2004: Zeeland/Zuid Holland

Zal es op de radar checkenquote:Op zondag 13 maart 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kun je hem ook op je rug doen dan
[..]![]()
morgenhoorde ik dat nou goed op het nieuws
blijft het droog vandaag
missch ben ik nog niet wakker en hoor ik gewoon wat ik wilde horen

Balenquote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef RB het volgende:
Avond !GV........ zit ik no ff te kijken naar m`n eftas sv1000s die in R`dam staat hebben ze hem verkocht
![]()
![]()
![]()

En ze zijn nog niet begonnen... whehe, volgens mij gaat er vrij weinig gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2005 07:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Verkocht, aan mij!Hicham en ik kunnen er samen vast veel meer plezier mee beleven
![]()
En idd, motor-meet. Hopen dat iemand dit nog leest. Kneuzen zeg bij Fok:
[..]
Kom op zeg hej, we leven in een 24 uurs maatschappij, hadden ze beter om 5 uur kunnen beginnenMaargoed, dan zal het serverpark wel niet geopend zijn ofzo. Ik ga lekker slapen, motorbeurs moet plaats maken voor huiswerk zo direct.
quote:Update 13 maart, 8.33 uur
Tijdstip van beginnen
Als alles goed gaat beginnen we tussen half elf en elf uur met de werkzaamheden, dus rond die tijd of kort erna gaat FOK! plat. De verwachting is dat we in de loop van de middag weer online zijn.

Denk (hoop) dan dat het aan de carburateurs ligtquote:Op zondag 13 maart 2005 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je de carburateurs hebt laten synchroniseren? Vaak komt dat hier doorJe kan anders ook aan zwaardere stuureinddoppen gaan denken

Ja, voorband is ook versleten maar dat is meer aan de zijkanten, van die opstaande randjes bij de profielsleuven. En als ik dus ontkoppel op de snelweg is het trillen wegquote:Op zondag 13 maart 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:Wat is dat voor een monteur... het is gevaarlijker als je ze niet hoort dan als je ze wel hoort
Als je ze niet hoort dan kan de klepspeling te klein zijn met alle gevolgen van dien. Maar dat lijkt me sterk bij die kilometerstand. Het is iig niet professioneel van die monteur....
Of het daar aan kan liggen, lijkt me niet, je moet eerder aan de synchronisatie van je carburateurs gaan denken![]()
Is je voorband niet versleten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |