Tja, de liefde van de man gaat door de maag.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent met HAAR uit, niet met wat op je bord ligt...
Uhm over het algemeen zijn dit vriendendiensten van nuchtere naar dronken vrienden toe. IK bedoel er niks mee hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef mell.from.hell het volgende:
Het was niet tijdens een date, maar wel een blunder!
Gister![]()
Ik met 4 vrienden naar een kroegje geweest ergens in the middle of nowhere, was niet echt veel aan..totdat we een groep Zwitsers ontdekten.
Nou die zagen er niet verkeerd uit zeg maar, dus ik begon wat met die gasten te lullen in het engels.
Afijn, ze waren hier op vakantie en zouden vandaag weer richting Zwitserland vertrekken.
1 was wel geinteresseerd, beetje verlegen, maar och..als je eenmaal een gesprek begint komt ie wel los dacht ik ..dus ik maar slap lullen over van alles en nog wat, duurde zo'n 20 minuten, komt die vriend van hem doodleuk aanlopen,
'he doesn't speak English' ...
Mijn reactie:..
..
![]()
Precies in die volgorde.
Nou ja .. nog wel even verder geluld, waarbij die vriend van hem de rol als tolk op hem nam.
Wel jammer dat hij geen engels kon, want hij was wel erruug leuk!!![]()
Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bentquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsen
Als je een beetje na zou denken, zou je bijna denken dat ik het er om deed...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bent.
Trug ontopic maar weer.
Nicht gefiiiiiickt???quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
gister
zelfde meisje als vorige week. Beide heel erg dronken, dit gebeurde er in willekeurige volgorde:
-twee drankjes over haar heen
-in het centrum van A'dam zij haar string, ik mijn boxer uitgetrokken
-van een trapje gevallen
-paar keer 'toevallig' tegen haar borsten aan met mijn hand
vond ik toch weer genoeg voor een avondje.
en geruild zeker?? ze had 't koud?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
-in het centrum van A'dam zij haar string, ik mijn boxer uitgetrokken
het was niet eerlijk. zij had een rok aan, veel simpeler, ik moest nota bene mijn schoenen en broek uitdoen...quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Te hard geprakt ofzo?
Als jij je laat verleiden door een vriendin van je vriendin en ermee het bed in duikt dan BEN je ook een hufter (en die vriendin een onwijze trut)quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrouwen
Die spelen het klaar de vriend van hun beste vriendin te verleiden, er het bed mee in te duiken en dan dit aan hun vriendin te vertellen zodat aan het eind van de rit JIJ de hufter bent...
![]()
waarom? en erna met je boxer in je hand lopen?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef boskov het volgende:
[..]
het was niet eerlijk. zij had een rok aan, veel simpeler, ik moest nota bene mijn schoenen en broek uitdoen...
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Moonah het volgende:
Niet echt tijdens een date, maar tijdens de eerste nacht slapen bij een kortstondige liefde.
Hoewel, ik heb eigenlijk níet geslapen, want ik had last van mijn buik. Darmen rommelen, scheten moeten laten. Maar nee, dat wilde ik dus écht niet. Ik heb de hele nacht mijn sluitspier samengeknepen en geprobeerd alles binnen te houden. Uiteindelijk kreeg ik dus behoorlijke krampen. Tóch maar naar het toilet....
Mijnheer woonde op een woonboot met allerlei hoekjes en de indeling was me niet geheel helder. Maar goed, op het toilet dacht ik letterlijk "Schijt" en heb ik mijn volledige darminhoud gelost. Inclusief geluid. Mijn hemel, wat een opluchting.
Terug in bed merkte ik dat de man in kwestie wakker was geworden. Tussen het toilet en het hoofdeinde van het bed bleek slechts een flinterdun scheidingswandje te zitten...
en niet eens kunnen douchenquote:Op zondag 11 juni 2006 14:25 schreef Frankvbr het volgende:
tijdens niet echt, ik ben wel een andere x zo stom geweest:
ik zou haar half 12 ophalen bij het station.
ik sliep door twee wekkers, en de telefoon heen, en werd pas om 12 uur wakker
gelukkig was t station dichtbij, en kan ik ook wel snel zijn, dus na haar gebelt te hebben, was ik er in 5 a 10 minuten. (vond het zelf nog wonderbaarlijk dat ze er nog was)
Een beetje een tripped,fell and landed on his dick- verhaal.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:27 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
whahahaha, geweldig.
Heb ik nog wat....
Niet echt een date, ook niet echt een ernstige blunder ofzo. Ik was mee uit met een groep friends, en 1 van de jongens vond mij al langer leuk (wist ik). Hij was hele avond lief voor me enzo, en ik had een enorm leuke avond gehad, dus toen hij me thuis afzette, bedacht ik me dat het wel zo netjes was om 'm een kus op z'n wang te geven. Helaas was ik enigszins aangeschoten en was mijn vermogen tot mikken enigszins afgezwakt, dus de kus belandde vol op zijn mond.
Vervolgens was het niet bepaald makkelijk meer om uit te leggen dat het puur vriendschappelijk bedoelt was...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |