quote:Philips magic theatre
Dit Magic Theatre projecteert wisselende beelden op de muren of het plafond van uw baby’s kamer. Tegelijkertijd kunt u babyliedjes, rustgevende water of hartkloppende geluiden afspelen. De projector wordt geleverd met 6 verschillende dia’s voor de verschillende stadia van uw baby’s leerproces, maar er worden ook 2 lege dia’s bij geleverd voor uw eigen invulling. De geluiden en beelden kunt u met een timer gemakkelijk uitzetten. Dit Magic Theatre heeft de Baby Product prijs van het jaar gewonnen.
gaat het ook om de newborn luiers want die moet ik nog hebben..of alleen de 'gewone'?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:29 schreef E.T. het volgende:
N.a.v de luiersaanbiedingen in eht babietjes topic: vanaf volgende week zijn de pampers in de aanbieding bij de Makro.
(alleen zijn ze Bas v/d Heiden/Dirk v/d Broek standaard bijna net zo goedkoop.. als ik alles omreken scheelt 't nog geen cent per luier.. aan benzine heen en weer naar de Makro ben ik meer kwijt)
ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:29 schreef TearSong het volgende:
[..]
gaat het ook om de newborn luiers want die moet ik nog hebben..of alleen de 'gewone'?
quote:
Kinderpyjama
Sponge Bob
100% katoen
maten 92 / 134
Prijs per stuk: 2,99
Prijs elders: 7,95
DJ- playstation
of speel MP3 - Player
battery operated
Prijs per stuk: 3,99
Prijs elders: 12,99
Waar???????????????quote:
Makro heeft standaard maar vanaf maat 3. de 4-9 kilo is dat. Met aanbiedingen dan. De newborn hebben ze ook niet altijd dus goed zoeken en de newborn kan je beter bij de kruidvat kopen, die zijn erg goed en goedkoper dan bij de makro.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:29 schreef TearSong het volgende:
[..]
gaat het ook om de newborn luiers want die moet ik nog hebben..of alleen de 'gewone'?
Lief van je Luchtbel! Maar zo ontzettend nodig had ik het niet hoor. Wou alleen even kijken. En als er dan nog verzendkosten bijkomen kan ik net zo goed bij de C&A rompertjes halen volgens mij. Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:22 schreef Luchtbel het volgende:
Karin, ik ga morgen nog, zal ik even voor je kijken?
Hahahahaha ja eigenlijk wel een beetjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben zelf verliefd op die broekvandaar dat ik het vroeg, kon me zo je frustratie voorstellen
neequote:Op zondag 13 maart 2005 10:20 schreef Martineke het volgende:
weet niet of dit het goede topic is
Poemojn, de cd is vorige week binnengekomen, en hij is inderdaad érg leuk.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:58 schreef poemojn het volgende:
Bij Nutricia: gratis CD 'Lekkere liedjes' (erg leuk!)
Ja, maar dan hoeft het nog niet meteen duidelijk te zijn dat je die voor je kinderen wilt hebben of omdat je je balkonnetje wil verfraaien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:04 schreef Jonnetje het volgende:
By the way...
Ik geef toch duidelijk aan dat het alleen om de grastapijten gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |