Jij doet je nick eer aanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:45 schreef mell.from.hell het volgende:
maar ja, z'n vloerbedekking was toch al rood, dus hij moest niet zo janken![]()
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef rocca het volgende:
Geniaal.. topic..
Blunders? Zat bij m'n date, op een witte bank en rara.. Mevrouw werd ongesteld. Zeer geñant... Rode vlek achter op z'n bank gelaten. Hij boos. Achteraf konden we erom lachen en hadden een tijdje wat. Over die vlek, die is er nooit eruit gekomen, hiij heeft zn bank weg moeten gooien en een nieuwe kopen. HIj vond de bank toch niet al te mooi dus ja.. Lag opzich voor de hand.. Extra reden om die bank weg te doen. Hahaha
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat is echt erg!
Een vriendin van me had een date met iemand via internet. Ze durfde niet alleen te gaan dus ik en een andere vriendin waren haar backup. Wij zaten aan een tafeltje en zij zaten aan de bar. Op gegeven moment staat je op en heeft ze echt een giga bruine plek in haar nieuwe witte broek. Daar ons harde gelach trokken we hun aandacht waarna zij zich omdraait en hij uitstekend zicht heeft op die bruine plek
witte broeken zijn alleen voorbehouden aan verpleegsters, uniform dus.... op t werk.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat is echt erg!
Een vriendin van me had een date met iemand via internet. Ze durfde niet alleen te gaan dus ik en een andere vriendin waren haar backup. Wij zaten aan een tafeltje en zij zaten aan de bar. Op gegeven moment staat je op en heeft ze echt een giga bruine plek in haar nieuwe witte broek. Daar ons harde gelach trokken we hun aandacht waarna zij zich omdraait en hij uitstekend zicht heeft op die bruine plek
iddquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:52 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
witte broeken zijn alleen voorbehouden aan verpleegsters, uniform dus.... op t werk.
waarom je dat aantrekt met uit gaan, not done.
* heiden6 moet denken aan South Park.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een dateIk was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:
Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...
Niet echt tijdens een date, maar tijdens de eerste nacht slapen bij een kortstondige liefde.
Hoewel, ik heb eigenlijk níet geslapen, want ik had last van mijn buik. Darmen rommelen, scheten moeten laten. Maar nee, dat wilde ik dus écht niet. Ik heb de hele nacht mijn sluitspier samengeknepen en geprobeerd alles binnen te houden. Uiteindelijk kreeg ik dus behoorlijke krampen. Tóch maar naar het toilet....
Mijnheer woonde op een woonboot met allerlei hoekjes en de indeling was me niet geheel helder. Maar goed, op het toilet dacht ik letterlijk "Schijt" en heb ik mijn volledige darminhoud gelost. Inclusief geluid. Mijn hemel, wat een opluchting.
Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...
Nah, zijn reactie viel eigenlijk erg mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef No-Li-Ta het volgende:
hoe liep het af?!
Je hebt gewoon twintig minuten tegen hem aan geluld, en hij reageerde amper?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef mell.from.hell het volgende:
Het was niet tijdens een date, maar wel een blunder!
Gister![]()
Ik met 4 vrienden naar een kroegje geweest ergens in the middle of nowhere, was niet echt veel aan..totdat we een groep Zwitsers ontdekten.
Nou die zagen er niet verkeerd uit zeg maar, dus ik begon wat met die gasten te lullen in het engels.
Afijn, ze waren hier op vakantie en zouden vandaag weer richting Zwitserland vertrekken.
1 was wel geinteresseerd, beetje verlegen, maar och..als je eenmaal een gesprek begint komt ie wel los dacht ik ..dus ik maar slap lullen over van alles en nog wat, duurde zo'n 20 minuten, komt die vriend van hem doodleuk aanlopen,
'he doesn't speak English' ...
Mijn reactie:..
..
![]()
Precies in die volgorde.
Nou ja .. nog wel even verder geluld, waarbij die vriend van hem de rol als tolk op hem nam.
Wel jammer dat hij geen engels kon, want hij was wel erruug leuk!!![]()
Njah hij knikte alsof ie het begreepquote:Op zondag 20 maart 2005 12:18 schreef heiden6 het volgende:
Je hebt gewoon twintig minuten tegen hem aan geluld, en hij reageerde amper?![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef mar10e het volgende:
Niet van mij maar van m'n vriend:
Het was 6 april en een wat waterig zonnetje. We besloten de stad in te gaan en op een terrasje te gaan zitten. Het zonnescherm boven ons was omlaag..
M'n vriend: goh, wat warm ik voel de zon branden!
Ik: nee dat kan niet
Hij: ja het is écht hoor!
Ik: Kijk eens omhoog....
Daar hing dus zo'n warmtebron-geval![]()
Vooroordelen over vrouwen...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:00 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
Njah hij knikte alsof ie het begreepen ik was voornamelijk aan het woord
ja als ze nu niet meteen weg gelopen is was ze wel heel wanhopigquote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef mar10e het volgende:
Niet van mij maar van m'n vriend:
Het was 6 april en een wat waterig zonnetje. We besloten de stad in te gaan en op een terrasje te gaan zitten. Het zonnescherm boven ons was omlaag..
M'n vriend: goh, wat warm ik voel de zon branden!
Ik: nee dat kan niet
Hij: ja het is écht hoor!
Ik: Kijk eens omhoog....
Daar hing dus zo'n warmtebron-geval![]()
Eigenlijk vond ie het niet cool dat je z'n bank naar de filistijnen geholpen had en vervolgens een paar honder euro kwijt was voor een nieuwe bank. Maar zei het eerder uit beleefdheid en om aardig te zijn zodat ie je kon palen voor de volgende keer...quote:Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef rocca het volgende:
Geniaal.. topic..
Blunders? Zat bij m'n date, op een witte bank en rara.. Mevrouw werd ongesteld. Zeer geñant... Rode vlek achter op z'n bank gelaten. Hij boos. Achteraf konden we erom lachen en hadden een tijdje wat. Over die vlek, die is er nooit eruit gekomen, hiij heeft zn bank weg moeten gooien en een nieuwe kopen. HIj vond de bank toch niet al te mooi dus ja.. Lag opzich voor de hand.. Extra reden om die bank weg te doen. Hahaha
Shit heb je me nu al doorquote:Op zondag 20 maart 2005 23:56 schreef dramslag het volgende:
[..]
ja als ze nu niet meteen weg gelopen is was ze wel heel wanhopig![]()
Best ReadMe,quote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef ReadMe het volgende:
Hoi allemaal,
Over 3 weken heb ik een date met de geliefde administrator Yvonne.
Maar, ik weet niet wat ik moet aantrekken..
Mijn dagelijkse kleding?
En waar moet ik naar ruiken? Zou ze van zweetgeur houden?
Ik zie wel.
Je kan over 3 weken live meeluisteren naar de date op FOK! Radio
Mja kun je op wachten (als moeder zijnde) dat je dan vlekken krijgt, ja toch? Schuld ligt niet bij jou hoor vind ikquote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Yoni het volgende:
De moeder van mijn net nieuwe vriendje was jarig. Ik had zijn ouders vluchtig één keertje ontmoet in het voorbijgaan toen het nog niet aan was. Die verjaardag was dus nogal een vuurdoop, want ik was er voor het eerst als "de vriendin van" en er kwam ook nog eens een berg familie.
Alles verliep goed en het was best gezellig. Rond etenstijd was alleen nog de familie uit Limburg over, want die zouden blijven eten.
De tafel werd gedekt met een feestelijk wit tafellaken (echt zo eentje voor speciale gelegenheden)....en we aten o.a. spaghetti met tomatensaus![]()
Iedereen schepte keurig zijn/haar bordje vol.. behalve ik. Ik kieperde dus echt de hele lepel saus náást mijn bord. Erg genant, vooral toen ik later ontdekte dat het best een duur tafellaken was...
Uuuhm...Eigenlijk wou ik me wel scheren, dat doe ik dagelijksquote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Best ReadMe,
Ik zal je adviseren hoe ik het aan zou pakken:
-niet vergeten te scheren
-naar de kapper vantevoren
-nette broek, geen spijker (bijvoorbeeld nette merkbroek met een streepje of iets dergelijks).Niet te duf, maar netjes en toch casual.
-blouse (merk)
-blouse in broek dragen (niet te strak)
-nette schoenen, maar ook niet te duf. GEEN sportschoenen. Poetsen wanneer nodig.
-donkere sokken
-tanden goed poetsen
-Davidoff Cool Water Deep als eau de toilet
En houd in de gaten dat vrouwen op details letten.
Daar ga je! Yvonne en ReadMe![]()
Dat word een droomdate. Wat doe jij aan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:28 schreef yvonne het volgende:
Lang haar, kisten shirt, prima, goedgekeurd
'You pervert'quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
Telt een date in een droom ook?
Ik had eens een date in een mooie droom met een mooie dame. Op het moment dat het intiem werd, werd ik wakker. Wat moet ze nu wel niet van mij denken!
Dus jij weet dat ik over jou droomdequote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:08 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
'You pervert'
volgens mij dacht ze dat![]()
Ik weet allesquote:
die van mij ookquote:
Oh nee, dat was juist (ook) het erge, want ik was zijn naam (ook nog eens) kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:
.. en met het schaamrood op mijn kaken vragen of hij huppeldepup was.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:
Namelijk dat aantrekkingskracht zich niet laat weerhouden soms.
het erge is inderdaad altijd dat je pas als je weer nuchter bent ziet hoe een persoon er echt uitzietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie![]()
Hehe, of (dat) bovenstaand(e) verhaal van Moiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:39 schreef sweetgirly het volgende:
Want óf je krijgt bovenstaand verhaal
Bibi Clement?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben geneigd om nou zelf te zeggen: 'vrouwen'
naja, ik ben weer weg hier![]()
*sure*quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben.
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben.
Ach ze was zelf ook redelijk assertief en grofgebekt ( anders had ik d'r ook niet gedate ). Heb mijn excuses aangeboden omdat ik het simpelweg niet wist en gevraagd om het me niet kwalijk te nemen omdat ik haar niet opzettelijk wou kwetsen. Werd een beetje een beladen moment maar goed daarna nog serieus gepraat over leven en dood om vervolgens de kroeg te verlaten en een stuk te lopen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
eensch...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
Ja laat ik zoals iedereen maar kwijlend beamen dat het grote tieten zijn. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel om iets te bevestigen waar iemand verkapt om vraagt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:08 schreef Scorpie het volgende:
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.
Kijk, daar heb je nou weer een goed punt, want das waar. Eigen ervaring spreekt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
"Hoe later op de avond, hoe schoner het volk!"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie![]()
en ja ... ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een dateIk was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
precies, speel het genante spel dan uit..quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...
pfff wat een sappie..
whehehehe die is geweldig!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.![]()
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........![]()
Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........![]()
haha, Friends aflevering "i take you, Rachel" in plaats van Emily...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef GrupoBalanca het volgende:
maar ik voelde me zo schuldig en al zenuwachtig dat ik ook nog eens de verkeerde naam tegen dr zei. DAMN je had dr blik moeten zien.. ben blij dat ik dit nog na kan vertell..uhh typen![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:06 schreef boskov het volgende:
Gister: Nadat we een paar wijntjes, biertjes en een Cherry motherfucker op hadden, trok ik haar erg kleine jas aan
Een paar biertjes, wijntjes verder, goot ik toevallig een half biertje over haar shirt heen.
Tijd terug:
Leuke avond met het meisje gehad, zij naar huis, ik bleef, een beetje met andere meiden lullen enzo, bleek haar beste vriendin gebleven te zijn. De Trut.
Het gezelschap lijkt me inderdaad hoofdzaak of het moet wel heel erg misgaan en dramatisch zijn. Ik vind dat je dan best op een redelijke manier kwaad mag zijn, maar los het dan met flair op niet door lomp en bot te doen. Sja sommige mannen hebben nu eenmaal geen flair he...quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, speel het genante spel dan uit..
een scene schoppen op een 1e date is zooo
ik had gewoon mijn schouders op gehaald en gaan eten, boeien dat het wat anders is dan je voor ogen had, het eten is toch verdomme bijzaak alsje met MIJ uit bent![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Jitse het volgende:
Oja deze schiet me ook nog te binnen:
Een uit de hand gelopen feestje van een kameraad ettelijke jaren geleden:
Ik was zwaar bezopen maar herinner me nog alles ivm een of ander lelijk paard wat daar rondliep..
Ik weet niet hoe ik het in mijn hoofd haalde maar ineens stond ik met haar te zoenen. Goed geen probleem, de tijd & biertjes gingen voorbij en opeens stond ze te zoenen met een andere gast. Ik trok me niets aan van het sletje en ging voor de verandering eens een wijntje halen aan de bar (toch gratis)
In 1 haal sloeg ik dat wijntje achterover..
Dat wijntje op al die biertjes bekwam me zo slecht dat ik naar buiten moest lopen om te kotsen.
Aan de zijkant van die keet heb ik toen de hele boel ondergekost.
- begrijp me niet verkeerd, ik had echt de tranen in mijn ogen van het kotsen, zo ziek was ik -
Ondertussen was een of andere slim figuur dat langsliep en me gezien had gaan vertellen tege die meid dat ik er het hart van in was dat ze met die andere gast had gezoend, en dat ik nu buiten stond te huilen.![]()
Ze komt vervolgens helemaal bezorgd en in de wolken naar buiten gehold.. maar mijn adem stonk echt naar kots en de smaak zat nog in m'n bek. Ze stond bovendien vrij dichtbij en daarom dacht ik dat het beter was om maar niet te praten. Ik besloot om enkel maar te knikken op elke vraag die ze stelde.. idd met tranen nog in mijn ogen van de zware kotspartij enkele momenten voordien. Maar zij had helemaal niet door wat er aan de hand was en interpreteerde de hele situatie anders.
Uiteindelijk vroeg ze me of ik wel om haar aan het huile was omdat ik er zo assertief bijstond?
Ik zocht al mijn kracht bij elkaar en kon nog net de woorden opbrengen dat ik niet stond te huilen, en wees naar de plas kots waar ze met haar lompe voete instond..
Toen liep ze boos terug naar binnen![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:22 schreef Saffron het volgende:
Ik was voor de eerste keer op bezoek bij de moeder van mijn vriend. Zijn opa en oma waren er ook bij. We gingen bbqen. Ik vind die spiezen met sate altijd wel lekker, maar normaal gesproken kluif ik die zegmaar. Nu moest ik die netjes van de spies afhalen met mijn vork. Dat lukte dus niet waardoor het eerste sateetje over de tafel heen vloog en in het bord van zijn moeder terechtkwam.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:55 schreef Rev- het volgende:
hmm de date helemaal vergeten was best erg denk ik
Mijn megaverhaal, wat doe je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Bemiddelaar het volgende:
Wat ben jij toch heerlijk arrogant en alwetendquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gezelschap lijkt me inderdaad hoofdzaak of het moet wel heel erg misgaan en dramatisch zijn. Ik vind dat je dan best op een redelijke manier kwaad mag zijn, maar los het dan met flair op niet door lomp en bot te doen. Sja sommige mannen hebben nu eenmaal geen flair he...
Nee ik weet hoe het moet. Dat wil nog niet zeggen dat ik het zelf ook zo doequote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat ben jij toch heerlijk arrogant en alwetend.
Hier had je wel gelijk, was misschien niet de beste post om te quoten maar ging me even om het algemeenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik weet hoe het moet. Dat wil nog niet zeggen dat ik het zelf ook zo doe![]()
![]()
Het lijkt me echter nogal logisch als het eten niet goed is of iets dergelijks dat je je best doet om het gezelschap toch de hoofdattractie te houden van een avond en niet een scheldpartij met de ober/restauranteigenaar te gaan houden. Dat betekent vind ik niet dat je er niet iets van mag zeggen, maar een charmante manier van duidelijk zijn zal beter overkomen dan dreigen en als een kind op de grond gaan stampen of haantjesgedrag. Dat doe je pas als HAAR eten verpest wordt
Je bent met HAAR uit, niet met wat op je bord ligt...
Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier had je wel gelijk, was misschien niet de beste post om te quoten maar ging me even om het algemeen.
Tja, de liefde van de man gaat door de maag.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent met HAAR uit, niet met wat op je bord ligt...
Uhm over het algemeen zijn dit vriendendiensten van nuchtere naar dronken vrienden toe. IK bedoel er niks mee hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef mell.from.hell het volgende:
Het was niet tijdens een date, maar wel een blunder!
Gister![]()
Ik met 4 vrienden naar een kroegje geweest ergens in the middle of nowhere, was niet echt veel aan..totdat we een groep Zwitsers ontdekten.
Nou die zagen er niet verkeerd uit zeg maar, dus ik begon wat met die gasten te lullen in het engels.
Afijn, ze waren hier op vakantie en zouden vandaag weer richting Zwitserland vertrekken.
1 was wel geinteresseerd, beetje verlegen, maar och..als je eenmaal een gesprek begint komt ie wel los dacht ik ..dus ik maar slap lullen over van alles en nog wat, duurde zo'n 20 minuten, komt die vriend van hem doodleuk aanlopen,
'he doesn't speak English' ...
Mijn reactie:..
..
![]()
Precies in die volgorde.
Nou ja .. nog wel even verder geluld, waarbij die vriend van hem de rol als tolk op hem nam.
Wel jammer dat hij geen engels kon, want hij was wel erruug leuk!!![]()
Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bentquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsen
Als je een beetje na zou denken, zou je bijna denken dat ik het er om deed...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bent.
Trug ontopic maar weer.
Nicht gefiiiiiickt???quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
gister
zelfde meisje als vorige week. Beide heel erg dronken, dit gebeurde er in willekeurige volgorde:
-twee drankjes over haar heen
-in het centrum van A'dam zij haar string, ik mijn boxer uitgetrokken
-van een trapje gevallen
-paar keer 'toevallig' tegen haar borsten aan met mijn hand
vond ik toch weer genoeg voor een avondje.
en geruild zeker?? ze had 't koud?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
-in het centrum van A'dam zij haar string, ik mijn boxer uitgetrokken
het was niet eerlijk. zij had een rok aan, veel simpeler, ik moest nota bene mijn schoenen en broek uitdoen...quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Te hard geprakt ofzo?
Als jij je laat verleiden door een vriendin van je vriendin en ermee het bed in duikt dan BEN je ook een hufter (en die vriendin een onwijze trut)quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrouwen
Die spelen het klaar de vriend van hun beste vriendin te verleiden, er het bed mee in te duiken en dan dit aan hun vriendin te vertellen zodat aan het eind van de rit JIJ de hufter bent...
![]()
waarom? en erna met je boxer in je hand lopen?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef boskov het volgende:
[..]
het was niet eerlijk. zij had een rok aan, veel simpeler, ik moest nota bene mijn schoenen en broek uitdoen...
Niet echt tijdens een date, maar tijdens de eerste nacht slapen bij een kortstondige liefde.
Hoewel, ik heb eigenlijk níet geslapen, want ik had last van mijn buik. Darmen rommelen, scheten moeten laten. Maar nee, dat wilde ik dus écht niet. Ik heb de hele nacht mijn sluitspier samengeknepen en geprobeerd alles binnen te houden. Uiteindelijk kreeg ik dus behoorlijke krampen. Tóch maar naar het toilet....
Mijnheer woonde op een woonboot met allerlei hoekjes en de indeling was me niet geheel helder. Maar goed, op het toilet dacht ik letterlijk "Schijt" en heb ik mijn volledige darminhoud gelost. Inclusief geluid. Mijn hemel, wat een opluchting.
en niet eens kunnen douchenquote:Op zondag 11 juni 2006 14:25 schreef Frankvbr het volgende:
tijdens niet echt, ik ben wel een andere x zo stom geweest:
ik zou haar half 12 ophalen bij het station.
ik sliep door twee wekkers, en de telefoon heen, en werd pas om 12 uur wakker
gelukkig was t station dichtbij, en kan ik ook wel snel zijn, dus na haar gebelt te hebben, was ik er in 5 a 10 minuten. (vond het zelf nog wonderbaarlijk dat ze er nog was)
Een beetje een tripped,fell and landed on his dick- verhaal.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:27 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
whahahaha, geweldig.
Heb ik nog wat....
Niet echt een date, ook niet echt een ernstige blunder ofzo. Ik was mee uit met een groep friends, en 1 van de jongens vond mij al langer leuk (wist ik). Hij was hele avond lief voor me enzo, en ik had een enorm leuke avond gehad, dus toen hij me thuis afzette, bedacht ik me dat het wel zo netjes was om 'm een kus op z'n wang te geven. Helaas was ik enigszins aangeschoten en was mijn vermogen tot mikken enigszins afgezwakt, dus de kus belandde vol op zijn mond.
Vervolgens was het niet bepaald makkelijk meer om uit te leggen dat het puur vriendschappelijk bedoelt was...
quote:
Best saai dan hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:24 schreef Friek_ het volgende:
Ooit had ik besloten om met een dame naar de film te gaan. Rijden we driekwartier naar die bios, blijkt de film niet te draaien.
Dat was wel de ergste. Niet zo boeiend dus.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:10 schreef Locusta het volgende:
Ik heb zelf niet echt blunders, maar weet nog wel een errug leuke van mijn ex
Voordat ie wat mij mij kreeg is hij een keer met een groep vrienden wezen stappen in de Randstad. Ex wilde graag een leuke meid versieren en ja hoor, op een gegeven moment was het *bingo*... Maarr.... nu was het echt een ontzettend lelijk paard....(wat ik van verhalen heb moeten geloven)
Nu stonden zijn vrienden dat eens van een afstandje te bekijken en concludeerden dat ze het mijn ex niet langer aan konden doen om hem nog langer met haar op de dansvloer te laten staan.
Er moest een reddingspoging komen...![]()
Nu was er een van die vrienden die zei dat hij het wel even op zou lossen
Vriend loopt naar ex toe en haalt ondertussen zijn piemel uit de broek: He Ex!![]()
Meisje: AAARRRGGG!!!![]()
*rent weg*
Ex: Klootzak!![]()
Hehehe.... heb er smakelijk om gelachten toen![]()
Ook een keertje gehad, op soortgelijke hogehakschoenen: mijn hak brak af toen we net richting bioscoop liepen. Gelukkig was er nog tijd genoeg om snel thuis andere schoenen op te halen, maar charmant was anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Tegen beter weten in met hogehakschoenen een strandwandeling gaan maken...
Damn, wat heb ik op de terugweg mijn best gedaan om niet te klagen over zere voeten
Een hand met een eigen wilquote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Date met leuke meid. Wij in een kroegje. Zij had een truitje aan met een redelijke open bovenkant (blote schouders dus). Ik sla mijn arm om haar heen om te vragen wat ze wilt drinken, glijd mijn hand zo haar blousje in. En dan proberen wijs te maken dat het ECHT per ongeluk was. Was het trouwens ook.
Bleek later dat ze het niet erg vond dat ik aan der zat, maar dat het probleem was dat het in de kroeg was. Maar op dat moment kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
quote:
Hand van God!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Date met leuke meid. Wij in een kroegje. Zij had een truitje aan met een redelijke open bovenkant (blote schouders dus). Ik sla mijn arm om haar heen om te vragen wat ze wilt drinken, glijd mijn hand zo haar blousje in. En dan proberen wijs te maken dat het ECHT per ongeluk was. Was het trouwens ook.
Bleek later dat ze het niet erg vond dat ik aan der zat, maar dat het probleem was dat het in de kroeg was. Maar op dat moment kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
whehehequote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Gooi het dan maar op een spontane verstandsverbijstering door haar verblindende schoonheidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:26 schreef Labrador1974 het volgende:
De ergste blunder die ik ooit begaan heb was dat ik na een uur begod niet meer op de naam van mijn date kon komen en me in allerlei bochten moest wringen om weer achter haar naam te komen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Naar de 'Texas Chainsaw Massacre' gaan omdat die romantische comedy vol zat...
Of haar met een verkeerde naam aansprekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:26 schreef Labrador1974 het volgende:
De ergste blunder die ik ooit begaan heb was dat ik na een uur begod niet meer op de naam van mijn date kon komen en me in allerlei bochten moest wringen om weer achter haar naam te komen.
Nee, ze zat chagerijnig in het andere eind van de stoelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan zo een die constant met haar handen voor haar ogen zit? en zich verschuilt achter je?
Dat was dus gelijk niks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, ze zat chagerijnig in het andere eind van de stoel
bahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef het.ismij het volgende:
Daarom noem k 9 van de 10 dames die k ken/tegenkom gewoon schat/lieverd.
Is echt 1000x makkelijker.
lucky bastardquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:23 schreef Menn0 het volgende:
Hehe pas zitten nagenieten van wat recente stommiteiten.. met een meis wat afgesproken.. kwamen goed op gang op 'n terrasje.. op 'n gegeven moment moest ze ff piesen.. gaat ze daar toch languit op d'r muil wheheh! Op 'n vol terras nogwel he
Kan gebeuren dacht ik he.. ze schaamde zich rot, maar zo'n toffe gozert als ik ben, neem ik dr niks kwalijk natuurlijk..
En da's maar goed ook, want bleek later dat ze héél goed kon zoenuhhhh...
Toen beging ik 'n blundertje.. lagen later dus naast elkaar op t gras in de zon.. nam ik 't initiatief om te zoenen, maar.. m'n hand waar ik op steunde verschoof opeens waardoor ik iets te hard aankwam..
*pok* voortanden tegen elkaar.. Zij zo van.. 'aaaaaaa ooeeeeeee iiiiiieeeeee!!!!eins grmbl doe je dat altijd zo'?
Ik zo van 'jaaa was lang geleden dat k iemand z'n tanden eruit heb gemept, maar ik zal het goedmaken' dus meteen verderzoenen..
En je raadt het nooit, kreeg pas nog een sms met 'wanneer spreken we nog 's af' wheheh!![]()
Heeeel herkenbaar!quote:Op maandag 19 juni 2006 01:36 schreef Xtinction het volgende:
5 pagina's al en ik heb nog niks gelezen, shame on me! (TVP)
Ik had op vakantie nog een vrij stomme blunder... het was zuid frankrijk, ik was 15 of zo. Aangepapt met een meisje wat ik heel leuk vond, op een gegeven moment lopen we naar het strand, vet romantisch, maar ik durfde nog geen flikker toen. Op een gegeven moment zei ze : "tis een beetje koud (picture it, zuid frankrijk + koud dus he.. oh really)".... toen zei ik dus dat we maar een trui voor dr moesten halenecht... spijt spijt spijt... is ook niks geworden uiteindelijk
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef Flowerpower_ het volgende:
We gingen naar de bios, hoe cliché, en tijdens de film moest hij even naar de WC. Afijn, prima natuurlijk. Ik ging per SMS een vriendin even op de hoogte stellen. Onder andere had ik in dat smsje gezet; 'Hij is leuk, maar niet geweldig. Oftewel, ik ben niet verliefd'.
En toen had ik dat per ongeluk naar hem, m'n date, gestuurd,. Hij kwam weer terug naar z'n plaats en was natuurlijk nogal overdonderd. Hij zei; 'Ik heb een smsje ontvangen dat vast niet voor mij bedoeld was'. En inderdaad. Toch best wel een blunder denk ik zo,
.
ik vind hem wel goed hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef Flowerpower_ het volgende:
We gingen naar de bios, hoe cliché, en tijdens de film moest hij even naar de WC. Afijn, prima natuurlijk. Ik ging per SMS een vriendin even op de hoogte stellen. Onder andere had ik in dat smsje gezet; 'Hij is leuk, maar niet geweldig. Oftewel, ik ben niet verliefd'.
En toen had ik dat per ongeluk naar hem, m'n date, gestuurd,. Hij kwam weer terug naar z'n plaats en was natuurlijk nogal overdonderd. Hij zei; 'Ik heb een smsje ontvangen dat vast niet voor mij bedoeld was'. En inderdaad. Toch best wel een blunder denk ik zo,
.
Na 1/4 gestopt met lezen, gebruik alsjeblieft leestekens en maak duidelijke zinnen. Dit is echt onleesbaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
ik ging met een meissie naar amsterdam ergens afgesproke miste zei de bus ikde trein kwma goed uit we waren allebij ongeveer een uur later op de afgesproke plek ginge we net trein ik zo kaartjes kope dus ik zeg zo tegen der ik koop je kaartje wel vergeet ik me eigenkaartje te kope ok zelf maar de boete genome haar het kaartje gegeve zo in amsterdam liep er egt en mooie dame voorbij dus ik draai me hoofd om en kijk der na loop ik zo tegen een lantaarnpaal aan zegt me date zo ja dat heb je er nou van he.
verder ging allesgoed tot we weer naar huis gingen zochten trein richting rotterdam .
keke op dat bord spoor 1 dus wij renne rijdt trein voor neus weg lope terug naar het bord spoor 12 ofzo ook een trein naar rotterdam weer renne ree ook voor neus wel lope weer terug zien we dat er na een paar minute weer een trein naar rotterdam zou vertrekken dus lope daar heen blijk het de stoptrein te zijn![]()
![]()
![]()
veel langer overgedaan dan bedoeling op r'dam cs moesten we trein naar r'dam lombardijen zoeken gevonde dat ging zo waar goed.
bij lombardijen aangekome moest ze een bus hebben naar der huis en die bus kwam er precies aan ik renne voor der die bus te hale juist precies bij de ingang van de bus lag er een stoeptegel omhoog dus ik ging daar op me bek maar heb wel de bus voor haar late wachten toen kreeg ik tog nog een kusje van der![]()
zo aangepast!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:11 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Na 1/4 gestopt met lezen, gebruik alsjeblieft leestekens en maak duidelijke zinnen. Dit is echt onleesbaar
damn... waar moet het toch heen met de jeugd van tegenwoordig...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
....
Ik ben na de eerste zin gestopt, ik verdwaalde.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:11 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Na 1/4 gestopt met lezen, gebruik alsjeblieft leestekens en maak duidelijke zinnen. Dit is echt onleesbaar
Dank.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:32 schreef Copycat het volgende:
De spellingscommissie mag een rustpauze nemen.
Pfff, of dames die hun ergernissen over hun ex-vriend gaan vertellen. (terwijl ikzelf dan weet geen haar beter dan die gasten te zijn...)(en maar knikken)quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:14 schreef Pune het volgende:
Dat mijn date ging vertellen dat hij het nog steeds heel moeilijk had vanwege dat meisje dat hij 5 jaar geleden had geknuffeld, en hoe zij desondanks zijn liefde niet beantwoord had, en dat hij haar toen eigenlijk best nog een tijdje had lastiggevallen.
Dat was een eenmalige date, dus.
En smerig ziek worden na een romantisch etentje, en dan de halve nacht op de wc in de hotelkamer doorbrengen. Toen hadden we ècht net een maandje verkering, haha (mja, nu kan ik er om lachen)
Alsof je alleen naar romantische meuk kan met een date.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Naar de 'Texas Chainsaw Massacre' gaan omdat die romantische comedy vol zat...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef SHE het volgende:
Een keer met een jongeman op een officieus afspraakje geweest, waar hij het presteerde me ruim 3 uur te vervelen met zijn passie voor bergbeklimmen.
Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op klimmen
kinkyquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef SHE het volgende:
Een keer met een jongeman op een officieus afspraakje geweest, waar hij het presteerde me ruim 3 uur te vervelen met zijn passie voor bergbeklimmen.
Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op klimmen.
Zoiets had ik ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:57 schreef DIY het volgende:
Enigste blunder die ik me kan bedenken:
1e date met heel leuke meid en we besloten naar de film te gaan. Afgesproken dat ik haar met de auto op zou halen en weer thuis zou brengen. Geen probleem, zo slecht rij ik nou ook weer niet... Alles ging perfect. Leuke film "gezien", nog een hapje gegeten en wat gedronken daarna. Helemaal top die avond!!!
Vervolgens op pad naar de auto die ik in de parkeergarage had gezet. Je raad het al. Ik wist nog in welke parkeergarage maar beide waren we niet zo slim geweest om te onthouden waar in de parkeer garage.
Zon drie kwartier alle verdiepingen afgezocht naar mijn auto!!! Redelijke anticlimax...
Bhahaha, die zal overgelopen hebben van dankbaarheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:45 schreef MrTCP het volgende:
Ook leuk:
je zusje tegenkomen in de kroeg en verolgens straalbezopen over haar tafeltje (en die van d'r date) heen kotsen
Sorry, volgende keer doen we een heus dialoog...quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef SHE het volgende:
Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op
Oefquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:50 schreef Sander_K het volgende:
niet echt een date maar wel een blunder.. stond te praten met een meid en ik vond het zo raar ruiken de hele tijd. Dus ze vraagt zo "wat is er, wat ruik je?" ik heel tactisch "ik ruik potgrond!"
bleek dat ze e.o.a. vaag luchtje op had -petjoelie ofzo- en dat lijkt verdacht veel op z'n grond lucht. Toch kon ze er wel om lachen
ohh dat herken ik wel ... dan wil je toch tijdens je date er mooi uitzien, dus kdeed schoenen met hele hoge naald hakken aan , en idd op de heen weg ging het allemaal nog wel, maar de terug weg.. hm was toch iets minder... heb toen ook niet geklaagd.. maar het zat er ook niet ver naast...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Tegen beter weten in met hogehakschoenen een strandwandeling gaan maken...
Damn, wat heb ik op de terugweg mijn best gedaan om niet te klagen over zere voeten
Laat me raden. In plaats van zelf een ander gesprek aan te sturen liet jij die arme jongen door bazelen over het enige onderwerp waar hij zich nerveus aan vast kon klampen simpelweg doordat jij totaal niks over jezelf zegt en hem maar lekker door laat modderen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef SHE het volgende:
Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op
lol, iemand is gefrustreerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Laat me raden. In plaats van zelf een ander gesprek aan te sturen liet jij die arme jongen door bazelen over het enige onderwerp waar hij zich nerveus aan vast kon klampen simpelweg doordat jij totaal niks over jezelf zegt en hem maar lekker door laat modderen.
Zeker de hele date lang lekker als een verlegen begijntje een beetje zitten knikken en instemmen waarna je hem hebt vertelt dat je hem "meer als een broertje ziet (r)" en dat je "vrienden wilt blijven (tm)"
- Vrouwen die verwachten geentertaint te worden.![]()
- Shy bitches.![]()
- letsjustbefriendsyourlikeabrothertome wieven.![]()
- Vrouwen die intelligent en interessant genoeg zijn om actief deel te nemen in een gesprek en realiseren dat ook -zij- hun best wel eens mogen doen.![]()
![]()
![]()
Dat kan niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:38 schreef Wicked_W het volgende:
[..]
lol, iemand is gefrustreerd...
Misschien vinden die andere vrouwen je gewoon niet leuk![]()
Hehehe, ik stel me zo'n type voor met vonken in zijn ogen dat blaft: "Schnell! Vertel iets over jezelf!"quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:38 schreef Wicked_W het volgende:
[..]
lol, iemand is gefrustreerd...
Misschien vinden die andere vrouwen je gewoon niet leuk![]()
Dus omdat ik vind dat vrouwen zich vaak te passief opstellen en mij daar aan erger ben ik een duits sprekende speed dater?... weow...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehehe, ik stel me zo'n type voor met vonken in zijn ogen dat blaft: "Schnell! Vertel iets over jezelf!"
Zo ken ik er ook een. Vrouwtje die ik al lang kende weer tegen het lijf gelopen. Ik toespelingen maken over een date, zij positief reageren. Eerste date was erg leuk maar ze wilde niet kussen omdat ze nog met haar ex zat (was ook zo, had tijdens de date 2 keer gebeldquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef SpecialK het volgende:
Ach nein, das war nur eine Witzequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus omdat ik vind dat vrouwen zich vaak te passief opstellen en mij daar aan erger ben ik een duits sprekende speed dater?... weow...![]()
Ja na afloop toen nog wel op icq gesproken en ze vond het jammer dat het zo ging maarja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:14 schreef Xtinction het volgende:
Metro: heeft die meid haar excuses nog aangeboden na die ICQ date? Klinkt echt erg nl...
