Tnx Luck, die heb ik even aangevraagd, handig voor de vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Luckepuk het volgende:
Vraag gratis een sjonnie shadow watch aan,dit is een plastic horloge dat aangeeft als je kind te lang in de zon zit.
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/orderPage.jsp
Stel je er niet al te veel van voor.. tis gewoon een kartonne bandje die met een plakbandje vast gemaakt wordtquote:Op maandag 13 juni 2005 18:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx Luck, die heb ik even aangevraagd, handig voor de vakantie
Hier krijgt papa er geen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 21:55 schreef jessie het volgende:
O wat leuk ik heb er 1 gemaakt voor vaderdag. Krijgt ie nu gewoon een beetje vroeg
die kan je zo bij de action kopenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef Rewimo het volgende:
Maakt niet uitIk zie het meer als handig bandje om telefoonnummer op te zetten als we weggaan
![]()
Ik heb er laatst wat bij Zeeman gekocht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:25 schreef Rewimo het volgende:
Bij de laatste keer dat ik de Action bezocht hadden ze die niet
Dan hebben [andere opa en oma] nu een kaartje gekregen met daarop:quote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef moussy het volgende:
Ik heb opa en oma een kaart gestuurd en als eigen adres het adres van de andere opa en oma ingevuld
quote:Beste [naam],
Dit is nu de Whisou die je gratis hebt verstuurd via www.tgppost.nl. We hopen dat je vriend(in) blij verrast is!
Weet je dat je je Wishou nog persoonlijker kan maken met tekst op de voorkant, het plaatsen van verschillende kaders en verschillende lettertypes. Ook handig als je meerdere mensen een kaart wilt sturen!
Je maakt al je eigen Whisou vanaf 1,30 euro (incl frankering)
Met vriendelijke groet,
TGP Post
Bas Fontein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |