quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Lois het volgende:Ow en dan nog iets, even over het meten met 2 maten.
Dit is en blijft mensenwerk. (en dan heb ik het niet over gevoel e.d.) We zijn nu eenmaal geen machines en we zijn niet 24/7 online. We proberen zoveel mogelijk verspreid aanwezig te zijn maar het kan niet altijd.
Mochten we iets over het hoofd zien dan horen we het hier graag, kritiek is ook altijd welkom maar kan het voortaan iets minder onaardig?
Ik kan me niet voorstelen dat je nu nog net zo veel plezier in je vrijwilligerswerk hebt als pak hem beet een jaar of 2 terug, ongelooflijk wat een stel zeikmutsen hier die zich om het minste of geringste ernstig benadeeld voelen of op hun maatje '47' getrapt voelen, om het maar niet te hebben over die, leuk gecamoufleerde, opmerkingen om een topic van een ander, waar helemaal niemand last van heeft, dicht te laten metselen.
Volgens mij begrijpen ook maar zeer weinigen dat die 'impopulaire' regels er alleen maar gekomen zijn omdat het aantal chronisch verongelijkte zeurkousen relatief veel te groot is, wat de boel verpeste.
En ipv dat die mensen ook maar iets van de oorzaak van die regels bij zichzelf zoeken, zoeken ze nu spijkers op laag water als een topic van een andere user niet na 'exact' 48 uur gesloten is.
Het lijkt hier goddomme dat Wijveneiland van Expeditie Robinson van een paar jaar terug wel, die kibbelaars waren daar zo ongeveer een hongersdood gestorven omdat iedereen dwars lag en geen fuck wensten uit te voeren, als ze ook maar het idee hadden dat ze ergens iets benadeeld zouden worden of wat dan ook.
Ik vind het echt bijzonder sneu voor de Modjes hier dat zij al dat gezeik over zich heen krijgen, ipv dat een bepaalde groep users hier eens aan een stukje zelfreflectie doet. Deze users mogen mijns inziens blij zijn dat ze uberhaupt nog normale feedback van de modjes krijgen.
Ik lees hier veel maar post zelden, post voornamelijk in het voetbalforum en hoewel je daar in theorie veel meer onderling gezeik zou verwachten (plus dat het daar wat drukker is dan hier) is dat totaal niet zo.
De Modjes hebben het er dan ook een stuk plezieriger en makkelijker, iets wat ik de Modjes hier ook wens.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away