We zitten in ouders Harry !quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:04 schreef Harry_Sack het volgende:
=edit=
quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:49 schreef Killer_Mom het volgende:
goed idee, ze onthouden wat ze begrijpen.
over een paar jaar kun je t nog eens overdoen.
mijn ervaring.
leuke tijd, mijn 2 zoons zijn precies 10 jaar ouder, 22 en 20, op vragen, toen, en nu, gewoon vertellen hoe t zit. met humor.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ze zijn nu 12 en 10 en hebben het sindsdien goed onthouden. Er volgen later nog wel andere vragen natuurlijk. Het ligt er maar aan hoe en met welke bewoording je het vertelt of ze het onthouden of niet.
Dat soort dingen antwoordden mijn ouders ook, maar dat is niet echt slim bij een meisje als ik dat alles wilde weten, dus ik zocht het gewoon zelf op, met hier en daar wat hulp.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:56 schreef Grijs het volgende:
Maar op zijn vraag hoe ze erin kwam, heb ik verteld dat hij dat nog maar eens moet vragen als hij wat groter is (mocht ik het dan nog niet verteld hebben).
Ik zou in ieder geval niet zeggen dat ze later als ze groter is maar terug moet komen; ze mag alles vragen en op alles wordt geantwoord, op haar niveau. Vraagt ze verder, dan heeft ze prima begrepen wat er is bedoeld. Vraagt ze neit meer, dan komt dat vast een jaar of wat later weer terug. Maar ik wil haar nooit wegsturen met een 'als je ouder bent zul je het wel begrijpen'. Je loopt gewoon teveel 'risico' dat ze het via een andere bron vernemen en dan is het nog maar de vraag hoe betrouwbaar die bron is (vriendjes die het ook verkeerd gehoord/geinterpreteerd hebben, bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:56 schreef Grijs het volgende:
Daan heeft er ook wel naar gevraagd. Hij weet dat Judith uit mijn buik kwam (en hijzelf ook, natuurlijk). Maar op zijn vraag hoe ze erin kwam, heb ik verteld dat hij dat nog maar eens moet vragen als hij wat groter is (mocht ik het dan nog niet verteld hebben).
En hoeveel groter dat is, dat weet ik nu nog niet. Dat ligt er aan hoe hij zich ontwikkeld en wat hij van z'n omgeving meekrijgt.
Hoe dan? Waar haalde je de info vandaan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:19 schreef Megumi het volgende:
Tja kon op me vierde al lezen en kwam er dus snel achter. En mijn moder was bereid me alles uit te leggen.
Uit de "nijntje kamasutra" boekjes denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:55 schreef Grijs het volgende:
[..]
Hoe dan? Waar haalde je de info vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |