abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25492456
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:41 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Het begint met de F en het eindigt met raude

zaterdag 12 maart 2005 @ 18:49:35 #102
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25492488
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:41 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Word er 1 wakker

WAO... in oktober toen ik ook nog werkzoekend was had ik erg last van diarree, buikkrampen enzo, dat is toen onderzocht en bleek dat ik een parasiet had. Nou ja, had toch geld nodig dus ging gewoon werken, helaas ging dat niet goed ivm de vele bezoekjes aan de toilet Nou ja, weer een kuur, weer onderzoeken, zat er nog steeds. In november was ik begonnen bij Intertoys, contract zou tot januari zijn maar de week voor dat ik zou stoppen daar kreeg ik er weer last van, en zodoende krijg ik doorbetaald van het UWV zolang ik ziek gemeld sta daar.

Vorige week was het voor de derde keer onderzocht en dat kutding zit er nog steeds
pi_25492510
Riet, uitkeringstrekker Ik werk me kapot en jij krijgt het zo handje contantje, je bent 19!

Disclaimer enzo
quote:
Riet:
Wat moet je met zijn MSN Youssef, je bent toch nooit online
Wat zeg je?

Het idee was eigenlijk ontstaan omdat ik in mijn examenjaar zat. Iedereen in het begin geblokkeerd zodat ik nog wel met familie kon spreken etc. Gesprekken met anderen gaan gewoon nergens over, echt belachelijke tijdverspilling verder, je bent zo 2 uur verder zonder ook maar een zak gedaan te hebben al msn'end. Dus toen had ik voor mezelf bepaald dat ik pas na mijn examens weer gewoon iedereen deblokkeer.

Alleen is mijn werk discipline er niet zoals verwacht op vooruit gegaan.

Damn, uit dat historische topic, mooie foto's plo! Ik vind best dat ik ze hier nog eens kan posten

Relaxed werk joh nu op zaterdag Alsof ik al zoveel tijd heb Magoed, dat baantje waar je voor gesolliciteerd heb Stephan, dat doe ik dus nu sinds kort. Ik neem het over van mijn broer en doe eigenlijk alles aan computers repareren en langs mensen thuis gaan. Echt top werk joh

Veel beter dan de hele dag in slaap vallen in een muf klaslokaar terwijl de woorden van een leraar het ene oor in en het andere uit gaan

En jammer dat het nu mooi weer wordt Kan mezelf binnenkort wel opvreten denk ik

Oh ja, hoi, ben ik weer Morgen ga ik denk ik langs de beurs, en dan ga ik eens even bedenken wat ik kan regelen met Romius of met de verkoper.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:53:36 #104
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25492532
Lijkt me ook erg leuk
pi_25492533
Gister eerste motorrijlkes gehad!

Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty ) gereden: tof!

Volgende week gaan we verder.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:54:30 #106
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25492551
Plo ik denk dat de Oxtar T.C.S. sport in het blauw erg goed bij jouw pak staat

Die had ik eerst Maar naar mijn schuiver had ik ineens zwarte
pi_25492586
WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
Is echt een eerste klas anti-motor
pi_25492607
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:

Op een donker nat winderig koud Zoetermeers parkeerterrein m'n eerste rondjes op een gemotoriseerde tweewieler (lees: een échte Honda Two Fifty ) gereden: tof!

Wouw, wil jij je motorrijbewijs halen? Dat zou ik dus nooit doen, ik zou me zeker weten nog eens doodrijden op zo een ding!

Nee, geintje. Bovenstaande is een standaard niet-motorrijder-reactie Succes met je rijlessen
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:58:51 #109
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25492618
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
WTF... op een two-fifty leer je geen motorrijden, daar leer je alleen brommerrijden op
pi_25492636
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:

Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou was

En die Honda, was dat alleen voor de 1e les, of mag je na een aantal lessen op een ER rijden ofzo.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:00:06 #111
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25492640
GN250 is ook zoiets
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:00:59 #112
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25492661
Ik ga eens alle meetfoto's die ik heb op Motor-meet.nl zetten
pi_25492699
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
Ah joh, voor een allereerste les is het okee. Leren schakelen en dat soort meuk, volgende week op een 500cc-achtig iets.

@hicham: je lijkt m'n moeder wel.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:03:28 #114
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25492700
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:25 schreef Didiot het volgende:
Compressie valt wel mee hoor... De compressie van m'n Kawa is 9,5:1
In vergelijking de compressie van m'n SV: 11,5:1
Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.
Dus die getallen moet je toch even in ander perspectief zien.

Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.
2 cylinder en viercylinder loopt wat soepeler aan.

Nu even kijken of een Fiero op sterk verdunde mengsmering rijdt.
Van de week sloeg hij af met lege tank, precies toen ik stilstond in het parkeervak voor de deur.
Tankje wat ik heb zit mengsmering in voor de CR. Net zoveel mogelijk leegemaakt.
Bleef nog iets van een halve liter in dacht ik, blijkt meer dan een liter te zijn bij de pomp met vullen net.
Affijn is nu heeel sterk verdunt, kreeg er met de wind en een nieuwe brakke verlengbuis voor de trechter niet meer dan een halve liter in.
De pomp zit een kilometer ver ongeveer. Nu proberen en gelijk daar snel verdunnen met 40 liter V-power.
pi_25492716
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga eens alle meetfoto's die ik heb op Motor-meet.nl zetten
AyzZz rezpEct n0h !
pi_25492729
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Cijfermatig helemaal correct, maar een 1 pitter slaat nou eenmaal lastiger aan dan een 2 cylinder.

Ietwat legere accu door een paar weken stilstaan overleeft de motor gewoon niet of net niet.
Dat is ook wel weer zo, hoe meer cilinders, hoe makkelijker een motor op gang komt
pi_25492747
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

Weet je al wat je wil met je rijbewijs? Ik zou tijdig beginnen met zoeken als ik jou was

En die Honda, was dat alleen voor de 1e les, of mag je na een aantal lessen op een ER rijden ofzo.
Euhm...motorrijden?

Die Honda was inderdaad alleen voor de eerste les, volgende keer zal het inderdaad wel een übergeile ER500 zijn oid. Qua rijbewijs gaan we in ieder geval voor de zware categorie.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:08:15 #118
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25492779
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Plo ik denk dat de Oxtar T.C.S. sport in het blauw erg goed bij jouw pak staat

[afbeelding]

Die had ik eerst Maar naar mijn schuiver had ik ineens zwarte
Die dingen die kraken en piepen als de klere Vriend van me heeft ze ook, maja die dingen zijn niet om op te lopen he?

@ Youssef: ik hoor het wel, m'n msn adres staat in het vorige topic
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_25492806
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Euhm...motorrijden?
De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.
pi_25492818
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:06 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Euhm...motorrijden?

Die Honda was inderdaad alleen voor de eerste les, volgende keer zal het inderdaad wel een übergeile ER500 zijn oid. Qua rijbewijs gaan we in ieder geval voor de zware categorie.
Pfew, leer je iig rijden op een echte motor
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:12:14 #121
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25492851
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nu even kijken of een Fiero op sterk verdunde mengsmering rijdt.
Van de week sloeg hij af met lege tank, precies toen ik stilstond in het parkeervak voor de deur.
Tankje wat ik heb zit mengsmering in voor de CR. Net zoveel mogelijk leegemaakt.
Bleef nog iets van een halve liter in dacht ik, blijkt meer dan een liter te zijn bij de pomp met vullen net.
Affijn is nu heeel sterk verdunt, kreeg er met de wind en een nieuwe brakke verlengbuis voor de trechter niet meer dan een halve liter in.
De pomp zit een kilometer ver ongeveer. Nu proberen en gelijk daar snel verdunnen met 40 liter V-power.
sterkte
Als we moeten duwen dan roep je maar
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:12:21 #122
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25492853
Die kraken en piepen idd als de ziekte Romius Maar zitten en rijden wel heerlijk... en lopen ook nog eens heel licht
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:15:21 #123
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25492913
Moet je nagaan... onze meet op de Veluwe was al op 14 maart en als je dan het weer ziet.......
pi_25492934
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:

[..]

De een ziet rijden op een driewieler of chopper al als motorrijden, de ander neemt pas genoegen met 1000+ CC.
Aaj snep.

Ik ben sowieso geen <haagsch>buikschuivert</haagsch> type, ik neig heeeel sterk de kant van een R1150GS op. Dat vind ik wel erg cool.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_25492945
Die Diadora's die ik heb lopen ook wel relaxed, alleen zijn meer sport/toer laarzen
Alleen toe-sliders zijn niet te vervangen... dus als die ooit verslijten dan moet ik nieuwe laarzen kopen

* Didiot schat in dat de laarzen eerder door andere oorzaken versleten zullen zijn dan de toe-sliders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')