quote:Etos en Kruidvat hebben diverse baby-aanbiedingen.
Kruidvat: boxkleden, rompertjes, slaapzakken, etc
Etos: luiertas, en nog wat dingetjes (weet niet meer precies en i-net doet raar hier)
En bij C1000 hebben ze tegenwoordig ook badschuim, wasgel.. deze week voor een leuk prijsje
Je bent me voor!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:44 schreef poemojn het volgende:
Trekpleister: 6 pakken Zwitsal Bijdehandjes 11,79 & laagste-prijs-garantie voor Pampers
[afbeelding]
toen ik vanmiddag keek was het 21,89 voor 2 pakken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:19 schreef poemojn het volgende:
TP: 13,79 per pak (). Er stond geen prijs voor 2 pakken bij, en ik heb het niet nagevraagd want 't was er vrij druk.
www.e-folders.nlquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef S-A-I-N-T het volgende:
hallo,
Ik had een vraagje volgens mij stond het hier op het forum. Een site met alle folders wie kan me helpen.
Alvast bedankt.
Groetjes klein_spookje
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Draai de dop van de fles los en vul de flacon met uw eigen favoriete schoonmaakmiddel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W ~ H ~ T
Was een los blaadje dat er in zat.quote:Op maandag 8 november 2004 11:22 schreef Martineke het volgende:
in dat voordeelmagazine staat niks van een traphekje (wij jonge ouders) en die losse bonnen ook niet.
prenatal site zie ik het niet staan.
maar heb gister wel een vrouwtje zien sleuren met traphekje bij prenatal, dus zeker weten doek het nie.
Ik had een pakje gekocht om te testen, net even opengemaakt en 1 doekje gebruikt: erg slecht spul (imho). Klein, stijf en nat. Geen aanrader dus.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:19 schreef poemojn het volgende:
Zeeman heeft nu oa de billendoekjes in de aanbieding; normaal 1,29 per pak (80 stuks) nu 0,50.
Wij hoeven vanaf 12 dec nog maar een euro in de bus betalenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Een gratis Connexxion buskaartje voor mensen in het midden van het land: http://www.connexxion.nl/website/rijbewijs.asp?id=1218&command=
Is dat nou die namaak-Bugaboo waar ik laatst al eens iets over zag?quote:Op maandag 15 november 2004 20:11 schreef poemojn het volgende:
Firstwheels wandel/kinderwagen bij Halfords voor 249 euro: meer info.
Jaaaaa ik kan binnenkort gratis een dagje naar Harderwijkquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Een gratis Connexxion buskaartje voor mensen in het midden van het land: http://www.connexxion.nl/website/rijbewijs.asp?id=1218&command=
Tot hoe ver wil jij reizen voor een duowagen, of andere?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:43 schreef bixister het volgende:
ik vind ¤ 249,- nog steeds 'n hoop geld hoor. maar hij ziet er leuk uit en het is ook een groot voordeel dat hij zowel voor- als achteruit geplaatst kan worden.
ik vind die van de aldi mooier en volgens mij iets uitgebreiderquote:Op donderdag 18 november 2004 21:08 schreef jessie het volgende:
Voor de crea's
25 nov voor 69.99 bij de lidl een naaimachien!
ehhquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:24 schreef loveli het volgende:
Bij de Makro: Body Pillow voor 30 euro. Vrijwel onmisbaar voor iedere zwangere vrouw.
En ze hebben nu zelfs een urine-indicatorquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:20 schreef moussy het volgende:
de lidl luiers zijn verfrissend vernieuwd, ik vind de buitenlaag zelfs zachter dan die van de pampers.
en Cas kan niet meer uit zn schouderbladen poepenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
En ze hebben nu zelfs een urine-indicator
Waar moet die zitten dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
En ze hebben nu zelfs een urine-indicator
deze blijkt dus niet te kloppen, gaat om een druk en zet fout online (in het gedrukte krantje staan ze voor rond de 20 euro. We wachten nu op een belletje van de filiaalchef over hoe of wat verder.quote:Op zondag 5 december 2004 17:04 schreef poemojn het volgende:
Komende week bij Super de Boer: 2 pakken Huggies voor 12 euro.
Ik niet, maar ik zag het op de 0223.pagina staan, het zit hier in DH.quote:Op zondag 12 december 2004 15:45 schreef lady-wrb het volgende:
heb jij daar wel eens wat besteld moussy?
Dat poppenhuis is echt leuk. Ik heb er eentje gekocht.quote:Op zondag 12 december 2004 11:18 schreef E.T. het volgende:
Kruidvat: (vanaf dinsdag)
Houten poppenhuis (40x36x26) inclusief poppen en meubels voor EUR 9.95
Er zat geen rekening bijquote:
Ja dat is dus wat? Vroeg het me al af toen ik de reclame hoorde.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:37 schreef bixister het volgende:
hee wat goed ik zie in die etos folder dat ze eeeeeeiiiiindelijk weer van die luierzakjes verkopen (waren een hele tijd niet te krijgen).
quote:
is dat zo? Ik kreeg er vandaag gewoon vier bij besteding van 20 euroquote:Op maandag 21 februari 2005 16:09 schreef Stiekemurd het volgende:
Bij Etos nu Super Baby weken tot 6 maart. De naam zegt het al. En voor degene die zegeltjes sparen van de Etos, je krijgt nu 2 zegels bij besteding van 5 euro.
quote:Philips magic theatre
Dit Magic Theatre projecteert wisselende beelden op de muren of het plafond van uw baby’s kamer. Tegelijkertijd kunt u babyliedjes, rustgevende water of hartkloppende geluiden afspelen. De projector wordt geleverd met 6 verschillende dia’s voor de verschillende stadia van uw baby’s leerproces, maar er worden ook 2 lege dia’s bij geleverd voor uw eigen invulling. De geluiden en beelden kunt u met een timer gemakkelijk uitzetten. Dit Magic Theatre heeft de Baby Product prijs van het jaar gewonnen.
gaat het ook om de newborn luiers want die moet ik nog hebben..of alleen de 'gewone'?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:29 schreef E.T. het volgende:
N.a.v de luiersaanbiedingen in eht babietjes topic: vanaf volgende week zijn de pampers in de aanbieding bij de Makro.
(alleen zijn ze Bas v/d Heiden/Dirk v/d Broek standaard bijna net zo goedkoop.. als ik alles omreken scheelt 't nog geen cent per luier.. aan benzine heen en weer naar de Makro ben ik meer kwijt)
ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:29 schreef TearSong het volgende:
[..]
gaat het ook om de newborn luiers want die moet ik nog hebben..of alleen de 'gewone'?
quote:
Kinderpyjama
Sponge Bob
100% katoen
maten 92 / 134
Prijs per stuk: 2,99
Prijs elders: 7,95
DJ- playstation
of speel MP3 - Player
battery operated
Prijs per stuk: 3,99
Prijs elders: 12,99
Waar???????????????quote:
Makro heeft standaard maar vanaf maat 3. de 4-9 kilo is dat. Met aanbiedingen dan. De newborn hebben ze ook niet altijd dus goed zoeken en de newborn kan je beter bij de kruidvat kopen, die zijn erg goed en goedkoper dan bij de makro.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:29 schreef TearSong het volgende:
[..]
gaat het ook om de newborn luiers want die moet ik nog hebben..of alleen de 'gewone'?
Lief van je Luchtbel! Maar zo ontzettend nodig had ik het niet hoor. Wou alleen even kijken. En als er dan nog verzendkosten bijkomen kan ik net zo goed bij de C&A rompertjes halen volgens mij. Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:22 schreef Luchtbel het volgende:
Karin, ik ga morgen nog, zal ik even voor je kijken?
Hahahahaha ja eigenlijk wel een beetjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben zelf verliefd op die broekvandaar dat ik het vroeg, kon me zo je frustratie voorstellen
neequote:Op zondag 13 maart 2005 10:20 schreef Martineke het volgende:
weet niet of dit het goede topic is
Poemojn, de cd is vorige week binnengekomen, en hij is inderdaad érg leuk.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:58 schreef poemojn het volgende:
Bij Nutricia: gratis CD 'Lekkere liedjes' (erg leuk!)
Ja, maar dan hoeft het nog niet meteen duidelijk te zijn dat je die voor je kinderen wilt hebben of omdat je je balkonnetje wil verfraaien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:04 schreef Jonnetje het volgende:
By the way...
Ik geef toch duidelijk aan dat het alleen om de grastapijten gaat?
Dinsdagquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:43 schreef lady-wrb het volgende:
oeeeeeeh maandag meteen naar de kruitvat
hier gaan we regelmatig naar de c1000 boodschappen doen....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag op de tv dat je bij de c1000 voor korting op eftelingkaartjes kunt sparen..
hier zit alleen geen c1000
graag barquote:Op maandag 28 maart 2005 22:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
hier gaan we regelmatig naar de c1000 boodschappen doen....
ik wil ze wel sparen voor je wij hebben jaarkaart efteling namelijk
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef Knorretje het volgende:
21 mei tussen 6.00 en 8.00 gratis entree efteling.
Dat haalt het 'goedkope' er wel weer meteen af hequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Nachtje Eftelinghotel boeken dan maar, Miss_D
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef Knorretje het volgende:
21 mei tussen 6.00 en 8.00 gratis entree efteling.
Maat 20, maar ze zijn vanaf maat 19quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef bixister het volgende:
leuk stiekemerd, welke maat heb je gekocht?
ik zag vanochtend een leuke aanbieding en dacht 'die moet ik hier melden' maar ik ben vergeten wat het was...
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:51 schreef Stiekemurd het volgende:
Nu bij de Etos Nike schoenen voor maar EUR 19.95. 'k Heb ze op de groei gekocht
[afbeelding]
Tnx Luck, die heb ik even aangevraagd, handig voor de vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Luckepuk het volgende:
Vraag gratis een sjonnie shadow watch aan,dit is een plastic horloge dat aangeeft als je kind te lang in de zon zit.
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/orderPage.jsp
Stel je er niet al te veel van voor.. tis gewoon een kartonne bandje die met een plakbandje vast gemaakt wordtquote:Op maandag 13 juni 2005 18:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx Luck, die heb ik even aangevraagd, handig voor de vakantie
Hier krijgt papa er geen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 21:55 schreef jessie het volgende:
O wat leuk ik heb er 1 gemaakt voor vaderdag. Krijgt ie nu gewoon een beetje vroeg
die kan je zo bij de action kopenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef Rewimo het volgende:
Maakt niet uitIk zie het meer als handig bandje om telefoonnummer op te zetten als we weggaan
![]()
Ik heb er laatst wat bij Zeeman gekocht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:25 schreef Rewimo het volgende:
Bij de laatste keer dat ik de Action bezocht hadden ze die niet
Dan hebben [andere opa en oma] nu een kaartje gekregen met daarop:quote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef moussy het volgende:
Ik heb opa en oma een kaart gestuurd en als eigen adres het adres van de andere opa en oma ingevuld
quote:Beste [naam],
Dit is nu de Whisou die je gratis hebt verstuurd via www.tgppost.nl. We hopen dat je vriend(in) blij verrast is!
Weet je dat je je Wishou nog persoonlijker kan maken met tekst op de voorkant, het plaatsen van verschillende kaders en verschillende lettertypes. Ook handig als je meerdere mensen een kaart wilt sturen!
Je maakt al je eigen Whisou vanaf 1,30 euro (incl frankering)
Met vriendelijke groet,
TGP Post
Bas Fontein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |