quote:Volgens mij begrijpen ook maar zeer weinigen dat die 'impopulaire' regels er alleen maar gekomen zijn omdat het aantal chronisch verongelijkte zeurkousen relatief veel te groot is, wat de boel verpeste.
En ipv dat die mensen ook maar iets van de oorzaak van die regels bij zichzelf zoeken, zoeken ze nu spijkers op laag water als een topic van een andere user niet na 'exact' 48 uur gesloten is.
quote:Ik probeer helemaal niemand uit de tent te lokken, de strekking van het verhaal is feitelijk dat de regels er juist zijn gekomen door de mensen die er nu het hardst op zeiken, maar dat deze weigeren (of niet in staat zijn) dat in te zien, want de meeste mensen hier hebben niks te zeuren omdat ze niet van die lange tenen, snel gekrenkte ego's en fok niet als mega priotiteit in hun leven hebben, etc.
Gekopieerd uit (ouders van) kinderen met autisme deel 2quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:05 schreef arda het volgende:
Even iets anders. Ik kan al tijden blz 5 van dit forum niet oproepen. Ik weet zeker dat ik daar een berichtje opgezet heb. Ik weet ook niet waar ik hier de hulp voor krijgen. Heb heel dit forum nagekeken maar ik kan een en ander niet vinden. Heeft ook dagen geduurd voor ik op blz 6 kon kijken.
Arda
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:10 schreef Maggie het volgende:
Misschien een heel dom iets en wilde het niet in het topic zelf plaatsen maar in het Ma-Maatje is bevallen topic staat dat de baby om 45.00 uur is geboren...?
Oeps, typfoutjequote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:14 schreef Lois het volgende:
Ik heb het even nagekeken Maggie en het staat exact zo in de email die wij hebben ontvangen. Ik weet het dus ook niet![]()
Bedankt voor de tip. Samenvoegen lijkt me niet zo'n goed idee omdat er best veel onzin reacties in staan, dus ik heb de TS gewoon verwezen naar het naam-topic.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:00 schreef Merisse het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Kurt? samenvoegen met Kindernamen (deel 5) ?
Ik heb haar een zetje gegeven, thanks.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of-Wild
Volgens mij mag Kim een *zacht* schopje naar het dreumessentopic
quote:Op maandag 14 maart 2005 06:47 schreef lady-wrb het volgende:
ieks, ik begin last te krijgen van het loena-tik-syndroom
bovenstaande was ik dus, lady-wrb en niet cor-038
Zou je in het vervolg misschien ook even een reactie afwillen wachten...quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
effe vraagje... is het nou de bedoeling dat in het "nu in de aanbieding"topic alle folders neergeplempt kunnen worden? ik dacht dat dat alleen voor kind-gerelatieerde aanbiedingen was?
zo kan ik de dagelijkse inhoud van mijn hele brievenbus wel gaan posten.....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Idd is dit topic niet bedoeld voor alle aanbiedingen etc. Maar als Jonnetje aangeeft dat het specifiek om de grasmat gaat nav een eerder gesprek, dan kan dat hier op zich prima.
nou zeg, niet zo op je tenen getrapt voelen hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:00 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Zou je in het vervolg misschien ook even een reactie afwillen wachten...
Ik heb er een reaktie geplaatst.
Zelfde verzoek van mijn kant!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zouden jullie de berichtjes die gaan over borstvoeding in het babytopic misschien kunnen verplaatsen naar het borstvoedings topic.
bij voorbaat dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |