abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:41:49 #101
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678513
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
Bleek haar moeder borstkanker te hebben .
pi_25678550
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Tijdens de eerste date begon ze er over dat ze dit blousje nooit aantrok omdat het eigenlijk te krap zat en grapte ze dat als haar borsten opeens de knoopjes deden springen dat ik niet meteen conclusies moest gaan trekken.
Toen ik daarna zei dat borstkanker de ideale manier was om een maatje kleiner te worden viel er een akelige stilte...
*sure*
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:52:16 #103
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678731
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

*sure*
Dat jij zulke dingen niet uit je bek krijgt, is nog geen reden dat anderen dat niet doen .
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:57:03 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25678829
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25678894
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef Xebrozius het volgende:
Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:00:21 #106
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25678904
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
au...
Heb je die blunder vervolgens nog recht weten te lullen, Xebro?
Ach ze was zelf ook redelijk assertief en grofgebekt ( anders had ik d'r ook niet gedate ). Heb mijn excuses aangeboden omdat ik het simpelweg niet wist en gevraagd om het me niet kwalijk te nemen omdat ik haar niet opzettelijk wou kwetsen. Werd een beetje een beladen moment maar goed daarna nog serieus gepraat over leven en dood om vervolgens de kroeg te verlaten en een stuk te lopen.
pi_25679037
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2005 11:08:50 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:08:30 #108
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_25679041
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, zonder moeder met borstkanker is zo'n opmerking ook best een blunder eigenlijk, denk ik
eensch...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:09:20 #109
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25679057
Gewoon een levendige fantasie.
pi_25679065
Dat is echt de meest lompe en ondoordachte opmerking die je kunt maken, aangezien een groot deel van de Nederlandse bevolking boven de 50 kanker heeft of familie,vrienden of kennissen heeft die kanker hebben. Ik ben ook snel gebekt en soms wel eens te assertief, maar zulke opmerkingen zijn altijd blunders...

Kansloos, zeker als je bedenkt dat je met een beetje meer charme en subtilitiet nog wel die tietjes had kunnen betasten ook. Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:16:08 #111
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679216
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is nu echt zo'n voorbeeld van een kansloze jongere, ik hoop dat je je leven hebt gebeterd
Ja laat ik zoals iedereen maar kwijlend beamen dat het grote tieten zijn. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel om iets te bevestigen waar iemand verkapt om vraagt.
Nee, zeggen dat ze perfect zijn om zodoende ze te betasten maakt je meteen een Casanova.
Ik ben gewoon tactloos, en tijdens een date kan ik meteen kaf van koren scheiden. Vinden mensen me te hard, so be it. Kan een meid een beetje tegengas geven dan is er niks aan de hand.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:17:41 #112
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25679251
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:08 schreef Scorpie het volgende:
wat heb jij voor debiele gedachte kronkel als je van tieten die uit een truitje dreigen te springen over gaat naar borstkanker, en dat op een date? Wat een mongool ben je, sorry hoor, maar echt, M-O-N-G-O-O-L.
Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
pi_25679382
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het gaat er maar net om hoe je het overbrengt. Als je er voor zorgt dat je jezelf veel voor lul zet kom je sneller met die dingen weg hoor. Ook de toon waarop bepaalt veel.
Kijk, daar heb je nou weer een goed punt, want das waar. Eigen ervaring spreekt.
pi_25679868
ik heb nog wel een hele leuke blunder meegemaakt. Ik was met een meisje naar de bios gegaan in een of andere plaats met een vrij grote bioscoop. in pauze blijft zij zitten nog geen goed gesprek gehad. Zodoende ga ik alleen drinken halen. Kom ik een leuke dame tegen regel ikhaar nummer kus op de mond. Blijkt het haar beste vriendin te zijn.

Een beetje veel gedronken in een disco begin ik te praten met een meisje, gezellig en zo en opeens loop ik weg en zeg nog even wat tegen haar. Toen ik in de auto zat kwam ik pas tot in zien
pi_25680768
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Drank verlaagt je vermogen tot objectief oordelen, en legt de drempel lager. Lijkt me een betere theorie
"Hoe later op de avond, hoe schoner het volk!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:03:31 #116
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25681542
Afgelopen maandagnacht Vul je Pul feestje gehad en dus goed kaal. Vervolgens meisje smsen waar ik al een paar keer eerder o.a mee had afgesproken. Dat is ze dus nog, naar haar huis fietsen en vragen of ze even de deur wil opendoen. Komt ze chagerijnig naar buiten, ik haar vervolgens uitlachen omdat ze zo boos kijkt. Wel mee naar binnen mogen. Met moeite de trap op strompelen. Daarna vrij snel naar de wc gaan om daar even over mn nek te gaan. Daar blijkt ze gelukkig niks van te hebben gemerkt, dus maar bij haar in bed gaan liggen. Toen was ik ineens mn horloge kwijt, daar een half uur over zeuren waar dat ding is en tegelijkertijd steeds maar zeggen dat ik haar zo leuk vind. Daar was opzich niet zoveel ergs aan, maar wel irritant om de volgende morgen te moeten horen dat je zo dronken was en maar liep te schreeuwen.
.
pi_25682077
Eigen blunders heb ik natuurlijk niet

Wel van de andere partij, uit eten zijn, Italiaans restaurantje, bestellen, ik risotto pomodoro, hij maccheroni con quattro formaggi, babbel babbel klets leuter ( oh nee), ober komt met bestelling

TafelPartner (luide stem) "dat heb ik niet besteld" (
Ober (beleefd) "ja tog welle ies maccheroni con quattro formaggi, heeft-oe bestelte"
TP (nog luiderere stem) "nou, ik heb dit al eens eerder hier besteld, vorige week nog en zo zag het er niet uit, dus dit is niet goed"
Ober (geduldig) "oe bestelt maccheroni con 4 formaggi, dies ies maccheroni con 4 formaggi!!!"

(milagro probeert er tussen te komen, TP kapt mijn poging onmiddelijk af "ik weet godverdomme toch wel wat ik besteld heb, zeg, wat krijgen we nou!!" ... uuh nee, dat weet je dus niet )

TP (nu wordt het echt heel erg genant) "echt niet, zo zag het er niet uit, neem maar mee die zooi, en haal je baas maar"
Ober "mannaggia donna grmbl"
Chef "wat ies die problèm"
TP (rode vlekken in nek) "ik bestel maccheroni con 4 formaggi en ik krijg dit en dit is dus niet wat ik vorige week heb gehad!!!! ziet er totaaaaaaaal anders uit!!!!"
Chef "bescraif die andere gerecht"
TP beschrijft gerecht
Chef "ies maccheroni alla crema, ies ook met kaas, maar anders"
TP (compleet rood hoofd nu) "oh... nu ja "

milagro ondertussen langzaam van stoel af glijdend onder tafel, kruipend richting uitgang...

nooit meer gezien of gesproken die knul
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:55:17 #118
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_25682674
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Telt een meisje onderkotsen ook mee? Ook al was 't niet echt een date Ik was ook helemaal
niet ziek die dag ofzo? ineens FLOEPS..enne..ja..
en ja ... ze leefden nog lang en gelukkig
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_25682897
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...

pfff wat een sappie..
pi_25683013
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
@Milagro. Als je dan boos wordt tijdens en date ... hou dan ook vol en ga niet ow ja ...

pfff wat een sappie..
precies, speel het genante spel dan uit..

een scene schoppen op een 1e date is zooo
ik had gewoon mijn schouders op gehaald en gaan eten, boeien dat het wat anders is dan je voor ogen had, het eten is toch verdomme bijzaak alsje met MIJ uit bent
pi_25683039
Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........

Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........
pi_25683051
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:17:55 #123
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25683136
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........

whehehehe die is geweldig!
.
pi_25683158
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2005 14:19:31 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:35:06 #125
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25683526
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef GrupoBalanca het volgende:
maar ik voelde me zo schuldig en al zenuwachtig dat ik ook nog eens de verkeerde naam tegen dr zei. DAMN je had dr blik moeten zien.. ben blij dat ik dit nog na kan vertell..uhh typen
haha, Friends aflevering "i take you, Rachel" in plaats van Emily...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')