abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25648392
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Yoni het volgende:
De moeder van mijn net nieuwe vriendje was jarig. Ik had zijn ouders vluchtig één keertje ontmoet in het voorbijgaan toen het nog niet aan was. Die verjaardag was dus nogal een vuurdoop, want ik was er voor het eerst als "de vriendin van" en er kwam ook nog eens een berg familie.
Alles verliep goed en het was best gezellig. Rond etenstijd was alleen nog de familie uit Limburg over, want die zouden blijven eten.
De tafel werd gedekt met een feestelijk wit tafellaken (echt zo eentje voor speciale gelegenheden)....en we aten o.a. spaghetti met tomatensaus

Iedereen schepte keurig zijn/haar bordje vol.. behalve ik. Ik kieperde dus echt de hele lepel saus náást mijn bord. Erg genant, vooral toen ik later ontdekte dat het best een duur tafellaken was...
Mja kun je op wachten (als moeder zijnde) dat je dan vlekken krijgt, ja toch? Schuld ligt niet bij jou hoor vind ik
pi_25650450
Ik had een soort van date....was een meisje die ik van msn kende en daar ging ik een keer langs...en ze was bij een vriendin die al op der eigen woonde...
Ik was daar en op het gegeven moment moest ik naar de wc, dus ik wilde die wc-bril omhoog doen, maar wat ik niet wist was dat die wc bril los zat, dus ik doe dat ding omhoog, en da ding flikkert er vanaf, bovenop een wcborstelhouder van porselein van winny de poeh of donald duck of iets dergelijks die vervolgens in 10.000 stukjes valt......
pi_25650610
- tijdens een date met een jongen stond ik op het eind met zijn broer te zoenen die even langskwam
- dacht een keer 'leuk, laat ik eens géén slipje aantrekken', totdat bleek dat we hadden afgesproken in die grote bios in A'dam, waar je eerst tien trappen ofzo op moest lopen
- tja, en dan die keer dat ik zei: 'he wat een leuke moeder heb je', bleek het zijn zus te zijn

moet ik nog doorgaan
pi_25651027
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Best ReadMe,

Ik zal je adviseren hoe ik het aan zou pakken:

-niet vergeten te scheren
-naar de kapper vantevoren
-nette broek, geen spijker (bijvoorbeeld nette merkbroek met een streepje of iets dergelijks).Niet te duf, maar netjes en toch casual.
-blouse (merk)
-blouse in broek dragen (niet te strak)
-nette schoenen, maar ook niet te duf. GEEN sportschoenen. Poetsen wanneer nodig.
-donkere sokken
-tanden goed poetsen
-Davidoff Cool Water Deep als eau de toilet

En houd in de gaten dat vrouwen op details letten.

Daar ga je! Yvonne en ReadMe
Uuuhm...Eigenlijk wou ik me wel scheren, dat doe ik dagelijks
En uuhm...Geen merk blouse, maar mijn dagelijkse kleding:
Dus spijkberbroek, kisten, en waarschijnlijk een Iron Maiden T-shirt/trui.
Tanden poetsen...tja, dagelijks.
Donkere sokken ook altijd.
Maar..voor de rest heb ik er weinig.
En naar de kapper?!
Ben je wel lekker?
Ik wil lang haar, daar is Yvonne het vast wel mee eens
  Admin dinsdag 22 maart 2005 @ 00:28:24 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25651057
Lang haar, kisten shirt, prima, goedgekeurd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 00:28:55 #81
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_25651065
Mijn (toen nog niet nieuwe vriendinnetje) had twee namen en ik kon de eerste gewoon echt niet onthouden...
"mag ik je Suzanne noemen?"
"nee"
"shit, hoe heette je ook al weer?"

nu 5 jaar getrouwd 8)

Les: onthoud de naam!!!
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_25651092
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 00:28 schreef yvonne het volgende:
Lang haar, kisten shirt, prima, goedgekeurd
Dat word een droomdate. Wat doe jij aan?
pi_25651579
Kameraad van me had keer zijn portomonee vergeten bij zn date.. gevolg vrouwtje alles betalen
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_25651608
Telt een date in een droom ook?

Ik had eens een date in een mooie droom met een mooie dame. Op het moment dat het intiem werd, werd ik wakker. Wat moet ze nu wel niet van mij denken!
pi_25651715
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
Telt een date in een droom ook?

Ik had eens een date in een mooie droom met een mooie dame. Op het moment dat het intiem werd, werd ik wakker. Wat moet ze nu wel niet van mij denken!
'You pervert'

volgens mij dacht ze dat
pi_25651729
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:08 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

'You pervert'

volgens mij dacht ze dat
Dus jij weet dat ik over jou droomde ?
pi_25667370
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:09 schreef FuifDuif het volgende:

Dus jij weet dat ik over jou droomde ?
Ik weet alles

maar soms ook niks

Nog een blunder:
Waar gebeurd. Na een paar tequila's was het opeens patsboem met een jongen, zoenen en nog eens zoenen, hoteldebotel van de impact die het allemaal, of hij, op mij had gehad, volgende dag afgesproken, maar ik herkende hem voor geen meter . En moest dus doodleuk en met het schaamrood op mijn kaken vragen of hij huppeldepup was . Kwam onderweg nog een meisje tegen waar ik wat mee babbelde en vertelde dat ik een date had en voor een winkel had afgesproken, dus wij liepen die richting uit en zij zei: 'is hij het'? Ik: 'uhhh, ik weet het niet, ik herken hem niet '. Zij: ' '

Kennelijk haalt mijn geest, in combi met alcohol, rare fratsen uit soms. Want de voorstelling die ik voor mijn ogen had, sloeg de plank een beetje mis met de werkelijkheid. Oeps. Al ben ik wel weer een theorie wijzer geworden. Namelijk dat aantrekkingskracht zich niet laat weerhouden soms.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 20:27:30 #88
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25667535
Mijn laatste date was geweldig
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_25670241
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:27 schreef Blumchen het volgende:
Mijn laatste date was geweldig
die van mij ook
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_25672385
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:

.. en met het schaamrood op mijn kaken vragen of hij huppeldepup was .
Oh nee, dat was juist (ook) het erge, want ik was zijn naam (ook nog eens) kwijt .

Hee, stelletje verliefde pubers hierboven
pi_25672463
Heel weinig dates voor elkaar krijgen, dat is mijn grootste blunder
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:07:01 #92
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25672690
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:
Namelijk dat aantrekkingskracht zich niet laat weerhouden soms.

Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25673044
Zoooo sweetgirly, je hebt al de nodige blunders meegemaakt zie ik . Al doende leert men zullen we maar zeggen .
pi_25673696
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:

[..]
Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie
het erge is inderdaad altijd dat je pas als je weer nuchter bent ziet hoe een persoon er echt uitziet

en mijn ergste blunder is dat ik ooit met een jongen had afgesproken en bij hem zou blijven slapen, omdat ik geen vervoer terug had 's nachts, en dat ik aan het eind van de avond (we waren uit geweest) zoveel had gedronken dat ik niet meer op m'n benen kon staan, en de plee van een vriendin van em ondergekotst heb en toen was ik niet in staat om iets anders te zeggen dan 'pleur op ik ben misselijk'..
Strawberry Flavour..
pi_25673859
nouh, ik word bijna verlegen van jullie.
Maar ja (kort maar krachtig ), daar zit ook wat in, op beiden. Ik hou het lekker kort .
Want als ik elke keer een reactie geef en dan (gezien mijn geneigdheid tot beleefheid) mijn blunders ga vertellen, dan is het eind zoek .

Nee hoor, valt wel mee geloof ik , één tip kan ik wel geven, drink nooit teveel of laat je niet volgieten . Want óf je krijgt bovenstaand verhaal óf je valt als een blok in slaap (snurkend en al ) óf je kan niet meer lopen (was ik wel erg jong hoor nog) en moet door drie man (al was dat nou ook weer niet zo erg) naar huis gedragen worden.

Goed, voor de rest ben ik eigenlijk heel braaf hoor
pi_25673996
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:39 schreef sweetgirly het volgende:
Want óf je krijgt bovenstaand verhaal
Hehe, of (dat) bovenstaand(e) verhaal van Moi .
Herkenbaar bij meerdere dus.

geeft weer een verlichtende zucht , vond mezelf al overkomen als iemand die niet met alcohol kan omgaan, oh nee dat kan ook niet zo goed gezien mijn blunders
pi_25674059
Ik ben geneigd om nou zelf te zeggen: 'vrouwen'

naja, ik ben weer weg hier
pi_25674589
LOL @ sweetgirly

nothing to be shamed of
  woensdag 23 maart 2005 @ 01:10:59 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25675130
Die Sweetygirly komt aardig in de buurt van mijn droomvrouw volgens mij!
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:27:16 #100
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_25677223
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben geneigd om nou zelf te zeggen: 'vrouwen'

naja, ik ben weer weg hier
Bibi Clement?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')