Respect dat je weg bent gelopen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
Ik weet er nog 1.
ICQ gesprekken gevoert met een meisje die ik via de whiteboard search gevonden had () maar uiteindelijk leek het meer te worden dan alleen een gezellige chat. Dus we zouden een keertje daten. Maar alleen onder de voorwaarde dat haar vriendin mee mocht
Enfin, nou ben ik daar niet zo'n voorstander van maargoed. Ik daarheen, vriendin en zij samen op een fietsje (al giebelend, toen had ik eigenlijk al weg moeten gaan
). Nja bottomline: die 2 waren de hele tijd met elkaar aan het kletsen en ik liep er een beetje verloren bij
![]()
Na een kwartiertje ofzo vroeg ik of het misschien gezelliger was zonder mij en toen ben ik maar weggegaanwat een fucking blauwtje was dat zeg.
Moet je ook maar niet denken dat ze al in de pocket zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh wacht, over mensen die "in the pocket waren" behalve op het laatste moment niet:
[...]
Dát is idd de blunder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet denken dat ze al in de pocket zijn.
Oepsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:06 schreef garfield_online het volgende:
Heb haar, mijn telefoon dus nooit meer gezien...
Stond ik daar met 2 pita's
Gast.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:06 schreef garfield_online het volgende:
Oké, hier een van mij dan...
drank![]()
ja idd, was echt wel klote avondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gast.. Dat is echt kut. Zij dacht natuurlijk, die klootzak komt niet meer terug, fok hem. Ik neem zn telefoon ook nog.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:55 schreef TR08 het volgende:
Ik vind scheten altijd dolle pret
Meestal als ik met mijn vriendin en een groep vrienden uit geweest ben scheten we heel wat af op de terugweg. Hoe harder hoe beter
Ik heb geen bril, maar ik wil er voor jou graag een dragen als we uit eten gaan of als je een pizza voor me maakt (doe ik de afwas).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef SHE het volgende:
Ik herinner me weer iets; een jongeman die enorm veel moeite had gedaan in een exclusief restaurant te boeken en duidelijk zijn beste visa voor wilde zetten.
Ware het niet, dat de heer in kwestie volgens mij stekeblind was.
Hij had duidelijk zijn bril thuisgelaten, want hij boog ernstig ver voorover als hij me aansprak en bestudeerde de menukaart met zijn snuffert op de kaart geplakt.
Zo jammer...ik vind een bril juist wel sexy namelijk...maar die onzekerheid, was een grootse afknappert
Ik zie net wat je boven je avatar hebt staan: Shaven, not furredquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef SHE het volgende:
Ik herinner me weer iets; een jongeman die enorm veel moeite had gedaan in een exclusief restaurant te boeken en duidelijk zijn beste visa voor wilde zetten.
Ware het niet, dat de heer in kwestie volgens mij stekeblind was.
Hij had duidelijk zijn bril thuisgelaten, want hij boog ernstig ver voorover als hij me aansprak en bestudeerde de menukaart met zijn snuffert op de kaart geplakt.
Zo jammer...ik vind een bril juist wel sexy namelijk...maar die onzekerheid, was een grootse afknappert
Irritant is dat he! Ook op MSN, wat betekent jouw naam?quote:
Ik verdenk r ervan dat zij Harige Kerel ontvacht en van ons weggenomen heeftquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Offtopic, maar ik vind die ondertitel ook al tijden geniaal.
Ja, als je al merkt dat ze geen interesse in je toont dan is het jammer hoor. Voor jou 10 anderen die wel willen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Respect dat je weg bent gelopen.
Ik heb zelf eens een afspraakje gemaakt via MSN met een meisje (die ik dus ook nog nooit had ontmoet daarvoor) in het oosten des lands. We zouden beetje gaan clubben. Was haar beste vriendin er ineens bij en ook nog eens eenofandere gast... ik dacht eerst het is haar broer ofzo maar ze was de hele avond met hem aan het flirten en met haar vriendin aan het geinen. Paar keer geprobeerd er tussen te komen. Het kwam er op neer dat ze weinig intresse had om zelfs maar een gesprek met me aan te knopen. Aangezien ik best wel een pokkeeind had gereden had ik niet zin om het zo snel op te geven maar uiteindelijk was ik de hele avond een soort nutteloos aanhangsel.![]()
Op MSN heeft ze beetje half haar excuus aangeboden maar voor mij was het wel zat.
Ik had gewoon net zoals jij weg moeten gaan als ik nu terug denk.
Jij hebt echt issuesquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Laat me raden. In plaats van zelf een ander gesprek aan te sturen liet jij die arme jongen door bazelen over het enige onderwerp waar hij zich nerveus aan vast kon klampen simpelweg doordat jij totaal niks over jezelf zegt en hem maar lekker door laat modderen.
Zeker de hele date lang lekker als een verlegen begijntje een beetje zitten knikken en instemmen waarna je hem hebt vertelt dat je hem "meer als een broertje ziet (r)" en dat je "vrienden wilt blijven (tm)"
- Vrouwen die verwachten geentertaint te worden.![]()
- Shy bitches.![]()
- Vrouwen die intelligent en interessant genoeg zijn om actief deel te nemen in een gesprek en realiseren dat ook -zij- hun best wel eens mogen doen.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |