quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:51 schreef Youssef het volgende:
[[url=http://img110.exs.cx/img110/2083/rossi8qz.jpg]afbeelding][/URL]
Uit welk instructieboekje komt dit?
Quanta costa?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag naar de motorbeurs in utrech geweest. Ik heb een helm aangeschaft, een zilveren Schuberth Concept. Ben net even op internet wezen snuipen naar prijzen, maar zelfs Louis rekent nog 89 cent meer.
En hoe is dat? Alleen dit?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Riet zit echt als Riet op de motor.
Zeker.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:00 schreef Makster het volgende:
Ja meeten is altijd wel leuk![]()
E die BMW was helemaal de bomb
Pat m kan alleen maar blij zijn dat ie nu een SV heeftquote:
Is zwart duurder dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag naar de motorbeurs in utrech geweest. Ik heb een helm aangeschaft, een zilveren Schuberth Concept. Ben net even op internet wezen snuipen naar prijzen, maar zelfs Louis rekent nog 89 cent meer.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is zwart duurder dan.![]()
[afbeelding]
Ligt ook beetje aan het type motor waar je op rijdt denk ik. Op jouw Biemert 'verwacht' je toch wel iets ietwat kleuriger/sneller/sportiever dan een 1-kleurige systeemhelm.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sowiezo vind ik dit soort helmen niet echt mooi, dan liever een gespoten design op de helm, of design van de helm zelf. Zijn wel goede dingen die Schuberths, maar geef mij maar een Italiaan.
Ik was er vanmorgen even voor tienen, ben om ongeveer half 10 vertrokken uit badhoevedorp.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Trouwens, naar Motorbeurs vanuit Rotterdam. Auto of trein?
Okee, dat wordt dus de trein. Thanks.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen even voor tienen, ben om ongeveer half 10 vertrokken uit badhoevedorp.
Parkeren was geen enkel probleem (maar kost wel 10 euro...).
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Op de stand van MotoZoom heb ik met een jas van het mij onbekende merk 'Cycle Spirit' in mijn handen gestaan, alleen was mijn maat er niet. Kent/heeft iemand dit merk? Zag er goed en stevig uit voor een zeer redelijke prijs (jas voor 140 zeuro). Zie deze link voor een plaatje (als dat werkt, volgens mij zit er sessie-informatie in de link). Anders even op de site van MotoZoom naar kleding-textiel-allweather-jacks-cycle spirit. Type 0201.
Wie kan er wat zinnigs over zeggen?
Tijdens mijn lessen kreeg ik al in mijn oor te horen dat ik even lekker door moest rijden. De 200 heb ik niet gehaald, maar wel hardgenoeg om mijn op dat moment nog niet gehaalde rijbewijs te kunnen kwijtraken...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er dan ook 200km/h in NL rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |