quote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef mar10e het volgende:
Niet van mij maar van m'n vriend:
Het was 6 april en een wat waterig zonnetje. We besloten de stad in te gaan en op een terrasje te gaan zitten. Het zonnescherm boven ons was omlaag..
M'n vriend: goh, wat warm ik voel de zon branden!
Ik: nee dat kan niet
Hij: ja het is écht hoor!
Ik: Kijk eens omhoog....
Daar hing dus zo'n warmtebron-geval![]()
Vooroordelen over vrouwen...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:00 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
Njah hij knikte alsof ie het begreepen ik was voornamelijk aan het woord
ja als ze nu niet meteen weg gelopen is was ze wel heel wanhopigquote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef mar10e het volgende:
Niet van mij maar van m'n vriend:
Het was 6 april en een wat waterig zonnetje. We besloten de stad in te gaan en op een terrasje te gaan zitten. Het zonnescherm boven ons was omlaag..
M'n vriend: goh, wat warm ik voel de zon branden!
Ik: nee dat kan niet
Hij: ja het is écht hoor!
Ik: Kijk eens omhoog....
Daar hing dus zo'n warmtebron-geval![]()
Eigenlijk vond ie het niet cool dat je z'n bank naar de filistijnen geholpen had en vervolgens een paar honder euro kwijt was voor een nieuwe bank. Maar zei het eerder uit beleefdheid en om aardig te zijn zodat ie je kon palen voor de volgende keer...quote:Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef rocca het volgende:
Geniaal.. topic..
Blunders? Zat bij m'n date, op een witte bank en rara.. Mevrouw werd ongesteld. Zeer geñant... Rode vlek achter op z'n bank gelaten. Hij boos. Achteraf konden we erom lachen en hadden een tijdje wat. Over die vlek, die is er nooit eruit gekomen, hiij heeft zn bank weg moeten gooien en een nieuwe kopen. HIj vond de bank toch niet al te mooi dus ja.. Lag opzich voor de hand.. Extra reden om die bank weg te doen. Hahaha
Shit heb je me nu al doorquote:Op zondag 20 maart 2005 23:56 schreef dramslag het volgende:
[..]
ja als ze nu niet meteen weg gelopen is was ze wel heel wanhopig![]()
Best ReadMe,quote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef ReadMe het volgende:
Hoi allemaal,
Over 3 weken heb ik een date met de geliefde administrator Yvonne.
Maar, ik weet niet wat ik moet aantrekken..
Mijn dagelijkse kleding?
En waar moet ik naar ruiken? Zou ze van zweetgeur houden?
Ik zie wel.
Je kan over 3 weken live meeluisteren naar de date op FOK! Radio
Mja kun je op wachten (als moeder zijnde) dat je dan vlekken krijgt, ja toch? Schuld ligt niet bij jou hoor vind ikquote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Yoni het volgende:
De moeder van mijn net nieuwe vriendje was jarig. Ik had zijn ouders vluchtig één keertje ontmoet in het voorbijgaan toen het nog niet aan was. Die verjaardag was dus nogal een vuurdoop, want ik was er voor het eerst als "de vriendin van" en er kwam ook nog eens een berg familie.
Alles verliep goed en het was best gezellig. Rond etenstijd was alleen nog de familie uit Limburg over, want die zouden blijven eten.
De tafel werd gedekt met een feestelijk wit tafellaken (echt zo eentje voor speciale gelegenheden)....en we aten o.a. spaghetti met tomatensaus![]()
Iedereen schepte keurig zijn/haar bordje vol.. behalve ik. Ik kieperde dus echt de hele lepel saus náást mijn bord. Erg genant, vooral toen ik later ontdekte dat het best een duur tafellaken was...
Uuuhm...Eigenlijk wou ik me wel scheren, dat doe ik dagelijksquote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Best ReadMe,
Ik zal je adviseren hoe ik het aan zou pakken:
-niet vergeten te scheren
-naar de kapper vantevoren
-nette broek, geen spijker (bijvoorbeeld nette merkbroek met een streepje of iets dergelijks).Niet te duf, maar netjes en toch casual.
-blouse (merk)
-blouse in broek dragen (niet te strak)
-nette schoenen, maar ook niet te duf. GEEN sportschoenen. Poetsen wanneer nodig.
-donkere sokken
-tanden goed poetsen
-Davidoff Cool Water Deep als eau de toilet
En houd in de gaten dat vrouwen op details letten.
Daar ga je! Yvonne en ReadMe![]()
Dat word een droomdate. Wat doe jij aan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:28 schreef yvonne het volgende:
Lang haar, kisten shirt, prima, goedgekeurd
'You pervert'quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
Telt een date in een droom ook?
Ik had eens een date in een mooie droom met een mooie dame. Op het moment dat het intiem werd, werd ik wakker. Wat moet ze nu wel niet van mij denken!
Dus jij weet dat ik over jou droomdequote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:08 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
'You pervert'
volgens mij dacht ze dat![]()
Ik weet allesquote:
die van mij ookquote:
Oh nee, dat was juist (ook) het erge, want ik was zijn naam (ook nog eens) kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:
.. en met het schaamrood op mijn kaken vragen of hij huppeldepup was.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:22 schreef sweetgirly het volgende:
Namelijk dat aantrekkingskracht zich niet laat weerhouden soms.
het erge is inderdaad altijd dat je pas als je weer nuchter bent ziet hoe een persoon er echt uitzietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie![]()
Hehe, of (dat) bovenstaand(e) verhaal van Moiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:39 schreef sweetgirly het volgende:
Want óf je krijgt bovenstaand verhaal
Bibi Clement?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben geneigd om nou zelf te zeggen: 'vrouwen'
naja, ik ben weer weg hier![]()
*sure*quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben.
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben.
Ach ze was zelf ook redelijk assertief en grofgebekt ( anders had ik d'r ook niet gedate ). Heb mijn excuses aangeboden omdat ik het simpelweg niet wist en gevraagd om het me niet kwalijk te nemen omdat ik haar niet opzettelijk wou kwetsen. Werd een beetje een beladen moment maar goed daarna nog serieus gepraat over leven en dood om vervolgens de kroeg te verlaten en een stuk te lopen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
eensch...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
Ja laat ik zoals iedereen maar kwijlend beamen dat het grote tieten zijn. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel om iets te bevestigen waar iemand verkapt om vraagt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:08 schreef Scorpie het volgende:
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.
Kijk, daar heb je nou weer een goed punt, want das waar. Eigen ervaring spreekt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
"Hoe later op de avond, hoe schoner het volk!"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie![]()
en ja ... ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een dateIk was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
precies, speel het genante spel dan uit..quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...
pfff wat een sappie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |