abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25623059
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef mar10e het volgende:
Niet van mij maar van m'n vriend:

Het was 6 april en een wat waterig zonnetje. We besloten de stad in te gaan en op een terrasje te gaan zitten. Het zonnescherm boven ons was omlaag..

M'n vriend: goh, wat warm ik voel de zon branden!
Ik: nee dat kan niet
Hij: ja het is écht hoor!
Ik: Kijk eens omhoog....

Daar hing dus zo'n warmtebron-geval
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_25623884
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:00 schreef mell.from.hell het volgende:

[..]

Njah hij knikte alsof ie het begreep en ik was voornamelijk aan het woord
Vooroordelen over vrouwen... ( & tvp )
"t is wat.
Waar 't maar wat, konden we het inruilen voor garantie, hadden we nog niks..
  zondag 20 maart 2005 @ 23:56:18 #63
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_25624408
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef mar10e het volgende:
Niet van mij maar van m'n vriend:

Het was 6 april en een wat waterig zonnetje. We besloten de stad in te gaan en op een terrasje te gaan zitten. Het zonnescherm boven ons was omlaag..

M'n vriend: goh, wat warm ik voel de zon branden!
Ik: nee dat kan niet
Hij: ja het is écht hoor!
Ik: Kijk eens omhoog....

Daar hing dus zo'n warmtebron-geval
ja als ze nu niet meteen weg gelopen is was ze wel heel wanhopig
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_25624692
Gister: Nadat we een paar wijntjes, biertjes en een Cherry motherfucker op hadden, trok ik haar erg kleine jas aan

Een paar biertjes, wijntjes verder, goot ik toevallig een half biertje over haar shirt heen.

Tijd terug:
Leuke avond met het meisje gehad, zij naar huis, ik bleef, een beetje met andere meiden lullen enzo, bleek haar beste vriendin gebleven te zijn. De Trut.
  maandag 21 maart 2005 @ 00:24:10 #65
111964 Jitse
add goes here
pi_25625151
Ik heb de verkeerde naam tege m'n toenmalige schoonvader gezegd toen hij voor de eerste keer mijn ouders ontmoette, terwijl ik hem al een half jaar kende :/
zwaar afgang

extreem raar, was me nog nooit overkomen. (ik noemde hem "erik"; de naam van mijn toenmalige baas op mijn vakantiejob)
or here.. contact me for further information or prices
  maandag 21 maart 2005 @ 00:47:01 #66
111964 Jitse
add goes here
pi_25625652
Oja deze schiet me ook nog te binnen:

Een uit de hand gelopen feestje van een kameraad ettelijke jaren geleden:

Ik was zwaar bezopen maar herinner me nog alles ivm een of ander lelijk paard wat daar rondliep..

Ik weet niet hoe ik het in mijn hoofd haalde maar ineens stond ik met haar te zoenen. Goed geen probleem, de tijd & biertjes gingen voorbij en opeens stond ze te zoenen met een andere gast. Ik trok me niets aan van het sletje en ging voor de verandering eens een wijntje halen aan de bar (toch gratis)
In 1 haal sloeg ik dat wijntje achterover..

Dat wijntje op al die biertjes bekwam me zo slecht dat ik naar buiten moest lopen om te kotsen.
Aan de zijkant van die keet heb ik toen de hele boel ondergekost.
- begrijp me niet verkeerd, ik had echt de tranen in mijn ogen van het kotsen, zo ziek was ik -

Ondertussen was een of andere slim figuur dat langsliep en me gezien had gaan vertellen tege die meid dat ik er het hart van in was dat ze met die andere gast had gezoend, en dat ik nu buiten stond te huilen.

Ze komt vervolgens helemaal bezorgd en in de wolken naar buiten gehold.. maar mijn adem stonk echt naar kots en de smaak zat nog in m'n bek. Ze stond bovendien vrij dichtbij en daarom dacht ik dat het beter was om maar niet te praten. Ik besloot om enkel maar te knikken op elke vraag die ze stelde.. idd met tranen nog in mijn ogen van de zware kotspartij enkele momenten voordien. Maar zij had helemaal niet door wat er aan de hand was en interpreteerde de hele situatie anders.

Uiteindelijk vroeg ze me of ik wel om haar aan het huile was omdat ik er zo assertief bijstond?

Ik zocht al mijn kracht bij elkaar en kon nog net de woorden opbrengen dat ik niet stond te huilen, en wees naar de plas kots waar ze met haar lompe voete instond..

Toen liep ze boos terug naar binnen

[ Bericht 1% gewijzigd door Jitse op 21-03-2005 00:58:37 (typo's :() ]
or here.. contact me for further information or prices
pi_25625745
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  Redactie Games maandag 21 maart 2005 @ 01:10:08 #68
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25626030
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef rocca het volgende:
Geniaal.. topic..

Blunders? Zat bij m'n date, op een witte bank en rara.. Mevrouw werd ongesteld. Zeer geñant... Rode vlek achter op z'n bank gelaten. Hij boos. Achteraf konden we erom lachen en hadden een tijdje wat. Over die vlek, die is er nooit eruit gekomen, hiij heeft zn bank weg moeten gooien en een nieuwe kopen. HIj vond de bank toch niet al te mooi dus ja.. Lag opzich voor de hand.. Extra reden om die bank weg te doen. Hahaha
Eigenlijk vond ie het niet cool dat je z'n bank naar de filistijnen geholpen had en vervolgens een paar honder euro kwijt was voor een nieuwe bank. Maar zei het eerder uit beleefdheid en om aardig te zijn zodat ie je kon palen voor de volgende keer...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 21 maart 2005 @ 01:14:53 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25626082
tvp
  maandag 21 maart 2005 @ 17:47:04 #70
55795 mar10e
..::Who cares::..
pi_25639748
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:56 schreef dramslag het volgende:

[..]

ja als ze nu niet meteen weg gelopen is was ze wel heel wanhopig
Shit heb je me nu al door
  Hoofdredactie Fotografie maandag 21 maart 2005 @ 17:56:00 #71
95752 crew  Chell
Kluns
pi_25639969
De moeder van mijn net nieuwe vriendje was jarig. Ik had zijn ouders vluchtig één keertje ontmoet in het voorbijgaan toen het nog niet aan was. Die verjaardag was dus nogal een vuurdoop, want ik was er voor het eerst als "de vriendin van" en er kwam ook nog eens een berg familie.
Alles verliep goed en het was best gezellig. Rond etenstijd was alleen nog de familie uit Limburg over, want die zouden blijven eten.
De tafel werd gedekt met een feestelijk wit tafellaken (echt zo eentje voor speciale gelegenheden)....en we aten o.a. spaghetti met tomatensaus

Iedereen schepte keurig zijn/haar bordje vol.. behalve ik. Ik kieperde dus echt de hele lepel saus náást mijn bord. Erg genant, vooral toen ik later ontdekte dat het best een duur tafellaken was...
  maandag 21 maart 2005 @ 18:01:51 #72
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25640111
ik had een 6 weken terug nog een date en ik ben soms best klunzig en onhandig. En ik liep naar de bar en daarvoor hing nog een telefoon aan de muur, en er was echt wel 3 meter ruimte. Maar door mijn stomme gekluns liep ik vol tegen die telefoon aan, ik snap echt niet hoe dat kan haha
Gelukkig moest mijn date er hard om lachen en volgens mij heeft dat het ijs goed gebroken waardoor het een geslaagde date werd.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25642821
Op de jongen vallen ( niet letterlijk) van de date
pi_25646325
Hoi allemaal,
Over 3 weken heb ik een date met de geliefde administrator Yvonne.
Maar, ik weet niet wat ik moet aantrekken..
Mijn dagelijkse kleding?
En waar moet ik naar ruiken? Zou ze van zweetgeur houden?
Ik zie wel.
Je kan over 3 weken live meeluisteren naar de date op FOK! Radio
  maandag 21 maart 2005 @ 22:49:37 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25648383
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef ReadMe het volgende:
Hoi allemaal,
Over 3 weken heb ik een date met de geliefde administrator Yvonne.
Maar, ik weet niet wat ik moet aantrekken..
Mijn dagelijkse kleding?
En waar moet ik naar ruiken? Zou ze van zweetgeur houden?
Ik zie wel.
Je kan over 3 weken live meeluisteren naar de date op FOK! Radio
Best ReadMe,

Ik zal je adviseren hoe ik het aan zou pakken:

-niet vergeten te scheren
-naar de kapper vantevoren
-nette broek, geen spijker (bijvoorbeeld nette merkbroek met een streepje of iets dergelijks).Niet te duf, maar netjes en toch casual.
-blouse (merk)
-blouse in broek dragen (niet te strak)
-nette schoenen, maar ook niet te duf. GEEN sportschoenen. Poetsen wanneer nodig.
-donkere sokken
-tanden goed poetsen
-Davidoff Cool Water Deep als eau de toilet

En houd in de gaten dat vrouwen op details letten.

Daar ga je! Yvonne en ReadMe
pi_25648392
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Yoni het volgende:
De moeder van mijn net nieuwe vriendje was jarig. Ik had zijn ouders vluchtig één keertje ontmoet in het voorbijgaan toen het nog niet aan was. Die verjaardag was dus nogal een vuurdoop, want ik was er voor het eerst als "de vriendin van" en er kwam ook nog eens een berg familie.
Alles verliep goed en het was best gezellig. Rond etenstijd was alleen nog de familie uit Limburg over, want die zouden blijven eten.
De tafel werd gedekt met een feestelijk wit tafellaken (echt zo eentje voor speciale gelegenheden)....en we aten o.a. spaghetti met tomatensaus

Iedereen schepte keurig zijn/haar bordje vol.. behalve ik. Ik kieperde dus echt de hele lepel saus náást mijn bord. Erg genant, vooral toen ik later ontdekte dat het best een duur tafellaken was...
Mja kun je op wachten (als moeder zijnde) dat je dan vlekken krijgt, ja toch? Schuld ligt niet bij jou hoor vind ik
pi_25650450
Ik had een soort van date....was een meisje die ik van msn kende en daar ging ik een keer langs...en ze was bij een vriendin die al op der eigen woonde...
Ik was daar en op het gegeven moment moest ik naar de wc, dus ik wilde die wc-bril omhoog doen, maar wat ik niet wist was dat die wc bril los zat, dus ik doe dat ding omhoog, en da ding flikkert er vanaf, bovenop een wcborstelhouder van porselein van winny de poeh of donald duck of iets dergelijks die vervolgens in 10.000 stukjes valt......
pi_25650610
- tijdens een date met een jongen stond ik op het eind met zijn broer te zoenen die even langskwam
- dacht een keer 'leuk, laat ik eens géén slipje aantrekken', totdat bleek dat we hadden afgesproken in die grote bios in A'dam, waar je eerst tien trappen ofzo op moest lopen
- tja, en dan die keer dat ik zei: 'he wat een leuke moeder heb je', bleek het zijn zus te zijn

moet ik nog doorgaan
pi_25651027
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Best ReadMe,

Ik zal je adviseren hoe ik het aan zou pakken:

-niet vergeten te scheren
-naar de kapper vantevoren
-nette broek, geen spijker (bijvoorbeeld nette merkbroek met een streepje of iets dergelijks).Niet te duf, maar netjes en toch casual.
-blouse (merk)
-blouse in broek dragen (niet te strak)
-nette schoenen, maar ook niet te duf. GEEN sportschoenen. Poetsen wanneer nodig.
-donkere sokken
-tanden goed poetsen
-Davidoff Cool Water Deep als eau de toilet

En houd in de gaten dat vrouwen op details letten.

Daar ga je! Yvonne en ReadMe
Uuuhm...Eigenlijk wou ik me wel scheren, dat doe ik dagelijks
En uuhm...Geen merk blouse, maar mijn dagelijkse kleding:
Dus spijkberbroek, kisten, en waarschijnlijk een Iron Maiden T-shirt/trui.
Tanden poetsen...tja, dagelijks.
Donkere sokken ook altijd.
Maar..voor de rest heb ik er weinig.
En naar de kapper?!
Ben je wel lekker?
Ik wil lang haar, daar is Yvonne het vast wel mee eens
  Admin dinsdag 22 maart 2005 @ 00:28:24 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25651057
Lang haar, kisten shirt, prima, goedgekeurd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 00:28:55 #81
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_25651065
Mijn (toen nog niet nieuwe vriendinnetje) had twee namen en ik kon de eerste gewoon echt niet onthouden...
"mag ik je Suzanne noemen?"
"nee"
"shit, hoe heette je ook al weer?"

nu 5 jaar getrouwd 8)

Les: onthoud de naam!!!
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_25651092
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 00:28 schreef yvonne het volgende:
Lang haar, kisten shirt, prima, goedgekeurd
Dat word een droomdate. Wat doe jij aan?
pi_25651579
Kameraad van me had keer zijn portomonee vergeten bij zn date.. gevolg vrouwtje alles betalen
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_25651608
Telt een date in een droom ook?

Ik had eens een date in een mooie droom met een mooie dame. Op het moment dat het intiem werd, werd ik wakker. Wat moet ze nu wel niet van mij denken!
pi_25651715
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
Telt een date in een droom ook?

Ik had eens een date in een mooie droom met een mooie dame. Op het moment dat het intiem werd, werd ik wakker. Wat moet ze nu wel niet van mij denken!
'You pervert'

volgens mij dacht ze dat
pi_25651729
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:08 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

'You pervert'

volgens mij dacht ze dat
Dus jij weet dat ik over jou droomde ?
pi_25667370
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 01:09 schreef FuifDuif het volgende:

Dus jij weet dat ik over jou droomde ?
Ik weet alles

maar soms ook niks

Nog een blunder:
Waar gebeurd. Na een paar tequila's was het opeens patsboem met een jongen, zoenen en nog eens zoenen, hoteldebotel van de impact die het allemaal, of hij, op mij had gehad, volgende dag afgesproken, maar ik herkende hem voor geen meter . En moest dus doodleuk en met het schaamrood op mijn kaken vragen of hij huppeldepup was . Kwam onderweg nog een meisje tegen waar ik wat mee babbelde en vertelde dat ik een date had en voor een winkel had afgesproken, dus wij liepen die richting uit en zij zei: 'is hij het'? Ik: 'uhhh, ik weet het niet, ik herken hem niet '. Zij: ' '

Kennelijk haalt mijn geest, in combi met alcohol, rare fratsen uit soms. Want de voorstelling die ik voor mijn ogen had, sloeg de plank een beetje mis met de werkelijkheid. Oeps. Al ben ik wel weer een theorie wijzer geworden. Namelijk dat aantrekkingskracht zich niet laat weerhouden soms.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 20:27:30 #88
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25667535
Mijn laatste date was geweldig
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_25670241
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:27 schreef Blumchen het volgende:
Mijn laatste date was geweldig
die van mij ook
pi_25672385
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:

.. en met het schaamrood op mijn kaken vragen of hij huppeldepup was .
Oh nee, dat was juist (ook) het erge, want ik was zijn naam (ook nog eens) kwijt .

Hee, stelletje verliefde pubers hierboven
pi_25672463
Heel weinig dates voor elkaar krijgen, dat is mijn grootste blunder
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:07:01 #92
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25672690
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:
Namelijk dat aantrekkingskracht zich niet laat weerhouden soms.

Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25673044
Zoooo sweetgirly, je hebt al de nodige blunders meegemaakt zie ik . Al doende leert men zullen we maar zeggen .
pi_25673696
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:

[..]
Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie
het erge is inderdaad altijd dat je pas als je weer nuchter bent ziet hoe een persoon er echt uitziet

en mijn ergste blunder is dat ik ooit met een jongen had afgesproken en bij hem zou blijven slapen, omdat ik geen vervoer terug had 's nachts, en dat ik aan het eind van de avond (we waren uit geweest) zoveel had gedronken dat ik niet meer op m'n benen kon staan, en de plee van een vriendin van em ondergekotst heb en toen was ik niet in staat om iets anders te zeggen dan 'pleur op ik ben misselijk'..
Strawberry Flavour..
pi_25673859
nouh, ik word bijna verlegen van jullie.
Maar ja (kort maar krachtig ), daar zit ook wat in, op beiden. Ik hou het lekker kort .
Want als ik elke keer een reactie geef en dan (gezien mijn geneigdheid tot beleefheid) mijn blunders ga vertellen, dan is het eind zoek .

Nee hoor, valt wel mee geloof ik , één tip kan ik wel geven, drink nooit teveel of laat je niet volgieten . Want óf je krijgt bovenstaand verhaal óf je valt als een blok in slaap (snurkend en al ) óf je kan niet meer lopen (was ik wel erg jong hoor nog) en moet door drie man (al was dat nou ook weer niet zo erg) naar huis gedragen worden.

Goed, voor de rest ben ik eigenlijk heel braaf hoor
pi_25673996
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:39 schreef sweetgirly het volgende:
Want óf je krijgt bovenstaand verhaal
Hehe, of (dat) bovenstaand(e) verhaal van Moi .
Herkenbaar bij meerdere dus.

geeft weer een verlichtende zucht , vond mezelf al overkomen als iemand die niet met alcohol kan omgaan, oh nee dat kan ook niet zo goed gezien mijn blunders
pi_25674059
Ik ben geneigd om nou zelf te zeggen: 'vrouwen'

naja, ik ben weer weg hier
pi_25674589
LOL @ sweetgirly

nothing to be shamed of
  woensdag 23 maart 2005 @ 01:10:59 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25675130
Die Sweetygirly komt aardig in de buurt van mijn droomvrouw volgens mij!
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:27:16 #100
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_25677223
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben geneigd om nou zelf te zeggen: 'vrouwen'

naja, ik ben weer weg hier
Bibi Clement?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:41:49 #101
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678513
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben .
pi_25678550
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
*sure*
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:52:16 #103
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678731
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

*sure*
Dat jij zulke dingen niet uit je bek krijgt, is nog geen reden dat anderen dat niet doen .
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:57:03 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25678829
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25678894
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:00:21 #106
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678904
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
Ach ze was zelf ook redelijk assertief en grofgebekt ( anders had ik d'r ook niet gedate ). Heb mijn excuses aangeboden omdat ik het simpelweg niet wist en gevraagd om het me niet kwalijk te nemen omdat ik haar niet opzettelijk wou kwetsen. Werd een beetje een beladen moment maar goed daarna nog serieus gepraat over leven en dood om vervolgens de kroeg te verlaten en een stuk te lopen.
pi_25679037
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2005 11:08:50 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:08:30 #108
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_25679041
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
eensch...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:09:20 #109
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25679057
Gewoon een levendige fantasie.
pi_25679065
Dat is echt de meest lompe en ondoordachte opmerking die je kunt maken, aangezien een groot deel van de Nederlandse bevolking boven de 50 kanker heeft of familie,vrienden of kennissen heeft die kanker hebben. Ik ben ook snel gebekt en soms wel eens te assertief, maar zulke opmerkingen zijn altijd blunders...

Kansloos, zeker als je bedenkt dat je met een beetje meer charme en subtilitiet nog wel die tietjes had kunnen betasten ook. Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:16:08 #111
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679216
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
Ja laat ik zoals iedereen maar kwijlend beamen dat het grote tieten zijn. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel om iets te bevestigen waar iemand verkapt om vraagt.
Nee, zeggen dat ze perfect zijn om zodoende ze te betasten maakt je meteen een Casanova.
Ik ben gewoon tactloos, en tijdens een date kan ik meteen kaf van koren scheiden. Vinden mensen me te hard, so be it. Kan een meid een beetje tegengas geven dan is er niks aan de hand.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:17:41 #112
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679251
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:08 schreef Scorpie het volgende:
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
pi_25679382
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
Kijk, daar heb je nou weer een goed punt, want das waar. Eigen ervaring spreekt.
pi_25679868
ik heb nog wel een hele leuke blunder meegemaakt. Ik was met een meisje naar de bios gegaan in een of andere plaats met een vrij grote bioscoop. in pauze blijft zij zitten nog geen goed gesprek gehad. Zodoende ga ik alleen drinken halen. Kom ik een leuke dame tegen regel ikhaar nummer kus op de mond. Blijkt het haar beste vriendin te zijn.

Een beetje veel gedronken in een disco begin ik te praten met een meisje, gezellig en zo en opeens loop ik weg en zeg nog even wat tegen haar. Toen ik in de auto zat kwam ik pas tot in zien
pi_25680768
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:

[..]

"Hoe later op de avond, hoe schoner het volk!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:03:31 #116
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25681542
Afgelopen maandagnacht Vul je Pul feestje gehad en dus goed kaal. Vervolgens meisje smsen waar ik al een paar keer eerder o.a mee had afgesproken. Dat is ze dus nog, naar haar huis fietsen en vragen of ze even de deur wil opendoen. Komt ze chagerijnig naar buiten, ik haar vervolgens uitlachen omdat ze zo boos kijkt. Wel mee naar binnen mogen. Met moeite de trap op strompelen. Daarna vrij snel naar de wc gaan om daar even over mn nek te gaan. Daar blijkt ze gelukkig niks van te hebben gemerkt, dus maar bij haar in bed gaan liggen. Toen was ik ineens mn horloge kwijt, daar een half uur over zeuren waar dat ding is en tegelijkertijd steeds maar zeggen dat ik haar zo leuk vind. Daar was opzich niet zoveel ergs aan, maar wel irritant om de volgende morgen te moeten horen dat je zo dronken was en maar liep te schreeuwen.
.
pi_25682077
Eigen blunders heb ik natuurlijk niet

Wel van de andere partij, uit eten zijn, Italiaans restaurantje, bestellen, ik risotto pomodoro, hij maccheroni con quattro formaggi, babbel babbel klets leuter ( oh nee), ober komt met bestelling

TafelPartner (luide stem) "dat heb ik niet besteld" (
Ober (beleefd) "ja tog welle ies maccheroni con quattro formaggi, heeft-oe bestelte"
TP (nog luiderere stem) "nou, ik heb dit al eens eerder hier besteld, vorige week nog en zo zag het er niet uit, dus dit is niet goed"
Ober (geduldig) "oe bestelt maccheroni con 4 formaggi, dies ies maccheroni con 4 formaggi!!!"

(milagro probeert er tussen te komen, TP kapt mijn poging onmiddelijk af "ik weet godverdomme toch wel wat ik besteld heb, zeg, wat krijgen we nou!!" ... uuh nee, dat weet je dus niet )

TP (nu wordt het echt heel erg genant) "echt niet, zo zag het er niet uit, neem maar mee die zooi, en haal je baas maar"
Ober "mannaggia donna grmbl"
Chef "wat ies die problèm"
TP (rode vlekken in nek) "ik bestel maccheroni con 4 formaggi en ik krijg dit en dit is dus niet wat ik vorige week heb gehad!!!! ziet er totaaaaaaaal anders uit!!!!"
Chef "bescraif die andere gerecht"
TP beschrijft gerecht
Chef "ies maccheroni alla crema, ies ook met kaas, maar anders"
TP (compleet rood hoofd nu) "oh... nu ja "

milagro ondertussen langzaam van stoel af glijdend onder tafel, kruipend richting uitgang...

nooit meer gezien of gesproken die knul
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:55:17 #118
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_25682674
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een date Ik was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
en ja ... ze leefden nog lang en gelukkig
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_25682897
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...

pfff wat een sappie..
pi_25683013
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...

pfff wat een sappie..
precies, speel het genante spel dan uit..

een scene schoppen op een 1e date is zooo
ik had gewoon mijn schouders op gehaald en gaan eten, boeien dat het wat anders is dan je voor ogen had, het eten is toch verdomme bijzaak alsje met MIJ uit bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')