*sure*quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben.
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben.
Ach ze was zelf ook redelijk assertief en grofgebekt ( anders had ik d'r ook niet gedate ). Heb mijn excuses aangeboden omdat ik het simpelweg niet wist en gevraagd om het me niet kwalijk te nemen omdat ik haar niet opzettelijk wou kwetsen. Werd een beetje een beladen moment maar goed daarna nog serieus gepraat over leven en dood om vervolgens de kroeg te verlaten en een stuk te lopen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
eensch...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
Ja laat ik zoals iedereen maar kwijlend beamen dat het grote tieten zijn. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel om iets te bevestigen waar iemand verkapt om vraagt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:08 schreef Scorpie het volgende:
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.
Kijk, daar heb je nou weer een goed punt, want das waar. Eigen ervaring spreekt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
"Hoe later op de avond, hoe schoner het volk!"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie![]()
en ja ... ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een dateIk was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
precies, speel het genante spel dan uit..quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...
pfff wat een sappie..
whehehehe die is geweldig!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.![]()
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........![]()
Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.![]()
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........![]()
Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........![]()
haha, Friends aflevering "i take you, Rachel" in plaats van Emily...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef GrupoBalanca het volgende:
maar ik voelde me zo schuldig en al zenuwachtig dat ik ook nog eens de verkeerde naam tegen dr zei. DAMN je had dr blik moeten zien.. ben blij dat ik dit nog na kan vertell..uhh typen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |