abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25683039
Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........

Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........
pi_25683051
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:17:55 #123
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25683136
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........

whehehehe die is geweldig!
.
pi_25683158
quote:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2005 14:19:31 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:35:06 #125
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25683526
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef GrupoBalanca het volgende:
maar ik voelde me zo schuldig en al zenuwachtig dat ik ook nog eens de verkeerde naam tegen dr zei. DAMN je had dr blik moeten zien.. ben blij dat ik dit nog na kan vertell..uhh typen
haha, Friends aflevering "i take you, Rachel" in plaats van Emily...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_25684086
quote:

Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:57:25 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25684129
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:06 schreef boskov het volgende:
Gister: Nadat we een paar wijntjes, biertjes en een Cherry motherfucker op hadden, trok ik haar erg kleine jas aan

Een paar biertjes, wijntjes verder, goot ik toevallig een half biertje over haar shirt heen.

Tijd terug:
Leuke avond met het meisje gehad, zij naar huis, ik bleef, een beetje met andere meiden lullen enzo, bleek haar beste vriendin gebleven te zijn. De Trut.
Vrouwen
Die spelen het klaar de vriend van hun beste vriendin te verleiden, er het bed mee in te duiken en dan dit aan hun vriendin te vertellen zodat aan het eind van de rit JIJ de hufter bent...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25684585
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:12 schreef milagro het volgende:

[..]

precies, speel het genante spel dan uit..

een scene schoppen op een 1e date is zooo
ik had gewoon mijn schouders op gehaald en gaan eten, boeien dat het wat anders is dan je voor ogen had, het eten is toch verdomme bijzaak alsje met MIJ uit bent
Het gezelschap lijkt me inderdaad hoofdzaak of het moet wel heel erg misgaan en dramatisch zijn. Ik vind dat je dan best op een redelijke manier kwaad mag zijn, maar los het dan met flair op niet door lomp en bot te doen. Sja sommige mannen hebben nu eenmaal geen flair he...
pi_25684972
quote:

Hahahaha heb hier echt hard om gelachen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25732628
zeggen dat ze mooie blauwe ogen heeft.. terwijl ze groene ogen heeft
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_25733173
Ik heb al een poos geen tvp hier meer gezien, bij deze dus
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:32:48 #132
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25739659
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:44 schreef Roellio het volgende:
Ik blunder nooooit!
heb het lef niet om iets te beginnen
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:01:30 #133
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_25745814
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Jitse het volgende:
Oja deze schiet me ook nog te binnen:

Een uit de hand gelopen feestje van een kameraad ettelijke jaren geleden:

Ik was zwaar bezopen maar herinner me nog alles ivm een of ander lelijk paard wat daar rondliep..

Ik weet niet hoe ik het in mijn hoofd haalde maar ineens stond ik met haar te zoenen. Goed geen probleem, de tijd & biertjes gingen voorbij en opeens stond ze te zoenen met een andere gast. Ik trok me niets aan van het sletje en ging voor de verandering eens een wijntje halen aan de bar (toch gratis)
In 1 haal sloeg ik dat wijntje achterover..

Dat wijntje op al die biertjes bekwam me zo slecht dat ik naar buiten moest lopen om te kotsen.
Aan de zijkant van die keet heb ik toen de hele boel ondergekost.
- begrijp me niet verkeerd, ik had echt de tranen in mijn ogen van het kotsen, zo ziek was ik -

Ondertussen was een of andere slim figuur dat langsliep en me gezien had gaan vertellen tege die meid dat ik er het hart van in was dat ze met die andere gast had gezoend, en dat ik nu buiten stond te huilen.

Ze komt vervolgens helemaal bezorgd en in de wolken naar buiten gehold.. maar mijn adem stonk echt naar kots en de smaak zat nog in m'n bek. Ze stond bovendien vrij dichtbij en daarom dacht ik dat het beter was om maar niet te praten. Ik besloot om enkel maar te knikken op elke vraag die ze stelde.. idd met tranen nog in mijn ogen van de zware kotspartij enkele momenten voordien. Maar zij had helemaal niet door wat er aan de hand was en interpreteerde de hele situatie anders.

Uiteindelijk vroeg ze me of ik wel om haar aan het huile was omdat ik er zo assertief bijstond?

Ik zocht al mijn kracht bij elkaar en kon nog net de woorden opbrengen dat ik niet stond te huilen, en wees naar de plas kots waar ze met haar lompe voete instond..

Toen liep ze boos terug naar binnen
Die zoute stokjes...
pi_25749421
Ik was voor de eerste keer op bezoek bij de moeder van mijn vriend. Zijn opa en oma waren er ook bij. We gingen bbqen. Ik vind die spiezen met sate altijd wel lekker, maar normaal gesproken kluif ik die zegmaar. Nu moest ik die netjes van de spies afhalen met mijn vork. Dat lukte dus niet waardoor het eerste sateetje over de tafel heen vloog en in het bord van zijn moeder terechtkwam.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 01:31:05 #135
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_25749614
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_25749859
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 01:22 schreef Saffron het volgende:
Ik was voor de eerste keer op bezoek bij de moeder van mijn vriend. Zijn opa en oma waren er ook bij. We gingen bbqen. Ik vind die spiezen met sate altijd wel lekker, maar normaal gesproken kluif ik die zegmaar. Nu moest ik die netjes van de spies afhalen met mijn vork. Dat lukte dus niet waardoor het eerste sateetje over de tafel heen vloog en in het bord van zijn moeder terechtkwam.
! Schitterend lig krom hier hahah
pi_25749870
Ik vraag me alleen af of dat door jou reactie komt of door de hoeveelheid bier

maar dat zie ik morgen wel!
pi_25750664
Ik heb ook nog een andere aparte date gehad. Het is niet echt een blunder van mij, maar wel iets wat je nou net niet op zo'n moment kan gebruiken

Ik had een jongen ontmoet bij een concert en daar had ik een week later mee afgesproken. we waren eerst ergens wezen poolen en gingen daarna naar mijn kamer om film te kijken (ik woonde op kamers).

Komen we bij mijn kamer aan en ik hoorde al een vreemd geluid. Kom ik binnen, REGENT het gewoon in mijn kamer! Was de wasmachine die boven mijn kamer stond stuk en de gehele lading in mijn kamer terechtgekomen. Moest ik allemaal pannen en emmers neer gaan zetten om het water nog enigzins op te vangen. Daarnaast kwam mijn huisbaas de hele tijd langs om te kijken wat er precies allemaal gaande was.

Die jongen voelde zich echt niet meer op zijn gemak. We zijn nog wel die film gaan kijken, maar dan op twee stoelen in een hoekje van mijn kamer hahaha... best ellendig dus.
pi_25750692
hmm de date helemaal vergeten was best erg denk ik
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_25750697
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:55 schreef Rev- het volgende:
hmm de date helemaal vergeten was best erg denk ik
.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 06:24:12 #141
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_25751119
Ik heb nog nooit een nacht meegemaakt met zoveel genantheden als eerste kerstdag. Het was niet echt een date, gewoon een one night stand, met Barman.
Ik riep al weken dat ik Barman ging versieren, wat niet echt lukte omdat hij een beetje verlegen is (of niet geïnteresseerd, maar dat komt niet meteen in mijn narcistische brein op) en bovendien steeds aan het werk was.
Met kerst stond hij aan de andere kant van de bar, ladderzat en heel lief. Hij zag het wel zitten om mij mee te nemen naar huis en ik zo mogelijk nog meer. Dus wij verdoofd van geilheid (moet een keer kunnen, toch?) naar zijn huis. Hij logeerde op dat moment bij zijn ouders en die waren naar zijn zeggen nogal conservatief, ze mochten vooral niet weten dat ik er was; mijn hakschoenen moesten bij de voordeur dus al uit. Sta je daar met je panty's, buiten, in de vrieskou
Eenmaal aangekomen in zijn kamer in het ouderlijk huis, je weet wel, zo'n kamer zoals een kamer eruit ziet van een uitwonende student; alle leuke dingen meegenomen naar de studentenstad en wat rest zijn een eenpersoonsbedje (nog net niet met Ajax-dekbedovertrek), Georgina Verbaan posters aan de muur én de gehele Kameleonreeks
Hij was overigens een geweldige minnaar, maar zo'n kamer werkt toch ontgeilend. Ik heb me die nacht alleen van een minder goede kant laten zien Ik voelde al een griepje opkomen en bovendien had ik wat teveel gedronken, daarbij had ik me niet geschoren (altijd doen!) en halverwege heb ik hem van me afgeduwd met de mededeling dat ik ging slapen en dat zijn conditie ongeveer 12 keer beter was dan die van mij.
Dat griepje vond het leuk om snel, hard en heftig op te komen met het gevolg dat ik 's ochtends wakker word op een ondergekwijld kussen (want neus verstopt) met hoge koorts en een minder flatteuze rochelhoest. En als alles verstopt zit, ga je meestal ook snurken...
Ik: 'Heb ik erg liggen snurken vannacht?'
Hij: 'Mwah *blik ontwijkend* ach, viel wel mee, hoor...'
Ik:

Ik heb me redelijk snel uit de voeten gemaakt (op mijn panty's) en me doodgeschaamd voor de anticlimax die ik hem heb bezorgd. Leuk detail: We hebben er ook nog allebei Pfeiffer aan overgehouden.

Barman, als je dit leest: Sorry
Enneh, nuecken? Ik kan nooit erger zijn dan de laatste keer
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
pi_25752737
dan heb ik 3 woorden voor je:

DAN
BAAL
JE

sorry maar kut situatie, en dan ook nog eens pfeiffer eraan overgehouden
pi_25753101

[ Bericht 100% gewijzigd door Bemiddelaar op 26-03-2005 11:48:27 ]
enjoy life!
pi_25753746
vette verhaal
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:28:46 #145
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_25754512
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Bemiddelaar het volgende:
Mijn megaverhaal, wat doe je?
Ik vond het wel grappig...
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:54:19 #146
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_25755022
Leuk is dit.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_25758359
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het gezelschap lijkt me inderdaad hoofdzaak of het moet wel heel erg misgaan en dramatisch zijn. Ik vind dat je dan best op een redelijke manier kwaad mag zijn, maar los het dan met flair op niet door lomp en bot te doen. Sja sommige mannen hebben nu eenmaal geen flair he...
Wat ben jij toch heerlijk arrogant en alwetend .

Enniehoe, tvp dus.
pi_25758696
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat ben jij toch heerlijk arrogant en alwetend .
Nee ik weet hoe het moet. Dat wil nog niet zeggen dat ik het zelf ook zo doe
Het lijkt me echter nogal logisch als het eten niet goed is of iets dergelijks dat je je best doet om het gezelschap toch de hoofdattractie te houden van een avond en niet een scheldpartij met de ober/restauranteigenaar te gaan houden. Dat betekent vind ik niet dat je er niet iets van mag zeggen, maar een charmante manier van duidelijk zijn zal beter overkomen dan dreigen en als een kind op de grond gaan stampen of haantjesgedrag. Dat doe je pas als HAAR eten verpest wordt

Je bent met HAAR uit, niet met wat op je bord ligt...
pi_25758941
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee ik weet hoe het moet. Dat wil nog niet zeggen dat ik het zelf ook zo doe
Het lijkt me echter nogal logisch als het eten niet goed is of iets dergelijks dat je je best doet om het gezelschap toch de hoofdattractie te houden van een avond en niet een scheldpartij met de ober/restauranteigenaar te gaan houden. Dat betekent vind ik niet dat je er niet iets van mag zeggen, maar een charmante manier van duidelijk zijn zal beter overkomen dan dreigen en als een kind op de grond gaan stampen of haantjesgedrag. Dat doe je pas als HAAR eten verpest wordt

Hier had je wel gelijk, was misschien niet de beste post om te quoten maar ging me even om het algemeen .
pi_25758999
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hier had je wel gelijk, was misschien niet de beste post om te quoten maar ging me even om het algemeen .
Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:16:42 #151
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_25759236
Had een keertje met iemand afgesproken die ik op Ilse had leren kennen.
We zaten op een terrasje te kletsen.(niet dat dat erg gezellig was,want het leek meer op een overhoring ) Dus ik steek een sigaretje op ( ja je moet toch iets doen tegen de verveling he )
Blijkt dat hij echt anti anti anti rokers is.. oeps.. vergeten! Als blikken konden doden had ik hier nu niet gezeten.. hahah
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_25759400
Net een jongen ontmoet, paar keer gezoend, allemaal leuk &zo. We spraken af om iets te gaan drinken & zaten tegenover elkaar. Tussen ons in stond mijn glas cola waar ik nog geen slok van had genomen (je voelt 'm al...) De jongen wil me hartstochtelijk zoenen & vergeet de glas die hij vervolgens omkiepert & de inhoud van het glas op mijn schoot eindigt...
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_25759514
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:

Tja, de liefde van de man gaat door de maag.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 17:44:36 #154
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25761112
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef mell.from.hell het volgende:
Het was niet tijdens een date, maar wel een blunder!

Gister
Ik met 4 vrienden naar een kroegje geweest ergens in the middle of nowhere, was niet echt veel aan..totdat we een groep Zwitsers ontdekten.
Nou die zagen er niet verkeerd uit zeg maar, dus ik begon wat met die gasten te lullen in het engels.

Afijn, ze waren hier op vakantie en zouden vandaag weer richting Zwitserland vertrekken.
1 was wel geinteresseerd, beetje verlegen, maar och..als je eenmaal een gesprek begint komt ie wel los dacht ik ..dus ik maar slap lullen over van alles en nog wat, duurde zo'n 20 minuten, komt die vriend van hem doodleuk aanlopen,
'he doesn't speak English' ...

Mijn reactie: .. ..

Precies in die volgorde.
Nou ja .. nog wel even verder geluld, waarbij die vriend van hem de rol als tolk op hem nam.
Wel jammer dat hij geen engels kon, want hij was wel erruug leuk!!
Uhm over het algemeen zijn dit vriendendiensten van nuchtere naar dronken vrienden toe. IK bedoel er niks mee hoor.

lelijk!
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25769688
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:52 schreef GrupoBalanca het volgende:
vette verhaal
whehe, over tijdje zal ik m posten
enjoy life!
pi_25770807
waarom had je hm verwijderd
pi_25770954
hoorde hier niet thuis, maar in topic " ergste date ooit"

zal m vanavond nog wel even posten
enjoy life!
pi_25771058
whehe i get it
pi_25780229
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:06 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsen
Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bent .

Trug ontopic maar weer.
pi_25781343
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bent .

Trug ontopic maar weer.
Als je een beetje na zou denken, zou je bijna denken dat ik het er om deed...
pi_25783082
gister

zelfde meisje als vorige week. Beide heel erg dronken, dit gebeurde er in willekeurige volgorde:

-twee drankjes over haar heen
-in het centrum van A'dam zij haar string, ik mijn boxer uitgetrokken
-van een trapje gevallen
-paar keer 'toevallig' tegen haar borsten aan met mijn hand

vond ik toch weer genoeg voor een avondje.
  zondag 27 maart 2005 @ 17:45:46 #162
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_25784490
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
gister

zelfde meisje als vorige week. Beide heel erg dronken, dit gebeurde er in willekeurige volgorde:

-twee drankjes over haar heen
-van een trapje gevallen
-paar keer 'toevallig' tegen haar borsten aan met mijn hand

vond ik toch weer genoeg voor een avondje.
Nicht gefiiiiiickt???
Die zoute stokjes...
  zondag 27 maart 2005 @ 18:07:04 #163
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25784967
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
en geruild zeker?? ze had 't koud?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_25785251
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:45 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Nicht gefiiiiiickt???
we moesten de bus halen.
pi_25785264
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

en geruild zeker?? ze had 't koud?
het was niet eerlijk. zij had een rok aan, veel simpeler, ik moest nota bene mijn schoenen en broek uitdoen...
  zondag 27 maart 2005 @ 18:36:07 #166
101852 kokos
mividaloca
pi_25785703
Niet eerlijk
Viva los Vatos Locos
pi_26002331
nog genante gebeurtenissen hier?
pi_26004246
Tijdens de 2 dates met dezelfde gozer beide keren de weg kwijt raken terwijl ik had gezegd 'Ik weet de weg wel!' Gevolg; verdwalen en te laat zijn voor de film....
Tap tap tap
pi_26114632
niet echt tijdens een date, meer een afspraakje met 2 leuke meisjes om wat te gaan doen.
Eerst wat gaan drinken en daarna zouden we verder kijken.
Drinken ging goed, kwamen nog 2 vriendinnen bij (dus 4 vrouwen en één jongen) hun alleen maar over maandverband, dildo's, viagra en seks praten.. nou ben ik heel wat gewend van vrouwen dus ik vrolijk mee praten (kende de 2 meisjes al stuk langer dus kon het verwachten).
Daarna besloten om naar de bios te gaan, ik had net een nieuwe telefoon waarvan ik vergeten was dat ik m bij me had..
gaat dat tyfus ding plotseling af, ik snel wegdrukken en dacht dat dat wel begrepen werd aan de andere kant van de lijn.. maar nee. echt 20x terug bellen en telkens weer zon trilmotor geluidje die 2 meisjes lachen helemaal dubbel en ik schaamde me dood. toen die telefoon maar uit gezet (krijg je eerst een muziekje van 20 seconden .
Gelukkig wou ik er verder niks aan over houden.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_26162018
pi_26197766
tvptvptvalltheway
Carpe diem
pi_26199975
tvp

echte blunders op een date? *hard nadenkt*
hm ja misschien deze dan: sex hebben met een date, daarna in slaap vallen. maakt je dat je wakker om te vragen of ie mag blijven slapen
pi_26206058
Ik was voor het eerst aan het daten met een jongen waarop ik echt waanzinnig verliefd was. We gingen naar de bios. Nadat ik goed en wel was gaan zitten bedacht ik dat ik toch m'n jas maar even uit moest doen. Ik nam weer plaats, maar zonder te beseffen dat zo'n bioscoopstoel inklapt. Toen zat ik dus op de grond.
  woensdag 13 april 2005 @ 22:11:08 #174
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_26207248
Ik ging voor het eerst eten bij zijn ouders. De worteltjes zaten letterlijk tegen de lamp aangeplakt. Was geen succes dus.....
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_26207946
worteltjes tegen de lamp?
pi_26209119
Te hard geprakt ofzo?
pi_26213453
Had een keer de slappe lach tijdens een date (was eigenlijk niet echt een date vond ik) enniehoe.. de cola spoot uit mijn neusgaten... dat was dus ook echtwel een schaamte
pi_26213470
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Te hard geprakt ofzo?

Hij die staafmixer mee...........
  donderdag 14 april 2005 @ 09:26:57 #179
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26214912
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vrouwen
Die spelen het klaar de vriend van hun beste vriendin te verleiden, er het bed mee in te duiken en dan dit aan hun vriendin te vertellen zodat aan het eind van de rit JIJ de hufter bent...
Als jij je laat verleiden door een vriendin van je vriendin en ermee het bed in duikt dan BEN je ook een hufter (en die vriendin een onwijze trut)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_38738319
kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')