Best saai dan hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:24 schreef Friek_ het volgende:
Ooit had ik besloten om met een dame naar de film te gaan. Rijden we driekwartier naar die bios, blijkt de film niet te draaien.
Dat was wel de ergste. Niet zo boeiend dus.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:10 schreef Locusta het volgende:
Ik heb zelf niet echt blunders, maar weet nog wel een errug leuke van mijn ex
Voordat ie wat mij mij kreeg is hij een keer met een groep vrienden wezen stappen in de Randstad. Ex wilde graag een leuke meid versieren en ja hoor, op een gegeven moment was het *bingo*... Maarr.... nu was het echt een ontzettend lelijk paard....(wat ik van verhalen heb moeten geloven)
Nu stonden zijn vrienden dat eens van een afstandje te bekijken en concludeerden dat ze het mijn ex niet langer aan konden doen om hem nog langer met haar op de dansvloer te laten staan.
Er moest een reddingspoging komen...![]()
Nu was er een van die vrienden die zei dat hij het wel even op zou lossen
Vriend loopt naar ex toe en haalt ondertussen zijn piemel uit de broek: He Ex!![]()
Meisje: AAARRRGGG!!!![]()
*rent weg*
Ex: Klootzak!![]()
Hehehe.... heb er smakelijk om gelachten toen![]()
Ook een keertje gehad, op soortgelijke hogehakschoenen: mijn hak brak af toen we net richting bioscoop liepen. Gelukkig was er nog tijd genoeg om snel thuis andere schoenen op te halen, maar charmant was anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Tegen beter weten in met hogehakschoenen een strandwandeling gaan maken...
Damn, wat heb ik op de terugweg mijn best gedaan om niet te klagen over zere voeten
Een hand met een eigen wilquote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Date met leuke meid. Wij in een kroegje. Zij had een truitje aan met een redelijke open bovenkant (blote schouders dus). Ik sla mijn arm om haar heen om te vragen wat ze wilt drinken, glijd mijn hand zo haar blousje in. En dan proberen wijs te maken dat het ECHT per ongeluk was. Was het trouwens ook.
Bleek later dat ze het niet erg vond dat ik aan der zat, maar dat het probleem was dat het in de kroeg was. Maar op dat moment kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
quote:
Hand van God!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Date met leuke meid. Wij in een kroegje. Zij had een truitje aan met een redelijke open bovenkant (blote schouders dus). Ik sla mijn arm om haar heen om te vragen wat ze wilt drinken, glijd mijn hand zo haar blousje in. En dan proberen wijs te maken dat het ECHT per ongeluk was. Was het trouwens ook.
Bleek later dat ze het niet erg vond dat ik aan der zat, maar dat het probleem was dat het in de kroeg was. Maar op dat moment kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
whehehequote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Gooi het dan maar op een spontane verstandsverbijstering door haar verblindende schoonheidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:26 schreef Labrador1974 het volgende:
De ergste blunder die ik ooit begaan heb was dat ik na een uur begod niet meer op de naam van mijn date kon komen en me in allerlei bochten moest wringen om weer achter haar naam te komen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Naar de 'Texas Chainsaw Massacre' gaan omdat die romantische comedy vol zat...
Of haar met een verkeerde naam aansprekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:26 schreef Labrador1974 het volgende:
De ergste blunder die ik ooit begaan heb was dat ik na een uur begod niet meer op de naam van mijn date kon komen en me in allerlei bochten moest wringen om weer achter haar naam te komen.
Nee, ze zat chagerijnig in het andere eind van de stoelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan zo een die constant met haar handen voor haar ogen zit? en zich verschuilt achter je?
Dat was dus gelijk niks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, ze zat chagerijnig in het andere eind van de stoel
bahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef het.ismij het volgende:
Daarom noem k 9 van de 10 dames die k ken/tegenkom gewoon schat/lieverd.
Is echt 1000x makkelijker.
lucky bastardquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:23 schreef Menn0 het volgende:
Hehe pas zitten nagenieten van wat recente stommiteiten.. met een meis wat afgesproken.. kwamen goed op gang op 'n terrasje.. op 'n gegeven moment moest ze ff piesen.. gaat ze daar toch languit op d'r muil wheheh! Op 'n vol terras nogwel he
Kan gebeuren dacht ik he.. ze schaamde zich rot, maar zo'n toffe gozert als ik ben, neem ik dr niks kwalijk natuurlijk..
En da's maar goed ook, want bleek later dat ze héél goed kon zoenuhhhh...
Toen beging ik 'n blundertje.. lagen later dus naast elkaar op t gras in de zon.. nam ik 't initiatief om te zoenen, maar.. m'n hand waar ik op steunde verschoof opeens waardoor ik iets te hard aankwam..
*pok* voortanden tegen elkaar.. Zij zo van.. 'aaaaaaa ooeeeeeee iiiiiieeeeee!!!!eins grmbl doe je dat altijd zo'?
Ik zo van 'jaaa was lang geleden dat k iemand z'n tanden eruit heb gemept, maar ik zal het goedmaken' dus meteen verderzoenen..
En je raadt het nooit, kreeg pas nog een sms met 'wanneer spreken we nog 's af' wheheh!![]()
Heeeel herkenbaar!quote:Op maandag 19 juni 2006 01:36 schreef Xtinction het volgende:
5 pagina's al en ik heb nog niks gelezen, shame on me! (TVP)
Ik had op vakantie nog een vrij stomme blunder... het was zuid frankrijk, ik was 15 of zo. Aangepapt met een meisje wat ik heel leuk vond, op een gegeven moment lopen we naar het strand, vet romantisch, maar ik durfde nog geen flikker toen. Op een gegeven moment zei ze : "tis een beetje koud (picture it, zuid frankrijk + koud dus he.. oh really)".... toen zei ik dus dat we maar een trui voor dr moesten halenecht... spijt spijt spijt... is ook niks geworden uiteindelijk
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef Flowerpower_ het volgende:
We gingen naar de bios, hoe cliché, en tijdens de film moest hij even naar de WC. Afijn, prima natuurlijk. Ik ging per SMS een vriendin even op de hoogte stellen. Onder andere had ik in dat smsje gezet; 'Hij is leuk, maar niet geweldig. Oftewel, ik ben niet verliefd'.
En toen had ik dat per ongeluk naar hem, m'n date, gestuurd,. Hij kwam weer terug naar z'n plaats en was natuurlijk nogal overdonderd. Hij zei; 'Ik heb een smsje ontvangen dat vast niet voor mij bedoeld was'. En inderdaad. Toch best wel een blunder denk ik zo,
.
ik vind hem wel goed hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef Flowerpower_ het volgende:
We gingen naar de bios, hoe cliché, en tijdens de film moest hij even naar de WC. Afijn, prima natuurlijk. Ik ging per SMS een vriendin even op de hoogte stellen. Onder andere had ik in dat smsje gezet; 'Hij is leuk, maar niet geweldig. Oftewel, ik ben niet verliefd'.
En toen had ik dat per ongeluk naar hem, m'n date, gestuurd,. Hij kwam weer terug naar z'n plaats en was natuurlijk nogal overdonderd. Hij zei; 'Ik heb een smsje ontvangen dat vast niet voor mij bedoeld was'. En inderdaad. Toch best wel een blunder denk ik zo,
.
Na 1/4 gestopt met lezen, gebruik alsjeblieft leestekens en maak duidelijke zinnen. Dit is echt onleesbaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
ik ging met een meissie naar amsterdam ergens afgesproke miste zei de bus ikde trein kwma goed uit we waren allebij ongeveer een uur later op de afgesproke plek ginge we net trein ik zo kaartjes kope dus ik zeg zo tegen der ik koop je kaartje wel vergeet ik me eigenkaartje te kope ok zelf maar de boete genome haar het kaartje gegeve zo in amsterdam liep er egt en mooie dame voorbij dus ik draai me hoofd om en kijk der na loop ik zo tegen een lantaarnpaal aan zegt me date zo ja dat heb je er nou van he.
verder ging allesgoed tot we weer naar huis gingen zochten trein richting rotterdam .
keke op dat bord spoor 1 dus wij renne rijdt trein voor neus weg lope terug naar het bord spoor 12 ofzo ook een trein naar rotterdam weer renne ree ook voor neus wel lope weer terug zien we dat er na een paar minute weer een trein naar rotterdam zou vertrekken dus lope daar heen blijk het de stoptrein te zijn![]()
![]()
![]()
veel langer overgedaan dan bedoeling op r'dam cs moesten we trein naar r'dam lombardijen zoeken gevonde dat ging zo waar goed.
bij lombardijen aangekome moest ze een bus hebben naar der huis en die bus kwam er precies aan ik renne voor der die bus te hale juist precies bij de ingang van de bus lag er een stoeptegel omhoog dus ik ging daar op me bek maar heb wel de bus voor haar late wachten toen kreeg ik tog nog een kusje van der![]()
zo aangepast!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:11 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Na 1/4 gestopt met lezen, gebruik alsjeblieft leestekens en maak duidelijke zinnen. Dit is echt onleesbaar
damn... waar moet het toch heen met de jeugd van tegenwoordig...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:48 schreef Stealth-B2 het volgende:
....
Ik ben na de eerste zin gestopt, ik verdwaalde.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:11 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Na 1/4 gestopt met lezen, gebruik alsjeblieft leestekens en maak duidelijke zinnen. Dit is echt onleesbaar
Dank.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:32 schreef Copycat het volgende:
De spellingscommissie mag een rustpauze nemen.
Pfff, of dames die hun ergernissen over hun ex-vriend gaan vertellen. (terwijl ikzelf dan weet geen haar beter dan die gasten te zijn...)(en maar knikken)quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:14 schreef Pune het volgende:
Dat mijn date ging vertellen dat hij het nog steeds heel moeilijk had vanwege dat meisje dat hij 5 jaar geleden had geknuffeld, en hoe zij desondanks zijn liefde niet beantwoord had, en dat hij haar toen eigenlijk best nog een tijdje had lastiggevallen.
Dat was een eenmalige date, dus.
En smerig ziek worden na een romantisch etentje, en dan de halve nacht op de wc in de hotelkamer doorbrengen. Toen hadden we ècht net een maandje verkering, haha (mja, nu kan ik er om lachen)
Alsof je alleen naar romantische meuk kan met een date.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Naar de 'Texas Chainsaw Massacre' gaan omdat die romantische comedy vol zat...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef SHE het volgende:
Een keer met een jongeman op een officieus afspraakje geweest, waar hij het presteerde me ruim 3 uur te vervelen met zijn passie voor bergbeklimmen.
Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op klimmen
kinkyquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef SHE het volgende:
Een keer met een jongeman op een officieus afspraakje geweest, waar hij het presteerde me ruim 3 uur te vervelen met zijn passie voor bergbeklimmen.
Uiteraard kon hij na afloop mijn rug op klimmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |