Best saai dan hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:24 schreef Friek_ het volgende:
Ooit had ik besloten om met een dame naar de film te gaan. Rijden we driekwartier naar die bios, blijkt de film niet te draaien.
Dat was wel de ergste. Niet zo boeiend dus.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:10 schreef Locusta het volgende:
Ik heb zelf niet echt blunders, maar weet nog wel een errug leuke van mijn ex
Voordat ie wat mij mij kreeg is hij een keer met een groep vrienden wezen stappen in de Randstad. Ex wilde graag een leuke meid versieren en ja hoor, op een gegeven moment was het *bingo*... Maarr.... nu was het echt een ontzettend lelijk paard....(wat ik van verhalen heb moeten geloven)
Nu stonden zijn vrienden dat eens van een afstandje te bekijken en concludeerden dat ze het mijn ex niet langer aan konden doen om hem nog langer met haar op de dansvloer te laten staan.
Er moest een reddingspoging komen...![]()
Nu was er een van die vrienden die zei dat hij het wel even op zou lossen
Vriend loopt naar ex toe en haalt ondertussen zijn piemel uit de broek: He Ex!![]()
Meisje: AAARRRGGG!!!![]()
*rent weg*
Ex: Klootzak!![]()
Hehehe.... heb er smakelijk om gelachten toen![]()
Ook een keertje gehad, op soortgelijke hogehakschoenen: mijn hak brak af toen we net richting bioscoop liepen. Gelukkig was er nog tijd genoeg om snel thuis andere schoenen op te halen, maar charmant was anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef Christine het volgende:
Tegen beter weten in met hogehakschoenen een strandwandeling gaan maken...
Damn, wat heb ik op de terugweg mijn best gedaan om niet te klagen over zere voeten
Een hand met een eigen wilquote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Date met leuke meid. Wij in een kroegje. Zij had een truitje aan met een redelijke open bovenkant (blote schouders dus). Ik sla mijn arm om haar heen om te vragen wat ze wilt drinken, glijd mijn hand zo haar blousje in. En dan proberen wijs te maken dat het ECHT per ongeluk was. Was het trouwens ook.
Bleek later dat ze het niet erg vond dat ik aan der zat, maar dat het probleem was dat het in de kroeg was. Maar op dat moment kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
quote:
Hand van God!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Date met leuke meid. Wij in een kroegje. Zij had een truitje aan met een redelijke open bovenkant (blote schouders dus). Ik sla mijn arm om haar heen om te vragen wat ze wilt drinken, glijd mijn hand zo haar blousje in. En dan proberen wijs te maken dat het ECHT per ongeluk was. Was het trouwens ook.
Bleek later dat ze het niet erg vond dat ik aan der zat, maar dat het probleem was dat het in de kroeg was. Maar op dat moment kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
whehehequote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef sanger het volgende:
Gooi het dan maar op een spontane verstandsverbijstering door haar verblindende schoonheidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:26 schreef Labrador1974 het volgende:
De ergste blunder die ik ooit begaan heb was dat ik na een uur begod niet meer op de naam van mijn date kon komen en me in allerlei bochten moest wringen om weer achter haar naam te komen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Naar de 'Texas Chainsaw Massacre' gaan omdat die romantische comedy vol zat...
Of haar met een verkeerde naam aansprekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:26 schreef Labrador1974 het volgende:
De ergste blunder die ik ooit begaan heb was dat ik na een uur begod niet meer op de naam van mijn date kon komen en me in allerlei bochten moest wringen om weer achter haar naam te komen.
Nee, ze zat chagerijnig in het andere eind van de stoelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan zo een die constant met haar handen voor haar ogen zit? en zich verschuilt achter je?
Dat was dus gelijk niks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, ze zat chagerijnig in het andere eind van de stoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |