Daarom vind ik ook dat die topics beter door de ouders zelf geopend kunnen worden, tenzij ze het zelf anders willen...quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:04 schreef Anitra het volgende:
Maar ff iets kleins: De tijd van het open zijn van een eigen baby topic is een beetje krap genomen, vooral als je nog een aantal dagen in het ziekenhuis ligt.
Geloof dat ze vooral pissed zijnquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:13 schreef Havoc het volgende:
Oh en Lois drop the act, er is niets sneuers als iemand die probeert hard over te komen terwijl die dat al die tijd nooit gekund heeft en ook niet in de aard zit.
Shit happensquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:18 schreef Neva het volgende:
succes met modden al moest ik wel lachen met de opening regel brighteyes![]()
Dat is de instelling! Laten we dit nu eerst maar eens allemaal invoeren.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:22 schreef piglet het volgende:
Ik vind het goed klinken, succes met de uitvoering modjes!
Al ben ik het wel eens met de opmerking dat 48 uur voor een babytopic erg krap lijkt. Maar laten we het gewoon eens aankijken, we merken vanzelf of het zo goed gaat of niet, toch?
Hè wat leuk, het woord botte bijl valt en daar is Havoc.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:13 schreef Havoc het volgende:
Jullie en strenger modereren.
Das te vergelijken als Ted met haar.
Succes,
,
.
Oh en Lois drop the act, er is niets sneuers als iemand die probeert hard over te komen terwijl die dat al die tijd nooit gekund heeft en ook niet in de aard zit.
Twee dagen is te kort, een week zou beter zijn . . .quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:07 schreef Lois het volgende:
De topics verdwijnen toch niet Anitra? Ze gaan alleen op slot.
=edit=quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Twee dagen is te kort, een week zou beter zijn . . .
Done!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:06 schreef jessie het volgende:
En dit lijkt mij dan zo'n moment.
Modden met die hap in speeltuinbankje!
Zou iemand van de modjes eens een keer wat aan die kinderachtige steekjes van haar willen doen ?? Begint vervelend te worden of is een anti-TC kliekje toegestaan hier ??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:27 schreef easy-going het volgende:
=edit=
Valt wel op dat jouw reacties altijd na die van mij komen of mag niemand meer een individuele mening hebben ?? Alles en iedereen moet denken/doen/whatever zoals easy-going dat doet ?? Her way or the highway ??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:28 schreef easy-going het volgende:
Sorry hoor, maar als er al 3x geopperd is dat een paar dagen wat kort is, en er alle keren op geantwoord word dat het voorlopig wel zo gaat, dan word ik een beetje slaperig als spuit 11 er nog een keertje achteraankomt met dezelfde vraag.
*** zucht***quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Valt wel op dat jouw reacties altijd na die van mij komen of mag niemand meer een individuele mening hebben ?? Alles en iedereen moet denken/doen/whatever zoals easy-going dat doet ?? Her way or the highway ??
MIJN topic, wat heb je gedaan !?!?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:58 schreef Lois het volgende:
Jullie hebben gelijk, hij gaat dicht. Het was ook de bedoeling om dat gelijk vanochtend te doen maar er kwam wat tussen.
Zal wel weer een 48 uurs bannetje zijn waardoor het helemaal op de Bijlmer bajes gaat lijken . . .quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:12 schreef jessie het volgende:
Ik zie bij de verwijderde posts staan "dit is een officiele waarschuwig."
Hoeveel mag je er daar van hebben?
Zitten daar concequenties aan vast?
Wat houd die waarschuwing concreet in?
Die waarschuwing zou concreet in houden dat men op het randje balanceert, maar we hebben besloten om in dit geval maar meteen op te treden. Botte bijl is botte bijl en gezuig en getroll word gewoon niet meer getolereerd. Zeker niet gezien sommige van de opmerkingen die er gemaakt werden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:12 schreef jessie het volgende:
Ik zie bij de verwijderde posts staan "dit is een officiele waarschuwig."
Hoeveel mag je er daar van hebben?
Zitten daar concequenties aan vast?
Wat houd die waarschuwing concreet in?
Eenschquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:19 schreef phileine het volgende:
klinkt goed dames. 't zal na wat gemopper allemaal wel wennen, zo gaat het meestal
[ duimomhoogsmiley ]
Ach jezek, doe ff normaal zeg . . .quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Streng? Bijlmerbajes? Leuke opmerking TCMisschien wel, maar als het op een andere manier niet kan, dan maar zo...
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:24 schreef ThunderChild het volgende:
Ach jezek, doe ff normaal zeg . . .
Het enige wat je ermee bereikt is dat OUD straks een ghost forum wordt en dichtgegooid wordt richting Lifestyle of zoiets. Willen jullie dat bereiken ?? Ga zo door dan . . .![]()
![]()
Verkapte "rot maar op post" ??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:27 schreef Lois het volgende:
Als het je niet zint.......... er zit een uitknop op je pc.
Kan misschien wel zijn, maar er wordt toch met een 50 millimeter kaliber op een mug geschoten en niemand natuurlijk die dat een beetje overdreven vind. Vind je het gek, zij die dat vinden mogen ff wieberen . . .quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:28 schreef phileine het volgende:
de ervaring leert TC, dat dat meestal wel meevalt. Na een paar weekjes botte bijl weet iedereen weer wat de bedoeling is en dan herstelt het zich heel snel. Dit is op diverse plekken op fok al heel vaak gebleken.
Nee, dan had ze het wel zo gedaan:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
Verkapte "rot maar op post" ??
Dat flamen is al een tijdje aan de gang maar kennelijk kunnen jullie je werk niet goed doen, dus moest ik wel wat van zeggen . . .quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wat wil je dan?
Eerst gaan janken dat mensen tegen je zitten te flamen, en als je dan ergens een ban uitdeelt gaan zeuren dat het op de bajes lijkt![]()
Nee dat zou ik nooit doen, dat weet je ook wel. Ik zou dat nooit zo zeggen en als ik dat wel zou willen zeggen kom ik er wel recht voor uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Verkapte "rot maar op post" ??
.
OMG! Hoor je jezelf wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat flamen is al een tijdje aan de gang maar kennelijk kunnen jullie je werk niet goed doen, dus moest ik wel wat van zeggen . . .
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef ThunderChild het volgende:
Dat flamen is al een tijdje aan de gang maar kennelijk kunnen jullie je werk niet goed doen, dus moest ik wel wat van zeggen . . .
De eerste en de laatste keer dat ik een ban uit leg:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben het met jullie eens, op zich. Maar doe het dan wel consequent. Bij Rewimo bijvoorbeeld staat ook een waarschuwing. Niet dat ik persé wil dat zij een ban krijgt, maar komt wel raar over..toch?
Moussy bijvoorbeeld zegt dingen altijd recht voor z'n raap, ik vind dat persoonlijk wel zo verhelderend. Volgens mij (ik heb de discussie(s) wel gevolgd) was het de bedoeling dat dit ook meer zou gebeuren. En nu krijgt zij een "afkoelban"..?
En Troel en Joene voor herhaaldelijk off-topic gaan, zuigen en als kleuters de grenzen zoeken en uitproberen.quote:Moet jij niet ff crossposten, over iedereen heen walsen en jammeren over dooie collega's?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:36 schreef Lois het volgende:
OMG! Hoor je jezelf wel?
Waar waren jullie toen het dreigde uit de hand te lopen ??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Meer woorden ga ik aan jou niet eens meer vuil maken!
Pardon, het was er maar eentje (kijk maar in het topic). Daarna ben ik maar in de negeermodus gegaan... Ik laat me niet zo heel gauw gaan maar ik was die rotopmerkingen nu echt zatquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo's reacties heb ik ge-edit omdat die ook off-topic waren, maar zij er na 2 of 3 keer mee op hield.
Waar zeur je nou nog over? Ze grijpen nou toch wel in, nadat er aangekaart is dat het misschien beter was als ze dat eens gingen doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:45 schreef ThunderChild het volgende:
Waar waren jullie toen het dreigde uit de hand te lopen ??
Waar waren jullie toen het daadwerkelijk uit de hand liep ??
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dan had ze het wel zo gedaan: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt toch niet verlangen dat de mod's met iedereen aan het handje meelopen om in de gaten te houden of er niet naar tegen iemand wordt gedaan?
Moeten ze wel. Moderators zijn aangesteld om problemen te identificeren en aan te pakken, niet om ze op de vrije loop te laten gaan tot waar dan ook en pas weken later in te grijpen. Kunnen ze dat niet of willen ze dat niet, dan moeten ze ook geen moderatortjes worden . . .quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Waar zeur je nou nog over? Ze grijpen nou toch wel in, nadat er aangekaart is dat het misschien beter was als ze dat eens gingen doen.
Volgens mij is het beleid op FOK dat een ban niet wordt uitgelegd of besprokenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:49 schreef clauwheee het volgende:
Ok duidelijk hoor.
Maar BE..ik vroeg het alleen..Snap dat je gepikeerd bent door alles maar niet zo streng doen als je weeer een ban moet uitleggen...
Nee wat mij betreft nietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Trouwens, op Fok worden bans toch niet besproken? Hoeft dat hier ook niet
En dat heeft ze na dit verhaal ook niet door denk je ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:24 schreef leonieke het volgende:
Ik heb het hele gebeuren van de afgelopen dagen hier niet gevolgd (heb dit nu pas ontdekt.. was wel leuk om eens na te lezen) maar ik wou gewoon nog één iets zeggen (weet niet of het mag, als het niet meer mag Mods, doen jullie er maar mee wat jullie willen uiteraard
)
Ik heb een tijd terug een lastige periode gehad en had toen zo ook de neiging om wat zeurderig te zijn op Fok! Mijn ogen zijn niet opengegaan door mods die mijn berichten verwijderd/ge-edit hebben maar eigenlijk gewoon door een fok!'er die eens duidelijk gezegd heeft waar ik mee bezig was en dat ik echt vervelend overkwam (nu ik die posts nalees moet ik ze echt wel gelijk geven...) Wat ik nu doe? Vooral optimistisch proberen over te komen en gelukkig te zijn, ook hier op fok!
Het is misschien niet iets wat gebeurd is hier in OUD maar ik dacht toch dat het eens handig was om te vertellen dat reacties van mede-users soms meer zoden aan de dijk brengt waarschijnlijk snapt BE perfect wat ik bedoelEn ik was ook eerst op mijn tenen getrapt ja wat wil je! ik had een slechte periode weet je wel
maar mijn ogen zijn toch heel rap opengegaan en eigenlijk moet ik die persoon wel dankbaar zijn ga ik haar uiteraard niet gaan vertellen
![]()
Ik denk niet dat ze hier leest, kan wel natuurlijk, maar het zou me verwonderenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dat heeft ze na dit verhaal ook niet door denk je ?
Het kan aan mij liggen, maar de laatste keer dat ik naar m'n naam keek, was 'ie gewoon nog zwart en die van jou blauw, wat dus betekend dat ik gewoon een user ben en jij een moderator. Met deze "briljante uitspraak" wek je de suggestie op dat mensen je moeten vertellen hoe je je werk moet doen en dat je zelf geen eigen initatief toont om het één en ander in banen te leiden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:01 schreef Lois het volgende:
OMG TC nu zoek je echt spijkers op laag water hoor.Wanneer heb jij aan de bel getrokken dan dat het teveel werd? Heb je ooit met ons gemaild dat we moesten ingrijpen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:01 schreef Lois het volgende:
Sorry hoor, maar nu grijpen we in en nu is het weer niet goed? Ik zou bijna, bijna zeggen rot toch op hee....
Daar hadden ze maanden terug mee moeten beginnen ipv nu. Er wordt gewoon met een stoomwals over een mierenkolonie gereden terwijl twee paar schoenen afdoende zijn of hadden geweest. Kom op zeg, gok topics mogen niet meer en geboortetopics worden na 48 uur gesloten. Leuk voor de moeders, 48 uur en je bent yesterday's news en mag je weer tussen andere moeders gaan begeven. Wat dan voor degeen die hier niet zo vaak kunnen komen ?? Zij missen dan de kans om de nieuwe moeder te kunnen feliciteren en in andere topics wordt het dan volgens het nieuwe beleid als "off topic" beschouwd. Lekkere domper zo . . .quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:03 schreef Tinkerbell het volgende:
TC ik vind dat modereren ook nodig, dat heb ik zelfs nog aangegeven in het vorige deel.
Lois, Karin en BE zijn zich nu bewust geworden dat strenger hier soms moet. Dat is juist goed, ze hebben gelezen waar behoefte aan was en ze zijn er nu mee begonnen. Petje af zeg ik dus.
Mwoa, dus als jij iemand op straat ziet lastiggevallen worden, dan haal je je schouders op en denk je: ik heb geen blauw pakkie aan en oom agent wel, dus oom agent mag het lekker oplossen als ie een keer voorbij komt?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:12 schreef ThunderChild het volgende:
Met deze "briljante uitspraak" wek je de suggestie op dat mensen je moeten vertellen hoe je je werk moet doen en dat je zelf geen eigen initatief toont om het één en ander in banen te leiden.
En stel dat dat zo is. Wat dan?quote:Doen jullie dat wel, dan ben ik van mening dat jullie de verkeerde mensen zijn.
Beter laat dan nooit zegt jou zeker niets?quote:Daar hadden ze maanden terug mee moeten beginnen ipv nu.
B.s.quote:Leuk voor de moeders, 48 uur en je bent yesterday's news en mag je weer tussen andere moeders gaan begeven.
Welnee, Catootje heeft gisteren in het babietjestopic bix nog gefeliciteerd met Anna en ik zie die opmerking niet ge-edit, jij wel? Ik denk dat je ook wel snapt dat een felicitatie ook na 48 uur heus nog wel mag.quote:Wat dan voor degeen die hier niet zo vaak kunnen komen ?? Zij missen dan de kans om de nieuwe moeder te kunnen feliciteren en in andere topics wordt het dan volgens het nieuwe beleid als "off topic" beschouwd. Lekkere domper zo . . .
Verklaar je nader? Kijk, ik weet heus wel dat ik een van de mensen ben die heeft lopen afgeven op het 'beleid'. Ik ben eerlijk gezegd best blij dat er nu een en ander wordt aangepakt. Ik zeg er wel eerlijk bij dat ik me er laaaaaang niet zo druk over maak als in het verleden, dat helpt ook wel mee, maar ik heb niet het idee dat er met dit beleid ook maar iemand weggejaagd of de mond gesnoerd wordt. In elk geval niet meer dan in de overige fora. Daar kan je ook niet alles zeggen wat je goeddunkt, waar het je goeddunkt. Simpel toch?quote:Waar moet dit eindigen ?? Tot op het punt dat je hier helemaal niks meer of over mag zeggen ?? Die kant gaat het wel zo op . . .
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
B.s.
Ik post hier mee sinds de geboorte van Joshua, Joshua had geen goktopic en geen eigen topic, Liam overigens ook niet. Heb niet het idee dat lewis of belana zich yesterday's news hebben gevoeld, hoor, maar daar kunnen ze zelf beter over oordelen dan ik
Nou, dat is dan ook weer opgehelderdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:04 schreef Belana het volgende:
Ik heb geen eigentopic gehad voor Liam voor zover ik me kan herinneren en I really couldn't care less. Alle felicitaties waren er evengoed wel hoor en ik kon evengoed mijn ei wel kwijt.
Dat vroeg ik me dus ook af. Waar het volgens mij op neerkomt (na het nogmaals doorlezen van zijn posts) is dat dit maanden eerder had moeten gebeuren. Misschien wel, misschien niet. We kunnen hier nog lang of kort over door blijven praten maar het is gewoon niet gebeurd, klaar! Wees blij dat het nu wel gebeurd.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:25 schreef phileine het volgende:
TC, nogmaals, wat WIL je nu met je opmerkingen?
Forza NSB ole ole.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:50 schreef Anitra het volgende:
ff vraagje waarom mag het Topic van Xanthe d'r dochter dan wel open blijven? Die 2 dagen zijn toch ook allang voorbij?
Op mij komt het meer over dat de meesten hem nog een zetje mee willen geven...quote:Op zondag 13 februari 2005 13:42 schreef LittleWoodstock het volgende:
Nou nou, dus als TC van de brug springt, springen jullie ook?
Misschien flauw, maar zo komt het wel op mij over nu.
Dan kunnen we lang wachtenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:18 schreef Karin het volgende:
Ja zo is het wel weer genoeg. TC is er nu zelf ook niet op hierop in te gaan. Laten we even op hem wachten zodat hij het nog even uit kan leggen en daarna is het klaar.
Huhquote:Op zondag 13 februari 2005 14:18 schreef Karin het volgende:
Ja zo is het wel weer genoeg. TC is er nu zelf ook niet op hierop in te gaan. Laten we even op hem wachten zodat hij het nog even uit kan leggen en daarna is het klaar.
Wat ik bedoel is dat het niet leuk is dat we met zijn allen over TC heenvallen terwijl hij nu niet zelf terug kan reageren, nu is dat wel weer genoeg totdat hij hier zelf weer is vind ik.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:34 schreef melonovy het volgende:
[..]
Huh
Het is hier geen chat hoor!
Maar waarvoor ik even kwam, ik vind het berichtje van Lady-wrb in Z&G weinig van toegevoegde waarde, erg off topic in mijn ogen. Zwangerschap & Geboorte #127
Niet doen want dat is absoluut niet nodig. Ik begrijp jouw reactie wel maar nodig is het absoluut niet. Naar mijn idee werd er helemaal nog niet gezeurd.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:52 schreef DaanBanaantje het volgende:
voelde me nogal erg aangesproken..
Ik hoef niks meer uit te leggen, alles wat ik wou zeggen staat hier al. Dat jullie dat niet willen inzien door jullie oogkleppen of het onbreken van wat punten in de IQ dat er overdreven gereageerd wordt en dat het op de lange termijn alleen maar meer schade toebrengt dan dat het oplost, is niet mijn probleem . . .quote:Op zondag 13 februari 2005 14:18 schreef Karin het volgende:
Sommige hebben ook activiteiten waarbij geen computer voor nodig is, zou je ook eens moeten proberen, misschien knap je er van opquote:Op zondag 13 februari 2005 19:33 schreef easy-going het volgende:
Dan kunnen we lang wachten
Eerdere akkefietjes kennende laat hij zich gewoon een paar weken niet zien en verschijnt dan weer alsof er niets gebeurd is![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Niet doen want dat is absoluut niet nodig. Ik begrijp jouw reactie wel maar nodig is het absoluut niet. Naar mijn idee werd er helemaal nog niet gezeurd.
quote:
Mag ik even zeggen dat jij af en toe echt klinkt als mijn omaquote:Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar ik maak me dr niet druk om hoor, ik ben alweer weg daar. en zo blijft er steeds minder van dit forum over wat me boeit.
vind ik jammer, want ik kwam hier toch alweer een paar jaar met veel plezier
ik heb van een boel vrouwen hier het wel en wee gevolgd, maar het lijkt de laatste tijd wel of het wee zich niet alleen beperkt tot de bevalling.
Heel weinig.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:17 schreef melonovy het volgende:
[..]
Een smile in het niets,zeker in het kader van de botte bijlen actie!
Wat is nu 't verschil tussen een kotsende smiley en deze?
Lois gebruikt in de eerste plaats helemaal geen kotssmilie.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:37 schreef Neva het volgende:
als een user eensmiley gebruikt dan wordt er door de moderators commentaar geleverd
nu gebruikt lois zo'n smiley en dan kan het wel vind ik niet kloppen
als wij gewone users dat doen wordt er ge-edit of krijgt men een standje o.i.d. en nu doen e het zelf en dan is het logisch![]()
Beste TC, als jij weigert te lezen wat er gezegd wordt en zelfs insinuaties gaat maken over de intelligentie van de modjes hier zou ik bijna gaan hopen op een flame richting jou waarbij men geen spaan van je heel laat... En dan mag je waarschijnlijk op zoek naar een andere 'blauwe' dan Lois, Karin of BE om je te hulp te komen want volgens mij heb je het goed verbruid. Als ik in hun schoenen zou staan, zou ik geen vinger meer uit steken...quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Gezien het gedonder van de laatste maanden gaan we nu het roer maar eens omgooien:
*Alle offtopic posts of posts die thuishoren in andere fora worden verwijderd en er wordt verwezen naar de betreffende fora.
(dit kan niet altijd direct gebeuren, de mods zijn nu eenmaal niet 24/7 aanwezig)
ik heb moderators geen commentaar zien leveren op eenquote:Op zondag 13 februari 2005 22:37 schreef Neva het volgende:
als een user eensmiley gebruikt dan wordt er door de moderators commentaar geleverd
nu gebruikt lois zo'n smiley en dan kan het wel vind ik niet kloppen
als wij gewone users dat doen wordt er ge-edit of krijgt men een standje o.i.d. en nu doen e het zelf en dan is het logisch![]()
de smiley die los gebruikte komt op het zelfde neer .. ik snap de irritaties helemaalquote:Op zondag 13 februari 2005 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lois gebruikt in de eerste plaats helemaal geen kotssmilie.
En ten tweede, ik kan me wel voorstellen dat je ff geen zin hebt om aardig en taktisch te blijven als je wordt uitgemaakt voor iemand met oogkleppen op en laag iq in je kop.
Gevalletje ´omstandigheden van het geval´ en zo.
Ik vind je tekst behoorlijk warrig, ik hoop dat ik je goed begrepen heb, dus...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:03 schreef Neva het volgende:
[..]
de smiley die los gebruikte komt op het zelfde neer .. ik snap de irritaties helemaal
maar vind dat het wel op een andere manier kan dan want doet een user het dan mag het niet het is niet dat ik de irritatie niet snap ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben.. maar regelmatig worden users er op aangesproken als e eenof een
smiley gebruiken en in mijn ogen komt de smiley die lois gebruikte op het zelfde neer en behoort zij juist leuk of net leuk het goede voorbeeld daar in te geven
het is geen aanval vind het alleen scheef over komen...
Ik doe de discussie ook niet mee af van "jullie hebben oogkleppen op", da's een constatering van wederom dat iedereen weer over mij valt om iets wat ik zeg zonder dat er echt gelezen wordt wat er staat (eerste keer was over m'n vrouw, dat niemand weet hoe het zit terwijl ik het echt duidelijk meerdere keren uitgelegd heb) en dus ook inhoudelijk niet op gereageerd wordt. Jullie mogen dan wel beweren dat jullie geen oogkleppen op hebben of die IQ punten gewoon hebben, op hetzelfde moment walsen jullie blindelings over mensen heen die wat kritische kanttekeningen plaatsten of er een andere mening op na houden waar jullie in het geheel weer over vallen. Ik ben niet de eerste waar jullie het bij doen, zijn er meerdere geweest en als iedereen niet de opmerking over de verkeerde teen niet hebben zien aankomen, tja I rest my case zal ik maar zeggen . . .quote:Op zondag 13 februari 2005 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
TC, ten eerste is het heel onwijs makkelijk om een discussie af te doen met ´jullie hebben oogkleppen op en ikke lekker niet´. Dan ben je vrij snel uitgepraat. Ten tweede verwijt je de mensen gebrek aan IQ, wat ik sowieso een zwaktebod vind, maar sta dan ook eens stil bij het gebrek aan EQ dat je zelf hebt. Ik doel dan op de botte en gevoelloze dingen die je soms weet te zeggen (bijvoorbeeld hier, maar ook je opmerking over de vader van rewimo op het speeltuinbankje).
Wordt toch al gedaan sinds dat ik hier ben, daar veranderd weinig in. Ik val niet echt in de doelgroep dus proberen de dames hier je weg te treiteren . . .quote:Op zondag 13 februari 2005 22:51 schreef Reese het volgende:
Beste TC, als jij weigert te lezen wat er gezegd wordt en zelfs insinuaties gaat maken over de intelligentie van de modjes hier zou ik bijna gaan hopen op een flame richting jou waarbij men geen spaan van je heel laat... En dan mag je waarschijnlijk op zoek naar een andere 'blauwe' dan Lois, Karin of BE om je te hulp te komen want volgens mij heb je het goed verbruid. Als ik in hun schoenen zou staan, zou ik geen vinger meer uit steken...
Ja, maar dit is voor mij nu echt iets van ´wat verwacht je nou´. For what it´s worth, ik weet prima hoe het zit met je vrouw, maar buiten het feit dat ik er weinig mee ´kan´, is jouw botte manier van posten (en daar lul je nu weer lekker overheen, zoals gewoonlijk) voor mij oprecht geen reden om medelijden of medeleven te tonen. Als jij je zo gedraagt tegen rewimo (en ja, dat zit me hoog ja, ik ken de spanning en de angst van als je vader op een operatietafel ligt), hoef je dat van mij dus niet te verwachten, klaar. En dat is niet het eerste voorval, maar wel het meest recente.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:40 schreef ThunderChild het volgende:
(eerste keer was over m'n vrouw, dat niemand weet hoe het zit terwijl ik het echt duidelijk meerdere keren uitgelegd heb) en dus ook inhoudelijk niet op gereageerd wordt.
Oke, ik doe het niet graag, maar ik geloof toch echt dat ik op de universiteit zit en mijn punten haal omdat ik die iqpunten wel degelijk heb. Mocht je daarover twijfelen, mag je ze wat mij betreft bellen.quote:Jullie mogen dan wel beweren dat jullie geen oogkleppen op hebben of die IQ punten gewoon hebben,
Oprecht geen flauw idee waar je het over hebt. Juist IK ben iemand geweest met veel kritiek op het modbeleid hier. Vaak dwars tegen de mening van mods en veel users in. Ik ben er ook nog, met kritische mening, en ik ben trots op het beleid dat de mods hebben uitgestippeld. En je laatste zin snap ik niet echt, de opmerking over de teen niet zien aankomen... dat misschien wel, want je bent gewoon ontzettend bot, maar leuk issie daarmee niet.quote:Ik ben niet de eerste waar jullie het bij doen, zijn er meerdere geweest en als iedereen niet de opmerking over de verkeerde teen niet hebben zien aankomen, tja I rest my case zal ik maar zeggen . . .
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sorry ff heel flauw hoor maaruh Happy valentijn en nu even geen geruzie en gevit op elkaar, het is de dag van de![]()
![]()
Het is nu eenmaal ook een veelgebruikte smiley op FOK! geworden, de uitdrukking van deze smiley kan nu eenmaal op diverse manieren worden uitgelegd.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef piglet het volgende:
Mag ik even opmerken dat ik het ontzettend jammer vind dat detegenwoordig zo ontzettend vaak als vorm van sarcasme wordt gebruikt. Het gebeurt nu zo vaak dat ik er zelfs nog een raar/naar gevoel bij krijg als iemand hem wel serieus als emo gebruikt
![]()
Erg jammer.
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:26 schreef yvonne het volgende:
de discussie is gevoerd,
regels zijn aangepast en nu gaan we eerst een kijken hoe dit werkt,
klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Dat begrijp ik, en is in principe ook niet zo erg. Maar in het kader van de steken onder water zie ik 'm hier in OUD wel heel vaak opduiken. En dat vind ik jammer, want inmiddels gaan mijn nekharen recht overeind staan als ik 'm zie. Dus ook als hij wel lief bedoeld is.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal ook een veelgebruikte smiley op FOK! geworden, de uitdrukking van deze smiley kan nu eenmaal op diverse manieren worden uitgelegd.
Misschien is het handig als al die langlopende centrale topics geen 'nummer zoveel' in de TT hebben, maar gewoon de datum van de openingspost? Daar heb je nu niets aan mbt het oude topic dat je zoekt, maar het maakt zoeken in de toekomst wel gemakkelijker.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:45 schreef Luckepuk het volgende:
Is het stom toevallig heel misschien een leuk en grappig en handig idee om in het overzichttopic (die met alle linkjes naar alle voorgaande topics!) de datum achter het topic te zetten van de openingspost? Ik zoek me een beetje de plu naar het topic waar de geboorte van Suus is aangekondigd..![]()
Kort maar krachtig,quote:Op maandag 14 februari 2005 11:09 schreef piglet het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en is in principe ook niet zo erg. Maar in het kader van de steken onder water zie ik 'm hier in OUD wel heel vaak opduiken. En dat vind ik jammer, want inmiddels gaan mijn nekharen recht overeind staan als ik 'm zie. Dus ook als hij wel lief bedoeld is.
Verder wilde ik het alleen maar even kwijt omdat het me dwars zat. Maar misschien ben ik wel de enige met dit probleem, dus dan ga ik gewoon leren er overheen te lezen.
Dit is dus wat ik zie....quote:Op maandag 14 februari 2005 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie een prachtigesmiley, ik weet niet waar dat aan kan liggen...
Je kan het beste even een topic openen in Feedback en het daar vragen. Ik kan me ook niet herinneren hier eerder iets over gezien te hebben...
Als je met je rechtermuisknop er op klikt en dan afbeelding weergeven, doet hij het dan ook niet? Ik heb dit ook wel eens, maar meestal is het plaatje dan nog niet helemaal weergegeven.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:04 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik zie....
[afbeelding]
*naar feedback hobbelt*
voor !quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:51 schreef Leah het volgende:
Zou het leuk zijn om een topic te openen over het hebben van een tweede kind? Ik mis dat eigenlijk een beetje, het lijkt nergens echt op zijn plek, en ik loop toch best wel tegen dingen aan, aandacht verdelen ed.
Maar misschien vinden jullie dat het best wel in de bestaande topics kan?
*kuch* De Officiële downtijd fok!baby: Welkom Saskia Janne!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
De aparte felicitatie topics voor verse babietjes worden na 2 dagen (48 uur) gesloten.
Er zullen nog wel meer oude felicitatie-topics open zijn, het lijkt me moeilijk om al die topics na te zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2005 07:45 schreef Merisse het volgende:
[..]
*kuch* De Officiële downtijd fok!baby: Welkom Saskia Janne!!
Dit felicitatietopic staat inmiddels een jaar open en zou volgens de regels dicht moeten.
niet persoonlijk bedoeld en ik vind het ook helemaal geen leuke regel (2 dagen = te kort) maar als dit nou eenmaal de nieuwe regels zijn, dan ook gelijke monniken...
Beter verwijder je die NSB achtige opmerkingen, wat een kut mentaliteit zeg. En het dan verpakken in een "ja ik ben het ook niet met de nieuwe regels eens en heb er zelf geen problemen mee, maar..... en dan een (topic van) ander gaan "aangeven".quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zuigopmerkingen verwijderd!
Als je zonodig commentaar moet hebben op iemand doe je dat maar lekker via mail of msn, maar niet hier!
Ik vond die opmerking ook een beetje 'mierenneuken', maar als je volgens de nieuwe regels gaat kijken heeft ze gelijk, en dus ging er een slotje op.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Beter verwijder je die NSB achtige opmerkingen, wat een kut mentaliteit zeg. En het dan verpakken in een "ja ik ben het ook niet met de nieuwe regels eens en heb er zelf geen problemen mee, maar..... en dan een (topic van) ander gaan "aangeven".
Oh, nou dan weten we dat ook weerquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond die opmerking ook een beetje 'mierenneuken'
Maar wel even vlug even zeggen dat je een verzoek om je eigen nieuwe regels consequent toe te passen maar 'mierenneuken' vindt....quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond die opmerking ook een beetje 'mierenneuken', maar als je volgens de nieuwe regels gaat kijken heeft ze gelijk, en dus ging er een slotje op.
Nee, juist dus niet muts!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:50 schreef moussy het volgende:
Het nieuwe beleid, "we meten met 2 maten moderatie"
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zuigopmerkingen verwijderd!
Als je zonodig commentaar moet hebben op iemand doe je dat maar lekker via mail of msn, maar niet hier!
Sorry, dat bedoelde ik dan weer 'vriendelijk' met eenquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:03 schreef moussy het volgende:![]()
Is het dan de "hoe de wind staat, waait mijn jasje moderatie" ?
En mod is een user met wat extra rechten en taken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:56 schreef Troel het volgende:
Tja, ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik dacht dat een modje juist zijn persoonlijk gevoel uit moest schakelen?
over kutopmerkingen gesproken...quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoelde ik dan weer 'vriendelijk' met eenmaar ik was even vergeten dat jij pissig bent sinds je ban... Sorry...
Dacht het niet...quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:16 schreef Troel het volgende:
over kutopmerkingen gesproken...
Wil je die even verwijderen?
Sterker nog, je hebt zelfs gemailed naar mijn 2 mede-modjes, ik heb hem niet gekregen, dus voelde me ook niet eerder geroepen iets te doen tot ik je vraag hier zag. Ik heb het topic zelf niet gelezen, dus ook je hints niet gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:21 schreef Merisse het volgende:
Waarom is het precies gezeur en gemiereneuk als ik vraag om gewoon de regels toe te passen? Ik heb het geprobeerd met hints maar daar werd niet op gereageerd. Nee, iemand moest er in het MOD-topic expliciet om vragen en toen moest het wel (met overduidelijke tegenzin). De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat of je niet achter jullie eigen regels staat of dat de regels kennelijk niet voor iedereen gelden.
Some animals...
Die had je wat mij betreft gewoon kunnen laten staan hoor. Maar bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 23 februari 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dacht het niet...
Daar zoeken jullie maar iemand anders voor... Ik zit aan mijn verwijder-tax van vandaag. Oa ook een paar niet zo heel erg aardige opmerkingen (die niet eens zo heel erg waren) om de tere zieltjes hier te beschermen...
Your welcome, ik bedoelde overigens andere opmerkingen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:28 schreef m@x het volgende:
Die had je wat mij betreft gewoon kunnen laten staan hoor. Maar bedankt voor de moeite![]()
Als je zo graag mod wil spelen moet je ook één lijn kunnen aanhouden en je aan je eigen regels houden. Waarom zou een opmerking die door een user wordt gemaakt wel zuigen en een opmerking die door een mod wordt gemaakt niet.
Ach, jij kent de andere users ook al begrijp ik?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Belana het volgende:
Ach jezus alsjeblieft, M@x, Merisse, Troel, Moussy, jullie zoeken spijkers op laag water. Jullie zijn het niet eens met nieuwe regels en zullen alles aangrijpen om een mod hierover aan te spreken. Jullie missen de big picture hoor denk ik. Dit is allemaal begonnen vanwege vreselijk veel gezeur. Het begon net een beetje beter weer te gaan en nu komen jullie hier op alle slakken zout leggen. er zal toch altijd wel iets zijn waar je het niet mee eens bent oid, laat het! Lekker belangrijk! Get a life!
Zo kwam ie in ieder geval wel over. MIsschien een idee om in het vervolg er dan dequote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Your welcome, ik bedoelde overigens andere opmerkingen.
Omdat, en dat meen ik echt heel serieus, mijn opmerking niet bedoelt was als zuigactie naar Moussy toe, echt niet...
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Ik ben het wel eens met de nieuwe regels mits ze ook consequent gehanteerd worden en dat gebeurde in dit geval niet. En dan maakt het me niet uit of het over felicitatie-topics of zuigopmerkingen gaat. Als kritiek door users op de acties/uitspraken van een mod dan als spijkers op laag water zoeken bestempeld wordt, so be it. En nu ga ik lekker terug naar mijn life.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Belana het volgende:
Ach jezus alsjeblieft, M@x, Merisse, Troel, Moussy, jullie zoeken spijkers op laag water. Jullie zijn het niet eens met nieuwe regels en zullen alles aangrijpen om een mod hierover aan te spreken. Jullie missen de big picture hoor denk ik. Dit is allemaal begonnen vanwege vreselijk veel gezeur. Het begon net een beetje beter weer te gaan en nu komen jullie hier op alle slakken zout leggen. er zal toch altijd wel iets zijn waar je het niet mee eens bent oid, laat het! Lekker belangrijk! Get a life!
En daar heb je ook helemaal gelijk in!quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:55 schreef Loena-tik- het volgende:
[...]
Ik blijf maar gewoon bij mijzelf, ik vind mijn kindjes lekker toch 10 keer specialer dan ieder ander kind dan ook, maar welke ouder niet, laten we wel wezen?! Juist daarom vind ik dat er niet verschillende regeltjes gehanteerd moeten worden, de basis is: ieder kind is speciaal voor zijn ouders dus heeft elke ouder op Fok dezelfde rechten. [...]
quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Maar verder no big deal, ik vin gewoon regels zijn regels, en tuurlijk was het een bijzonder topic..vond ik ook. En als ie dan toevallig weer opduikt, moet er een slotje op. Een jaar ipv 2 dagen is dan een mooie termijn![]()
quote:Dutchie:
Laten we het dan zo afspreken, alle oude geboortetopics en goktopics die nu omhoog gekicked worden krijgen alsnog een slotje. Zo doe ik dat ook in FEE en bijna iedereen kan daarmee leven. Dus laat ze lekker staan waar ze staan, ik vind het gewoon jammer als wij toch genoodzaakt zijn het topic te sluiten. Dus mooi laten staan en nu gaan we gewoon weer verder met de orde van de dag.
Raar misschien, maar ik geloof dat ik zelf voor een strenger beleid wasquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Belana het volgende:
Over en uit. Ik gebruik 'muts' heel vaak als half 'liefkozend', hoe zeg je dat... Je weet wel, met zo'n elleboogstootje erbij... Maar goed, nu wordt het wel weer erg soft he?quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Raar misschien, maar ik geloof dat ik zelf voor een strenger beleid wasLees maar eens terug
Het is niet zo dat ik tegen het nieuwe beleid ben, of tegen mn ban, daar moest ik smakelijk om lachen, heb toen ook tegen BE gezegd dat ik het een "ode" aan de reldel vond
Ik ben wél tegen het meten met 2 maten, wat ik hier steeds weer tegen kom tijdens het lurken
Wil je een nieuw beleid, moet je je poten ook stijf houden!!
[quote]
True...
[quote]
BE je bent altijd scheutig met smileys, vandaar dat ik muts niet zag als iets met eenklaar, over, kusje, pleister
Bijna slijmerig zelfsquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over en uit. Ik gebruik 'muts' heel vaak als half 'liefkozend', hoe zeg je dat... Je weet wel, met zo'n elleboogstootje erbij... Maar goed, nu wordt het wel weer erg soft he?
Je vergeet het azijnpissen Sugarquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:26 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk: mensenwerk! Zo'n slotje missen is dus ook helemaal niet erg.
Maar BE reageert gewoon raar.
Maar whatever, niet zo zeveren en mierenneuken, muts.
Tja, het kon natuurlijk zijn dat je gewoon gigantisch veel tijd over had ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:32 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat het inderdaad het handigst is als ouders zelf even mailen naar ons tegen de tijd dat de verjaardag nadert dat ze het topic open willen. Bedacht me net zelf ook al dat het nogal een gedoe is om bij te houden.![]()
Ik vind het geen goed plan, er zijn al verschillende topics waarin je dat zou kunnen plaatsen, zie het nut er niet van in om daarvoor het topic met de aankondiging van je kleine weer om hoog te laten kicken na een mail, en dat mag dan na 2 dagen weer dicht... Je kan je verhaal doen in het dreumus/ peuter topic, er is een topic van nul tot nu, het speeltuinbankje is ook prima geschikt om te kletsen over de tijd die om vliegt, genoeg topics die ik persoonlijk meer geschikt vind... maar das mijn mening.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:08 schreef Lois het volgende:
Wat mijn voorstel was, toen ik hoorde over dit topic, was om te vertellen dat wmb ieder naamtopic wel even open mag als de eerste (of 2e) verjaardag nadert. Het leek me wel leuk om daar ook de foto's van toen en nu in het vergelijken. En als ouders is het natuurlijk helemaal leuk nalezen. Daarna na 48 uur gewoon weer op slot.
Ik wilde dat dus voorstellen maar dat is nu een beetje mosterd na de maaltijd.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Hé...ik ben het met Melonovy eens?!![]()
Ik kan me niet voorstelen dat je nu nog net zo veel plezier in je vrijwilligerswerk hebt als pak hem beet een jaar of 2 terug, ongelooflijk wat een stel zeikmutsen hier die zich om het minste of geringste ernstig benadeeld voelen of op hun maatje '47' getrapt voelen, om het maar niet te hebben over die, leuk gecamoufleerde, opmerkingen om een topic van een ander, waar helemaal niemand last van heeft, dicht te laten metselen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Lois het volgende:
Ow en dan nog iets, even over het meten met 2 maten.
Dit is en blijft mensenwerk. (en dan heb ik het niet over gevoel e.d.) We zijn nu eenmaal geen machines en we zijn niet 24/7 online. We proberen zoveel mogelijk verspreid aanwezig te zijn maar het kan niet altijd.
Mochten we iets over het hoofd zien dan horen we het hier graag, kritiek is ook altijd welkom maar kan het voortaan iets minder onaardig?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Uit de tent-lok-verhaal
quote:Volgens mij begrijpen ook maar zeer weinigen dat die 'impopulaire' regels er alleen maar gekomen zijn omdat het aantal chronisch verongelijkte zeurkousen relatief veel te groot is, wat de boel verpeste.
En ipv dat die mensen ook maar iets van de oorzaak van die regels bij zichzelf zoeken, zoeken ze nu spijkers op laag water als een topic van een andere user niet na 'exact' 48 uur gesloten is.
quote:Ik probeer helemaal niemand uit de tent te lokken, de strekking van het verhaal is feitelijk dat de regels er juist zijn gekomen door de mensen die er nu het hardst op zeiken, maar dat deze weigeren (of niet in staat zijn) dat in te zien, want de meeste mensen hier hebben niks te zeuren omdat ze niet van die lange tenen, snel gekrenkte ego's en fok niet als mega priotiteit in hun leven hebben, etc.
Gekopieerd uit (ouders van) kinderen met autisme deel 2quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:05 schreef arda het volgende:
Even iets anders. Ik kan al tijden blz 5 van dit forum niet oproepen. Ik weet zeker dat ik daar een berichtje opgezet heb. Ik weet ook niet waar ik hier de hulp voor krijgen. Heb heel dit forum nagekeken maar ik kan een en ander niet vinden. Heeft ook dagen geduurd voor ik op blz 6 kon kijken.
Arda
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:10 schreef Maggie het volgende:
Misschien een heel dom iets en wilde het niet in het topic zelf plaatsen maar in het Ma-Maatje is bevallen topic staat dat de baby om 45.00 uur is geboren...?
Oeps, typfoutjequote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:14 schreef Lois het volgende:
Ik heb het even nagekeken Maggie en het staat exact zo in de email die wij hebben ontvangen. Ik weet het dus ook niet![]()
Bedankt voor de tip. Samenvoegen lijkt me niet zo'n goed idee omdat er best veel onzin reacties in staan, dus ik heb de TS gewoon verwezen naar het naam-topic.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:00 schreef Merisse het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Kurt? samenvoegen met Kindernamen (deel 5) ?
Ik heb haar een zetje gegeven, thanks.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of-Wild
Volgens mij mag Kim een *zacht* schopje naar het dreumessentopic
quote:Op maandag 14 maart 2005 06:47 schreef lady-wrb het volgende:
ieks, ik begin last te krijgen van het loena-tik-syndroom
bovenstaande was ik dus, lady-wrb en niet cor-038
Zou je in het vervolg misschien ook even een reactie afwillen wachten...quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
effe vraagje... is het nou de bedoeling dat in het "nu in de aanbieding"topic alle folders neergeplempt kunnen worden? ik dacht dat dat alleen voor kind-gerelatieerde aanbiedingen was?
zo kan ik de dagelijkse inhoud van mijn hele brievenbus wel gaan posten.....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Idd is dit topic niet bedoeld voor alle aanbiedingen etc. Maar als Jonnetje aangeeft dat het specifiek om de grasmat gaat nav een eerder gesprek, dan kan dat hier op zich prima.
nou zeg, niet zo op je tenen getrapt voelen hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:00 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Zou je in het vervolg misschien ook even een reactie afwillen wachten...
Ik heb er een reaktie geplaatst.
Zelfde verzoek van mijn kant!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zouden jullie de berichtjes die gaan over borstvoeding in het babytopic misschien kunnen verplaatsen naar het borstvoedings topic.
bij voorbaat dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |