whehehehe die is geweldig!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Ik was 18 en had een date met een leuke knul van 26. Affijn romantisch uit
eten en hij bracht me naar huis.![]()
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........![]()
Wat een afknapper zeg, een vent met een kunstgebit. Heb gelijk voor eeuwig
afscheid van hem genomen........![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Voor de deur staan we te zoenen, wat blijkt, donderd zn bovengebit er uit........![]()
haha, Friends aflevering "i take you, Rachel" in plaats van Emily...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef GrupoBalanca het volgende:
maar ik voelde me zo schuldig en al zenuwachtig dat ik ook nog eens de verkeerde naam tegen dr zei. DAMN je had dr blik moeten zien.. ben blij dat ik dit nog na kan vertell..uhh typen![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
Vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:06 schreef boskov het volgende:
Gister: Nadat we een paar wijntjes, biertjes en een Cherry motherfucker op hadden, trok ik haar erg kleine jas aan
Een paar biertjes, wijntjes verder, goot ik toevallig een half biertje over haar shirt heen.
Tijd terug:
Leuke avond met het meisje gehad, zij naar huis, ik bleef, een beetje met andere meiden lullen enzo, bleek haar beste vriendin gebleven te zijn. De Trut.
Het gezelschap lijkt me inderdaad hoofdzaak of het moet wel heel erg misgaan en dramatisch zijn. Ik vind dat je dan best op een redelijke manier kwaad mag zijn, maar los het dan met flair op niet door lomp en bot te doen. Sja sommige mannen hebben nu eenmaal geen flair he...quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, speel het genante spel dan uit..
een scene schoppen op een 1e date is zooo
ik had gewoon mijn schouders op gehaald en gaan eten, boeien dat het wat anders is dan je voor ogen had, het eten is toch verdomme bijzaak alsje met MIJ uit bent![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef Kajalevi het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Jitse het volgende:
Oja deze schiet me ook nog te binnen:
Een uit de hand gelopen feestje van een kameraad ettelijke jaren geleden:
Ik was zwaar bezopen maar herinner me nog alles ivm een of ander lelijk paard wat daar rondliep..
Ik weet niet hoe ik het in mijn hoofd haalde maar ineens stond ik met haar te zoenen. Goed geen probleem, de tijd & biertjes gingen voorbij en opeens stond ze te zoenen met een andere gast. Ik trok me niets aan van het sletje en ging voor de verandering eens een wijntje halen aan de bar (toch gratis)
In 1 haal sloeg ik dat wijntje achterover..
Dat wijntje op al die biertjes bekwam me zo slecht dat ik naar buiten moest lopen om te kotsen.
Aan de zijkant van die keet heb ik toen de hele boel ondergekost.
- begrijp me niet verkeerd, ik had echt de tranen in mijn ogen van het kotsen, zo ziek was ik -
Ondertussen was een of andere slim figuur dat langsliep en me gezien had gaan vertellen tege die meid dat ik er het hart van in was dat ze met die andere gast had gezoend, en dat ik nu buiten stond te huilen.![]()
Ze komt vervolgens helemaal bezorgd en in de wolken naar buiten gehold.. maar mijn adem stonk echt naar kots en de smaak zat nog in m'n bek. Ze stond bovendien vrij dichtbij en daarom dacht ik dat het beter was om maar niet te praten. Ik besloot om enkel maar te knikken op elke vraag die ze stelde.. idd met tranen nog in mijn ogen van de zware kotspartij enkele momenten voordien. Maar zij had helemaal niet door wat er aan de hand was en interpreteerde de hele situatie anders.
Uiteindelijk vroeg ze me of ik wel om haar aan het huile was omdat ik er zo assertief bijstond?
Ik zocht al mijn kracht bij elkaar en kon nog net de woorden opbrengen dat ik niet stond te huilen, en wees naar de plas kots waar ze met haar lompe voete instond..
Toen liep ze boos terug naar binnen![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:22 schreef Saffron het volgende:
Ik was voor de eerste keer op bezoek bij de moeder van mijn vriend. Zijn opa en oma waren er ook bij. We gingen bbqen. Ik vind die spiezen met sate altijd wel lekker, maar normaal gesproken kluif ik die zegmaar. Nu moest ik die netjes van de spies afhalen met mijn vork. Dat lukte dus niet waardoor het eerste sateetje over de tafel heen vloog en in het bord van zijn moeder terechtkwam.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:55 schreef Rev- het volgende:
hmm de date helemaal vergeten was best erg denk ik
Mijn megaverhaal, wat doe je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Bemiddelaar het volgende:
Wat ben jij toch heerlijk arrogant en alwetendquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gezelschap lijkt me inderdaad hoofdzaak of het moet wel heel erg misgaan en dramatisch zijn. Ik vind dat je dan best op een redelijke manier kwaad mag zijn, maar los het dan met flair op niet door lomp en bot te doen. Sja sommige mannen hebben nu eenmaal geen flair he...
Nee ik weet hoe het moet. Dat wil nog niet zeggen dat ik het zelf ook zo doequote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat ben jij toch heerlijk arrogant en alwetend.
Hier had je wel gelijk, was misschien niet de beste post om te quoten maar ging me even om het algemeenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik weet hoe het moet. Dat wil nog niet zeggen dat ik het zelf ook zo doe![]()
![]()
Het lijkt me echter nogal logisch als het eten niet goed is of iets dergelijks dat je je best doet om het gezelschap toch de hoofdattractie te houden van een avond en niet een scheldpartij met de ober/restauranteigenaar te gaan houden. Dat betekent vind ik niet dat je er niet iets van mag zeggen, maar een charmante manier van duidelijk zijn zal beter overkomen dan dreigen en als een kind op de grond gaan stampen of haantjesgedrag. Dat doe je pas als HAAR eten verpest wordt
Je bent met HAAR uit, niet met wat op je bord ligt...
Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier had je wel gelijk, was misschien niet de beste post om te quoten maar ging me even om het algemeen.
Tja, de liefde van de man gaat door de maag.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:50 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent met HAAR uit, niet met wat op je bord ligt...
Uhm over het algemeen zijn dit vriendendiensten van nuchtere naar dronken vrienden toe. IK bedoel er niks mee hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef mell.from.hell het volgende:
Het was niet tijdens een date, maar wel een blunder!
Gister![]()
Ik met 4 vrienden naar een kroegje geweest ergens in the middle of nowhere, was niet echt veel aan..totdat we een groep Zwitsers ontdekten.
Nou die zagen er niet verkeerd uit zeg maar, dus ik begon wat met die gasten te lullen in het engels.
Afijn, ze waren hier op vakantie en zouden vandaag weer richting Zwitserland vertrekken.
1 was wel geinteresseerd, beetje verlegen, maar och..als je eenmaal een gesprek begint komt ie wel los dacht ik ..dus ik maar slap lullen over van alles en nog wat, duurde zo'n 20 minuten, komt die vriend van hem doodleuk aanlopen,
'he doesn't speak English' ...
Mijn reactie:..
..
![]()
Precies in die volgorde.
Nou ja .. nog wel even verder geluld, waarbij die vriend van hem de rol als tolk op hem nam.
Wel jammer dat hij geen engels kon, want hij was wel erruug leuk!!![]()
Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bentquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen voel je vrij om er een leuk topic over te openen als het je dwarszit. Misschien zijn er hier nog wat meeblaters die zich graag aan je zijde scharen. Misschien kunnen jullie elkaar door deze moeilijke periode in jullie leven loodsen
Als je een beetje na zou denken, zou je bijna denken dat ik het er om deed...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe. Zie je, weer denk je dat je belangrijk genoeg bent.
Trug ontopic maar weer.
Nicht gefiiiiiickt???quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
gister
zelfde meisje als vorige week. Beide heel erg dronken, dit gebeurde er in willekeurige volgorde:
-twee drankjes over haar heen
-in het centrum van A'dam zij haar string, ik mijn boxer uitgetrokken
-van een trapje gevallen
-paar keer 'toevallig' tegen haar borsten aan met mijn hand
vond ik toch weer genoeg voor een avondje.
en geruild zeker?? ze had 't koud?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef boskov het volgende:
-in het centrum van A'dam zij haar string, ik mijn boxer uitgetrokken
het was niet eerlijk. zij had een rok aan, veel simpeler, ik moest nota bene mijn schoenen en broek uitdoen...quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Te hard geprakt ofzo?
Als jij je laat verleiden door een vriendin van je vriendin en ermee het bed in duikt dan BEN je ook een hufter (en die vriendin een onwijze trut)quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrouwen
Die spelen het klaar de vriend van hun beste vriendin te verleiden, er het bed mee in te duiken en dan dit aan hun vriendin te vertellen zodat aan het eind van de rit JIJ de hufter bent...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |