Word er 1 wakkerquote:
Wat zeg je?quote:Riet:
Wat moet je met zijn MSN Youssef, je bent toch nooit online
Wouw, wil jij je motorrijbewijs halen? Dat zou ik dus nooit doen, ik zou me zeker weten nog eens doodrijden op zo een ding!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gister eerste motorrijlkes gehad!
Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty) gereden: tof!
Volgende week gaan we verder.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
Is echt een eerste klas anti-motor
Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou wasquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gister eerste motorrijlkes gehad!
Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty) gereden: tof!
Volgende week gaan we verder.
Ah joh, voor een allereerste les is het okee. Leren schakelen en dat soort meuk, volgende week op een 500cc-achtig iets.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
Is echt een eerste klas anti-motor
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:25 schreef Didiot het volgende:
Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1
In vergelijking de compressie van m'n SV: 11,5:1
AyzZz rezpEct n0hquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga eens alle meetfoto's die ik heb op Motor-meet.nl zetten
Dat is ook wel weer zo, hoe meer cilinders, hoe makkelijker een motor op gang komtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.
Dus die getallen moet je toch even in ander perspectief zien.
Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.![]()
2 cylinder en viercylinder loopt wat soepeler aan.
Euhm...motorrijden?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou was
En die Honda, was dat alleen voor de 1e les, of mag je na een aantal lessen op een ER rijden ofzo.
Die dingen die kraken en piepen als de klerequote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Plo ik denk dat de Oxtar T.C.S. sport in het blauw erg goed bij jouw pak staat![]()
![]()
[afbeelding]
Die had ik eerstMaar naar mijn schuiver had ik ineens zwarte
De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.quote:
Pfew, leer je iig rijden op een echte motorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Euhm...motorrijden?
Die Honda was inderdaad alleen voor de eerste les, volgende keer zal het inderdaad wel een übergeile ER500 zijn oid. Qua rijbewijs gaan we in ieder geval voor de zware categorie.
sterktequote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.
Dus die getallen moet je toch even in ander perspectief zien.
Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.![]()
2 cylinder en viercylinder loopt wat soepeler aan.
Nu even kijken of een Fiero op sterk verdunde mengsmering rijdt.![]()
Van de week sloeg hij af met lege tank, precies toen ik stilstond in het parkeervak voor de deur.
Tankje wat ik heb zit mengsmering in voor de CR. Net zoveel mogelijk leegemaakt.
Bleef nog iets van een halve liter in dacht ik, blijkt meer dan een liter te zijn bij de pomp met vullen net.
Affijn is nu heeel sterk verdunt, kreeg er met de wind en een nieuwebrakke verlengbuis voor de trechter niet meer dan een halve liter in.
De pomp zit een kilometer ver ongeveer. Nu proberen en gelijk daar snel verdunnen met 40 liter V-power.![]()
Aaj snep.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |