abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25471243
Na aanleiding van topic: Wat was jouw ergste/saaiste date ooit?

Wat was jou ergste blunders TIJDENS een date?

TS begint:

Ongeveer een klein jaartje terug had ik een date met een meisje die ik had leren kennen via een vriendin van me. Na lang chatten toch maar keer datum geprikt om eens te gaan daten éénmaal die dag, had ik best last van mn maag.. maar ik was zo eigenwijs om toch maar gewoon met dat meisje wat te gaan drinken in de stad met mijn bad stomach, ik dacht dat t geen kwaad kon. Nou we zaten in het cafe ik bestel een colatje en zij een fanta oid. ondertussen klikte het goed.. vielen geen pijnlijke stiltes enz maar mijn maag bleef maar raar doen.. en ik ging maar even naar de WC. ff mijn ding gedaan en mn date weer voortgezet.. totdat ik voel dat ik moet farten.. ik dacht ik hou het wel gewoon in (noooit doen met een bad stomach) en t kwam er toch uit.. een opluchting voor mij maar helaas voor haar was het een deadly silent fart. "The Death of the Farts'' kun je nagaan als je al een bad stomach heb en dan ook nog een gifbom plaatsen.
`haar reactie: ''Hey ruik je dat ook?
ik: Ja, komt van de WC riolering is niet goed daaro (ondertussen kon ik mezelf wel neerschieten)
zij: Oh zeg dat lucht is wel sterk zeg, zullen we maar ergens anders zitten?
ik: ja graag

verder verliep onze date wel normaal... maar op dat moment wist ik me echt geen houding aan te geven.. volgensmij had zij het echt wel door dat ik de boosdoener was.

tevens een tvp

[ Bericht 2% gewijzigd door GrupoBalanca op 11-03-2005 12:33:21 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:36:18 #2
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_25471359
gewelllllllldig TS

OT:

Ik heb niet echt genante ervaringen Goddank

*klopt af op zn houten been*
===
Blasphemy is bliss
===
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:36:19 #3
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_25471361
Woehahaha LOL
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_25471488
verkapte tvp
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:05:25 #5
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_25471713
OJAAJOH?
pi_25471719
verhalen zijn welkom
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:10:46 #7
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_25471760
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een date Ik was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
pi_25471834
pi_25472173
mja..... met een date liggen zoenen in het zand....en dan je hand verkeerd draaien en voila heel dr bek vol met zand
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_25472309
Denken dat wanneer een (dronken) vrouw naakt en laveloos bij je in bed ligt deze genomen wil worden. Wat je vervolgens met je dronken kop ook doet..

Ik heb het kind nooit erkend, had ze d'r benen maar bij mekaar moeten houden.
pi_25472475
Is me niet zelf overkomen, ergens gelezen:

Meisje had hele dag niks gegeten om in een strak rokje te passen. Zit ze met haar vlam in het restaurant, met scheurhonger, komt het broodmandje en valt ze er als een leeuw op aan en vreet het binnen een halve minuut leeg. Het laatste stukje bood ze hem nog voor de vorm aan maar het zat al in haar mond voordat ze er erg in had. Zijn blik na een halve minuut in de date vertelde haar al genoeg: dit werd niks
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:14:36 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25472662
dat is echt klote voor je, maar goed dat het verder leuk verliep
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25472681
haha, de death of farts lol
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25473539
pi_25473595
weekend komt eraan mensen.. ben benieuwd naar nieuwe dates blunders
pi_25475332
Ik heb niet echt gigantische blunders ...

wel 1 keer een film bij een gozer wezen kijken, en een glas rode wijn over zijn net nieuwe vloerbedekking laten vallen
Vond ie niet leuk, sfeer was ook behoorlijk verpest daarna...maar ja, z'n vloerbedekking was toch al rood, dus hij moest niet zo janken
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:09:03 #17
101852 kokos
mividaloca
pi_25477957
IK GEEF TOE, IK TVP
Viva los Vatos Locos
pi_25478029
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:45 schreef mell.from.hell het volgende:

maar ja, z'n vloerbedekking was toch al rood, dus hij moest niet zo janken
Jij doet je nick eer aan
pi_25480974
tvp
pi_25481134
nog meer mensen met genante blunders tijdens een date?
come one.. don't be shy
pi_25481547
Nee maar k heb er binnenkort waarschijnlijk 1 of 2 dus dan hoor je het wel
pi_25484820
* Meneer_Storm laat altijd goede killer-farts in de kroeg om zodoende een degelijke barpositie te verkrijgen

Tevens een verkapte tvp, ik moet nog even denken over mogelijke blunders van mijn kant
pi_25491844
Ik was beetje heel erg zenuwachtig voor een date, was onwijs verliefd, en de date ging helemaal perfect tot nu toe....we wisten veel te vertellen....(of wist ik veel te vertellen en kon mijn mond niet houden van zenuwen )

Maar goed we gingen omdat de film pas over uurtje begon ergens wat drinken, Ik nam kopje thee omdat ik versteend was want het was IJSKOUD! Ik helemaal druk aan het praten PLOEP thee over me heen......

Heb wel 4 jaar wat met hem gehad, en had had daarvoor al al zijn kleingeld laten vallen op de grond dus zo voor lul stond ik ook weer niet

[ Bericht 1% gewijzigd door MissPeppertje op 12-03-2005 18:03:29 (ENORME typfout...poeh) ]
pi_25503639
Geniaal.. topic..

Blunders? Zat bij m'n date, op een witte bank en rara.. Mevrouw werd ongesteld. Zeer geñant... Rode vlek achter op z'n bank gelaten. Hij boos. Achteraf konden we erom lachen en hadden een tijdje wat. Over die vlek, die is er nooit eruit gekomen, hiij heeft zn bank weg moeten gooien en een nieuwe kopen. HIj vond de bank toch niet al te mooi dus ja.. Lag opzich voor de hand.. Extra reden om die bank weg te doen. Hahaha
niet zo vervelend doen, ja?
  zondag 13 maart 2005 @ 11:20:29 #25
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25503725
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef rocca het volgende:
Geniaal.. topic..

Blunders? Zat bij m'n date, op een witte bank en rara.. Mevrouw werd ongesteld. Zeer geñant... Rode vlek achter op z'n bank gelaten. Hij boos. Achteraf konden we erom lachen en hadden een tijdje wat. Over die vlek, die is er nooit eruit gekomen, hiij heeft zn bank weg moeten gooien en een nieuwe kopen. HIj vond de bank toch niet al te mooi dus ja.. Lag opzich voor de hand.. Extra reden om die bank weg te doen. Hahaha
Dat is echt erg!

Een vriendin van me had een date met iemand via internet. Ze durfde niet alleen te gaan dus ik en een andere vriendin waren haar backup. Wij zaten aan een tafeltje en zij zaten aan de bar. Op gegeven moment staat je op en heeft ze echt een giga bruine plek in haar nieuwe witte broek. Daar ons harde gelach trokken we hun aandacht waarna zij zich omdraait en hij uitstekend zicht heeft op die bruine plek
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_25503845
Gadverdamme wat een smerigheid
pi_25503866
pi_25503953
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:20 schreef Shreever het volgende:

[..]

Dat is echt erg!

Een vriendin van me had een date met iemand via internet. Ze durfde niet alleen te gaan dus ik en een andere vriendin waren haar backup. Wij zaten aan een tafeltje en zij zaten aan de bar. Op gegeven moment staat je op en heeft ze echt een giga bruine plek in haar nieuwe witte broek. Daar ons harde gelach trokken we hun aandacht waarna zij zich omdraait en hij uitstekend zicht heeft op die bruine plek
niet zo vervelend doen, ja?
pi_25540926
Ik herken die scheet volledig
pi_25541570
nog nieuwe blunders?
pi_25557125
TPV?
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_25557162
Ik blunder nooooit!
pi_25557265
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:20 schreef Shreever het volgende:

[..]

Dat is echt erg!

witte broeken zijn alleen voorbehouden aan verpleegsters, uniform dus.... op t werk.

waarom je dat aantrekt met uit gaan, not done.
De Puta Madre
pi_25557539
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

witte broeken zijn alleen voorbehouden aan verpleegsters, uniform dus.... op t werk.

waarom je dat aantrekt met uit gaan, not done.
idd
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_25557664
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een date Ik was ook helemaal
* heiden6 moet denken aan South Park.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25564177
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:33 schreef rocca het volgende:

[..]

Leuke usericon trouwens Rocca
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_25564599
hahaha tijdens het lezen van de openingspost moest ik meteen aan de aflevering van kees&co van gisteravond denken
pi_25566697
* Drinken omflikkeren precies over een wit truitje van haar heen.
* Op één of andere manier toch op het verkeerde topic komen, je ex, en van onderwerp proberen te veranderen terwijl ze maar door blijft vragen
* Heel veel naar dat leuke meisje aan de bar kijken en op je weg terug van de wc haar nummer scoren terwijl je date je precies kan zien. Vervolgens gaan zitten en doen alsof je haar echt ergens van kent al. Dan is de pret over omdat ze het papiertje uit je handjes grist en boos wegloopt (ze had overigens best dat nummer kunnen laten liggen gvd )
* Drie zoenen proberen te geven en psies tegen elkaar ingaan een keer of 2/3
pi_25573226
haha, laatste komt mij bekend voor
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:11:02 #40
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25575178
Niet echt tijdens een date, maar tijdens de eerste nacht slapen bij een kortstondige liefde.
Hoewel, ik heb eigenlijk níet geslapen, want ik had last van mijn buik. Darmen rommelen, scheten moeten laten. Maar nee, dat wilde ik dus écht niet. Ik heb de hele nacht mijn sluitspier samengeknepen en geprobeerd alles binnen te houden. Uiteindelijk kreeg ik dus behoorlijke krampen. Tóch maar naar het toilet....
Mijnheer woonde op een woonboot met allerlei hoekjes en de indeling was me niet geheel helder. Maar goed, op het toilet dacht ik letterlijk "Schijt" en heb ik mijn volledige darminhoud gelost. Inclusief geluid. Mijn hemel, wat een opluchting.
Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_25575426
Hmm kan me niet echt erge blunders herinneren. Natuurlijk altijd leuk als je teveel hebt gedronken en dan mensen gaat aanspreken. Ik stond een keer met een leuk meisje te praten. Ik steeds tijdens het gesprek ja die eerste jaars worden ook steeds lelijker en nog meer van die onzin verhalen toen ging ze weg. Tja wist ik veel dat zij eerste jaars was. Wel vaker van dat soort acties gehad.

Stiekem vind ik het ook wel leuk om te doen maar vaak weet ik het gewoon niet dat ik achteraf denk van wat heb ik gezegd dan kan me niets herinneren.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:24:08 #42
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_25575478
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:

Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...

haha geweldig!

hoe liep het af?!
__-*-__
pi_25575580
quote:
Niet echt tijdens een date, maar tijdens de eerste nacht slapen bij een kortstondige liefde.
Hoewel, ik heb eigenlijk níet geslapen, want ik had last van mijn buik. Darmen rommelen, scheten moeten laten. Maar nee, dat wilde ik dus écht niet. Ik heb de hele nacht mijn sluitspier samengeknepen en geprobeerd alles binnen te houden. Uiteindelijk kreeg ik dus behoorlijke krampen. Tóch maar naar het toilet....
Mijnheer woonde op een woonboot met allerlei hoekjes en de indeling was me niet geheel helder. Maar goed, op het toilet dacht ik letterlijk "Schijt" en heb ik mijn volledige darminhoud gelost. Inclusief geluid. Mijn hemel, wat een opluchting.
!
Vuig !
anyway, zelf nooit zoiets meegemaakt.
denk ik.
heb wel een keer een meisje een kopstoot gegeven in bed omdat ik wakker schrok..
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:32:17 #44
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25575665
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef No-Li-Ta het volgende:
hoe liep het af?!
Nah, zijn reactie viel eigenlijk erg mee.
Heel nuchter. Terwijl ik me doodgeneerde.
Maar we hebben toen niet meteen weer hup gesexed.
Snap ik dan ook wel weer!

Ach, die eerste anale geluiden zijn altijd genant. Je moet er even doorheen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:35:41 #45
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_25575755
Haha idd..
__-*-__
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:55:49 #46
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_25576173
Ik vind scheten altijd dolle pret
Meestal als ik met mijn vriendin en een groep vrienden uit geweest ben scheten we heel wat af op de terugweg. Hoe harder hoe beter
Alleen wint zij meestal, das dan weer minder

Laatst een leuke binnenkomer bij mijn schoonouders. Die hebben een hond die altijd erg ontstuimig is als we weer langskomen. Terwijl ik schoonvaders een hand geef bijt ze in mijn arm en terwijl ik schoonzusje op haar wangen wil zoenen springt dat beest tegen mij en haar aan. Het gevolg was een kus vol op de mond
Ik vond het wel grappig, zij geneerde zich een beetje. Maar zij is dan ook 14 en ik 25
pi_25576394
Jezus wat een verhalen!!! Ben ik ff blij dat ik nooit zó iets ergs heb meegemaakt...... Dan valt het nog mee dat ik een ex die ik toen voor de tweede keer zag eerst drie keer voorbij fietste terwijl ik zoekend keek en een ex waarbij ik op alle subtiele hints zeer ongewild maar hééélll duidelijk een "nee" liet blijken. Maarja. Als ik dat gedetailleerd ga vertellen, valt dat in het niets vergeleken met dit
pi_25576409
Oftewel, beschouw bovenstaand maar als een regelrechte asociale tey vay peej
  zaterdag 19 maart 2005 @ 02:08:27 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25580199
Tegen beter weten in met hogehakschoenen een strandwandeling gaan maken...
Damn, wat heb ik op de terugweg mijn best gedaan om niet te klagen over zere voeten
pi_25580487
Tvp
pi_25580640
verhalen komen los
  zaterdag 19 maart 2005 @ 02:50:53 #52
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_25580760
Ik ken het probleem. Gelukkig heb ik mijn stinkbommen nooit gedropt bij vrouwen.
Wel andere stomme dingen gedaan, zoals te veel praten in de ik-vorm of te overdreven geintereseert zijn enzo. De goeie balans vinden is echt een art. Nee, geen fart.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 03:00:35 #53
34726 Fratz
Max
pi_25580847
tijdens een dat deed ik heel erg mijn best op de dansvler. gevolg: plat op mijn bek en een enome bloedende wond aan mijn hand. en wat doe ik? ik heb het niet door en pak bij zijn arm! weg mooi wit overhemd! en "hallo dokter!"
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_25606910
Het was niet tijdens een date, maar wel een blunder!

Gister
Ik met 4 vrienden naar een kroegje geweest ergens in the middle of nowhere, was niet echt veel aan..totdat we een groep Zwitsers ontdekten.
Nou die zagen er niet verkeerd uit zeg maar, dus ik begon wat met die gasten te lullen in het engels.

Afijn, ze waren hier op vakantie en zouden vandaag weer richting Zwitserland vertrekken.
1 was wel geinteresseerd, beetje verlegen, maar och..als je eenmaal een gesprek begint komt ie wel los dacht ik ..dus ik maar slap lullen over van alles en nog wat, duurde zo'n 20 minuten, komt die vriend van hem doodleuk aanlopen,
'he doesn't speak English' ...

Mijn reactie: .. ..

Precies in die volgorde.
Nou ja .. nog wel even verder geluld, waarbij die vriend van hem de rol als tolk op hem nam.
Wel jammer dat hij geen engels kon, want hij was wel erruug leuk!!
pi_25607159
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef mell.from.hell het volgende:

Gister
Ik met 4 vrienden naar een kroegje geweest ergens in the middle of nowhere, was niet echt veel aan..totdat we een groep Zwitsers ontdekten.
Nou die zagen er niet verkeerd uit zeg maar, dus ik begon wat met die gasten te lullen in het engels.

Afijn, ze waren hier op vakantie en zouden vandaag weer richting Zwitserland vertrekken.
1 was wel geinteresseerd, beetje verlegen, maar och..als je eenmaal een gesprek begint komt ie wel los dacht ik ..dus ik maar slap lullen over van alles en nog wat, duurde zo'n 20 minuten, komt die vriend van hem doodleuk aanlopen,

Precies in die volgorde.
Nou ja .. nog wel even verder geluld, waarbij die vriend van hem de rol als tolk op hem nam.
Je hebt gewoon twintig minuten tegen hem aan geluld, en hij reageerde amper?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25612310
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:18 schreef heiden6 het volgende:

Je hebt gewoon twintig minuten tegen hem aan geluld, en hij reageerde amper?
Njah hij knikte alsof ie het begreep en ik was voornamelijk aan het woord
pi_25617234
hier nog één

Had keer een date.. afgesproken in de stad.. nou zij heel enthousiast en ik keek er ook erg naar uit
éénmaal aangekomen .. liepen we ff naar een terrasje.. alles ging flekkeloos en fijn. totdat ene moment.. t ging zo: terrasje werd steeds drukker en we zaten zegmaar midden in.. kwamen dus zo'n stel die dr ff langs wilde.. geen prob. ik schuif mijn stoel iets te enthousiast naar voren. zodat ik tegen t tafeltje aankwam.. gevolg: tafeltje flikkert half om wit bier en Ice thea over mevrouwtje heen ik mij maar verontschuldigen maar ik voelde me zo schuldig en al zenuwachtig dat ik ook nog eens de verkeerde naam tegen dr zei. DAMN je had dr blik moeten zien.. ben blij dat ik dit nog na kan vertell..uhh typen
pi_25617593
sommige zijn echt zoo leuk!
pi_25618181
de eerste keer dat je vriendje bij jou in bed slaapt ongesteld worden en dat net íets te laat doorhebben

oeps
  zondag 20 maart 2005 @ 22:48:02 #60
55795 mar10e
..::Who cares::..
pi_25622407
Niet van mij maar van m'n vriend:

Het was 6 april en een wat waterig zonnetje. We besloten de stad in te gaan en op een terrasje te gaan zitten. Het zonnescherm boven ons was omlaag..

M'n vriend: goh, wat warm ik voel de zon branden!
Ik: nee dat kan niet
Hij: ja het is écht hoor!
Ik: Kijk eens omhoog....

Daar hing dus zo'n warmtebron-geval
pi_25623059
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef mar10e het volgende:

Het was 6 april en een wat waterig zonnetje. We besloten de stad in te gaan en op een terrasje te gaan zitten. Het zonnescherm boven ons was omlaag..

*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_25623884
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:00 schreef mell.from.hell het volgende:

[..]

Njah hij knikte alsof ie het begreep en ik was voornamelijk aan het woord
Vooroordelen over vrouwen... ( & tvp )
"t is wat.
Waar 't maar wat, konden we het inruilen voor garantie, hadden we nog niks..
  zondag 20 maart 2005 @ 23:56:18 #63
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_25624408
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef mar10e het volgende:

ja als ze nu niet meteen weg gelopen is was ze wel heel wanhopig
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_25624692
Gister: Nadat we een paar wijntjes, biertjes en een Cherry motherfucker op hadden, trok ik haar erg kleine jas aan

Een paar biertjes, wijntjes verder, goot ik toevallig een half biertje over haar shirt heen.

Tijd terug:
Leuke avond met het meisje gehad, zij naar huis, ik bleef, een beetje met andere meiden lullen enzo, bleek haar beste vriendin gebleven te zijn. De Trut.
  maandag 21 maart 2005 @ 00:24:10 #65
111964 Jitse
add goes here
pi_25625151
Ik heb de verkeerde naam tege m'n toenmalige schoonvader gezegd toen hij voor de eerste keer mijn ouders ontmoette, terwijl ik hem al een half jaar kende :/
zwaar afgang

extreem raar, was me nog nooit overkomen. (ik noemde hem "erik"; de naam van mijn toenmalige baas op mijn vakantiejob)
or here.. contact me for further information or prices
  maandag 21 maart 2005 @ 00:47:01 #66
111964 Jitse
add goes here
pi_25625652
Oja deze schiet me ook nog te binnen:

Een uit de hand gelopen feestje van een kameraad ettelijke jaren geleden:

Ik was zwaar bezopen maar herinner me nog alles ivm een of ander lelijk paard wat daar rondliep..

Ik weet niet hoe ik het in mijn hoofd haalde maar ineens stond ik met haar te zoenen. Goed geen probleem, de tijd & biertjes gingen voorbij en opeens stond ze te zoenen met een andere gast. Ik trok me niets aan van het sletje en ging voor de verandering eens een wijntje halen aan de bar (toch gratis)
In 1 haal sloeg ik dat wijntje achterover..

Dat wijntje op al die biertjes bekwam me zo slecht dat ik naar buiten moest lopen om te kotsen.
Aan de zijkant van die keet heb ik toen de hele boel ondergekost.
- begrijp me niet verkeerd, ik had echt de tranen in mijn ogen van het kotsen, zo ziek was ik -

Ondertussen was een of andere slim figuur dat langsliep en me gezien had gaan vertellen tege die meid dat ik er het hart van in was dat ze met die andere gast had gezoend, en dat ik nu buiten stond te huilen.

Ze komt vervolgens helemaal bezorgd en in de wolken naar buiten gehold.. maar mijn adem stonk echt naar kots en de smaak zat nog in m'n bek. Ze stond bovendien vrij dichtbij en daarom dacht ik dat het beter was om maar niet te praten. Ik besloot om enkel maar te knikken op elke vraag die ze stelde.. idd met tranen nog in mijn ogen van de zware kotspartij enkele momenten voordien. Maar zij had helemaal niet door wat er aan de hand was en interpreteerde de hele situatie anders.

Uiteindelijk vroeg ze me of ik wel om haar aan het huile was omdat ik er zo assertief bijstond?

Ik zocht al mijn kracht bij elkaar en kon nog net de woorden opbrengen dat ik niet stond te huilen, en wees naar de plas kots waar ze met haar lompe voete instond..

Toen liep ze boos terug naar binnen

[ Bericht 1% gewijzigd door Jitse op 21-03-2005 00:58:37 (typo's :() ]
or here.. contact me for further information or prices
pi_25625745
  Redactie Games maandag 21 maart 2005 @ 01:10:08 #68
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25626030
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef rocca het volgende:
Geniaal.. topic..

Eigenlijk vond ie het niet cool dat je z'n bank naar de filistijnen geholpen had en vervolgens een paar honder euro kwijt was voor een nieuwe bank. Maar zei het eerder uit beleefdheid en om aardig te zijn zodat ie je kon palen voor de volgende keer...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 21 maart 2005 @ 01:14:53 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25626082
tvp
  maandag 21 maart 2005 @ 17:47:04 #70
55795 mar10e
..::Who cares::..
pi_25639748
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:56 schreef dramslag het volgende:

[..]

ja als ze nu niet meteen weg gelopen is was ze wel heel wanhopig
Shit heb je me nu al door
  Hoofdredactie Fotografie maandag 21 maart 2005 @ 17:56:00 #71
95752 crew  Chell
Kluns
pi_25639969
De moeder van mijn net nieuwe vriendje was jarig. Ik had zijn ouders vluchtig één keertje ontmoet in het voorbijgaan toen het nog niet aan was. Die verjaardag was dus nogal een vuurdoop, want ik was er voor het eerst als "de vriendin van" en er kwam ook nog eens een berg familie.
Alles verliep goed en het was best gezellig. Rond etenstijd was alleen nog de familie uit Limburg over, want die zouden blijven eten.
De tafel werd gedekt met een feestelijk wit tafellaken (echt zo eentje voor speciale gelegenheden)....en we aten o.a. spaghetti met tomatensaus

Iedereen schepte keurig zijn/haar bordje vol.. behalve ik. Ik kieperde dus echt de hele lepel saus náást mijn bord. Erg genant, vooral toen ik later ontdekte dat het best een duur tafellaken was...
  maandag 21 maart 2005 @ 18:01:51 #72
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25640111
ik had een 6 weken terug nog een date en ik ben soms best klunzig en onhandig. En ik liep naar de bar en daarvoor hing nog een telefoon aan de muur, en er was echt wel 3 meter ruimte. Maar door mijn stomme gekluns liep ik vol tegen die telefoon aan, ik snap echt niet hoe dat kan haha
Gelukkig moest mijn date er hard om lachen en volgens mij heeft dat het ijs goed gebroken waardoor het een geslaagde date werd.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25642821
Op de jongen vallen ( niet letterlijk) van de date
pi_25646325
Hoi allemaal,
Over 3 weken heb ik een date met de geliefde administrator Yvonne.
Maar, ik weet niet wat ik moet aantrekken..
Mijn dagelijkse kleding?
En waar moet ik naar ruiken? Zou ze van zweetgeur houden?
Ik zie wel.
Je kan over 3 weken live meeluisteren naar de date op FOK! Radio
  maandag 21 maart 2005 @ 22:49:37 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25648383
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef ReadMe het volgende:
Hoi allemaal,
Over 3 weken heb ik een date met de geliefde administrator Yvonne.
Maar, ik weet niet wat ik moet aantrekken..
Mijn dagelijkse kleding?
En waar moet ik naar ruiken? Zou ze van zweetgeur houden?
Ik zie wel.
Je kan over 3 weken live meeluisteren naar de date op FOK! Radio
Best ReadMe,

Ik zal je adviseren hoe ik het aan zou pakken:

-niet vergeten te scheren
-naar de kapper vantevoren
-nette broek, geen spijker (bijvoorbeeld nette merkbroek met een streepje of iets dergelijks).Niet te duf, maar netjes en toch casual.
-blouse (merk)
-blouse in broek dragen (niet te strak)
-nette schoenen, maar ook niet te duf. GEEN sportschoenen. Poetsen wanneer nodig.
-donkere sokken
-tanden goed poetsen
-Davidoff Cool Water Deep als eau de toilet

En houd in de gaten dat vrouwen op details letten.

Daar ga je! Yvonne en ReadMe
pi_25648392
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Yoni het volgende:
De moeder van mijn net nieuwe vriendje was jarig. Ik had zijn ouders vluchtig één keertje ontmoet in het voorbijgaan toen het nog niet aan was. Die verjaardag was dus nogal een vuurdoop, want ik was er voor het eerst als "de vriendin van" en er kwam ook nog eens een berg familie.
Alles verliep goed en het was best gezellig. Rond etenstijd was alleen nog de familie uit Limburg over, want die zouden blijven eten.
De tafel werd gedekt met een feestelijk wit tafellaken (echt zo eentje voor speciale gelegenheden)....en we aten o.a. spaghetti met tomatensaus

Iedereen schepte keurig zijn/haar bordje vol.. behalve ik. Ik kieperde dus echt de hele lepel saus náást mijn bord. Erg genant, vooral toen ik later ontdekte dat het best een duur tafellaken was...
Mja kun je op wachten (als moeder zijnde) dat je dan vlekken krijgt, ja toch? Schuld ligt niet bij jou hoor vind ik
pi_25650450
Ik had een soort van date....was een meisje die ik van msn kende en daar ging ik een keer langs...en ze was bij een vriendin die al op der eigen woonde...
Ik was daar en op het gegeven moment moest ik naar de wc, dus ik wilde die wc-bril omhoog doen, maar wat ik niet wist was dat die wc bril los zat, dus ik doe dat ding omhoog, en da ding flikkert er vanaf, bovenop een wcborstelhouder van porselein van winny de poeh of donald duck of iets dergelijks die vervolgens in 10.000 stukjes valt......
pi_25650610
- tijdens een date met een jongen stond ik op het eind met zijn broer te zoenen die even langskwam
- dacht een keer 'leuk, laat ik eens géén slipje aantrekken', totdat bleek dat we hadden afgesproken in die grote bios in A'dam, waar je eerst tien trappen ofzo op moest lopen
- tja, en dan die keer dat ik zei: 'he wat een leuke moeder heb je', bleek het zijn zus te zijn

moet ik nog doorgaan
pi_25651027
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Best ReadMe,

Ik zal je adviseren hoe ik het aan zou pakken:

-niet vergeten te scheren
-naar de kapper vantevoren
-nette broek, geen spijker (bijvoorbeeld nette merkbroek met een streepje of iets dergelijks).Niet te duf, maar netjes en toch casual.
-blouse (merk)
-blouse in broek dragen (niet te strak)
-nette schoenen, maar ook niet te duf. GEEN sportschoenen. Poetsen wanneer nodig.
-donkere sokken
-tanden goed poetsen
-Davidoff Cool Water Deep als eau de toilet

En houd in de gaten dat vrouwen op details letten.

Daar ga je! Yvonne en ReadMe
Uuuhm...Eigenlijk wou ik me wel scheren, dat doe ik dagelijks
En uuhm...Geen merk blouse, maar mijn dagelijkse kleding:
Dus spijkberbroek, kisten, en waarschijnlijk een Iron Maiden T-shirt/trui.
Tanden poetsen...tja, dagelijks.
Donkere sokken ook altijd.
Maar..voor de rest heb ik er weinig.
En naar de kapper?!
Ben je wel lekker?
Ik wil lang haar, daar is Yvonne het vast wel mee eens
  Admin dinsdag 22 maart 2005 @ 00:28:24 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25651057
Lang haar, kisten shirt, prima, goedgekeurd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 00:28:55 #81
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_25651065
Mijn (toen nog niet nieuwe vriendinnetje) had twee namen en ik kon de eerste gewoon echt niet onthouden...
"mag ik je Suzanne noemen?"
"nee"
"shit, hoe heette je ook al weer?"

nu 5 jaar getrouwd 8)

Les: onthoud de naam!!!
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_25651092
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 00:28 schreef yvonne het volgende:
Lang haar, kisten shirt, prima, goedgekeurd
Dat word een droomdate. Wat doe jij aan?
pi_25651579
Kameraad van me had keer zijn portomonee vergeten bij zn date.. gevolg vrouwtje alles betalen
pi_25651608
Telt een date in een droom ook?

Ik had eens een date in een mooie droom met een mooie dame. Op het moment dat het intiem werd, werd ik wakker. Wat moet ze nu wel niet van mij denken!
pi_25651715
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
Telt een date in een droom ook?

Ik had eens een date in een mooie droom met een mooie dame. Op het moment dat het intiem werd, werd ik wakker. Wat moet ze nu wel niet van mij denken!
'You pervert'

volgens mij dacht ze dat
pi_25651729
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:08 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

'You pervert'

volgens mij dacht ze dat
Dus jij weet dat ik over jou droomde ?
pi_25667370
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:09 schreef FuifDuif het volgende:

Dus jij weet dat ik over jou droomde ?
Ik weet alles

maar soms ook niks

Nog een blunder:
Waar gebeurd. Na een paar tequila's was het opeens patsboem met een jongen, zoenen en nog eens zoenen, hoteldebotel van de impact die het allemaal, of hij, op mij had gehad, volgende dag afgesproken, maar ik herkende hem voor geen meter . En moest dus doodleuk en met het schaamrood op mijn kaken vragen of hij huppeldepup was . Kwam onderweg nog een meisje tegen waar ik wat mee babbelde en vertelde dat ik een date had en voor een winkel had afgesproken, dus wij liepen die richting uit en zij zei: 'is hij het'? Ik: 'uhhh, ik weet het niet, ik herken hem niet '. Zij: ' '

Kennelijk haalt mijn geest, in combi met alcohol, rare fratsen uit soms. Want de voorstelling die ik voor mijn ogen had, sloeg de plank een beetje mis met de werkelijkheid. Oeps. Al ben ik wel weer een theorie wijzer geworden. Namelijk dat aantrekkingskracht zich niet laat weerhouden soms.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 20:27:30 #88
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25667535
Mijn laatste date was geweldig
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_25670241
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:27 schreef Blumchen het volgende:
Mijn laatste date was geweldig
die van mij ook
pi_25672385
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:

.. en met het schaamrood op mijn kaken vragen of hij huppeldepup was .
Oh nee, dat was juist (ook) het erge, want ik was zijn naam (ook nog eens) kwijt .

Hee, stelletje verliefde pubers hierboven
pi_25672463
Heel weinig dates voor elkaar krijgen, dat is mijn grootste blunder
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:07:01 #92
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25672690
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:
Namelijk dat aantrekkingskracht zich niet laat weerhouden soms.

Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25673044
Zoooo sweetgirly, je hebt al de nodige blunders meegemaakt zie ik . Al doende leert men zullen we maar zeggen .
pi_25673696
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:

[..]
Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie
het erge is inderdaad altijd dat je pas als je weer nuchter bent ziet hoe een persoon er echt uitziet

en mijn ergste blunder is dat ik ooit met een jongen had afgesproken en bij hem zou blijven slapen, omdat ik geen vervoer terug had 's nachts, en dat ik aan het eind van de avond (we waren uit geweest) zoveel had gedronken dat ik niet meer op m'n benen kon staan, en de plee van een vriendin van em ondergekotst heb en toen was ik niet in staat om iets anders te zeggen dan 'pleur op ik ben misselijk'..
Strawberry Flavour..
pi_25673859
nouh, ik word bijna verlegen van jullie.
Maar ja (kort maar krachtig ), daar zit ook wat in, op beiden. Ik hou het lekker kort .
Want als ik elke keer een reactie geef en dan (gezien mijn geneigdheid tot beleefheid) mijn blunders ga vertellen, dan is het eind zoek .

Nee hoor, valt wel mee geloof ik , één tip kan ik wel geven, drink nooit teveel of laat je niet volgieten . Want óf je krijgt bovenstaand verhaal óf je valt als een blok in slaap (snurkend en al ) óf je kan niet meer lopen (was ik wel erg jong hoor nog) en moet door drie man (al was dat nou ook weer niet zo erg) naar huis gedragen worden.

Goed, voor de rest ben ik eigenlijk heel braaf hoor
pi_25673996
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:39 schreef sweetgirly het volgende:
Want óf je krijgt bovenstaand verhaal
Hehe, of (dat) bovenstaand(e) verhaal van Moi .
Herkenbaar bij meerdere dus.

geeft weer een verlichtende zucht , vond mezelf al overkomen als iemand die niet met alcohol kan omgaan, oh nee dat kan ook niet zo goed gezien mijn blunders
pi_25674059
Ik ben geneigd om nou zelf te zeggen: 'vrouwen'

naja, ik ben weer weg hier
pi_25674589
LOL @ sweetgirly

nothing to be shamed of
  woensdag 23 maart 2005 @ 01:10:59 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25675130
Die Sweetygirly komt aardig in de buurt van mijn droomvrouw volgens mij!
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:27:16 #100
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_25677223
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben geneigd om nou zelf te zeggen: 'vrouwen'

naja, ik ben weer weg hier
Bibi Clement?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:41:49 #101
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678513
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben .
pi_25678550
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
*sure*
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:52:16 #103
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678731
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

*sure*
Dat jij zulke dingen niet uit je bek krijgt, is nog geen reden dat anderen dat niet doen .
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:57:03 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25678829
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25678894
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:00:21 #106
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678904
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
Ach ze was zelf ook redelijk assertief en grofgebekt ( anders had ik d'r ook niet gedate ). Heb mijn excuses aangeboden omdat ik het simpelweg niet wist en gevraagd om het me niet kwalijk te nemen omdat ik haar niet opzettelijk wou kwetsen. Werd een beetje een beladen moment maar goed daarna nog serieus gepraat over leven en dood om vervolgens de kroeg te verlaten en een stuk te lopen.
pi_25679037
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2005 11:08:50 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:08:30 #108
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_25679041
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
eensch...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:09:20 #109
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25679057
Gewoon een levendige fantasie.
pi_25679065
Dat is echt de meest lompe en ondoordachte opmerking die je kunt maken, aangezien een groot deel van de Nederlandse bevolking boven de 50 kanker heeft of familie,vrienden of kennissen heeft die kanker hebben. Ik ben ook snel gebekt en soms wel eens te assertief, maar zulke opmerkingen zijn altijd blunders...

Kansloos, zeker als je bedenkt dat je met een beetje meer charme en subtilitiet nog wel die tietjes had kunnen betasten ook. Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:16:08 #111
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679216
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
Ja laat ik zoals iedereen maar kwijlend beamen dat het grote tieten zijn. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel om iets te bevestigen waar iemand verkapt om vraagt.
Nee, zeggen dat ze perfect zijn om zodoende ze te betasten maakt je meteen een Casanova.
Ik ben gewoon tactloos, en tijdens een date kan ik meteen kaf van koren scheiden. Vinden mensen me te hard, so be it. Kan een meid een beetje tegengas geven dan is er niks aan de hand.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:17:41 #112
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679251
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:08 schreef Scorpie het volgende:
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
pi_25679382
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
Kijk, daar heb je nou weer een goed punt, want das waar. Eigen ervaring spreekt.
pi_25679868
ik heb nog wel een hele leuke blunder meegemaakt. Ik was met een meisje naar de bios gegaan in een of andere plaats met een vrij grote bioscoop. in pauze blijft zij zitten nog geen goed gesprek gehad. Zodoende ga ik alleen drinken halen. Kom ik een leuke dame tegen regel ikhaar nummer kus op de mond. Blijkt het haar beste vriendin te zijn.

Een beetje veel gedronken in een disco begin ik te praten met een meisje, gezellig en zo en opeens loop ik weg en zeg nog even wat tegen haar. Toen ik in de auto zat kwam ik pas tot in zien
pi_25680768
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:

[..]

"Hoe later op de avond, hoe schoner het volk!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:03:31 #116
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25681542
Afgelopen maandagnacht Vul je Pul feestje gehad en dus goed kaal. Vervolgens meisje smsen waar ik al een paar keer eerder o.a mee had afgesproken. Dat is ze dus nog, naar haar huis fietsen en vragen of ze even de deur wil opendoen. Komt ze chagerijnig naar buiten, ik haar vervolgens uitlachen omdat ze zo boos kijkt. Wel mee naar binnen mogen. Met moeite de trap op strompelen. Daarna vrij snel naar de wc gaan om daar even over mn nek te gaan. Daar blijkt ze gelukkig niks van te hebben gemerkt, dus maar bij haar in bed gaan liggen. Toen was ik ineens mn horloge kwijt, daar een half uur over zeuren waar dat ding is en tegelijkertijd steeds maar zeggen dat ik haar zo leuk vind. Daar was opzich niet zoveel ergs aan, maar wel irritant om de volgende morgen te moeten horen dat je zo dronken was en maar liep te schreeuwen.
.
pi_25682077
Eigen blunders heb ik natuurlijk niet

Wel van de andere partij, uit eten zijn, Italiaans restaurantje, bestellen, ik risotto pomodoro, hij maccheroni con quattro formaggi, babbel babbel klets leuter ( oh nee), ober komt met bestelling

TafelPartner (luide stem) "dat heb ik niet besteld" (
Ober (beleefd) "ja tog welle ies maccheroni con quattro formaggi, heeft-oe bestelte"
TP (nog luiderere stem) "nou, ik heb dit al eens eerder hier besteld, vorige week nog en zo zag het er niet uit, dus dit is niet goed"
Ober (geduldig) "oe bestelt maccheroni con 4 formaggi, dies ies maccheroni con 4 formaggi!!!"

(milagro probeert er tussen te komen, TP kapt mijn poging onmiddelijk af "ik weet godverdomme toch wel wat ik besteld heb, zeg, wat krijgen we nou!!" ... uuh nee, dat weet je dus niet )

TP (nu wordt het echt heel erg genant) "echt niet, zo zag het er niet uit, neem maar mee die zooi, en haal je baas maar"
Ober "mannaggia donna grmbl"
Chef "wat ies die problèm"
TP (rode vlekken in nek) "ik bestel maccheroni con 4 formaggi en ik krijg dit en dit is dus niet wat ik vorige week heb gehad!!!! ziet er totaaaaaaaal anders uit!!!!"
Chef "bescraif die andere gerecht"
TP beschrijft gerecht
Chef "ies maccheroni alla crema, ies ook met kaas, maar anders"
TP (compleet rood hoofd nu) "oh... nu ja "

milagro ondertussen langzaam van stoel af glijdend onder tafel, kruipend richting uitgang...

nooit meer gezien of gesproken die knul
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:55:17 #118
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_25682674
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
en ja ... ze leefden nog lang en gelukkig
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_25682897
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...

pfff wat een sappie..
pi_25683013
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...

pfff wat een sappie..
precies, speel het genante spel dan uit..

een scene schoppen op een 1e date is zooo
ik had gewoon mijn schouders op gehaald en gaan eten, boeien dat het wat anders is dan je voor ogen had, het eten is toch verdomme bijzaak alsje met MIJ uit bent
pi_25683039
Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........

Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........
pi_25683051
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:17:55 #123
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25683136
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........

whehehehe die is geweldig!
.
pi_25683158
quote:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2005 14:19:31 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:35:06 #125
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25683526
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef GrupoBalanca het volgende:
maar ik voelde me zo schuldig en al zenuwachtig dat ik ook nog eens de verkeerde naam tegen dr zei. DAMN je had dr blik moeten zien.. ben blij dat ik dit nog na kan vertell..uhh typen
haha, Friends aflevering "i take you, Rachel" in plaats van Emily...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_25684086
quote:

woensdag 23 maart 2005 @ 14:57:25 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25684129
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:06 schreef boskov het volgende:
Gister: Nadat we een paar wijntjes, biertjes en een Cherry motherfucker op hadden, trok ik haar erg kleine jas aan

Een paar biertjes, wijntjes verder, goot ik toevallig een half biertje over haar shirt heen.

Tijd terug:
Leuke avond met het meisje gehad, zij naar huis, ik bleef, een beetje met andere meiden lullen enzo, bleek haar beste vriendin gebleven te zijn. De Trut.
Vrouwen
Die spelen het klaar de vriend van hun beste vriendin te verleiden, er het bed mee in te duiken en dan dit aan hun vriendin te vertellen zodat aan het eind van de rit JIJ de hufter bent...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25684585
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:12 schreef milagro het volgende:

[..]

precies, speel het genante spel dan uit..

een scene schoppen op een 1e date is zooo
ik had gewoon mijn schouders op gehaald en gaan eten, boeien dat het wat anders is dan je voor ogen had, het eten is toch verdomme bijzaak alsje met MIJ uit bent
Het gezelschap lijkt me inderdaad hoofdzaak of het moet wel heel erg misgaan en dramatisch zijn. Ik vind dat je dan best op een redelijke manier kwaad mag zijn, maar los het dan met flair op niet door lomp en bot te doen. Sja sommige mannen hebben nu eenmaal geen flair he...
pi_25684972
quote:

Hahahaha heb hier echt hard om gelachen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25732628
zeggen dat ze mooie blauwe ogen heeft.. terwijl ze groene ogen heeft
pi_25733173
Ik heb al een poos geen tvp hier meer gezien, bij deze dus
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:32:48 #132
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25739659
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:44 schreef Roellio het volgende:
Ik blunder nooooit!
heb het lef niet om iets te beginnen
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:01:30 #133
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_25745814
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Jitse het volgende:
Oja deze schiet me ook nog te binnen:

Een uit de hand gelopen feestje van een kameraad ettelijke jaren geleden:

Ik was zwaar bezopen maar herinner me nog alles ivm een of ander lelijk paard wat daar rondliep..

Ik weet niet hoe ik het in mijn hoofd haalde maar ineens stond ik met haar te zoenen. Goed geen probleem, de tijd & biertjes gingen voorbij en opeens stond ze te zoenen met een andere gast. Ik trok me niets aan van het sletje en ging voor de verandering eens een wijntje halen aan de bar (toch gratis)
In 1 haal sloeg ik dat wijntje achterover..

Dat wijntje op al die biertjes bekwam me zo slecht dat ik naar buiten moest lopen om te kotsen.
Aan de zijkant van die keet heb ik toen de hele boel ondergekost.
- begrijp me niet verkeerd, ik had echt de tranen in mijn ogen van het kotsen, zo ziek was ik -

Ondertussen was een of andere slim figuur dat langsliep en me gezien had gaan vertellen tege die meid dat ik er het hart van in was dat ze met die andere gast had gezoend, en dat ik nu buiten stond te huilen.

Ze komt vervolgens helemaal bezorgd en in de wolken naar buiten gehold.. maar mijn adem stonk echt naar kots en de smaak zat nog in m'n bek. Ze stond bovendien vrij dichtbij en daarom dacht ik dat het beter was om maar niet te praten. Ik besloot om enkel maar te knikken op elke vraag die ze stelde.. idd met tranen nog in mijn ogen van de zware kotspartij enkele momenten voordien. Maar zij had helemaal niet door wat er aan de hand was en interpreteerde de hele situatie anders.

Uiteindelijk vroeg ze me of ik wel om haar aan het huile was omdat ik er zo assertief bijstond?

Ik zocht al mijn kracht bij elkaar en kon nog net de woorden opbrengen dat ik niet stond te huilen, en wees naar de plas kots waar ze met haar lompe voete instond..

Toen liep ze boos terug naar binnen
Die zoute stokjes...
pi_25749421
Ik was voor de eerste keer op bezoek bij de moeder van mijn vriend. Zijn opa en oma waren er ook bij. We gingen bbqen. Ik vind die spiezen met sate altijd wel lekker, maar normaal gesproken kluif ik die zegmaar. Nu moest ik die netjes van de spies afhalen met mijn vork. Dat lukte dus niet waardoor het eerste sateetje over de tafel heen vloog en in het bord van zijn moeder terechtkwam.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 01:31:05 #135
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_25749614
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_25749859
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 01:22 schreef Saffron het volgende:
Ik was voor de eerste keer op bezoek bij de moeder van mijn vriend. Zijn opa en oma waren er ook bij. We gingen bbqen. Ik vind die spiezen met sate altijd wel lekker, maar normaal gesproken kluif ik die zegmaar. Nu moest ik die netjes van de spies afhalen met mijn vork. Dat lukte dus niet waardoor het eerste sateetje over de tafel heen vloog en in het bord van zijn moeder terechtkwam.
! Schitterend lig krom hier hahah
pi_25749870
Ik vraag me alleen af of dat door jou reactie komt of door de hoeveelheid bier

maar dat zie ik morgen wel!
pi_25750664
Ik heb ook nog een andere aparte date gehad. Het is niet echt een blunder van mij, maar wel iets wat je nou net niet op zo'n moment kan gebruiken

Ik had een jongen ontmoet bij een concert en daar had ik een week later mee afgesproken. we waren eerst ergens wezen poolen en gingen daarna naar mijn kamer om film te kijken (ik woonde op kamers).

Komen we bij mijn kamer aan en ik hoorde al een vreemd geluid. Kom ik binnen, REGENT het gewoon in mijn kamer! Was de wasmachine die boven mijn kamer stond stuk en de gehele lading in mijn kamer terechtgekomen. Moest ik allemaal pannen en emmers neer gaan zetten om het water nog enigzins op te vangen. Daarnaast kwam mijn huisbaas de hele tijd langs om te kijken wat er precies allemaal gaande was.

Die jongen voelde zich echt niet meer op zijn gemak. We zijn nog wel die film gaan kijken, maar dan op twee stoelen in een hoekje van mijn kamer hahaha... best ellendig dus.
pi_25750692
hmm de date helemaal vergeten was best erg denk ik
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_25750697
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:55 schreef Rev- het volgende:
hmm de date helemaal vergeten was best erg denk ik
.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 06:24:12 #141
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_25751119
Ik heb nog nooit een nacht meegemaakt met zoveel genantheden als eerste kerstdag. Het was niet echt een date, gewoon een one night stand, met Barman.
Ik riep al weken dat ik Barman ging versieren, wat niet echt lukte omdat hij een beetje verlegen is (of niet geïnteresseerd, maar dat komt niet meteen in mijn narcistische brein op) en bovendien steeds aan het werk was.
Met kerst stond hij aan de andere kant van de bar, ladderzat en heel lief. Hij zag het wel zitten om mij mee te nemen naar huis en ik zo mogelijk nog meer. Dus wij verdoofd van geilheid (moet een keer kunnen, toch?) naar zijn huis. Hij logeerde op dat moment bij zijn ouders en die waren naar zijn zeggen nogal conservatief, ze mochten vooral niet weten dat ik er was; mijn hakschoenen moesten bij de voordeur dus al uit. Sta je daar met je panty's, buiten, in de vrieskou
Eenmaal aangekomen in zijn kamer in het ouderlijk huis, je weet wel, zo'n kamer zoals een kamer eruit ziet van een uitwonende student; alle leuke dingen meegenomen naar de studentenstad en wat rest zijn een eenpersoonsbedje (nog net niet met Ajax-dekbedovertrek), Georgina Verbaan posters aan de muur én de gehele Kameleonreeks
Hij was overigens een geweldige minnaar, maar zo'n kamer werkt toch ontgeilend. Ik heb me die nacht alleen van een minder goede kant laten zien Ik voelde al een griepje opkomen en bovendien had ik wat teveel gedronken, daarbij had ik me niet geschoren (altijd doen!) en halverwege heb ik hem van me afgeduwd met de mededeling dat ik ging slapen en dat zijn conditie ongeveer 12 keer beter was dan die van mij.
Dat griepje vond het leuk om snel, hard en heftig op te komen met het gevolg dat ik 's ochtends wakker word op een ondergekwijld kussen (want neus verstopt) met hoge koorts en een minder flatteuze rochelhoest. En als alles verstopt zit, ga je meestal ook snurken...
Ik: 'Heb ik erg liggen snurken vannacht?'
Hij: 'Mwah *blik ontwijkend* ach, viel wel mee, hoor...'
Ik:

Ik heb me redelijk snel uit de voeten gemaakt (op mijn panty's) en me doodgeschaamd voor de anticlimax die ik hem heb bezorgd. Leuk detail: We hebben er ook nog allebei Pfeiffer aan overgehouden.

Barman, als je dit leest: Sorry
Enneh, nuecken? Ik kan nooit erger zijn dan de laatste keer
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
pi_25752737
dan heb ik 3 woorden voor je:

DAN
BAAL
JE

sorry maar kut situatie, en dan ook nog eens pfeiffer eraan overgehouden
pi_25753101

[ Bericht 100% gewijzigd door Bemiddelaar op 26-03-2005 11:48:27 ]
enjoy life!
pi_25753746
vette verhaal
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:28:46 #145
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_25754512
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Bemiddelaar het volgende:
Mijn megaverhaal, wat doe je?
Ik vond het wel grappig...
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:54:19 #146
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_25755022
Leuk is dit.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_25758359
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het gezelschap lijkt me inderdaad hoofdzaak of het moet wel heel erg misgaan en dramatisch zijn. Ik vind dat je dan best op een redelijke manier kwaad mag zijn, maar los het dan met flair op niet door lomp en bot te doen. Sja sommige mannen hebben nu eenmaal geen flair he...
Wat ben jij toch heerlijk arrogant en alwetend .

Enniehoe, tvp dus.
pi_25758696
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat ben jij toch heerlijk arrogant en alwetend .
Nee ik weet hoe het moet. Dat wil nog niet zeggen dat ik het zelf ook zo doe
Het lijkt me echter nogal logisch als het eten niet goed is of iets dergelijks dat je je best doet om het gezelschap toch de hoofdattractie te houden van een avond en niet een scheldpartij met de ober/restauranteigenaar te gaan houden. Dat betekent vind ik niet dat je er niet iets van mag zeggen, maar een charmante manier van duidelijk zijn zal beter overkomen dan dreigen en als een kind op de grond gaan stampen of haantjesgedrag. Dat doe je pas als HAAR eten verpest wordt

Je bent met HAAR uit, niet met wat op je bord ligt...
pi_25758941
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee ik weet hoe het moet. Dat wil nog niet zeggen dat ik het zelf ook zo doe
Het lijkt me echter nogal logisch als het eten niet goed is of iets dergelijks dat je je best doet om het gezelschap toch de hoofdattractie te houden van een avond en niet een scheldpartij met de ober/restauranteigenaar te gaan houden. Dat betekent vind ik niet dat je er niet iets van mag zeggen, maar een charmante manier van duidelijk zijn zal beter overkomen dan dreigen en als een kind op de grond gaan stampen of haantjesgedrag. Dat doe je pas als HAAR eten verpest wordt

Hier had je wel gelijk, was misschien niet de beste post om te quoten maar ging me even om het algemeen .
pi_25758999
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hier had je wel gelijk, was misschien niet de beste post om te quoten maar ging me even om het algemeen .
Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:16:42 #151
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_25759236
Had een keertje met iemand afgesproken die ik op Ilse had leren kennen.
We zaten op een terrasje te kletsen.(niet dat dat erg gezellig was,want het leek meer op een overhoring ) Dus ik steek een sigaretje op ( ja je moet toch iets doen tegen de verveling he )
Blijkt dat hij echt anti anti anti rokers is.. oeps.. vergeten! Als blikken konden doden had ik hier nu niet gezeten.. hahah
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_25759400
Net een jongen ontmoet, paar keer gezoend, allemaal leuk &zo. We spraken af om iets te gaan drinken & zaten tegenover elkaar. Tussen ons in stond mijn glas cola waar ik nog geen slok van had genomen (je voelt 'm al...) De jongen wil me hartstochtelijk zoenen & vergeet de glas die hij vervolgens omkiepert & de inhoud van het glas op mijn schoot eindigt...
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_25759514
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:

Tja, de liefde van de man gaat door de maag.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 17:44:36 #154
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25761112
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef mell.from.hell het volgende:

Gister

Precies in die volgorde.
Uhm over het algemeen zijn dit vriendendiensten van nuchtere naar dronken vrienden toe. IK bedoel er niks mee hoor.

lelijk!
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25769688
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:52 schreef GrupoBalanca het volgende:
vette verhaal
whehe, over tijdje zal ik m posten
enjoy life!
pi_25770807
waarom had je hm verwijderd
pi_25770954
hoorde hier niet thuis, maar in topic " ergste date ooit"

zal m vanavond nog wel even posten
enjoy life!
pi_25771058
whehe i get it
pi_25780229
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:06 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsen
Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bent .

Trug ontopic maar weer.
pi_25781343
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bent .

Trug ontopic maar weer.
Als je een beetje na zou denken, zou je bijna denken dat ik het er om deed...
pi_25783082
gister

zelfde meisje als vorige week. Beide heel erg dronken, dit gebeurde er in willekeurige volgorde:

-twee drankjes over haar heen
-in het centrum van A'dam zij haar string, ik mijn boxer uitgetrokken
-van een trapje gevallen
-paar keer 'toevallig' tegen haar borsten aan met mijn hand

vond ik toch weer genoeg voor een avondje.
  zondag 27 maart 2005 @ 17:45:46 #162
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_25784490
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
gister

zelfde meisje als vorige week. Beide heel erg dronken, dit gebeurde er in willekeurige volgorde:

-twee drankjes over haar heen
-van een trapje gevallen
-paar keer 'toevallig' tegen haar borsten aan met mijn hand

vond ik toch weer genoeg voor een avondje.
Nicht gefiiiiiickt???
Die zoute stokjes...
  zondag 27 maart 2005 @ 18:07:04 #163
50237 dribbel79
pi_25784967
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
en geruild zeker?? ze had 't koud?
pi_25785251
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:45 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Nicht gefiiiiiickt???
we moesten de bus halen.
pi_25785264
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

en geruild zeker?? ze had 't koud?
het was niet eerlijk. zij had een rok aan, veel simpeler, ik moest nota bene mijn schoenen en broek uitdoen...
  zondag 27 maart 2005 @ 18:36:07 #166
101852 kokos
mividaloca
pi_25785703
Niet eerlijk
Viva los Vatos Locos
pi_26002331
nog genante gebeurtenissen hier?
pi_26004246
Tijdens de 2 dates met dezelfde gozer beide keren de weg kwijt raken terwijl ik had gezegd 'Ik weet de weg wel!' Gevolg; verdwalen en te laat zijn voor de film....
Tap tap tap
pi_26114632
niet echt tijdens een date, meer een afspraakje met 2 leuke meisjes om wat te gaan doen.
Eerst wat gaan drinken en daarna zouden we verder kijken.
Drinken ging goed, kwamen nog 2 vriendinnen bij (dus 4 vrouwen en één jongen) hun alleen maar over maandverband, dildo's, viagra en seks praten.. nou ben ik heel wat gewend van vrouwen dus ik vrolijk mee praten (kende de 2 meisjes al stuk langer dus kon het verwachten).
Daarna besloten om naar de bios te gaan, ik had net een nieuwe telefoon waarvan ik vergeten was dat ik m bij me had..
gaat dat tyfus ding plotseling af, ik snel wegdrukken en dacht dat dat wel begrepen werd aan de andere kant van de lijn.. maar nee. echt 20x terug bellen en telkens weer zon trilmotor geluidje die 2 meisjes lachen helemaal dubbel en ik schaamde me dood. toen die telefoon maar uit gezet (krijg je eerst een muziekje van 20 seconden .
Gelukkig wou ik er verder niks aan over houden.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_26162018
pi_26197766
tvptvptvalltheway
Carpe diem
pi_26199975
tvp

echte blunders op een date? *hard nadenkt*
hm ja misschien deze dan: sex hebben met een date, daarna in slaap vallen. maakt je dat je wakker om te vragen of ie mag blijven slapen
pi_26206058
Ik was voor het eerst aan het daten met een jongen waarop ik echt waanzinnig verliefd was. We gingen naar de bios. Nadat ik goed en wel was gaan zitten bedacht ik dat ik toch m'n jas maar even uit moest doen. Ik nam weer plaats, maar zonder te beseffen dat zo'n bioscoopstoel inklapt. Toen zat ik dus op de grond.
  woensdag 13 april 2005 @ 22:11:08 #174
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_26207248
Ik ging voor het eerst eten bij zijn ouders. De worteltjes zaten letterlijk tegen de lamp aangeplakt. Was geen succes dus.....
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_26207946
worteltjes tegen de lamp?
pi_26209119
Te hard geprakt ofzo?
pi_26213453
Had een keer de slappe lach tijdens een date (was eigenlijk niet echt een date vond ik) enniehoe.. de cola spoot uit mijn neusgaten... dat was dus ook echtwel een schaamte
pi_26213470
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Te hard geprakt ofzo?

Hij die staafmixer mee...........
  donderdag 14 april 2005 @ 09:26:57 #179
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26214912
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vrouwen
Die spelen het klaar de vriend van hun beste vriendin te verleiden, er het bed mee in te duiken en dan dit aan hun vriendin te vertellen zodat aan het eind van de rit JIJ de hufter bent...
Als jij je laat verleiden door een vriendin van je vriendin en ermee het bed in duikt dan BEN je ook een hufter (en die vriendin een onwijze trut)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_38738319
kick
  zondag 11 juni 2006 @ 00:05:27 #181
138153 Specops
ITADAKIMAS
pi_38738351
pi_38740915
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef boskov het volgende:

[..]

het was niet eerlijk. zij had een rok aan, veel simpeler, ik moest nota bene mijn schoenen en broek uitdoen...
waarom? en erna met je boxer in je hand lopen?
x
pi_38746943
quote:
pi_38747136
Ik heb weleens een glas cassis omgegooid over mevrouw's witte shirtje en rokje. Sja toen kon de wet-tshirtcontest wel beginnen.

Ik heb ook weleens bij de bespreking van een situatie iemand lullig neergezet, waarvan ik dacht dat ze diegene niet kende. Het bleek familie van haar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tranceptor op 11-06-2006 14:44:55 (*ahum*) ]
pi_38747271
Met mijn eerste vriendje was ik ook zo zenuwachtig dat ik tijdens een etentje mijn drankje omgooide, over mijn benen heen. Helaas was dat respectievelijke drankje een Sambuca, ja aangestoken ja, zodat het bedienend personeel mijn benen moesten blussen met de brandblusser
pi_38747288
cassis?
pi_38748130
tijdens niet echt, ik ben wel een andere x zo stom geweest:
ik zou haar half 12 ophalen bij het station.
ik sliep door twee wekkers, en de telefoon heen, en werd pas om 12 uur wakker
gelukkig was t station dichtbij, en kan ik ook wel snel zijn, dus na haar gebelt te hebben, was ik er in 5 a 10 minuten. (vond het zelf nog wonderbaarlijk dat ze er nog was)
..
pi_38748294
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:25 schreef Frankvbr het volgende:
tijdens niet echt, ik ben wel een andere x zo stom geweest:
ik zou haar half 12 ophalen bij het station.
ik sliep door twee wekkers, en de telefoon heen, en werd pas om 12 uur wakker
gelukkig was t station dichtbij, en kan ik ook wel snel zijn, dus na haar gebelt te hebben, was ik er in 5 a 10 minuten. (vond het zelf nog wonderbaarlijk dat ze er nog was)
en niet eens kunnen douchen
pi_38748641
gelukkig had ik die nacht ervoor nog vrij laat gedouched. dus t viel wel mee.. denk ik
..
pi_38748695
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef Mute_Me het volgende:
cassis?
Ja cassis.
pi_38760471
Ik heb zelf niet echt blunders, maar weet nog wel een errug leuke van mijn ex

Voordat ie wat mij mij kreeg is hij een keer met een groep vrienden wezen stappen in de Randstad. Ex wilde graag een leuke meid versieren en ja hoor, op een gegeven moment was het *bingo*... Maarr.... nu was het echt een ontzettend lelijk paard....(wat ik van verhalen heb moeten geloven )
Nu stonden zijn vrienden dat eens van een afstandje te bekijken en concludeerden dat ze het mijn ex niet langer aan konden doen om hem nog langer met haar op de dansvloer te laten staan.
Er moest een reddingspoging komen...
Nu was er een van die vrienden die zei dat hij het wel even op zou lossen

Vriend loopt naar ex toe en haalt ondertussen zijn piemel uit de broek: He Ex!
Meisje: AAARRRGGG!!! *rent weg*
Ex: Klootzak!

Hehehe.... heb er smakelijk om gelachten toen
pi_38763250
whahahaha, geweldig.

Heb ik nog wat....
Niet echt een date, ook niet echt een ernstige blunder ofzo. Ik was mee uit met een groep friends, en 1 van de jongens vond mij al langer leuk (wist ik). Hij was hele avond lief voor me enzo, en ik had een enorm leuke avond gehad, dus toen hij me thuis afzette, bedacht ik me dat het wel zo netjes was om 'm een kus op z'n wang te geven. Helaas was ik enigszins aangeschoten en was mijn vermogen tot mikken enigszins afgezwakt, dus de kus belandde vol op zijn mond.
Vervolgens was het niet bepaald makkelijk meer om uit te leggen dat het puur vriendschappelijk bedoelt was...
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
pi_38771875
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:27 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
whahahaha, geweldig.

Heb ik nog wat....
Niet echt een date, ook niet echt een ernstige blunder ofzo. Ik was mee uit met een groep friends, en 1 van de jongens vond mij al langer leuk (wist ik). Hij was hele avond lief voor me enzo, en ik had een enorm leuke avond gehad, dus toen hij me thuis afzette, bedacht ik me dat het wel zo netjes was om 'm een kus op z'n wang te geven. Helaas was ik enigszins aangeschoten en was mijn vermogen tot mikken enigszins afgezwakt, dus de kus belandde vol op zijn mond.
Vervolgens was het niet bepaald makkelijk meer om uit te leggen dat het puur vriendschappelijk bedoelt was...
Een beetje een tripped,fell and landed on his dick- verhaal.
pi_38775007
niet echt een date,

had eens met twee vrienden afgesproken om te gaan squashen, mijn vriendin wou ook mee en dat leek me wel handig omdat ik zo niet moest wachten als de andere twee speelden. ik speelde eerst tegen mijn vriendin (opwarmertje) en zij na tien minuten zeggen dat haar bh niet goed zat en zij trekt die dus onder haar shirt en zegt dan "goh, ik kan die nergens wegleggen". Ik: "Geen probleem, ik stop die wel in mijn broekzak" wij dus verderspelen (ik alsnog verloren ) en ook tegen anderen gespeeld enzo, leuke avond...

Achteraf hadden we nog besloten om iets te gaan drinken op café. gezellige verderzetting van de avond. Toen ik op het einde mijn deel wou betalen, wil ik dus mijn portefeuille nemen en denk, "hé wat is dat nu in mijn broekzak" en ik haal die bh eruit.
gedurende een seconde viel er een doodse stilte in het gezelschap en dan plots: "JAAAAAA...WOEHOOOEEE...[fluitconcert]....dat was wel een spannend partijtje dat jullie gespeeld hebben..WIIII.....enz....[fluitconcert].....etc...."

mijn vriendin:
ik:
beter een gat in de ozonlaag dan een kaft in mijn gat
pi_38775742
Haha die is wel cool
  maandag 12 juni 2006 @ 12:52:36 #196
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38776348
TVP wat een topic
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_38795281
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:52 schreef Hari-Bo het volgende:
TVP wat een topic
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 00:02:30 #198
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38798799
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:57:15 #199
134643 DIY
... ... ... *gaap*
pi_38826104
Enigste blunder die ik me kan bedenken:

1e date met heel leuke meid en we besloten naar de film te gaan. Afgesproken dat ik haar met de auto op zou halen en weer thuis zou brengen. Geen probleem, zo slecht rij ik nou ook weer niet... Alles ging perfect. Leuke film "gezien", nog een hapje gegeten en wat gedronken daarna. Helemaal top die avond!!!

Vervolgens op pad naar de auto die ik in de parkeergarage had gezet. Je raad het al. Ik wist nog in welke parkeergarage maar beide waren we niet zo slim geweest om te onthouden waar in de parkeer garage.
Zon drie kwartier alle verdiepingen afgezocht naar mijn auto!!! Redelijke anticlimax...
pi_38827383
Ooit had ik besloten om met een dame naar de film te gaan. Rijden we driekwartier naar die bios, blijkt de film niet te draaien.

Dat was wel de ergste. Niet zo boeiend dus.
pi_38832542
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:24 schreef Friek_ het volgende:
Ooit had ik besloten om met een dame naar de film te gaan. Rijden we driekwartier naar die bios, blijkt de film niet te draaien.

Dat was wel de ergste. Niet zo boeiend dus.
Best saai dan he
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:53:06 #202
67037 xNightElf
wat de fok?!
pi_38843503
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:10 schreef Locusta het volgende:
Ik heb zelf niet echt blunders, maar weet nog wel een errug leuke van mijn ex

Voordat ie wat mij mij kreeg is hij een keer met een groep vrienden wezen stappen in de Randstad. Ex wilde graag een leuke meid versieren en ja hoor, op een gegeven moment was het *bingo*... Maarr.... nu was het echt een ontzettend lelijk paard....(wat ik van verhalen heb moeten geloven )
Nu stonden zijn vrienden dat eens van een afstandje te bekijken en concludeerden dat ze het mijn ex niet langer aan konden doen om hem nog langer met haar op de dansvloer te laten staan.
Er moest een reddingspoging komen...
Nu was er een van die vrienden die zei dat hij het wel even op zou lossen

Vriend loopt naar ex toe en haalt ondertussen zijn piemel uit de broek: He Ex!
Meisje: AAARRRGGG!!! *rent weg*
Ex: Klootzak!

Hehehe.... heb er smakelijk om gelachten toen
i wont lose this time..
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:36:17 #203
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_38942802
leuk topic!!

tvp
Oh yes i did!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:05:19 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_38953644
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Damn, wat heb ik op de terugweg mijn best gedaan om niet te klagen over zere voeten
Ook een keertje gehad, op soortgelijke hogehakschoenen: mijn hak brak af toen we net richting bioscoop liepen. Gelukkig was er nog tijd genoeg om snel thuis andere schoenen op te halen, maar charmant was anders. .
  maandag 19 juni 2006 @ 01:12:51 #205
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_38990637
Naar War of the Worlds op een date is sowieso al een blunder. Wat een ***film zeg
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 19 juni 2006 @ 01:36:09 #206
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38991045
5 pagina's al en ik heb nog niks gelezen, shame on me! (TVP)

Ik had op vakantie nog een vrij stomme blunder... het was zuid frankrijk, ik was 15 of zo. Aangepapt met een meisje wat ik heel leuk vond, op een gegeven moment lopen we naar het strand, vet romantisch, maar ik durfde nog geen flikker toen. Op een gegeven moment zei ze : "tis een beetje koud (picture it, zuid frankrijk + koud dus he.. oh really)".... toen zei ik dus dat we maar een trui voor dr moesten halen echt... spijt spijt spijt... is ook niks geworden uiteindelijk
pi_38994155
Off topic maar toch
Ik heb deze week een date met een te gekke meid iemand nog tips die ik nog niet weet

[ Bericht 38% gewijzigd door alwaysleft op 19-06-2006 09:51:04 ]
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_38994226
Gooi vooral drinken over haar heen oid.
Hebben wij wat te lezen.
schaamteloze tvp

Mijn ergste blunder is tijdens een date de dame in kwestie een kopstoot geven, we zaten naast elkaar en we staan op om weg te gaan. ik pak me jas van me stoel en ik draai me om, zij precies hetzelfde. We konden er wel om lachen. ze kreeg alleen wel een bult op haar hoofd.

[ Bericht 2% gewijzigd door het.ismij op 19-06-2006 12:05:31 ]
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Ik kan me zelf niks herinneren, heb het misschien weggestopt. Tvp dus eigenlijk.
  maandag 19 juni 2006 @ 14:01:20 #210
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39001152
Date met leuke meid. Wij in een kroegje. Zij had een truitje aan met een redelijke open bovenkant (blote schouders dus). Ik sla mijn arm om haar heen om te vragen wat ze wilt drinken, glijd mijn hand zo haar blousje in. En dan proberen wijs te maken dat het ECHT per ongeluk was. Was het trouwens ook.

Bleek later dat ze het niet erg vond dat ik aan der zat, maar dat het probleem was dat het in de kroeg was. Maar op dat moment kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:20:38 #211
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39022712
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Date met leuke meid. Wij in een kroegje. Zij had een truitje aan met een redelijke open bovenkant (blote schouders dus). Ik sla mijn arm om haar heen om te vragen wat ze wilt drinken, glijd mijn hand zo haar blousje in. En dan proberen wijs te maken dat het ECHT per ongeluk was. Was het trouwens ook.

Bleek later dat ze het niet erg vond dat ik aan der zat, maar dat het probleem was dat het in de kroeg was. Maar op dat moment kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
Een hand met een eigen wil
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:25:00 #212
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39022827
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef izzypizzy het volgende:
leuk topic!!

tvp
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:26:18 #213
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_39022871
quote:

Hand van God!
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_39024692
quote:

whehehe
pi_39024710
De ergste blunder die ik ooit begaan heb was dat ik na een uur begod niet meer op de naam van mijn date kon komen en me in allerlei bochten moest wringen om weer achter haar naam te komen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 08:19:47 #216
65960 sanger
pi_39025825
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Hand van God!
pi_39029750
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 02:26 schreef Labrador1974 het volgende:
De ergste blunder die ik ooit begaan heb was dat ik na een uur begod niet meer op de naam van mijn date kon komen en me in allerlei bochten moest wringen om weer achter haar naam te komen.
Gooi het dan maar op een spontane verstandsverbijstering door haar verblindende schoonheid
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_39029885
Daarom noem k 9 van de 10 dames die k ken/tegenkom gewoon schat/lieverd.
Is echt 1000x makkelijker.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:44:13 #219
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39030059
Teveel drinken op een 'date' is ook niet slim
Vooral als dat ene slokje champagne thuis dan toch teveel blijkt te zijn
Maar tis wel goedgekomen gelukkig
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_39032899
teveel drinken is zowiezo nooit slim.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:46:23 #221
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_39033894
Naar de 'Texas Chainsaw Massacre' gaan omdat die romantische comedy vol zat...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_39033966
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef pieter_pontiac het volgende:

En dan zo een die constant met haar handen voor haar ogen zit? en zich verschuilt achter je?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:51:10 #223
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39034058
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 02:26 schreef Labrador1974 het volgende:
Of haar met een verkeerde naam aanspreken
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:52:44 #224
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_39034110
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef het.ismij het volgende:

[..]

En dan zo een die constant met haar handen voor haar ogen zit? en zich verschuilt achter je?
Nee, ze zat chagerijnig in het andere eind van de stoel
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_39034266
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:52 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Nee, ze zat chagerijnig in het andere eind van de stoel
Dat was dus gelijk niks.
Hehe pas zitten nagenieten van wat recente stommiteiten.. met een meis wat afgesproken.. kwamen goed op gang op 'n terrasje.. op 'n gegeven moment moest ze ff piesen.. gaat ze daar toch languit op d'r muil wheheh! Op 'n vol terras nogwel he
Kan gebeuren dacht ik he.. ze schaamde zich rot, maar zo'n toffe gozert als ik ben, neem ik dr niks kwalijk natuurlijk..
En da's maar goed ook, want bleek later dat ze héél goed kon zoenuhhhh...
Toen beging ik 'n blundertje.. lagen later dus naast elkaar op t gras in de zon.. nam ik 't initiatief om te zoenen, maar.. m'n hand waar ik op steunde verschoof opeens waardoor ik iets te hard aankwam..
*pok* voortanden tegen elkaar.. Zij zo van.. 'aaaaaaa ooeeeeeee iiiiiieeeeee!!!!eins grmbl doe je dat altijd zo'?
Ik zo van 'jaaa was lang geleden dat k iemand z'n tanden eruit heb gemept, maar ik zal het goedmaken' dus meteen verderzoenen..
En je raadt het nooit, kreeg pas nog een sms met 'wanneer spreken we nog 's af' wheheh!
pi_39062478
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef het.ismij het volgende:
Daarom noem k 9 van de 10 dames die k ken/tegenkom gewoon schat/lieverd.
Is echt 1000x makkelijker.
bah
pi_39066347
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 03:23 schreef Menn0 het volgende:
Hehe pas zitten nagenieten van wat recente stommiteiten.. met een meis wat afgesproken.. kwamen goed op gang op 'n terrasje.. op 'n gegeven moment moest ze ff piesen.. gaat ze daar toch languit op d'r muil wheheh! Op 'n vol terras nogwel he
Kan gebeuren dacht ik he.. ze schaamde zich rot, maar zo'n toffe gozert als ik ben, neem ik dr niks kwalijk natuurlijk..
En da's maar goed ook, want bleek later dat ze héél goed kon zoenuhhhh...
Toen beging ik 'n blundertje.. lagen later dus naast elkaar op t gras in de zon.. nam ik 't initiatief om te zoenen, maar.. m'n hand waar ik op steunde verschoof opeens waardoor ik iets te hard aankwam..
*pok* voortanden tegen elkaar.. Zij zo van.. 'aaaaaaa ooeeeeeee iiiiiieeeeee!!!!eins grmbl doe je dat altijd zo'?
Ik zo van 'jaaa was lang geleden dat k iemand z'n tanden eruit heb gemept, maar ik zal het goedmaken' dus meteen verderzoenen..
En je raadt het nooit, kreeg pas nog een sms met 'wanneer spreken we nog 's af' wheheh!
lucky bastard
pi_39066614
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:36 schreef Xtinction het volgende:
5 pagina's al en ik heb nog niks gelezen, shame on me! (TVP)

Ik had op vakantie nog een vrij stomme blunder... het was zuid frankrijk, ik was 15 of zo. Aangepapt met een meisje wat ik heel leuk vond, op een gegeven moment lopen we naar het strand, vet romantisch, maar ik durfde nog geen flikker toen. Op een gegeven moment zei ze : "tis een beetje koud (picture it, zuid frankrijk + koud dus he.. oh really)".... toen zei ik dus dat we maar een trui voor dr moesten halen echt... spijt spijt spijt... is ook niks geworden uiteindelijk
Heeeel herkenbaar!
pi_39114151
We gingen naar de bios, hoe cliché, en tijdens de film moest hij even naar de WC. Afijn, prima natuurlijk. Ik ging per SMS een vriendin even op de hoogte stellen. Onder andere had ik in dat smsje gezet; 'Hij is leuk, maar niet geweldig. Oftewel, ik ben niet verliefd'.
En toen had ik dat per ongeluk naar hem, m'n date, gestuurd, . Hij kwam weer terug naar z'n plaats en was natuurlijk nogal overdonderd. Hij zei; 'Ik heb een smsje ontvangen dat vast niet voor mij bedoeld was'. En inderdaad. Toch best wel een blunder denk ik zo, .
The best antique is an old friend.
pi_39114197
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef Flowerpower_ het volgende:
We gingen naar de bios, hoe cliché, en tijdens de film moest hij even naar de WC. Afijn, prima natuurlijk. Ik ging per SMS een vriendin even op de hoogte stellen. Onder andere had ik in dat smsje gezet; 'Hij is leuk, maar niet geweldig. Oftewel, ik ben niet verliefd'.
En toen had ik dat per ongeluk naar hem, m'n date, gestuurd, . Hij kwam weer terug naar z'n plaats en was natuurlijk nogal overdonderd. Hij zei; 'Ik heb een smsje ontvangen dat vast niet voor mij bedoeld was'. En inderdaad. Toch best wel een blunder denk ik zo, .

Dat is veel leuker om express te doen.

Op een date liep ik letterlijk met mijn kop tegen de lamp toen ik haar probeerde te zoenen.

Dat was ook niet echt handig, maar uiteindelijk toch leuk gezoend.
pi_39114984
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef Flowerpower_ het volgende:
ik vind hem wel goed hoor
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_39115249
ik ging met een meissie naar amsterdam ergens afgesproke, miste zei de bus ik de trein kwam goed uit we waren allebij ongeveer een uur later op de afgesproke plek.
ginge we naar de trein ik zo kaartjes kope dus ik zeg zo tegen der ik koop je kaartje wel, vergeet ik me eigenkaartje te kope.
ok zelf maar de boete genome haar het kaartje gegeve.
zo in amsterdam liep er egt en mooie dame voorbij dus ik draai me hoofd om en kijk der na loop ik zo tegen een lantaarnpaal, aan zegt me date zo ja dat heb je er nou van he.
verder ging allesgoed tot we weer naar huis gingen zochten trein richting rotterdam .
keke op dat bord spoor 1 dus wij renne rijdt trein voor neus weg.
lope terug naar het bord spoor 12 ofzo ook een trein naar rotterdam weer renne ree ook voor neus wel.
lope weer terug zien we dat er na een paar minute weer een trein naar rotterdam zou vertrekken dus lope daar heen blijk het de stoptrein te zijn
veel langer overgedaan dan bedoeling op r'dam cs moesten we trein naar r'dam lombardijen zoeken gevonde dat ging zo waar goed.
bij lombardijen aangekome moest ze een bus hebben naar der huis en die bus kwam er precies aan ik renne voor der die bus te hale.
juist precies bij de ingang van de bus lag er een stoeptegel omhoog dus ik ging daar op me bek maar heb wel de bus voor haar late wachten.
toen kreeg ik tog nog een kusje van der

[ Bericht 2% gewijzigd door Stealth-B2 op 22-06-2006 16:17:29 ]
pi_39115879
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
ik ging met een meissie naar amsterdam ergens afgesproke miste zei de bus ikde trein kwma goed uit we waren allebij ongeveer een uur later op de afgesproke plek ginge we net trein ik zo kaartjes kope dus ik zeg zo tegen der ik koop je kaartje wel vergeet ik me eigenkaartje te kope ok zelf maar de boete genome haar het kaartje gegeve zo in amsterdam liep er egt en mooie dame voorbij dus ik draai me hoofd om en kijk der na loop ik zo tegen een lantaarnpaal aan zegt me date zo ja dat heb je er nou van he.
verder ging allesgoed tot we weer naar huis gingen zochten trein richting rotterdam .
keke op dat bord spoor 1 dus wij renne rijdt trein voor neus weg lope terug naar het bord spoor 12 ofzo ook een trein naar rotterdam weer renne ree ook voor neus wel lope weer terug zien we dat er na een paar minute weer een trein naar rotterdam zou vertrekken dus lope daar heen blijk het de stoptrein te zijn
veel langer overgedaan dan bedoeling op r'dam cs moesten we trein naar r'dam lombardijen zoeken gevonde dat ging zo waar goed.
bij lombardijen aangekome moest ze een bus hebben naar der huis en die bus kwam er precies aan ik renne voor der die bus te hale juist precies bij de ingang van de bus lag er een stoeptegel omhoog dus ik ging daar op me bek maar heb wel de bus voor haar late wachten toen kreeg ik tog nog een kusje van der
Na 1/4 gestopt met lezen, gebruik alsjeblieft leestekens en maak duidelijke zinnen. Dit is echt onleesbaar
pi_39116070
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:11 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Na 1/4 gestopt met lezen, gebruik alsjeblieft leestekens en maak duidelijke zinnen. Dit is echt onleesbaar
zo aangepast!!!
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:49:33 #236
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_39117106
egt = echt
keke = keken
op me bek = op mijn bek
renne = rennen
enz enz...
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:56:00 #237
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_39118813
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
....
damn... waar moet het toch heen met de jeugd van tegenwoordig...

OT: ik maak geen blunders
пусть всегда будет солнце
pi_39119387
zij ipv van zei zou ook handig zijn.
allebei.. allebij..
..
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:32:54 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39119759
De spellingscommissie mag een rustpauze nemen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39120303
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:11 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Ik ben na de eerste zin gestopt, ik verdwaalde.
pi_39121020
Dat mijn date ging vertellen dat hij het nog steeds heel moeilijk had vanwege dat meisje dat hij 5 jaar geleden had geknuffeld, en hoe zij desondanks zijn liefde niet beantwoord had, en dat hij haar toen eigenlijk best nog een tijdje had lastiggevallen.
Dat was een eenmalige date, dus.

En smerig ziek worden na een romantisch etentje, en dan de halve nacht op de wc in de hotelkamer doorbrengen. Toen hadden we ècht net een maandje verkering, haha (mja, nu kan ik er om lachen)
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39121144
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:32 schreef Copycat het volgende:
De spellingscommissie mag een rustpauze nemen .
Dank.

Nee maar goed, ik vind het wel leuk om te lezen, al heb ik zelf gelukkig nog geen echte blunders gemaakt tijdens een date. Al vind ik dat ook wel weer de charme van een date. Als alles perfect gaat, klopt er iets niet :p
Maar goed, dan moet het wel te lezen zijn natuurlijk.
pi_39121331
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:14 schreef Pune het volgende:
Dat mijn date ging vertellen dat hij het nog steeds heel moeilijk had vanwege dat meisje dat hij 5 jaar geleden had geknuffeld, en hoe zij desondanks zijn liefde niet beantwoord had, en dat hij haar toen eigenlijk best nog een tijdje had lastiggevallen.
Dat was een eenmalige date, dus.

En smerig ziek worden na een romantisch etentje, en dan de halve nacht op de wc in de hotelkamer doorbrengen. Toen hadden we ècht net een maandje verkering, haha (mja, nu kan ik er om lachen)
Pfff, of dames die hun ergernissen over hun ex-vriend gaan vertellen. (terwijl ikzelf dan weet geen haar beter dan die gasten te zijn...)(en maar knikken)
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:46:34 #244
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_40546562
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef izzypizzy het volgende:
leuk topic!!

tvp
Izzypissy daten
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:51:13 #245
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_40546681
ik heb een keer een date gehad en toen stonden we op en ik deed m'n jas aan en toen sloeg ik een vol dienblad recht over mn date heen later wel over kunnen lachen, is verder nooit niets geworden
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_40549133
Vorige week ergens, heel dom maar goed, zaten bij mij thuis op de bank filmpje te kijken, totdat ik opeens naar de wc moest. Nou, hoe het kwam weet ik niet, maar ik had dus nogal over mijn broek heen gezeikt. Gelukkig was het bij mij thuis en heb ik snel een andere broek aan kunnen doen, waardoor het niet opviel
pi_40550748
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Alsof je alleen naar romantische meuk kan met een date.
Thank god not, doe mij maar gewoon een goeie thriller
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:34:18 #248
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40551072
Een keer met een jongeman op een officieus afspraakje geweest, waar hij het presteerde me ruim 3 uur te vervelen met zijn passie voor bergbeklimmen.

Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op
pi_40551267
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef SHE het volgende:
Een keer met een jongeman op een officieus afspraakje geweest, waar hij het presteerde me ruim 3 uur te vervelen met zijn passie voor bergbeklimmen.

Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op klimmen
Ik ga incognito door het leven..........
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:06:31 #250
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_40551913
quote:

Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op klimmen.
kinky

Nou is het op zich best een leuke sport, maar als je er 3 uur lang over lult op een date heb je toch echt iets niet goed begrepen. Ik altijd maar gedacht dat je met wederzijdse interesse (desnoods geveinsd) verder kwam.

[edit: en da's waarom je posts meteen moet submitten en niet een half uur later ]
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:48:03 #251
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_40553249
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:57 schreef DIY het volgende:
Enigste blunder die ik me kan bedenken:

1e date met heel leuke meid en we besloten naar de film te gaan. Afgesproken dat ik haar met de auto op zou halen en weer thuis zou brengen. Geen probleem, zo slecht rij ik nou ook weer niet... Alles ging perfect. Leuke film "gezien", nog een hapje gegeten en wat gedronken daarna. Helemaal top die avond!!!

Vervolgens op pad naar de auto die ik in de parkeergarage had gezet. Je raad het al. Ik wist nog in welke parkeergarage maar beide waren we niet zo slim geweest om te onthouden waar in de parkeer garage.
Zon drie kwartier alle verdiepingen afgezocht naar mijn auto!!! Redelijke anticlimax...
Zoiets had ik ook.
Wist nog wel waar mijn auto stond (kon hem zelfs zien), alleen was het probleem dat de parkeergarage om 23:00 dicht ging. En het was 23:30 ofzo...
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
pi_40559653
Ook leuk:

je zusje tegenkomen in de kroeg en verolgens straalbezopen over haar tafeltje (en die van d'r date) heen kotsen
pi_40563474
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:45 schreef MrTCP het volgende:
Ook leuk:

je zusje tegenkomen in de kroeg en verolgens straalbezopen over haar tafeltje (en die van d'r date) heen kotsen
Bhahaha, die zal overgelopen hebben van dankbaarheid
in mijn allervervelendste periode mocht ik terecht ook niet bij mijn zusjes dates in de buurt komen
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:45:37 #254
50237 dribbel79
pi_40567232
quote:

Sorry, volgende keer doen we een heus dialoog...
pi_40567369
niet echt een date maar wel een blunder.. stond te praten met een meid en ik vond het zo raar ruiken de hele tijd. Dus ze vraagt zo "wat is er, wat ruik je?" ik heel tactisch "ik ruik potgrond!"
bleek dat ze e.o.a. vaag luchtje op had -petjoelie ofzo- en dat lijkt verdacht veel op z'n grond lucht. Toch kon ze er wel om lachen
pi_40573533
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:50 schreef Sander_K het volgende:
niet echt een date maar wel een blunder.. stond te praten met een meid en ik vond het zo raar ruiken de hele tijd. Dus ze vraagt zo "wat is er, wat ruik je?" ik heel tactisch "ik ruik potgrond!"
bleek dat ze e.o.a. vaag luchtje op had -petjoelie ofzo- en dat lijkt verdacht veel op z'n grond lucht. Toch kon ze er wel om lachen
Oef Gelukkig maar dat ze er wel om kon lachen, of was het een boer met kiespijn
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:08:49 #257
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_40573722
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
ohh dat herken ik wel ... dan wil je toch tijdens je date er mooi uitzien, dus kdeed schoenen met hele hoge naald hakken aan , en idd op de heen weg ging het allemaal nog wel, maar de terug weg.. hm was toch iets minder... heb toen ook niet geklaagd.. maar het zat er ook niet ver naast...
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:15:11 #258
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40573940
Echt veel blunders heb ik niet meegemaakt, behalve dat ik vergeten was de bios te reserveren en de nodige blauwtjes natuurlijk
(willen zoenen en dan weggeduwd worden is zo'n kutgevoel , wees dan duidelijker tijdens je date )

Of een perfecte date hebben, zoenen tot aan sex toe en daarna nooit meer wat van iemand horen dat is ook wel frusti.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:37:12 #259
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_40576624
quote:

Laat me raden. In plaats van zelf een ander gesprek aan te sturen liet jij die arme jongen door bazelen over het enige onderwerp waar hij zich nerveus aan vast kon klampen simpelweg doordat jij totaal niks over jezelf zegt en hem maar lekker door laat modderen.

Zeker de hele date lang lekker als een verlegen begijntje een beetje zitten knikken en instemmen waarna je hem hebt vertelt dat je hem "meer als een broertje ziet (r)" en dat je "vrienden wilt blijven (tm)"

- Vrouwen die verwachten geentertaint te worden.
- Shy bitches.
- letsjustbefriendsyourlikeabrothertome wieven.

- Vrouwen die intelligent en interessant genoeg zijn om actief deel te nemen in een gesprek en realiseren dat ook -zij- hun best wel eens mogen doen.

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:51:09 #260
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40579327
niet echt een versierblunder maar wel een blunder waar wij/ik het schaamrood van op de kaken had.
ik lig met een paar vrienden op het strand. 3 meter naast ons ligt een gezinnetje. vader, moeder en dachter van 23 jaar.

de dochter was mooi bruin, cup c (soms topless), en had een ontzettend mooi figuur en een lief gezichtje. ze spraken ook nog duits.

dus ik zit daar een beetje vanachter mijn bril die meid te bewonderen en discussier met vrienden over hoe mooi die meid naast ons wel niet is. zoals echte mannen onder elkaar betamen ging deze discussie na 5 minuten over sex. aangezien ik het beste zulke dingen kan verwoorden en eigenlijk wel het geilst ben stak ik een monoloog af over hoe ik sex met haar zou hebben.

de beschrijving van die monoloog was iets waar max hardcore bij zou verbleken.
baffen, beffen, rimmen, haar chocopotje schoonlikken, gepijpt worden na de anale sex, swaffelen, etc.

een uur later zegt een vriend: hey ze leest een nederlands blad, de moeder dan, ik kijk en zie "horoscoop" staan.
ik zeg dus:"nee dat is in het duits hetzelfde".
even later kijk ik weer zie ik de moeder dus de "vriendin" lezen

ik ging eerder naar huis aangezien ik honger had, 2 uur later komt de rest terug.

wat bleek nu: de moeder was nederlands, vader duits en de dochter verstond net als vader gewoon nederlands. ze vonden mij maar raar

later heeft een van mijn vrienden nog wel een date gehad met die meid maar dat werd niks omdat er ook al spaanse dames waren waar onze belangstelling naar ging.
de moeder keek me elke dag dat we er nog waren lachend aan, bijna uitnodigend. ik schaamde me echter diep
ik ben lief :)
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:38:56 #261
100073 Wicked_W
ah, is goed
pi_40580716
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Laat me raden. In plaats van zelf een ander gesprek aan te sturen liet jij die arme jongen door bazelen over het enige onderwerp waar hij zich nerveus aan vast kon klampen simpelweg doordat jij totaal niks over jezelf zegt en hem maar lekker door laat modderen.

Zeker de hele date lang lekker als een verlegen begijntje een beetje zitten knikken en instemmen waarna je hem hebt vertelt dat je hem "meer als een broertje ziet (r)" en dat je "vrienden wilt blijven (tm)"

- Shy bitches.

- Vrouwen die intelligent en interessant genoeg zijn om actief deel te nemen in een gesprek en realiseren dat ook -zij- hun best wel eens mogen doen.

lol, iemand is gefrustreerd ...

Misschien vinden die andere vrouwen je gewoon niet leuk
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:47:28 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_40580945
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:38 schreef Wicked_W het volgende:

[..]

Dat kan niet.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_40581978
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:38 schreef Wicked_W het volgende:

[..]

Hehehe, ik stel me zo'n type voor met vonken in zijn ogen dat blaft: "Schnell! Vertel iets over jezelf!"
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:07:24 #264
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_40583769
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hehehe, ik stel me zo'n type voor met vonken in zijn ogen dat blaft: "Schnell! Vertel iets over jezelf!"
Dus omdat ik vind dat vrouwen zich vaak te passief opstellen en mij daar aan erger ben ik een duits sprekende speed dater?... weow...
pi_40596766
quote:

Zo ken ik er ook een. Vrouwtje die ik al lang kende weer tegen het lijf gelopen. Ik toespelingen maken over een date, zij positief reageren. Eerste date was erg leuk maar ze wilde niet kussen omdat ze nog met haar ex zat (was ook zo, had tijdens de date 2 keer gebeld ).
Goed, tweede keer afgsproken, ook weer erg leuk. Weer niet gekust maar ze gaf echt alle goede signalen. "Ik denk dat we beter vrienden kunnen zijn". Toen had ik ook zoiets van, rot dan maar op.

Sta ik een maandje later voor haar neus met een andere meid te kussen, gaat ze gepikeerd lopen doen en me de dag erna lopen versieren via msn en telefoon. Ja, mooi te laat jongedame.
pi_40600539
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus omdat ik vind dat vrouwen zich vaak te passief opstellen en mij daar aan erger ben ik een duits sprekende speed dater?... weow...
Ach nein, das war nur eine Witze
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:46:46 #267
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40607498
Ik vergeet zowaar de date met mijn eerste vriendin

Elkaar ontmoet via internet,
We hadden op het station afgesproken (allebei nog geen auto), dus ik was daar op tijd. Wachten, wachten wachten. Niemand te zien. Ik bellen: ja ik ben wat later, krijg nog een hele preek van mijn pa (ze was toen pas 16 ) dus ik wachten wachten. Nja een half uur later kreeg ik een telefoontje dat ze wegging en dat ze dus wat later was (joh), naief als ik ben weer wachten wachten.

Uiteindelijk kwam ze anderhalf uur later aan (dat ik niet weggegaan ben is nog altijd een godswonder), Intussen regende het buiten en zijn we wat gaan drinken.

Allebei wat fris, en ik betaalde met 25 gulden (terwijl het maar een gulden of 5 was ofzo ) , en heel droog: hou de rest maar Zij stond echt erbij van WAAAAAT jij bent gek!

Nja dat ging dus ook niet expres ofzo.

Nja nog een flink stuk gelopen, gewebbeld enzo. Toen ging ik weer richting huis en bij het station aangekomen keken we elkaar aan maar ik wist niet wat ze van mij vond dus ik durfde d'r niet te zoenen en zij zoende mij ook niet dus na een minuut elkaar aangestaard te hebben ben ik naar huis gegaan.

Kreeg ik later een sms dat ze me heel leuk vond en dat ze me niet durfde te zoenen kut was dat.
Nja uiteindelijk toch nog bijna 4 jaar mee gehad
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:10:24 #268
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40608209
Ik weet er nog 1.

ICQ gesprekken gevoert met een meisje die ik via de whiteboard search gevonden had ( ) maar uiteindelijk leek het meer te worden dan alleen een gezellige chat. Dus we zouden een keertje daten. Maar alleen onder de voorwaarde dat haar vriendin mee mocht Enfin, nou ben ik daar niet zo'n voorstander van maargoed. Ik daarheen, vriendin en zij samen op een fietsje (al giebelend, toen had ik eigenlijk al weg moeten gaan ). Nja bottomline: die 2 waren de hele tijd met elkaar aan het kletsen en ik liep er een beetje verloren bij
Na een kwartiertje ofzo vroeg ik of het misschien gezelliger was zonder mij en toen ben ik maar weggegaan wat een fucking blauwtje was dat zeg.
pi_40611911
Niet echt een date, net naar de bios gegaan met een vriendin.

Daarvoor nog even naar de mediamarkt om wat dingen te kopen, zij zou wel even meegaan want ze had ook nog wat nodig.
Eenmaal terug in de parkeergarage staat er een mannetje van de technische dienst bij mijn auto (een kevertje uit '73) en vertelde dat ik even moest wachten op zijn baas, aangezien er een plas olie onder mn auto lag... + een heel spoor door de garage .
Wij wachten op die man, kwam eindelijk na 8 minuten oid aanzettten..
Bleek het dezelfde man te zijn die mij ooit eens geholpen heeft toen ik een trap afgereden was met mn fiets (ambulance bellen, checken of ik nog leefde etc..) dus hij kwam al lachend aanlopen
Ff snel die olie opgeruimd met een rol papier, die man vriendelijk bedankt (die andere gast was pissed want die wou een boete geven) en snel weggereden..
Die vriendin had het ondertussen niet meer, die heeft de hele terugweg gelachen
pi_40612932
Pijnlijk blauwtje wegens taalproblemen.
Meisje in Tsjechië zag mij wel zitten. Zwaar aangeschoten was ze, maar ik had geen plannen voor een lange-termijn relatie; eerder voor die avond.
Ze sprak 0.0 Engels. Een vriendin van haar, die het niet beter dan gebrekkig sprak, moest er af en toe even worden bijgeroepen om te vertalen.
Na een beetje close-dancing vroeg ze via haar vriendin of ik haar wilde 'voor één nacht'.
Nou, dat leek mij wel een goed plan!
Nee, dat was niet het antwoord dat ze had willen horen...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:14:55 #271
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40614139
Metro: heeft die meid haar excuses nog aangeboden na die ICQ date? Klinkt echt erg nl...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:51:22 #272
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40615163
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:14 schreef Xtinction het volgende:
Metro: heeft die meid haar excuses nog aangeboden na die ICQ date? Klinkt echt erg nl...
Ja na afloop toen nog wel op icq gesproken en ze vond het jammer dat het zo ging maarja.
Dag dan moet je je vriendin niet meenemen
(bovendien was ze ook minder leuk in het echt)

Ach een leuke herinnering aan mijn 1e blauwtje in mijn leven
pi_40619265
Ik was een avond zo to the klote, dronken en drugs etc. Toen had ik dus op één of andere manier een chickie versierd, echt een hele mooie chick (anders kan ik me het altijd vrij weinig intereseren wat ik doe, daarnaast heeft ook heerlijke vriendinnen) lag ik met haar in bed, en was de hele avond vergeten toen ik wakker werd.

"Was gezellig he, maar vertel niet aan (hier naam van vriend"

Ik word dus wakker echt zo to the klote, "Wie ben jij dan weer?"
Ik wist dus helemaal niks meer, en na een tijdje kwam het weer dagen, kon ze niet zo waarderen, en daarna liet ik nog een hele vieze bierscheet tijdens het draaien, maar daar gaf ik haar de schuld van. Maar nu is alles weer koek en ei, ze maakte tenslotte misbruik van mij toen ik mijzelf niet meer in mijn hand had.
pi_40626442
ik had al een jaar contact met een vent op msn. ik had in die tijd een vriend dus daten zat er gewoon niet in en heb ik hem ook gezegd. hij vond het op msn dusdanig gezellig dat hij zou wachten tot ik vrij zou zijn. na 1 jaar elke keer vragen of ik al vrij was, was het eindelijk zo ver. mijn relatie was uit dus de weg was vrij en wij een afspraak gemaakt. op alle fronten klikte het op msn en hadden we de geweldigste gesprekken. we hadden het idee dat we elkaar al jaren konden.
nou, wat een fiasco was die date zeg. totaal geen gespreksstof samen. we gingen wat drinken en zaten op een terrasje en op een gegeven moment vroeg hij of ik nog wat leuks te vertellen had....dat was het toppunt. einde date en elkaar ook nooit meer gesproken. gelijk uit msn en dat was het. wat kan je je vreselijk vergissen zeg! hij zal wel vreselijk gebaald hebben dat hij een jaar heeft zitten zeiken voor een mislukte date...lol
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:19:19 #275
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_40626650
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik weet er nog 1.

ICQ gesprekken gevoert met een meisje die ik via de whiteboard search gevonden had ( ) maar uiteindelijk leek het meer te worden dan alleen een gezellige chat. Dus we zouden een keertje daten. Maar alleen onder de voorwaarde dat haar vriendin mee mocht Enfin, nou ben ik daar niet zo'n voorstander van maargoed. Ik daarheen, vriendin en zij samen op een fietsje (al giebelend, toen had ik eigenlijk al weg moeten gaan ). Nja bottomline: die 2 waren de hele tijd met elkaar aan het kletsen en ik liep er een beetje verloren bij
Na een kwartiertje ofzo vroeg ik of het misschien gezelliger was zonder mij en toen ben ik maar weggegaan wat een fucking blauwtje was dat zeg.
Respect dat je weg bent gelopen.

Ik heb zelf eens een afspraakje gemaakt via MSN met een meisje (die ik dus ook nog nooit had ontmoet daarvoor) in het oosten des lands. We zouden beetje gaan clubben. Was haar beste vriendin er ineens bij en ook nog eens eenofandere gast... ik dacht eerst het is haar broer ofzo maar ze was de hele avond met hem aan het flirten en met haar vriendin aan het geinen. Paar keer geprobeerd er tussen te komen. Het kwam er op neer dat ze weinig intresse had om zelfs maar een gesprek met me aan te knopen. Aangezien ik best wel een pokkeeind had gereden had ik niet zin om het zo snel op te geven maar uiteindelijk was ik de hele avond een soort nutteloos aanhangsel.

Op MSN heeft ze beetje half haar excuus aangeboden maar voor mij was het wel zat.

Ik had gewoon net zoals jij weg moeten gaan als ik nu terug denk.
pi_40633477
Oh wacht, over mensen die "in the pocket waren" behalve op het laatste moment niet:

Vakantiebaantje in de bakkerij. Gozer die ik vagelijk nog kende van de basisschool. Bij het lawaai van de machines moet je altijd heel hard praten of heel dicht bij elkaar staan. Dus wij hele diepe pubergesprekken ("zijn jouw ouders ook zo..."). Nou, na twee weken was het zover. Ik ging erin voor de kill, hij wenkte me op die ene speciale manier die alleen de Grote Bekentenis van Wederzijds kon zijn. Wij bij die machines:
Ik: Hai Wat is er? *smachtende blik, sluit ogen vast*
Hij (heel hard én dichtbij): HEE DAT NIEUWE MEISJE HOE HEET ZE? WEET JIJ OF DIE MIJ LEUK VINDT?!!?!?!
Ik met tuitende oren en verschrikkelijk 15 en op haar ziel getrapt weggelopen.

Enne:
Zomerkamp. Vleeskeuring. Groepjes meisjes en jongens draaien om elkander heen. Binnen 3 uur zijn er al enkele Eeuwige Liefdes beklonken. Mij lukt het niet zo goed nog (jaartje of 14, beugeltje, legginkje, te dik make-upje). Ik snap dat hele graaiprincipe niet van "wie dr langskomt neem je maar".
Ik wil Echte Liefde. Met Mike. Mike is een Limburger met een boterzacht accent en tenminste groter dan ik en heeft stoere stekels met een randje.

Des nachts hoor je her en der tenten stiekem opengeritst worden voor geheime expedities richting jongenstenten. Ik ga samen met tentgenote richting tent van Mike. Zij wil Dennis, ik moet Mike. We krijgen ze hun tent uitgelokt en sluipen terug naar onze tent. Zij grijpt Dennis bij een hand en sleurt hem haar slaapzak in. Ik tast ook naar achteren om Mike vast te klauwen.
Dat hoeft niet. Hij wringt zich al langs mij heen en roept zacht de tent in:
"Anke? Waagh ban je?" en stort zich op mijn buurvrouw.
De hele nacht liggen luisteren naar dat geneuk naast me
pi_40633618
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 08:14 schreef Mwanatabu het volgende:
-verhalen-
Duidelijk FUBAR.
Op woensdag 9 augustus 2006 08:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh wacht, over mensen die "in the pocket waren" behalve op het laatste moment niet:

[...]
Moet je ook maar niet denken dat ze al in de pocket zijn.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:57:23 #279
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40634910
tvp
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40635389
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:39 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Moet je ook maar niet denken dat ze al in de pocket zijn.
Dát is idd de blunder.
pi_40911268
Oké, hier een van mij dan...

was in discotheek, met leuk meisje aan't dansen. Van't een kwam het ander en we liepen al kussend de discotheek uit . Ik was 100% niet nuchter en had moeite recht te zien want alles draaide een beetje voor men ogen .
Het was een mooie meid en ze vroeg of ik niet naar haar appartement kwam voor een spannende nacht
Natuurlijk zin in, dus ik ga met haar mee. Ze woonde redelijk dichtbij. Dus wij lopen naar haar appartement, waren enkele verschillende appartements blokken en ze woonde ergens (bijna) bovenaan.
Daar even beetje bijgekome van de drank . Kwam ik tot de conclusie dat mijn nieuwe leren jas nog in de discotheek was .
Ik moest hem maar gaan halen van haar, kon ik meteen iets te eten ergens nog halen want hadden beide honger.
Zij ging zich dan wel even klaarmaken voor de rest van de avond

Dus ik terug naar discotheek, jas halen
Vond het nogal dom maargoed, ben toen nog langs shoarma gegaan om wat te eten te halen.
Toen wou ik dus teruggaan. Dus ik liep terug en bel aan. Geen gehoor...
Bel nog eens aan. Weer niets, nog eens dan maar dacht ik (werd al zenuwachtig) doet er ineens een 50 jarige man open .

Ik bazel iets met men gare kop uit van: ow, ik zal wel verkeerd zitten en maak me uit de voeten.
Daarna goed gaan nadenken waar zij nu precies woonde...
Na ongeveer 10x te hebben aangebeld bij verschillende appartementen heb ik het maar opgegeven

Heb die avond nog bij de discotheek gezeten in de hoop dat ze me kwam zoeken maar helaas
Tot overmaat van ramp lag men telefoon ook nog bij haar (een sony ericsson k750i, dus ook niet echt goedkoop...).
En ja, die had ik uitgezet om niet gestoort te worden later in de nacht dus zij heeft ook niet naar mij kunnen bellen omdat ze de PIN code natuurlijk niet wist

Heb haar, mijn telefoon dus nooit meer gezien...
Stond ik daar met 2 pita's

drank
Garfield!!!!!
pi_40911633
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:06 schreef garfield_online het volgende:
drank
Zonde man, érg zonde .
pi_40911756
quote:

Heb haar, mijn telefoon dus nooit meer gezien...
Stond ik daar met 2 pita's
Oeps Tering, telefoon kwijt
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:09:05 #284
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40913301
quote:
Oké, hier een van mij dan...

drank
Gast. . Dat is echt kut. Zij dacht natuurlijk, die klootzak komt niet meer terug, fok hem. Ik neem zn telefoon ook nog.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40917913
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef arneaux het volgende:

[..]

Gast. . Dat is echt kut. Zij dacht natuurlijk, die klootzak komt niet meer terug, fok hem. Ik neem zn telefoon ook nog.
ja idd, was echt wel klote avond
en het was dus echt wel een lekker wijf ook nog
Garfield!!!!!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:33:12 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40918995
Hey, ik had laatst ook zoiets aan de hand. Ik liep zondagmorgen vroeg weer richting mijn huis (don't ask). In mijn straat zag ik een vent staan. Hij vroeg me waar het dichtstbijzijnde tankstation was, om zich even op te frissen. Ik gaf hem de route en toen zei hij: of mag ik even bij jou naar binnen?
Wat bleek, hij had een griet opgepikt (mijn overbuurvrouw) en hij was even naar buiten gegaan om te roken na een wilde nacht. De voordeur was in het slot gevallen en ze deed niet open. En zijn jas en portemonnee waren nog binnen. Echter, hij had wel zijn mobieltje bij zich. Beetje raar dat je dat dan wel mee naar buiten neemt. Ik vond het hele verhaal nogal shady. Heb hem dan ook lekker buiten laten staan
pi_40919160
Ik had nogal een blunder tijdens de 1e date met mijn vriendin.. (het liep dus goed af) het was slecht weer, dus de bezoekers van de pizzeria waar we waren hadden paraplu's bij zich, wij ook. De paraplu's stonden allemaal in de buurt van de deur, logisch.

Toen we na het eten weer weg wilden gaan, had ik mijn paraplu gepakt, en ik trek de deur open om naar buiten te gaan. Maar ik was iets te enthousiast, want het bleek dus dat er in de hoek waar de deur scharnierde, ook paraplu's stonden. En laat er nou achter die deur een spiegelwand zijn (denk 1 bij 2 meter, grote spiegel). Maargoed, dat had ik dus niet door, dus ik zwaai die deur open, dat ging wat lastig (want er stond een paraplu in de hoek), maar met een soepele ruk ging de deur helemaal open, en de spiegel aan diggelen

Gelukkig zag de pizzeria-meneer het gebeuren en mochten we zonder kleerscheuren de zaak verlaten, en tot op heden heb ik nog geen bezoek gehad van de mafia
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:54:34 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_40920023
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:55 schreef TR08 het volgende:
Ik vind scheten altijd dolle pret
Meestal als ik met mijn vriendin en een groep vrienden uit geweest ben scheten we heel wat af op de terugweg. Hoe harder hoe beter

[ Bericht 10% gewijzigd door Federer-fan op 17-08-2006 22:59:52 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:59:52 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40920259
Ik herinner me weer iets; een jongeman die enorm veel moeite had gedaan in een exclusief restaurant te boeken en duidelijk zijn beste visa voor wilde zetten.
Ware het niet, dat de heer in kwestie volgens mij stekeblind was.
Hij had duidelijk zijn bril thuisgelaten, want hij boog ernstig ver voorover als hij me aansprak en bestudeerde de menukaart met zijn snuffert op de kaart geplakt.
Zo jammer...ik vind een bril juist wel sexy namelijk...maar die onzekerheid, was een grootse afknappert
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:00:54 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_40920302
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef SHE het volgende:
Ik herinner me weer iets; een jongeman die enorm veel moeite had gedaan in een exclusief restaurant te boeken en duidelijk zijn beste visa voor wilde zetten.
Hij had duidelijk zijn bril thuisgelaten, want hij boog ernstig ver voorover als hij me aansprak en bestudeerde de menukaart met zijn snuffert op de kaart geplakt.
Zo jammer...ik vind een bril juist wel sexy namelijk...maar die onzekerheid, was een grootse afknappert
Ik heb geen bril, maar ik wil er voor jou graag een dragen als we uit eten gaan of als je een pizza voor me maakt (doe ik de afwas).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:04:03 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40920446
, je bent een schatje, maar een tijdje geleden heeft een heel bijzondere man een eerbare vrouw van me gemaakt, dus ik moet je aanbod afslaan.
pi_40920932
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef SHE het volgende:
Ik zie net wat je boven je avatar hebt staan: Shaven, not furred
Geweldig
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:24:11 #293
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40921225
Veel mensen snappen 'm niet eens

Bond
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:34:52 #294
65960 sanger
pi_40927818
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:24 schreef SHE het volgende:
Veel mensen snappen 'm niet eens

Bond
Irritant is dat he! Ook op MSN, wat betekent jouw naam?
pi_40927838
Offtopic, maar ik vind die ondertitel ook al tijden geniaal .
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:01:56 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40927956
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_40928110
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 07:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Offtopic, maar ik vind die ondertitel ook al tijden geniaal .
Ik verdenk r ervan dat zij Harige Kerel ontvacht en van ons weggenomen heeft
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:59:20 #299
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40929599
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Respect dat je weg bent gelopen.

Ik heb zelf eens een afspraakje gemaakt via MSN met een meisje (die ik dus ook nog nooit had ontmoet daarvoor) in het oosten des lands. We zouden beetje gaan clubben. Was haar beste vriendin er ineens bij en ook nog eens eenofandere gast... ik dacht eerst het is haar broer ofzo maar ze was de hele avond met hem aan het flirten en met haar vriendin aan het geinen. Paar keer geprobeerd er tussen te komen. Het kwam er op neer dat ze weinig intresse had om zelfs maar een gesprek met me aan te knopen. Aangezien ik best wel een pokkeeind had gereden had ik niet zin om het zo snel op te geven maar uiteindelijk was ik de hele avond een soort nutteloos aanhangsel.

Op MSN heeft ze beetje half haar excuus aangeboden maar voor mij was het wel zat.

Ik had gewoon net zoals jij weg moeten gaan als ik nu terug denk.
Ja, als je al merkt dat ze geen interesse in je toont dan is het jammer hoor. Voor jou 10 anderen die wel willen.
Laat daar niet mijn avond voor verpesten en ja ik moest ook een pokke eind rijden ervoor maarja jammer dan.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:11:08 #300
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40929828
quote:

[..]

- Shy bitches.

Jij hebt echt issues
pi_40932161
Ik had ook wat stoms, mijn zusje had een vriendin uitgenodigd bij ons thuis ( toen woonden we nog bij onze ouders ) En dat werd erg gezellig, op den duur zat die vriendin dus bij mij op de kamer , werd erg gezellig, maar s'avonds wou ze wel naar huis toe, ik had net mijn rijbewijs dus ik zei ik breng je wel ff weg in de auto van mijn vader , wat dus absoluut niet mocht, was net een nieuwe hehe.
Nou ja ik breng haar dus naar huis, en bij haar huis aangekomen zet ik de auto uit, maar tis dus een automaat die je in de parkeerstand moet zetten. Dat was ik dus ff vergeten....

Dus wij uitgebreid zoenen en voelen en toen wij klaar waren met "afscheid" nemen , keek ik naar buiten en rolden we dus zo'n beetje 100 meter verderop, nog geen 5 meter voor een andere geparkeerde auto, daar schrok ik zo verschrikkelijk van dat ik meteen de handrem aantrek , en zij dus met haar voorhoofd tegen de voorraam klapt hahahahhaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')